МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ ТА З ПИТАНЬ
ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ

НАКАЗ
25.02.2004 N 71

Про науково-дослідні роботи Міністерства
економіки та з питань європейської інтеграції на 2004 рік

( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства
економіки та з питань європейської інтеграції
N 134 від 09.04.200
4 )

З метою наукового забезпечення виконання функцій Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції у 2004 році наказую:

1. Затвердити перелік науково-дослідних робіт (далі - НДР), що виконуються за рахунок коштів державного бюджету, передбачених Міністерству на 2004 рік за бюджетною програмою 1201050 "Прикладні розробки у сфері розвитку економіки і торгівлі", за результатами проведених процедур закупівель (протоколи засідань постійного тендерного комітету Міністерства для організації та проведення закупівель наукових досліджень і розробок від 22.01.2004 N 1, 11.02.2004 N 2, 11.03.2004 N 3) на загальну суму 1616,3 тис. гривень, що додається. ( Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції N 134 від 09.04.2004 )

2. Директорам департаментів, відповідальним за використання результатів наукових досліджень, разом з організаціями-виконавцями НДР забезпечити оформлення договірно-кошторисної документації відповідно до вимог Порядку планування, фінансування і контролю виконання науково-дослідних робіт Міністерства економіки України, затвердженого наказом Міністерства економіки України від 02.04.1998 N 39, зі змінами і доповненнями, унесеними наказом Міністерства економіки України від 26.06.2000 N 132.

3. Управлінню стратегії розвитку Міністерства включити зазначений перелік НДР до плану науково-дослідних робіт Міністерства на 2004 рік.

4. Управлінню фінансування, бухгалтерського обліку та контролю забезпечити фінансування зазначеної бюджетної програми відповідно до затвердженого помісячного плану асигнувань на 2004 рік та виділених коштів з державного бюджету, а також розрахунки з виконавцями відповідно до затвердженої договірно-кошторисної документації.

5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра - керівника апарату Першина В.Л.

Міністр М.Деркач

Затверджено
Наказ Міністерства економіки
та з питань європейської
інтеграції України
25.02.2004 N 71

Перелік
науково-дослідних робіт, що виконуються за рахунок
коштів державного бюджету, передбачених Міністерству
на 2004 рік за бюджетною програмою 1201050
"Прикладні розробки у сфері розвитку економіки і торгівлі"

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
| N |Найменування |Термін|Виконавець |Кошто- |Підстава для |Очікуваний |Відповіда-|
|з/п|дослідження |вико- | |рисна |проведення |результат |льний за |
| | |нання | |варті- |досліджень | |використа-|
| | |робо- | |сть на | | |ння резу- |
| | |ти, | |2004 | | |льтатів |
| | |рік | |рік | | | |
| | | | |тис.грн| | | |
|---+-----------------------+------+------------+-------+------------------+-----------------+----------|
| 1 |Науково-правовий |2004 |юридична і |65,0 |розпорядження |рекомендації |юридичний |
| |аналіз застосування | |патентна | |Кабінету |щодо |департа- |
| |Конвенції про порядок | |фірма | |Міністрів |застосування |мент |
| |вирішення | |"Грищенко | |України від |Конвенції про |(інд. 80) |
| |інвестиційних спорів | |та | |16.09.2003 |порядок | |
| |між державами та | |партнери" | |N 569-р |вирішення | |
| |іноземними особами | | | | |інвестиційних | |
| | і | | | |"Про |спорів між | |
| |двосторонніх угод між | | | |затвердження |державами та | |
| |урядом України та | | | |заходів щодо |особами інших | |
| |урядами іноземних | | | |усунення |держав | |
| |держав про сприяння та | | | |можливостей | | |
| |взаємний захист | | | |подання до |і двосторонніх | |
| |інвестицій | | | |України позовів |угод між урядом | |
| | | | | |у закордонні |України та | |
| | | | | |юрисдикційні |урядами | |
| | | | | |органи та |іноземних держав | |
| | | | | |підвищення |про сприяння та | |
| | | | | |ефективності |взаємний захист | |
| | | | | |захисту прав та |інвестицій | |
| | | | | |інтересів | | |
| | | | | |України під час | | |
| | | | | |розгляду справ | | |
| | | | | |у цих органах" | | |

