МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ НАВКОЛИШНЬОГО
ПРИРОДНОГО СЕРЕДОВИЩА УКРАЇНИ

НАКАЗ
13.12.2004 N 497

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
29 грудня 2004 р. за N 1667/10266

Про внесення змін та доповнень до Порядку
планування, фінансування і контролю
за виконанням та впровадженням науково-дослідних
та дослідно-конструкторських робіт

З метою приведення Порядку планування, фінансування і контролю за виконанням та впровадженням науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт, затвердженого наказом Мінекоресурсів України від 07.11.2000 N 187, зареєстрованого в Мін'юсті України 28.11.2000 за N 878/5099 у відповідність до вимог чинного законодавства, згідно з Положенням про Міністерство охорони навколишнього природного середовища, затвердженого Указом Президента України від 10.02.2004 N 176, наказую:

1. Затвердити зміни та доповнення до Порядку планування, фінансування і контролю за виконанням та впровадженням науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт, затвердженого наказом Мінекоресурсів України від 07.11.2000 N 187, зареєстрованого в Мін'юсті України 28.11.2000 за N 878/5099, що додаються.

2. Управлінню державної екологічної експертизи та науково-технічної діяльності (С.Калиновський) подати цей наказ на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України в установленому порядку.

3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра А.Гриценка.

Міністр С.Поляков

Затверджено
Наказ Міністерства охорони
навколишнього природного
середовища України
13.12.2004 N 497

Зміни та доповнення
до Порядку планування, фінансування
і контролю за виконанням та впровадженням
науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт

1. У пункті 1.1 Порядку планування, фінансування і контролю за виконанням та впровадженням науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт (далі - Порядок) слова "Міністерство екології та природних ресурсів України" замінити словами "спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища України".

2. У всьому тексті Порядку і додатків до нього замінити (в усіх відмінках):

слова "Науково-технічне управління" словами "структурний підрозділ Міністерства з питань науково-технічної діяльності";

слова "Управління економіки та фінансів" словами "структурний підрозділ Міністерства з питань фінансів";

слова "Управління бухгалтерського обліку та фінансової звітності" словами "структурний підрозділ Міністерства з питань бухгалтерського обліку і звітності";

слова "Нормативно-правове управління" словами "юридичне управління Міністерства";

слова "Державна служба заповідної справи, Державна екологічна інспекція, Державна гідрометеорологічна служба" словами "урядові органи державного управління у складі Міністерства";

слова "Начальник Департаменту" словами "керівник Департаменту".

3. З усього тексту Порядку і додатків до нього виключити (в усіх відмінках) слова: "Державна геологічна служба" та "Державна служба геодезії, картографії та кадастру".

4. Пункт 1.2 Порядку викласти в такій редакції:

"1.2 Плани НДДКР розробляються згідно з пріоритетними напрямками наукових досліджень та робіт Міністерства, відповідно до завдань, що ставляться перед Міністерством, Верховною Радою України, Президентом України, Кабінетом Міністрів України та обумовлюються Положенням про центральний орган виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища України".

5. У пункті 3.1 Порядку слова "розрахунків витрат за статтями кошторису" замінити словами "розрахунків витрат за статтями кошторису, які повинні бути підписані керівником (заступником керівника) організації та головним бухгалтером і затверджені печаткою Виконавця".

6. Четвертий абзац пункту 3.2 Порядку викласти в такій редакції:

" Керівник Департаменту до складу якого входять структурні підрозділи з питань фінансової діяльності та бухгалтерського обліку, структурний підрозділ з питань фінансів та структурний підрозділ з питань бухгалтерського обліку і звітності візують договори, протокол погодження договірної ціни та калькуляцію кошторисної вартості роботи".

7. Пункт 5.3 Порядку доповнити словами "в розмірі, передбаченому умовами договору".

8. Пункт 5.5 Порядку викласти в такій редакції:

"5.5 Оплата за останній етап здійснюється тільки після здавання, обумовленої в договорі науково-технічної продукції з оформленням акта здавання-приймання науково-технічної продукції (додаток 7) та акта приймання необоротних активів (додаток 10)".

9. Пункт 6.5 Порядку після слів "від замовника" доповнити словами "керівник Департаменту до складу якого входять структурні підрозділи з питань фінансової діяльності та бухгалтерського обліку".

Після четвертого речення пункт 6.5 Порядку доповнити реченням такого змісту: "Не пізніше ніж за 15 днів до терміну, обумовленому в КП, проект кінцевого науково-технічного продукту надається відповідному структурному підрозділу - замовнику для розгляду".

