НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ РЕГУЛЮВАННЯ ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
12.02.2003 N 129
(Постанова втратила чинність на підставі
Постанови НКРЕ від 25.05.2006 N 714)
Про затвердження Положення про проведення
експертизи та порядок реєстрації експертів
при Національній комісії регулювання
електроенергетики України
( Із змінами, внесеними згідно з Постановами Національної
комісії регулювання електроенергетики
N 1215 від 25.11.2003
N 391 від 21.04.2004
N 483 від 30.04.2004 )
Відповідно до Законів України "Про електроенергетику" ( 575/97-ВР ), "Про природні монополії" ( 1682-14 ), Указу Президента України від 21 квітня 1998 року N 335 "Питання Національної комісії регулювання електроенергетики України" та з метою створення умов для забезпечення прозорості, обгрунтованості та об'єктивності прийнятих Національною комісією регулювання електроенергетики України у межах її компетенції рішень у процесі державного регулювання діяльності суб'єктів природних монополій та суміжних ринків у паливно-енергетичному комплексі України Національна комісія регулювання електроенергетики України постановляє:
1. Затвердити Положення про проведення експертизи та порядок реєстрації експертів при Національній комісії регулювання електроенергетики України, що додається.
2. Постанову НКРЕ від 21 березня 2002 року N 270 "Про затвердження Положення про проведення експертизи та порядок реєстрації експертів при Національній комісії регулювання електроенергетики України" вважати такою, що втратила чинність.
3. Установити, що свідоцтва про реєстрацію експертів при НКРЕ, видані до набрання чинності цією постановою, є дійсними. ( Постанову доповнено пунктом 3 згідно з Постановою Національної комісії регулювання електроенергетики N 1215 від 25.11.2003 )
Голова Комісії Ю.Продан
Затверджено
Постанова НКРЕ
12.02.2003 N 129
Положення
про проведення експертизи та порядок реєстрації
експертів при Національній комісії регулювання
електроенергетики України
1. Загальні положення
1.1. Положення про проведення експертизи та про порядок реєстрації експертів при Національній комісії регулювання електроенергетики України (далі - Положення) розроблено відповідно до Указу Президента України від 21.04.98 N 335 "Питання Національної комісії регулювання електроенергетики України" з метою створення умов для підвищення прозорості, обгрунтованості та об'єктивності рішень, прийнятих Національною комісією регулювання електроенергетики України (далі - НКРЕ).
1.2. Положення визначає порядок проведення експертизи за рішенням НКРЕ, порядок реєстрації експертів при НКРЕ та інші питання, що стосуються організації експертизи, та поширюється на ліцензіатів, експертів та осіб, що звернулися до НКРЕ із заявою на реєстрацію.
2. Терміни та визначення
У цьому Положенні наведені нижче терміни та визначення мають таке значення:
анонімна експертиза - експертиза, яка проводиться із збереженням анонімності експерта; ( Розділ 2 доповнено терміном згідно з Постановою НКРЕ N 391 від 21.04.2004; в редакції Постанови НКРЕ N 483 від 30.04.2004 )
експерт - юридична або фізична особа, яка має спеціальні знання для проведення експертизи за відповідним напрямком і діє на підставі цього Положення та рішення НКРЕ про реєстрацію, як експерта;
експертиза - процес дослідження експертами на основі спеціальних знань кола питань з метою отримання інформації, необхідної для прийняття НКРЕ відповідного рішення в межах її компетенції;
експертний висновок - офіційний документ, що містить висновки за результатами проведення експертизи, оформлений відповідно до вимог цього Положення;
ініціатори експертизи - НКРЕ, а також інші органи державної влади та місцевого самоврядування, ліцензіати НКРЕ, представники споживачів, інші заінтересовані юридичні та фізичні особи, що подали в НКРЕ пропозиції про проведення експертизи з конкретного питання (у випадку проведення анонімної експертизи ініціатором може виступати лише НКРЕ та інші центральні органи виконавчої влади); ( Абзац розділу 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою НКРЕ N 391 від 21.04.2004 )
ліцензіат - суб'єкт господарювання, який отримав ліцензію НКРЕ на здійснення господарської діяльності в електроенергетиці або нафтогазовому комплексі, щодо окремих аспектів діяльності якого здійснюється експертиза;
реєстр - перелік зареєстрованих при НКРЕ експертів з визначенням номера за реєстром, найменування юридичної особи або прізвища, ім'я та по батькові для фізичної особи, місцезнаходження, контактних телефонів, напрямків проведення експертизи та переліку питань, щодо яких може давати висновок цей експерт.
