ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ СТАТИСТИКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
27.09.2004 N 527
Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
6 жовтня 2004 р. за N 1270/9869
Про затвердження форми державного
статистичного спостереження з питань
діяльності дошкільних навчальних закладів
та Інструкції щодо її заповнення
Відповідно до статті 14 Закону України "Про державну статистику" ( 2614-12 ), з метою удосконалення форми державного статистичного спостереження з питань діяльності дошкільних навчальних закладів наказую:
1. Затвердити форму державного статистичного спостереження N 85-к "Звіт дошкільного навчального закладу за рік" (далі - форма) та Інструкцію щодо заповнення форми державного статистичного спостереження N 85-к "Звіт дошкільного навчального закладу за рік" (далі - Інструкція), що додаються.
2. Затверджені в пункті 1 цього наказу форму та Інструкцію увести в дію, починаючи зі звіту за 2004 рік.
3. Поширити затверджену форму та Інструкцію на дошкільні навчальні заклади незалежно від типів, видів, підпорядкованості та форми власності.
4. Департаменту статистики послуг (Калачова I.В.):
4.1. Підготувати та передати адміністративно-господарському департаменту для виготовлення бланків оригінали затверджених форми та Інструкції.
4.2. Здійснювати методологічне керівництво збиранням та обробкою затвердженої форми.
5. Управління планування та аналізу використання фінансових ресурсів департаменту фінансового забезпечення, бухгалтерського обліку та звітності (Кучіна I.Ю.) забезпечити фінансування виготовлення та доставки бланків форми та Інструкції, затверджених у пункті 1 цього наказу.
6. Адміністративно-господарському департаменту (Сенкевич-Давидець Н.М.):
6.1. Довести наказ до відома головних управлінь статистики в Автономній Республіці Крим, областях, місті Києві та Управління статистики в місті Севастополі.
6.2. Забезпечити контроль за своєчасним виготовленням та розсилкою бланків, затверджених форми та Інструкції на адресу головних управлінь статистики в Автономній Республіці Крим, областях, місті Києві та Управління статистики в місті Севастополі.
7. Головному міжрегіональному управлінню статистики в м. Києві (Сидоренко М.М.) забезпечити контроль, обробку, узагальнення та подання на адресу Держкомстату України зведених даних затвердженої форми згідно з Планом державних статистичних спостережень.
8. Начальникам головних управлінь статистики в Автономній Республіці Крим, областях, місті Києві та Управління статистики в місті Севастополі:
8.1. Передати бланки затвердженої форми та примірники Інструкції до дошкільних навчальних закладів.
8.2. Забезпечити збирання, контроль та обробку даних затвердженої форми та подання зведеної інформації на адресу Головного міжрегіонального управління статистики в м. Києві згідно з Планом державних статистичних спостережень.
9. Скасувати накази Міністерства статистики України від 18.05.92 N 72 "Про затвердження форм державної статистичної звітності по освіті і дошкільних закладах" та від 16.08.95 N 210 "Про затвердження форми державної статистичної звітності по дошкільних виховних закладах".
10. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Голови Держкомстату України Власенко Н.С.
Голова Комітету О.Г.Осауленко
ПОГОДЖЕНО:
Міністр освіти і науки України В.Г.Кремень
Затверджено
Наказ Державного комітету
статистики України
27.09.2004 N 527
Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
6 жовтня 2004 р. за N 1270/9869
Інструкція
щодо заповнення форми державного
статистичного спостереження N 85-к
"Звіт дошкільного навчального закладу за рік"
Ця Інструкція визначає порядок заповнення форми державного статистичного спостереження N 85-к "Звіт дошкільного навчального закладу за рік".
1. Загальні положення
1.1 Державне статистичне спостереження за формою N 85-к "Звіт дошкільного навчального закладу за рік" (далі - звіт) щорічно складають дошкільні навчальні заклади (далі - заклади) (дитячі садки, ясла-садки, ясла, навчально-виховні комплекси "дошкільні навчальні заклади - загальноосвітні навчальні заклади", "загальноосвітні навчальні заклади - дошкільні навчальні заклади" (далі - навчально-виховні комплекси) (незалежно від підпорядкованості та форми власності і 5-го січня, наступного після звітного періоду, подають органу державної статистики за місцезнаходженням.
1.2. Текстова частина звіту заповнюється українською мовою. Звіт підписується керівником закладу або його заступником і скріплюється печаткою закладу.
1.3. Якщо після подання звіту до нього вносилися зміни та доповнення, необхідно терміново повідомити про це адресата.