10. У пункті 6.12 Порядку слово "департаменти" замінити на "відповідальні структурні підрозділи".

11. У пункті 7.1 Порядку вилучити слова "та висновки експертизи з ядерної та радіаційної безпеки".

12. У додатку 1 в першій колонці таблиці слова "код бюджетної класифікації" замінити словами "код програмної класифікації видатків" та вилучити коди "040201, 040202, 040203".

13. У додатках 2, 3 та 4 слова "екології та природних ресурсів України" вилучити.

14. У пункті 2.2 додатка 2 після слів "здійснюється поетапно" додати слова "або оплата здійснюється з виплатою авансу в розмірі ____ вартості роботи".

15. Додаток 2 доповнити пунктом 3.3 такого змісту:

"3.3 Виконавець надає не пізніше, ніж за 15 днів до терміну, обумовленому в КП, проект кінцевого науково-технічного продукту відповідному структурному підрозділу - Замовника для розгляду". Відповідно пункти 3.3-3.9 вважати пунктами 3.4-3.10.

16. У пункті 3.7 додатка 2 після слів "за фактично здійсненими витратами" додати слова "у межах суми, передбаченої пунктом 2.1 цього договору".

17. Пункт 5.3 додатка 2 після слів "фактично виконаної роботи" доповнити новим реченням такого змісту: "При цьому різниця між сумою виплаченого авансу та вартістю фактично виконаної роботи повертається Виконавцем Замовнику".

18. У пункті 6.2. додатка 2 вилучити текст "01601, м. Київ, вул. Хрещатик, 5".

19. У графі "Від Замовника" додатка 2 вилучити слова "Начальник Департаменту планування, координації та розвитку".

20. У додатку 3 пункт 5 після слів "щодо приймання результатів роботи" доповнити словами "при розробці програмних продуктів викладаються відомості щодо забезпечення гарантійного обслуговування програми".

21. У додатках 2, 4 та 6 графи "Від Замовника" доповнити словами "Керівник Департаменту до складу якого входять структурні підрозділи з питань фінансової діяльності та бухгалтерського обліку".

22. Доповнити Порядок додатком 10.

Начальник Управління державної екологічної експертизи
та науково-технічної діяльності С.Калиновський

Додаток 10
до пункту 5.5 Порядку

Найменування Виконавця                Найменування Замовника
____________________________ ____________________________
Адреса Адреса
____________________________ ____________________________
Банківські реквізити Банківські реквізити
____________________________ ____________________________

____________________ Міністр
(заступник Міністра)
"_____" ________200__року

                               АКТ
приймання необоротних активів
по договору N __________ від_________ 200_


__________________________________________________________________

Ми, що нижче підписалися, представник Виконавця в особі
__________________________________________________________________
(посада та ПІБ Виконавця)

з одного боку та представник Замовника в особі
__________________________________________________________________
(посада та ПІБ Замовника)

з іншого боку, уклали цей акт про те, що Виконавцем
передаються, а Замовником приймаються згідно з договором N ______
від ___________200_ необоротні активи:

-----------------------------------------------------------------------------------
| N | Найменування |Один. |Кіль-|Ціна за|Загальна|Сума | Залиш |ПДВ| Сума |
|п/п|(з розшифровкою) |виміру|кість|одиницю|вартість|нарах|вартість| |загальна|
| | | | |без ПДВ|без ПДВ |зносу| | |з ПДВ |
|---+-------------------+------+-----+-------+--------+-----+--------+---+--------|
|1 |Звіт на тему: | | | | | | | | |
| |"_____" на __ стор.| | | | | | | | |
|---+-------------------+------+-----+-------+--------+-----+--------+---+--------|
|2 |Обладнання | | | | | | | | |
|---+-------------------+------+-----+-------+--------+-----+--------+---+--------|
|3 |Література | | | | | | | | |
|---+-------------------+------+-----+-------+--------+-----+--------+---+--------|
|4 |Інше | | | | | | | | |
|---+-------------------+------+-----+-------+--------+-----+--------+---+--------|
| | Всього | | | | | | | | |
-----------------------------------------------------------------------------------

 Роботу здав    від Виконавця      Роботу прийняв    від Замовника

Керівник (заступник керівника) Керівник Департаменту
організації __________________ Структурний підрозділ
М.П. (управління, відділ, сектор на
"__"_______ 200 року правах самостійного, урядовий
Головний бухгалтер ___________ орган державного управління
у складі Міністерства)
Здав ___________________ Структурний підрозділ
Міністерства з питань
бухгалтерського обліку
і звітності
Прийняв (особа відповідальна
за зберігання архіву)