|---+-----------------------+------+------------+-------+------------------+-----------------+----------|
| 2 |Методичне забезпечення |2004 |Науково- |30,0 |Закон України |методично- |управління|
| |застосування механізму | |дослідний | |"Про закупівлю |інструктивні |методоло- |
| |міжвідомчої | |економіч- | |товарів, робіт |матеріали |гії, пра- |
| |координації та | |ний | |і послуг за |щодо визначення |вового за-|
| |формування методичного | |інститут | |державні кошти" |порядку |безпечення|
| |і нормативного | |Міністер- | |( 1490-14 ) |регламентації та |та контро-|
| |інструментарію його | |ства | | |процедурних |лю у сфері|
| |впровадження при | |економіки | | |аспектів |державних |
| |здійсненні державних | |та з | | |застосування |закупівель|
| |закупівель в Україні | |питань | | |механізму |(інд. 55) |
| | | |європейсь- | | |міжвідомчої | |
| | | |кої | | |координації | |
| | | |інтеграції | | |закупівель | |
| | | | | | |окремих груп | |
| | | | | | |товарів між | |
| | | | | | |головними | |
| | | | | | |розпорядниками | |
| | | | | | |коштів | |
| | | | | | |державного | |
| | | | | | |бюджету та | |
| | | | | | |підпорядкованими | |
| | | | | | |їм | |
| | | | | | |розпорядниками | |
| | | | | | |коштів нижчого | |
| | | | | | |рівня | |
|---+-----------------------+------+------------+-------+------------------+-----------------+----------|
| 3 |Актуалізація та |2004 |Державний |30,0 |Закон України |інформаційно- |управління|
| |ведення інформаційних | |науково- | |"Про закупівлю |аналітичні |моніторин-|
| |баз для здійснення | |дослідний | |товарів, робіт |матеріали та |гу та |
| |моніторингу та | |інститут | |і послуг за |бази даних щодо |координа- |
| |підготовки аналітично- | |інформати- | |державні кошти" |моніторингу ходу |ції держа-|
| |довідкових матеріалів | |зації та | |( 1490-14 ) |державних |вних заку-|
| |щодо функціонування | |моделюван- | | |закупівель в |півель і |
| |системи державних | |ня | | |Україні за |державного|
| |закупівель на основі | |економіки | | |окремими |замовлення|
| |статистичної державної | | | | |процедурами |(інд. 19) |
| |звітності та | | | | | | |
| |інформаційно- | | | | | | |
| |аналітичного | | | | | | |
| |бюлетеня "Вісник | | | | | | |
| |державних закупівель" | | | | | | |