2. Порядок складання звіту
2.1. Усі показники звіту заповнюються за даними первинної облікової документації, яка є у закладі, - книга наказів та розпоряджень, путівки на дітей, особові справи працівників, медичні картки дитини, журнал реєстрації захворювань, табель обліку щоденного відвідування закладу дітьми, технічний паспорт тощо.
2.2. У звіті навчально-виховного комплексу наводиться інформація тільки про роботу дошкільного підрозділу. Відомості про директора (завідувача) навчально-виховного комплексу до звіту не включаються.
2.3. В адресній частині звіту в рядку "Підпорядкованість" заклади комунальної форми власності, які перебувають у сфері управління Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров'я України тощо, указують назву міністерства (відомства), а в рядку "Форма власності" - "комунальна".
2.4. У рядку "Форма власності" зазначається одна з форм власності - приватна,державна, комунальна.
2.5. У рядку "Площа закладу" зазначається один з трьох записів - "власна", "орендована" або "комбінована". При цьому запис "комбінована" роблять заклади, які використовують як власну, так і орендовану площу.
2.6. У рядку "Причина, з якої заклад не працює" зазначається: "перебуває на капітальному ремонті" або "не придатний для цільового використання", або "інша". Запис щодо капітального ремонту роблять заклади, які перебувають у цьому стані на кінець звітного періоду. Запис "не придатний для цільового використання" роблять ті заклади, щодо яких відсутні акти про ліквідацію, але приміщення перебувають в аварійному стані, зруйновані, переобладнані, не мають необхідного оснащення, тобто не можуть бути використані як дошкільні заклади без перебудови, добудови, капітального ремонту тощо. Запис "інша" вносять усі інші заклади, які не працюють на кінець звітного року (відсутність дітей, опалення, електропостачання, коштів на утримання тощо).
2.7. При заповненні показників звіту закладами, які на кінець звітного періоду перебувають на капітальному ремонті, слід мати на увазі таке.
Заклад, який до ремонту працював частину року, заповнює адресну частину звіту, а також показники, які характеризують його діяльність до початку капітального ремонту, а саме:
- у розділі 1 - тільки графи 9 та 10. При цьому середньорічну чисельність дітей визначають шляхом ділення підсумку даних про чисельність дітей на перше число кожного місяця до закриття закладу на капітальний ремонт на кількість місяців роботи;
- у розділі 2 - графи 8-11 (відомості про площу приміщень на початок ремонту);
- у розділі 3 (усі дані про відвідування дітьми закладу до закриття на капітальний ремонт;
- розділи 4, 5 та 6.
Заклад, який через капітальний ремонт не працював увесь звітний рік, крім адресної частини, заповнює:
- у розділі 2 - графи 8 та 11;
- у розділі - 4 рядок 430;
- розділи 5 та 6 (якщо на дату складання звіту посади були передбачені штатним розписом та відповідно заповнені).
2.8. Порядок заповнення звіту закладами, які не працювали протягом усього звітного року з причини непридатності або з інших причин, аналогічний тому, що передбачений для закладів, які перебували на капітальному ремонті протягом року.
2.9. При об'єднанні протягом звітного року закладів різних типів та створенні на їх основі закладу іншого типу в адресній частині зазначається тип закладу на кінець звітного періоду, а в розділах звіту наводяться сумарні дані про чисельність дітей обох закладів.
3. Розділ I
Чисельність дітей
3.1. У графах 1-8 наводяться дані про чисельність дітей, які перебувають у списку закладу на кінець звітного року (31 грудня), незалежно від того, відвідували діти в цей день заклад чи ні. Заклади сільськогосподарських підприємств, які працювали з перервою 1-2 зимові місяці, наводять дані про чисельність дітей на кінець останнього місяця роботи перед перервою.
3.2. У графах 5 та 6 із загальної чисельності дітей у віці 3 років і старше виділяються дані про дітей, яким відповідно 6 та 7 років виповниться до 1 вересня наступного за звітним року.
3.3. Дитячі ясла, у яких на момент складання звіту перебували діти у віці 3 років і старше, наводять дані про них у графах 1 та 4 та пояснюють причину перебування у закладі дітей старшої вікової групи на вільному місці форм; аналогічні пояснення надаються стосовно перебування дітей молодшої вікової групи (до 3 років) у дитячих садках. Дані графи 1 повинні дорівнювати сумі даних граф 2-4.