3. Суб'єкти та об'єкти експертизи
3.1. Суб'єктами експертизи є ліцензіати, НКРЕ, ініціатори експертизи та експерти. ( Пункт 3.1 в редакції Постанови НКРЕ N 391 від 21.04.2004 )
3.2. Об'єктами експертизи відповідно до цього Положення можуть бути будь-які питання, дослідження яких вимагає спеціальних знань і відносно яких прийняте рішення НКРЕ про проведення експертизи.
3.3. Виконавцями експертизи можуть бути лише зареєстровані при НКРЕ експерти.
3.4. У випадку проведення анонімної експертизи виконавцями експертизи можуть виступати також фізичні та юридичні особи, які не зареєстровані експертами при НКРЕ, проте мають відповідні знання та досвід за напрямком проведення анонімної експертизи. ( Розділ 3 доповнено пунктом 3.4 згідно з Постановою НКРЕ N 391 від 21.04.2004 )
3.5. У випадку здійснення повторної експертизи експерти, які були виконавцями первинної експертизи, не мають права брати участь у її проведенні. ( Розділ 3 доповнено пунктом 3.5 згідно з Постановою НКРЕ N 391 від 21.04.2004 )
3.6. НКРЕ виступає організатором експертизи.
3.7. Основними напрямками проведення експертизи є:
правова;
фінансово-економічна;
технічна.
4. Призначення та проведення експертизи
4.1. У разі виникнення у НКРЕ необхідності проведення експертизи або надходження в НКРЕ пропозиції щодо проведення експертизи від ініціатора експертизи структурний підрозділ НКРЕ відповідальний за напрямок експертизи, а також підрозділ НКРЕ, який буде використовувати результати експертизи, проводять попередній розгляд пропозиції щодо організації експертизи та матеріалів, доданих до неї, якщо такі додаються. За результатами попереднього розгляду відповідальний структурний підрозділ готує подання Голові Комісії щодо призначення експертизи.
4.2. Пропозиція ініціатора про проведення експертизи може бути відхилена рішенням Комісії.
4.3. Пропозиція щодо кандидатури експерта та завдання на проведення експертизи готується підрозділом, відповідальним за напрямок експертизи, за узгодженням з структурними підрозділами, які використовуватимуть результати експертизи, за умови надання попередньої згоди експерта на здійснення цієї експертизи та погодження ним завдання на її проведення.
4.4. Вибір експерта для проведення експертизи здійснюється НКРЕ відповідно до напрямку дослідження з числа зареєстрованих експертів на основі аналізу даних про освіту, досвід роботи в профільній сфері, досвід підготовки експертних висновків, якість раніше виконаних робіт та інших критеріїв з дотриманням принципу незалежності експертів.
4.5. Рішення про проведення експертизи приймається на засіданні НКРЕ і направляється ліцензіату та експерту або експертам.
4.6. Рішення щодо кандидатури виконавця на проведення анонімної експертизи приймається на закритому засіданні НКРЕ за участю уповноважених представників ініціатора анонімної експертизи.
4.7. У рішенні НКРЕ про проведення експертизи зазначаються кандидатури експерта чи експертів, які призначені для проведення експертизи, завдання на проведення експертизи та терміни її проведення.
4.8. Після отримання рішення НКРЕ щодо проведення експертизи призначений Комісією експерт протягом п'яти робочих днів готує та надає на погодження в Комісію кошторис або калькуляцію робіт з експертизи, які після погодження НКРЕ є основою для виставлення рахунку на оплату.
4.9. Рішення про погодження кошторису та щодо порядку оплати здійснення експертизи приймається на засіданні НКРЕ і за необхідності направляється стороні, що здійснює оплату за проведення анонімної експертизи, та експерту або експертам.
4.10. Оплата вартості проведення експертизи за рішенням НКРЕ здійснюється НКРЕ, ініціатором експертизи, третьою стороною, якщо це встановлено нормативними актами, або тим ліцензіатом, щодо окремих аспектів діяльності якого проводиться експертиза.
4.11. Ліцензіат у разі здійснення ним оплати проведення експертизи протягом трьох банківських днів після отримання виставленого експертом рахунку на проведення експертизи (якщо інше не передбачено у вимозі НКРЕ) здійснює за цим рахунком 100% апопередню оплату вартості проведення експертизи.