|---+-----------------------+------+------------+-------+------------------+-----------------+----------|
| 4 |Дослідження засобів |2004 |Науково- |60,0 |Закон України |програмний |управління|
| |оброблення спеціальних | |дослідний | |"Про державне |модуль |державного|
| |масивів інформації та | |центр | |оборонне |автоматизованого |оборонного|
| |створення програмного | |"Квант- | |замовлення" |введення |замовлення|
| |продукту (програмного | |інформ" | |( 464-14 ) |пропозицій |(інд. 65) |
| |модуля) | |Мінпром- | | |державних | |
| |автоматизованого | |політики | | |замовників щодо | |
| |введення масивів | | | | |формування | |
| |інформації щодо | | | | |основних | |
| |пропозицій державних | | | | |показників | |
| |замовників для | | | | |державного | |
| |формування основних | | | | |оборонного | |
| |показників державного | | | | |замовлення | |
| |оборонного замовлення | | | | | | |
|---+-----------------------+------+------------+-------+------------------+-----------------+----------|
| 5 |Розробка Методики |2004 |Міжнарод- |80,0 |постанова |методика |управління|
| |стратегічного | |ний центр | |Кабінету |стратегічного |стратегії |
| |планування (II етап) | |перспекти- | |Міністрів |планування |розвитку |
| | | |вних | |України |діяльності |Міністер- |
| | | |досліджень | |від 17.09.2002 |центральних |ства |
| | | | | |N 1394 |органів |(інд. 63) |
| | | | | | |виконавчої влади | |
| | | | | |"Про виконання |та пропозиції | |
| | | | | |завдань, що |щодо її | |
| | | | | |випливають з |впровадження | |
| | | | | |послання | | |
| | | | | |Президента | | |
| | | | | |України до | | |
| | | | | |Верховної Ради | | |
| | | | | |України" | | |
|---+-----------------------+------+------------+-------+------------------+-----------------+----------|
| 6 |Аналітично- |2004 |Українська |15,0 |постанова |рекомендації |управління|
| |інформаційне | |академія | |Кабінету |щодо подальшого |стратегії |
| |забезпечення проблем | |державного | |Міністрів |здійснення |проведення|
| |реформування органів | |управління | |України |організаційно- |адмініст- |
| |виконавчої влади та | | | |від 15.03.2003 |функціональних |ративної |
| |підвищення | | | |N 344 |перетворень |реформи |
| |ефективності | | | | |системи органів |(інд. 78) |
| |механізмів державного | | | |"Про Програму |виконавчої влади | |
| |управління (світовий | | | |діяльності |та місцевого | |
| |та вітчизняний досвід) | | | |Кабінету |самоврядування в | |
| | | | | |Міністрів |Україні | |
| | | | | |України" | | |

|---+-----------------------+------+------------+-------+------------------+-----------------+----------|
| 7 |Наукове дослідження | 2004 |Державний | 30,0 |Закон України "Про|аналітичні |управління|
| |запровадження | |науково- | |державне |матеріали та |перспек- |
| |економічних оцінок та | |дослідний | |прогнозування та |методичні |тивних |
| |рейтингів на основі | |інститут | |розроблення |рекомендації |досліджень|
| |досвіду економічно | |інформати- | |програм |щодо | |
| |розвинених країн | |зації | |економічного і |запровадження | |
| | | |моделювання | |соціального |економічних | |
| | | |економіки | |розвитку України" |оцінок та | |
| | | | | |( 1602-14 ) |рейтингів | |
| | | | | | | | |
| 8 |Наукове обгрунтування | 2004 |Державний | 48,0 |Закон України "Про|аналітичні |управління|
| |та підготовка проекту | |науково- | |державне |матеріали та |стратегіч-|
| |Порядку розроблення та | |дослідний | |прогнозування та |проект Порядку |них |
| |виконання державних | |інститут | |розроблення |розроблення та |програмних|
| |цільових програм | |інформати- | |програм |виконання |документів|
| | | |зації та | |економічного і |державних | |
| | | |моделювання | |соціального |цільових програм | |
| | | |економіки | |розвитку України" | | |
| | | | | |( 1602-14 ) | | |
| | | | | | | | |
| 9 |Розробка методології | 2004-|Науково- | 50,0 |Закон України "Про|методичні підходи|управління|
| |моделювання | 2005 |дослідний | |державне |до побудови |макроеко- |
| |структурних зрушень в | |економічний | |прогнозування та |моделі структур- |номічного |
| |основних агрегатах ВВП | |інститут | |розроблення |них зрушень |аналізу та|
| |на короткострокову | |Міністерства| |програм |в основних |прогнозу- |
| |перспективу | |економіки та| |економічного і |агрегатах ВВП |вання |
| | | |з питань | |соціального |на стадії | |
| | | |європейської| |розвитку України" |виробництва у | |
| | | |інтеграції | |( 1602-14 ) |короткостроковому| |
| | | | | | |періоді | |