3.4. Середньорічна чисельність дітей (графа 9) визначається шляхом ділення підсумку даних про спискову чисельність дітей на перше число кожного місяця роботи закладу на число таких місяців. Аналогічно визначається середньорічна чисельність дітей у віці 3 років і старше (графа 10).
3.5. У графах 11-13 з графи 1 виділяються дані про окремі категорії дітей. Дані кожної з граф 11-13 не повинні перевищувати даних графи 1.
При заповненні графи 11 слід урахувати таке. Дитина-сирота - це дитина, у якої померли чи загинули батьки. До числа дітей, позбавлених батьківського піклування, належать ті, що залишилися без піклування батьків у зв'язку з позбавленням їх батьківських прав, відібранням у батьків без позбавлення батьківських прав, визнанням батьків безвісно відсутніми або недієздатними, оголошенням їх померлими, відбуванням покарання в місцях позбавлення волі та перебуванням їх під вартою на час слідства, розшуком їх органами внутрішніх справ України, пов'язаним з ухиленням від сплати аліментів та відсутністю відомостей про їх місцезнаходження, тривалою хворобою батьків, яка перешкоджає їм виконувати свої батьківські обов'язки, а також підкинуті діти, діти, батьки яких невідомі, діти, від яких відмовились батьки, та безпритульні діти, які були покинуті батьками, самі залишили сім'ю або дитячі заклади, де вони виховувались, і не мають певного місця проживання. Відсутність батьків підтверджується відповідними документами (копіями свідоцтв про смерть, рішень судових органів, довідками закладів охорони здоров'я тощо), які є підставою для надання цим дітям пільг, передбачених законодавством України. При заповненні граф 12 та 13 слід урахувати, що віднесення дитини до числа інвалідів або (та) постраждалих унаслідок аварії на ЧАЕС має бути підтверджене відповідними документами (медичним висновком лікарсько-консультативної комісії, посвідченнями та вкладкою до посвідчення дитини, яка визнана інвалідом, інвалідність якої пов'язана з Чорнобильською катастрофою тощо).
4. Розділ II
Наявність груп і місць та загальна площа
всіх приміщень на кінець року
4.1. При контролі даних необхідно звернути увагу на відповідність даних графи 1 рядка 110 розділу I наступним даним розділу II: у санаторному закладі - даним графи 1 рядка 210, у закладі спеціального призначення - даним графи 1 рядка 220.
4.2. Графа 4 може бути заповнена тільки за наявності даних у графі 4 рядка 110 розділу I.
4.3. Дані рядка 210 за всіма графами повинні дорівнювати сумі даних рядків 211-218 за всіма графами.
4.4. Дані рядка 220 за всіма графами повинні дорівнювати сумі даних рядків 221-227 за всіма графами.
4.5. У рядку 230 наводяться дані про обслуговування дітей у спеціально створених групах для короткотривалого перебування (протягом чотирьох годин упродовж дня або в ранкові та вечірні години, у вихідні та святкові дні тощо).
4.6. Для заповнення даних про площу використовують технічний паспорт закладу, а за його відсутності - дані бюро технічної інвентаризації. Дані наводяться в цілих (без десятих) квадратних метрах.
У графах 8-10 наводиться інформація про площу, яку заклад використовує виключно для власних потреб. Площа, яку заклад здає в оренду, у зазначених графах не враховується.
У загальну площу закладу (графа 8) включається площа зайнятих і вільних кімнат для розміщення дітей, площу кабінетів завідувача і лікаря, площу підсобних приміщень, кухонь, коридорів, роздягалень, умивальних кімнат, вестибюлів. У загальній площі приміщень також ураховується та частина підвалів і напівпідвалів, яка використовується для потреб закладу.
Не враховується в загальній площі закладу вільна площа підвалів і напівпідвалів, площа, яка зайнята під сховища, а також площа сходів, санвузлів та надвірних споруд (сараїв, гаражів тощо).
Площа навчально-виховного комплексу, яка одночасно використовується шкільним і дошкільним відділенням (наприклад, актова зала), у звіті не відображається.
4.7. Із загальної площі всіх приміщень закладу в графах 9 та 10 вказується площа групових приміщень, яка включає в себе приміщення приймальні, ігрової, спалень, туалетної та буфетної кімнат.
Не враховується у графах 9 та 10 площа групових блоків, яка переобладнана під творчі майстерні, спортивні, музичні зали, медичні кабінети тощо. Дані граф 9 та 10 повинні бути меншими за дані графи 8.
4.8. У графі 11 наводяться дані про площу, яку заклад здає в оренду за станом на кінець звітного року.