4.12. Кошти на оплату вартості експертизи відносяться ліцензіатом на статтю витрат "інші операційні витрати".
4.13. Після підготовки висновку експертизи і передачі його НКРЕ експерт зобов'язаний (крім випадків проведення анонімної експертизи) протягом п'яти робочих днів направити один примірник експертного висновку на адресу ліцензіата, щодо окремих аспектів діяльності якого здійснюється експертиза, а ліцензіат зобов'язаний у той же час оформити акт здачі-прийняття виконаних експертом робіт щодо проведення експертизи та направити один примірник цього акту на адресу експерта.
4.14. При проведенні анонімної експертизи, з метою упередження порушення анонімності експертів, НКРЕ забезпечує отримання необхідних матеріалів від ліцензіата з подальшим наданням їх виконавцям експертизи; безпосередні контакти між ліцензіатом та виконавцем експертизи не допускаються.
4.15. У випадку незгоди НКРЕ з висновками експертизи Комісія має право ініціювати повторну експертизу відповідно до цього Положення.
4.16. У випадку незгоди ліцензіата з висновками експертизи ліцензіат має право ініціювати повторну експертизу відповідно до цього Положення. ( Розділ 4 в редакції Постанови НКРЕ N 391 від 21.04.2004 )
5. Права та обов'язки суб'єктів експертизи
5.1. Ліцензіат має право:
направляти НКРЕ або експерту зауваження та пояснення до експертного висновку;
одержувати експертний висновок у письмовій формі (при проведенні анонімної експертизи експертний висновок надається ліцензіату від НКРЕ без підпису та реквізитів експерта); ( Абзац третій пункту 5.1 із змінами, внесеними згідно з Постановою НКРЕ N 391 від 21.04.2004 )
використовувати результати експертизи у своїй діяльності;
ініціювати проведення повторної експертизи;
здійснювати інші дії, передбачені цим Положенням і чинним законодавством.
5.2. Ліцензіат зобов'язаний:
дотримуватись умов цього Положення;
вчасно та у повному обсязі здійснювати 100% попередню оплату експертизи, якщо експертиза виконується відповідно до умов цього Положення за його рахунок; ( Абзац третій пункту 5.2 із змінами, внесеними згідно з Постановою НКРЕ N 391 від 21.04.2004 )
надавати експерту за поданням НКРЕ необхідні матеріали і документи для проведення експертизи, з дотриманням відповідного порядку роботи з конфіденційною інформацією та комерційною таємницею;
відповідати за достовірність і повноту наданих НКРЕ та експерту матеріалів;
сприяти експерту в проведенні експертизи;
забезпечувати анонімність експертів, захист їх прав у випадку неправомірних дій з боку третіх осіб;
прийняти у експерта за актом висновки експертизи.
5.3. НКРЕ:
приймає від ініціаторів пропозиції на проведення експертизи;
вчасно сповіщає експерта щодо необхідності проведення експертизи;
вчасно інформує ліцензіата про прийняте рішення щодо проведення експертизи і, крім випадків проведення анонімної експертизи, надає склад експертів, призначених для проведення експертизи; ( Абзац четвертий пункту 5.3 із змінами, внесеними згідно з Постановою НКРЕ N 391 від 21.04.2004 )
забезпечує організацію проведення експертизи та надання експерту за його вимогою необхідних для проведення експертизи документів та матеріалів;
використовує висновки експертизи у своїй діяльності;
оприлюднює, у разі необхідності, висновки експертизи, якщо вони не містять конфіденційної інформації або комерційної таємниці;
ініціює, у разі необхідності, проведення повторної експертизи;
не перешкоджає ліцензіату в проведенні експертизи за його ініціативою;
дотримується норм авторського права і права інтелектуальної власності у відношенні експертних висновків, об'єктів експертизи і матеріалів, наданих для підготовки експертного висновку.