5. Розділ III
Відвідування дітьми дошкільного навчального
закладу у звітному році
5.1. Дані про число проведених і пропущених днів дітьми (рядки 310-340) заповнюються з використанням табеля відвідувань і дорівнюють підсумку днів відвідувань (пропусків) за кожний день звітного року (людино-днів).
При підрахунку числа проведених днів ураховуються і ті дні, у які заклад працював не з повним навантаженням або частину дня. Слід мати на увазі, що незалежно від терміну перебування дитини в закладі протягом доби її перебування враховується як один день.
Сума даних рядків 330 та 340 повинна дорівнювати даним рядка 320.
5.2. У рядку 350 проставляється кількість днів, протягом яких заклад приймав дітей. До числа днів роботи не включаються вихідні, святкові дні, неробочі дні в літній період (якщо заклад було закрито на цей період), неробочі дні, спричинені капітальним ремонтом, аваріями тощо. Якщо заклад почав працювати не з першого січня, а пізніше, число днів роботи в такому закладі визначають з першого дня приймання дітей.
5.3. При контролі звіту доцільно врахувати, що підсумок днів, які проведені і пропущені дітьми (сума даних рядків 310 та 320), переважно дорівнює середньорічній чисельності дітей (графи 9 та 10 рядка 110), помноженій на число днів роботи закладу за рік (рядок 350).
6. Розділ IV
Наявність окремих приміщень
та площа території на кінець року
6.1. У рядку 410 наводяться дані про кількість місць в медичному ізоляторі закладу.
6.2. У рядку 420 наводиться інформація про наявність стаціонарного басейну шляхом запису у графі 1 цифри "1", якщо басейн є, або цифри "2", якщо він відсутній.
6.3. У рядку 430 наводяться дані про загальну площу території закладу, тобто розмір земельної ділянки з усіма спорудами, ігровими майданчиками, квітниками тощо. Дані наводяться в гектарах з одним десятковим знаком.
7. Розділ V
Штати на кінець року
7.1. У даному розділі наводиться інформація про кількість посад у закладі - за штатним розписом та зайнятих. Дані наводяться як у цілих, так і в дробових числах. Наприклад, якщо в дошкільному закладі за штатним розписом дві посади медичних сестер, а фактично працює одна на 1,5 ставки, то в рядку 540 у графі 1 наводять 2, а в графі 2-1,5.
Якщо жінка перебуває у відпустці для догляду за дитиною, а на її посаді працює інша, то показують одну посаду, а не дві.
7.2. До рядка 520 включаються відомості про вихователів, музичних керівників, завідувачів, учителів-дефектологів і логопедів, вихователів-методистів тощо.
7.3. До рядка 540 включаються відомості про медичних сестер, старших медичних сестер, патронажних сестер, фельдшерів.
7.4. У рядку 550 наводять дані про посади помічників вихователів, які передбачені в групах для дітей віком від 3 років, замість посади няні.
7.5. Сума даних рядків 520, 540-570 повинна дорівнювати даним рядка 510.
7.6. Відомості про посаду директора навчально-виховного комплексу у розділі не наводяться.
8. Розділ VI
Педагогічні працівники (особи) на кінець року
8.1. У розділі наводяться відомості про педагогічний персонал закладу, включаючи осіб, які працюють за сумісництвом на кінець звітного року. Відомості відображаються тільки про фактично працюючих осіб, дані повинні бути наведені цілими числами (без десяткових). Відомості про директора навчально-виховного комплексу в розділі не наводяться.
8.2. У графі 3 відображаються дані про осіб, які закінчили заклади I-II рівнів акредитації (коледжі, технікуми, училища), у графі 4 - III-IV рівнів акредитації ( університети, академії, інститути, консерваторії).
8.3. Дані рядка 610 повинні дорівнювати сумі даних рядків 611-615, 616-620 за всіма графами. Сума даних граф 3 та 4 може бути меншою за дані графи 1 за рахунок осіб, які мають загальну середню, професійно-технічну або незакінчену вищу освіту.
9. Розділ VII
Мова роботи в групах
9.1. Розділ заповнюють тільки ті заклади, які заповнили графу 1 рядка 110 розділу 1.
9.2. У розділі вказують мову спілкування вихователів з дітьми в групах та чисельність дітей в цих групах. Інші мови, крім української та російської, слід дописувати у вільних рядках.
9.3. Дані рядка 760 повинні дорівнювати сумі даних рядків 710-750.
9.4. Дані рядка 760 за графою 2 повинні дорівнювати даним рядка 110 графи 1 розділу I.
Заступник директора департаменту статистики послуг
- начальник управління статистики соціальних послуг I.М.Самченко
Код ЄДРПОУ ---------------------------------
---------------------------------
Державне статистичне спостереження
-------------------------------------------------------------
| Конфіденційність статистичної інформації забезпечується |
| статтею 21 Закону України "Про державну статистику" |
| ( 2614-12 ) |
-------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------
| Порушення порядку подання або використання даних |
| державних статистичних спостережень тягне за собою |
| відповідальність, яка встановлена статтею 186-3 |
| Кодексу України про адміністративні правопорушення |
| ( 80731-10 ) |
-------------------------------------------------------------
Звіт
дошкільного навчального закладу
за 20___ рік
-------------------------------------
| Подають |Термін | Форма N 85-к
| |подання|
|---------------------------+-------| ЗАТВЕРДЖЕНО
|Дитячі садки, ясла-садки, |5 січня| Наказ Держкомстату
|ясла, навчально-виховні | | України
|комплекси незалежно від | | 27.09.2004 N 527
|підпорядкованості та форми | |
|власності - органу | | Річна
|державної статистики за | | Поштова
|місцезнаходженням | |
-------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|Найменування дошкільного навчального закладу |
|(дитячий садок, ясла-садок, ясла, навчально-виховний |
|комплекс, указати N) |
|----------------------------------------------------------------|
|Підпорядкованість ____________________________________________ |
|Форма власності ______________________________________________ |
|Тип дошкільного навчального закладу: загального розвитку, |
|комбінований, сімейний, санаторний, спеціальний ______________ |
|______________________________________________________________ |
| (необхідне підкреслити, для спеціального |
|______________________________________________________________ |
| та санаторного вказати профіль) |
| |
|Площа закладу ________________________________________________ |
| (власна, орендована, комбінована) |
| |
|Заклад перебуває на самостійному балансі _____________________ |
| (так, ні) |
| |
|Термін, протягом якого заклад не працює ______________________ |
| (указати: до 1 року, |
|______________________________________________________________ |
| 1-5 років, 6-10 років, більше 10 років) |
| |
|Причина, з якої заклад не працює _____________________________ |
| (перебуває на капітальному |
|______________________________________________________________ |
| ремонті, не придатний для цільового використання, інше) |
|----------------------------------------------------------------|
|Поштова адреса |
|(область, район, місто, район |
|міста (сільрада), вулиця, будинок) |
|----------------------------------------------------------------|
| Коди організації - складача |
|----------------------------------------------------------------|
| за |території| виду | форми |організа-|міністерства, | |
|ЄДРПОУ| (КОАТУУ)|еконо-|власно-| ційно- | іншого | |
| | |мічної| сті | правової| центрального | |
| | |діяль-|(КФВ) | форми |органу, якому | |
| | |ності | | господа-|підпорядкована| |
| | |(КВЕД)| | рювання |організація - | |
| | | | | (КОПФГ) | складач | |
| | | | | | інформації | |
| | | | | | (КОДУ) * | |
|------+---------+------+-------+---------+--------------+-------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
|------+---------+------+-------+---------+--------------+-------|
| | | | | | | |
------------------------------------------------------------------
* Тільки для підприємств державного сектору.