здійснює інші дії, передбачені цим Положенням і нормами чинного законодавства;
забезпечує проведення анонімної експертизи із збереженням анонімності експерта в межах своєї компетенції. ( Пункт 5.3 доповнено абзацом згідно з Постановою НКРЕ N 391 від 21.04.2004 )
5.4. Експерт має право:
вимагати, у разі необхідності, у ліцензіата або НКРЕ документи, матеріали і дані щодо об'єкта експертизи;
відмовитися від проведення експертизи;
вільно обирати методи експертного аналізу й оцінки;
вільно викладати думку щодо об'єктів експертизи, інших питань, пов'язаних з проведенням експертизи;
вносити свої пропозиції і рекомендації щодо удосконалення форм і методів проведення експертизи;
звертатися до НКРЕ та замовника експертизи, у разі необхідності, щодо продовження терміну проведення експертизи з наданням відповідного обгрунтування; ( Абзац сьомий пункту 5.4 із змінами, внесеними згідно з Постановою НКРЕ N 391 від 21.04.2004 )
( Абзац восьмий пункту 5.4 вилучено на підставі Постанови НКРЕ N 391 від 21.04.2004 )
робити інші дії, передбачені цим Положенням і нормами чинного законодавства;
з метою підвищення об'єктивності проведення експертизи залучати за своєю ініціативою третіх осіб із збереженням за собою відповідальності за якість експертизи. ( Пункт 5.4 розділу 5 доповнено абзацом згідно з Постановою Національної комісії регулювання електроенергетики N 1215 від 25.11.2003 )
5.5. Експерт зобов'язаний:
дотримуватися умов цього Положення;
провести у встановлений НКРЕ термін всебічну, якісну та об'єктивну експертизу згідно з рішенням НКРЕ та завданням на проведення експертизи;
підготувати експертний висновок у письмовій формі у відповідності до вимог цього Положення;
направити експертний висновок, складений ним у ході проведення експертизи на адресу НКРЕ, замовника та ліцензіата, крім випадків проведення анонімної експертизи; ( Абзац п'ятий пункту 5.5 в редакції Постанови НКРЕ N 391 від 21.04.2004 )
не допускати розголошення конфіденційної інформації і комерційної таємниці, що міститься в матеріалах щодо об'єкта експертизи, про яку йому стало відомо в процесі проведення експертизи, та дотримуватися відповідного порядку роботи з такою інформацією;
у разі відмови від проведення експертизи повернути отримані кошти на проведення експертизи; ( Абзац сьомий пункту 5.5 із змінами, внесеними згідно з Постановою НКРЕ N 391 від 21.04.2004 )
забезпечити анонімність експертизи у разі її проведення. ( Пункт 5.5 доповнено абзацом згідно з Постановою НКРЕ N 391 від 21.04.2004 )
6. Вимоги до експертного висновку
6.1. Експертний висновок, виконаний та оформлений відповідно до вимог цього Положення, є офіційним документом, що використовується в процесі розгляду НКРЕ питань, віднесених законодавством до сфери повноважень НКРЕ.
6.2. Висновки експерта не мають наперед встановленої сили та переваги над іншими джерелами інформації, підлягають перевірці й оцінці за внутрішнім переконанням Членів та Голови НКРЕ, яке має грунтуватися на всебічному, повному й об'єктивному розгляді всіх обставин, що стосуються об'єкта експертизи.
6.3. Експертний висновок за кожним конкретним питанням має містити конкретні пропозиції та рекомендації, щодо розглянутого питання в цілому, так і щодо окремих положень розглянутих матеріалів і документів.
6.4. Експертний висновок має бути виконаний державною мовою (з дотриманням стандартів, прийнятих для звітів з науково-технічних робіт).
6.5. Експертний висновок складається з вступної, констатуючої та заключної частин, а також повного переліку використаних при проведенні експертизи документів та інших матеріалів.
6.6. Зміст експертного висновку визначається завданням на експертизу.
6.7. Підготовлений експертний висновок підписується експертом і, якщо експерт є юридичною особою, скріплюється печаткою експерта.
6.8. У випадку наявності у ліцензіата або НКРЕ обгрунтованих зауважень до експертного висновку вони надаються на адресу експерта з пропозицією про внесення до нього необхідних коректив. Експерт має право не прийняти ці зауваження та залишити експертний висновок без змін з наданням відповідного обгрунтування. У цьому випадку зауваження та відповідні обгрунтування експерта додаються до експертного висновку.
6.9. Підставами для визнання експертного висновку таким, що не відповідає умовам цього Положення, можуть бути визнані істотні помилки або викривлення фактів при проведенні експертизи або випадки, коли запропоновані пропозиції та рекомендації не відповідають суті експертного висновку. Невідповідність експертного висновку вимогам цього Положення та завданню на проведення експертизи встановлює НКРЕ за поданням відповідального структурного підрозділу.
6.10. Спори, що можуть виникнути між суб'єктами експертизи, розглядаються відповідно до чинного законодавства.