Спеціалізовані коди
---------------------------------------------------------------------------------
|Порядковий| КОАТУУ | Вид закладу: |
| номер | |дитячий |
| |----------------------------------------------------|садок - 1, |
| | область, місто | район області | внутріміський |ясла-садок - 2,|
| | | | район або |ясла - 3, |
| | | | населений |навчально- |
| | | | пункт |виховний |
| | | | |комплекс - 4 |
|----------+-------------------+---------------+----------------+---------------|
| | | | | |
|----------+-------------------+---------------+----------------+---------------|
| 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
|------------------------------+---------------+----------------+---------------|
| Тип закладу: | Термін, | Мова роботи |Заклад |
|загального розвитку - 1, | протягом | у групах: |розташований у:|
|комбінований - 2, | якого заклад |лише |міському |
|сімейний - 3, | не працює: |українською - 1,|поселенні - 1, |
|санаторний - 4, |до 1 року - 1, |лише |сільській |
|спеціальний - 5 |1-5 років - 2, |російською - 2, |місцевості - 2 |
| |6-10 років - 3,|кількома - 3, | |
| |більше 10 |іншими - 4 | |
| |років - 4 | | |
|------------------------------+---------------+----------------+---------------|
| | | | |
|------------------------------+---------------+----------------+---------------|
| 17 | 18 | 19 | 20 |
|------------------------------+---------------+----------------+---------------|
| Заклад на |Заклад |Площа закладу: | | |
| кінець року: |перебуває |власна - 1, | | |
|працює - 0, |на |орендована - 2,| | |
|не працює з |самостійному|комбінована - 3| | |
|причин: |балансі: | | | |
|капітального |так - 1, | | | |
|ремонту - 1, |ні - 2 | | | |
|не придатності | | | | |
|для цільового | | | | |
|використання - 3,| | | | |
|з інших | | | | |
|причин - 2 | | | | |
|-----------------+------------+---------------+----------------+---------------|
| | | | | |
|-----------------+------------+---------------+----------------+---------------|
| 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
---------------------------------------------------------------------------------
I. Чисельність дітей
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| Назва | N |Чисельність| У тому числі у віці |З них дітей, | Із загальної | Середньорічна | З графи 1 |
| показ-|рядка| дітей на | | яким до |кількості дітей-| чисельність | |
| ника | |кінець року| | 1 вересня | дівчаток | дітей | |
| | | | | виповниться | | | |
| | | |-----------------------+-------------+----------------+----------------+---------------------------------------|
| | | |до 1,5 |від 1,5|3 роки | 6 | 7 |усього| у тому |усього| у тому | діти-сироти |діти-інваліди| діти, які |
| | | | року | до 3 | і |років |років | | числі у | | числі у | та | |постраждали|
| | | | | років |старше | | | | віці 3 | | віці 3 | позбавлені | | внаслідок |
| | | | | | | | | | років і | | років і |батьківського| | аварії на |
| | | | | | | | | | старше | | старше | піклування | | ЧАЕЧ |
|-------+-----+-----------+-------+-------+-------+------+------+------+---------+------+---------+-------------+-------------+-----------|
| А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
|-------+-----+-----------+-------+-------+-------+------+------+------+---------+------+---------+-------------+-------------+-----------|
|Усього,| 110 | | | | | | | | | | | | | |
|осіб | | | | | | | | | | | | | | |
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
II. Наявність груп і місць та загальна площа всіх
приміщень на кінець року
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| Назва показників | N | Чисельність |Фактичне число | Число місць | Загальна площа | Площа,|
| |рядка| дітей, осіб | груп | | приміщень (без зданої | здана |
| | |---------------+---------------+-------------------------| в оренду), кв. м | в |
| | |усього| у тому |усього| у тому |усього| з них | |оренду,|
| | | | числі | | числі | |------------------+-------------------------| кв. м |
| | | | для | | для | | для | у |усього| у т. ч. площа | |
| | | | дітей | | дітей | | дітей |будинках,| |групових приміщень| |
| | | | у віці | | у віці | | у віці | які | | (приймальні, | |
| | | |3 років | |3 років | |3 років |побудова-| | ігрові, спальні, | |
| | | |і старше| |і старше| |і старше| ні за | | туалетні та | |
| | | | | | | | | типовим | | буфетні кімнати) | |
| | | | | | | | | проектом| | для дітей віком | |
| | | | | | | | | | |------------------| |
| | | | | | | | | | |до 3 | 3 років і| |
| | | | | | | | | | |років | старше | |
|-----------------------+-----+------+--------+------+--------+------+--------+---------+------+-------+----------+-------|
| А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
|-----------------------+-----+---------------+------+--------+------+--------+---------+------+-------+----------+-------|
| У всіх групах | 200 | ------- | | | | | ------- | ---- | | | ---- |
| | | ------- | | | | | | | | | | | | |
| | | ------- | | | | | | | | | | | | |
|-----------------------+-----+---------------+------+--------+------+--------| | | | |-------+----------| | |
| з них: | | | | | | | | | | | | | | | |
| у санаторних групах | 210 | | | | | | | | | | | | | | |
|-----------------------+-----+------+--------+------+--------+------+--------| | | | |-------+----------| | |
|у тому числі для | | | | | | | | | | | | | | | |
|дітей з: | | | | | | | | | | | | | | | |
|ранніми проявами | | | | | | | | | | | | | | | |
|туберкулезної інфекції | 211 | | | | | | | | | | | | | | |
|-----------------------+-----+------+--------+------+--------+------+--------| | | | |-------+----------| | |
|малими формами | | | | | | | | | | | | | | | |
|туберкульозу | 212 | | | | | | | | | | | | | | |
|-----------------------+-----+------+--------+------+--------+------+--------| | | | |-------+----------| | |
|хронічними | | | | | | | | | | | | | | | |
|неспецифічними | | | | | | | | | | | | | | | |
|захворюваннями органів | | | | | | | | | | | | | | | |
|дихання | 213 | | | | | | | | | | | | | | |
|-----------------------+-----+------+--------+------+--------+------+--------| | | | |-------+----------| | |
|захворюваннями | | | | | | | | | | | | | | | |
|серцево-судинної | | | | | | | | | | | | | | | |
|системи | 214 | | | | | | | | | | | | | | |
|-----------------------+-----+------+--------+------+--------+------+--------| | | | |-------+----------| | |
|захворюваннями | | | | | | | | | | | | | | | |
|ендокринної системи | 215 | | | | | | | | | | | | | | |
|-----------------------+-----+------+--------+------+--------+------+--------| | | | |-------+----------| | |
|хворобами органів | | | | | | | | | | | | | | | |
|травлення | 216 | | | | | | | | | | | | | | |
|-----------------------+-----+------+--------+------+--------+------+--------| ------- | ---- |-------+----------| ---- |
|психоневрологіч- | | | | | | | | | | | | | | | |
|ними захворюваннями | 217 | | | | | | | | | | | | | | |
|-----------------------+-----+------+--------+------+--------+------+--------| | | | |-------+----------| | |
|іншими захворюваннями | 218 | | | | | | | | | | | | | | |
|-----------------------+-----+------+--------+------+--------+------+--------| | | | |-------+----------| | |
|у групах спеціального | | | | | | | | | | | | | | | |
|призначення | 220 | | | | | | | | | | | | | | |
|-----------------------+-----+------+--------+------+--------+------+--------| | | | |-------+----------| | |
|у тому числі для | | | | | | | | | | | | | | | |
|дітей з порушенням: | | | | | | | | | | | | | | | |
|слуху | 221 | | | | | | | | | | | | | | |
|-----------------------+-----+------+--------+------+--------+------+--------| | | | |-------+----------| | |
|мови | 222 | | | | | | | | | | | | | | |
|-----------------------+-----+------+--------+------+--------+------+--------| | | | |-------+----------| | |
|зору | 223 | | | | | | | | | | | | | | |
|-----------------------+-----+------+--------+------+--------+------+--------| | | | |-------+----------| | |
|інтелекту | 224 | | | | | | | | | | | | | | |
|-----------------------+-----+------+--------+------+--------+------+--------| | | | |-------+----------| | |
|опорно-рухового | | | | | | | | | | | | | | | |
|апарату | 225 | | | | | | | | | | | | | | |
|-----------------------+-----+------+--------+------+--------+------+--------| | | | |-------+----------| | |
|затримкою психічного | | | | | | | | | | | | | | | |
|розвитку | 226 | | | | | | | | | | | | | | |
|-----------------------+-----+------+--------+------+--------+------+--------| | | | |-------+----------| | |
|іншого профілю | 227 | | | | | | | | | | | | | | |
|-----------------------+-----+------+--------+------+--------+------+--------| | | | |-------+----------| | |
|у групах | | | | | | | | | | | | | | | |
|короткотривалого | 230 | | | | | | | | | | | | | | |
|перебування | | | | | | X | X | | | | | | | | |
|-----------------------+-----+------+--------+------+--------+------+--------| | | | |-------+----------| | |
|у групах з цілодобовим | | | | | | | | | | | | | | | |
|перебуванням дітей | 240 | | | | | | | | | | | | | | |
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
III. Відвідування дітьми дошкільного навчального
закладу у звітному році
------------------------------------------------------------------
| Назва показників | N | Усього |У тому числі|
| |рядка| |дітьми віком|
| | | | 3 років і |
| | | | старше |
|-------------------------------+-----+-------------+------------|
| А | Б | 1 | 2 |
|-------------------------------+-----+-------------+------------|
|Число днів, проведених дітьми в| 310 | | |
|закладі | | | |
|-------------------------------+-----+-------------+------------|
|Число днів, пропущених | 320 | | |
|дітьми, - усього | | | |
|-------------------------------+-----+-------------+------------|
| у тому числі: | 330 | | |
| через хвороби дітей | | | |
|-------------------------------+-----+-------------+------------|
|з інших причин | 340 | | |
|-------------------------------+-----+-------------+------------|
|Число днів роботи закладу на | 350 | | х |
|рік | | | |