7. Порядок реєстрації експертів при НКРЕ
7.1. Для реєстрації експертів при НКРЕ заінтересовані юридичні та фізичні особи направляють в НКРЕ заяву (додатки 1 та 2) з визначенням напрямку експертизи та спеціалізації експерта, а також такі документи:
документи, які підтверджують кваліфікацію за відповідним напрямком - для фізичних осіб;
документи, які підтверджують право здійснення експертизи за відповідним напрямком та наявність відповідних спеціалістів - для юридичних осіб;
інформацію про досвід роботи згідно з визначеною спеціалізацією;
інформацію про досвід підготовки експертних висновків та участі в підготовці науково-дослідних, аналітичних документів за визначеною спеціалізацією.
7.2. Заяви з додатками направляються на розгляд відповідальних управлінь НКРЕ згідно з напрямком експертизи окремо по кожному напрямку експертизи. ( Пункт 7.2 із змінами, внесеними згідно з Постановою НКРЕ N 391 від 21.04.2004 )
7.3. Відповідальні структурні підрозділи НКРЕ в двотижневий термін надають Комісії пропозиції про реєстрацію заінтересованих осіб як експертів із визначенням їх спеціалізації або про відмову їм в реєстрації.
7.4. Розгляд заяв-анкет заінтересованих осіб щодо реєстрації їх як експертів і прийняття рішення щодо реєстрації проводиться на засіданні НКРЕ.
7.5. Рішення НКРЕ щодо реєстрації оформлюється постановою НКРЕ.
7.6. Після прийняття НКРЕ рішення про реєстрацію заінтересованої особи як експерта їй привласнюється відповідний реєстраційний номер і видається свідоцтво встановленого зразка (додаток 3).
7.7. Єдиний реєстр зареєстрованих експертів веде відділ технічної експертизи НКРЕ. ( Пункт 7.7 із змінами, внесеними згідно з Постановою НКРЕ N 391 від 21.04.2004 )
7.8. Реєстрація заінтересованих осіб як експертів не спричиняє правових наслідків і зобов'язань з боку НКРЕ та є однією з підстав призначення експерта для виконання експертної роботи.
7.9. Списки зареєстрованих експертів на підставі рішення НКРЕ підлягають публікації не менше одного разу на півроку. З цією метою відділ технічної експертизи НКРЕ готує і передає у відділ зв'язків з громадськістю та міжнародної координації інформаційне повідомлення для опублікування в засобах масової інформації (додаток 4). ( Пункт 7.9 із змінами, внесеними згідно з Постановою НКРЕ N 391 від 21.04.2004 )
7.10. Свідоцтво про реєстрацію при НКРЕ може бути анульоване за заявою експерта.
7.11. Зареєстрований експерт може бути позбавлений свідоцтва про реєстрацію при НКРЕ рішенням Комісії за поданням відповідального структурного підрозділу НКРЕ у випадку одноразового грубого порушення експертом норм цього Положення, яке було виявлене при здійсненні оцінки експертного висновку відповідальним структурним підрозділом НКРЕ.
Начальник управління технічної політики Л.Симоненко
Додаток 1
до Положення про проведення
експертизи та порядок
реєстрації експертів
при Національній комісії
регулювання
електроенергетики України
Анкета-заява
на реєстрацію при НКРЕ експерта
(юридичної особи)
Дані про заявника
Повне найменування підприємства _____________________________
__________________________________________________________________
Юридична адреса _____________________________________________
Дані про керівника __________________________________________
прізвище, ім'я, по батькові
Організаційно-правова форма _________________________________
Основний вид діяльності _____________________________________
Телефон/факс, е-mail ________________________________________
Напрямки експертизи _________________________________________
Дані про наявність спеціалістів за заявленими напрямками:
загальна кількість працівників (осіб) _______,
у тому числі спеціалістів, що виконують експертні роботи
(осіб) ______
середній стаж роботи спеціалістів у профільній сфері (повних
років) ______
Додаткові відомості* ________________________________________
--------------
* Якщо заявник бажає надати додаткові відомості, вони
оформлюються окремим додатком до цієї заяви
Згідно з Положенням про проведення експертизи та порядок
реєстрації експертів при Національній комісії регулювання
електроенергетики України прошу розглянути цю заяву з додатками та
прийняти рішення про реєстрацію при НКРЕ підприємства як експерта
за заявленими напрямками експертизи.
Додатки до заяви:
1. Копія свідоцтва про державну реєстрацію підприємства.