------------------------------------------------------------------
IV. Наявність окремих приміщень
та площа території на кінець року
------------------------------------------------------------------
| Назва показників |N рядка| Усього |
|-----------------------------------+-------+--------------------|
| А | Б | 1 |
|-----------------------------------+-------+--------------------|
|Кількість місць в медичному | 410 | |
|ізоляторі | | |
|-----------------------------------+-------+--------------------|
|Наявність стаціонарного басейну | 420 | |
|(є - 1, нема - 2) | | |
|-----------------------------------+-------+--------------------|
|Загальна площа території закладу | 430 | |
|(га) | | |
------------------------------------------------------------------
V. Штати на кінець року
------------------------------------------------------------------
| Назва показників | N | Посада |
| |рядка|--------------------------|
| | | за штатним | фактично |
| | | розписом | зайняті |
|-------------------------------+-----+-------------+------------|
| А | Б | 1 | 2 |
|-------------------------------+-----+-------------+------------|
|Усього працівників | 510 | | |
|-------------------------------+-----+-------------+------------|
| у тому числі: | | | |
| педагогічний персонал | 520 | | |
|-------------------------------+-----+-------------+------------|
| з них вихователі, | 530 | | |
|вихователі-методисти | | | |
|-------------------------------+-----+-------------+------------|
| медичні сестри | 540 | | |
|-------------------------------+-----+-------------+------------|
| помічники вихователів | 550 | | |
|-------------------------------+-----+-------------+------------|
| кухарі | 560 | | |
|-------------------------------+-----+-------------+------------|
| інші посади | 570 | | |
------------------------------------------------------------------
VI. Педагогічні працівники (особи) на кінець року
------------------------------------------------------------------
| Назва показників | N | Чисельність |З них закінчили вищі|
| | рядка| працівників, | навчальні |
| | | осіб | заклади |
| | |--------------+--------------------|
| | |усього| з них | I-II | III-IV |
| | | | жінок | рівнів | рівнів |
| | | | |акредита-|акредита- |
| | | | | ції | ції |
|---------------------+------+------+-------+---------+----------|
| А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 |
|---------------------+------+------+-------+---------+----------|
|Усього | 610 | | | | |
|---------------------+------+------+-------+---------+----------|
| у тому числі: | | | | | |
| завідувачі | 611 | | | | |
|---------------------+------+------+-------+---------+----------|
|вихователі | 612 | | | | |
|---------------------+------+------+-------+---------+----------|
|вихователі-методисти | 613 | | | | |
|---------------------+------+------+-------+---------+----------|
|музичні керівники | 614 | | | | |
|---------------------+------+------+-------+---------+----------|
|учителі-дефектологи | 615 | | | | |
|---------------------+------+------+-------+---------+----------|
| у тому числі: | | | | | |
| сурдопедагоги | 615.1| | | | |
|---------------------+------+------+-------+---------+----------|
| тифлопедагоги | 615.2| | | | |
|---------------------+------+------+-------+---------+----------|
| олігофренопедагоги | 615.3| | | | |
|---------------------+------+------+-------+---------+----------|
|учителі-логопеди | 616 | | | | |
|---------------------+------+------+-------+---------+----------|
|практичні психологи | 617 | | | | |
|---------------------+------+------+-------+---------+----------|
|інструктори з | 618 | | | | |
|фізкультури | | | | | |
|---------------------+------+------+-------+---------+----------|
|соціальні педагоги | 619 | | | | |
|---------------------+------+------+-------+---------+----------|
|інші вчителі | 620 | | | | |
------------------------------------------------------------------
VII. Мова роботи в групах
------------------------------------------------------------------
| Назва мови, якою проводиться | N | Код мови | Кількість |
| робота |рядка| | дітей, осіб |
|------------------------------+-----+-------------+-------------|
| А | Б | 1 | 2 |
|------------------------------+-----+-------------+-------------|
|Українська | 710 | 067 | |
|------------------------------+-----+-------------+-------------|
|Російська | 720 | 052 | |
|------------------------------+-----+-------------+-------------|
| | 730 | | |
|------------------------------+-----+-------------+-------------|
| | 740 | | |
|------------------------------+-----+-------------+-------------|
| | 750 | | |
|------------------------------+-----+-------------+-------------|
|Усього | 760 | | |
------------------------------------------------------------------
"___" ___________ 200_ р. Керівник _____________________
(підпис та прізвище)
________________________________
(прізвище та телефони виконавця)
Заступник директора департаменту статистики послуг
- начальник управління статистики соціальних послуг I.М.Самченко