2. Копія Статуту підприємства на ___ арк.
3. Копії особистих листів з обліку кадрів щодо заявлених
спеціалістів на ____ арк.
4. Інші додатки та документи на ___ арк.
З умовами Положення про проведення експертизи та порядок
реєстрації експертів при Національній комісії регулювання
електроенергетики України ознайомлений, про відповідальність за
експертні висновки попереджений.
"___"___________ 200__ р. Підпис заявника ______________
М.П.
Дата реєстрації заяви Реєстраційний номер
Заяву до реєстрації прийняв __________________________
посада, прізвище, ім'я,
по батькові
Додаток 2
до Положення про проведення
експертизи та порядок
реєстрації експертів при
Національній комісії
регулювання
електроенергетики України
Анкета-заява
на реєстрацію при НКРЕ експерта
(фізичної особи)
Дані про заявника
Дані про заявника (фізична особа) ___________________________
прізвище, ім'я, по-батькові
Місце проживання ____________________________________________
Телефон _____________________________________________________
Освіта ______________________________________________________
Учений ступінь ______________________________________________
Стаж роботи у профільній сфері (повних років) _______________
Останнє місце роботи (найменування/посада) __________________
Наявність запатентованих робіт та розробок __________________
Напрямки експертизи _________________________________________
Детальні дані про заявника щодо заявлених напрямків
експертизи:
профільна освіта* ___________________________________________
--------------
* Заявник додає копію диплому.
досвід проведення експертних оцінок (обсяг років)** _________
--------------
** Заявник надає резюме.
стаж роботи у профільній сфері (повних років) _______________
наявність рекомендацій (так/ні) _____________________________
Додаткові відомості _________________________________________
Згідно з Положенням про проведення експертизи та порядок
реєстрації експертів при Національній комісії регулювання
електроенергетики України прошу розглянути цю заяву з додатками та
прийняти рішення про реєстрацію при НКРЕ мене як експерта за
заявленими напрямками експертизи.
Додаток до заяви:
1. Копія свідоцтва про освіту.
2. Копія трудової книжки на ___ арк.
3. Автобіографія на ____ арк.
4. Інші додатки та документи на ___ арк.
З умовами Положення про проведення експертизи та порядок
реєстрації експертів при Національній комісії регулювання
електроенергетики України ознайомлений, про відповідальність за
експертні висновки попереджений.
"___"___________ 200__ р. Підпис заявника _____________
Дата реєстрації заяви Реєстраційний номер
Заяву до реєстрації прийняв _____________________________
посада, прізвище, ім'я,
по батькові
Додаток 3
до Положення про проведення
експертизи та порядок
реєстрації експертів
при Національній комісії
регулювання
електроенергетики України
Національна комісія регулювання електроенергетики України
Свідоцтво
про реєстрацію експерта при НКРЕ
_______________ N ____________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
повні реквізити експерта чи найменування організації
який має право виконувати експертні роботи з таких напрямків:
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
види робіт, що має право виконувати цей експерт
та зобов'язується додержуватися вимог Положення про проведення
експертизи та порядку реєстрації експертів при Національній
комісії регулювання електроенергетики України
Дата реєстрації _____________________________________________
Номер постанови про реєстрацію ______________________________
Це свідоцтво підтверджує право його власника на проведення
експертиз при НКРЕ за напрямками, зазначеними у цьому свідоцтві.
Свідоцтво є іменним і дійсне лише після надання документа, що
підтверджує особу пред'явника.
Передача свідоцтва третім особам заборонена.
_________________________________ ______________________
посада особи, що надала свідоцтво підпис
М.П.
Додаток 4
до Положення про проведення
експертизи та порядок
реєстрації експертів
при Національній комісії
регулювання
електроенергетики України
Повідомлення
в засоби масової інформації про персональний склад
зареєстрованих при нкре експертів
До відома громадськості
Станом на ____________ 20__ року при Національній комісії регулювання електроенергетики України (НКРЕ) згідно з Положенням про проведення експертизи та порядок реєстрації експертів при Національній комісії регулювання електроенергетики України зареєстровані такі експерти:
------------------------------------------------------------------
|Реєстрацій-|Найменування підприємства, П.I.Б. (для | Напрямки |
|ний номер | фізичної особи), місцезнаходження, | експертизи |
| | контактні телефони | |
|-----------+---------------------------------------+------------|
| | | |
|-----------+---------------------------------------+------------|
| | | |
------------------------------------------------------------------