|   |                       |      |            |       |                  |                 |          |
|10 |Розробка методології | 2004-|Науково- | 70,0 |Закон України "Про|методологія |управління|
| |прогнозування | 2005 |дослідний | |державне |прогнозування |макроеко- |
| |показників ВВП за | |економічний | |прогнозування та |показників |номічного |
| |фазами відтворення | |інститут | |розроблення |ВВП за фазами |аналізу та|
| |(виробництво, утворення| |Міністерства| |програм |відтворення та |прогнозу- |
| |і розподіл доходів, | |економіки та| |економічного і |секторами |вання |
| |кінцеве використання) | |з питань | |соціального |економіки на | |
| |та секторами економіки | |європейської| |розвитку України" |середньо- | |
| |і видами економічної | |інтеграції | |( 1602-14 ) |та довгострокову | |
| |діяльності на середньо-| | | | |перспективу | |
| |та довгострокову | | | | | | |
| |перспективу | | | | | | |
| | | | | | | | |
|11 |Розробка моделі | 2004 |Науково- | 50,0 |Закон України "Про|модель прогнозу |управління|
| |прогнозу фонду оплати | |дослідний | |державне |фонду оплати |соціальних|
| |праці працівників | |економічний | |прогнозування та |праці працівників|прогнозів |
| |у цілому в Україні та | |інститут | |розроблення |у цілому в |та програм|
| |в розрізі видів | |Міністерства| |програм |Україні та в | |
| |економічної діяльності | |економіки та| |економічного і |розрізі видів | |
| |на коротко- | |з питань | |соціального |економічної | |
| |та середньострокову | |європейської| |розвитку України" |діяльності на | |
| |перспективу | |інтеграції | |( 1602-14 ) |коротко- та | |
| | | | | | |середньострокову | |
| | | | | | |перспективу | |
| | | | | | | | |
|12 |Розробка моделі | 2004 |Державний | 44,0 |Закон України "Про|методика |управління|
| |(методики) | |науково- | |державне |прогнозування |соціальних|
| |прогнозування впливу | |дослідний | |прогнозування та |демографічних |прогнозів |
| |демографічної ситуації | |інститут | |розроблення |показників, |та програм|
| |на формування трудових | |інформати- | |програм |прогноз | |
| |ресурсів України | |зації та | |економічного і |чисельності | |
| | | |моделювання | |соціального |економічно | |
| | | |економіки | |розвитку України" |активного | |
| | | | | |( 1602-14 ) |населення України| |
| | | | | | |до 2015 року | |

|   |                       |      |            |       |                  |                 |          |
|13 |Створення механізму | 2004 |Український | 80,0 |постанова Кабінету|аналітичні |відділ |
| |захисту пенсійних | |інститут | |Міністрів України |матеріали та |з еконо- |
| |коштів від ризиків | |розвитку | |від 17.09.2002 |рекомендації щодо|мічних |
| |втрати і знецінення | |фондового | |N 1394 |створення |питань |
| | | |ринку | | |ефективної |пенсійної |
| | | | | |" Про виконання |системи захисту |реформи |
| | | | | |завдань, що |пенсійних коштів | |
| | | | | |випливають з |накопичувальних | |
| | | | | |послань Президента|пенсійних фондів | |
| | | | | |України |від ризиків втрат| |
| | | | | |до Верховної Ради |та знецінення | |
| | | | | |України" | | |
| | | | | | | | |
|14 |Дослідження ринків | 2004 |Науково- | 50,0 |постанова Кабінету|методичні |управління|
| |промислової продукції | |дослідний | |Міністрів України |рекомендації щодо|розвитку |
| |та розробка наукових | |економічний | |від 28.07.2003 |створення умов, |ринків |
| |рекомендацій щодо їх | |інститут | |N 1174 |спрямованих на |продукції |
| |розвитку з урахуванням | |Міністерства| | |підвищення |промисло- |
| |інтеграційних процесів | |економіки та| |" Про схвалення |ефективності та |вості |
| |в економіці | |з питань | |Державної програми|конкурентоспро- | |
| | | |європейської| |розвитку |можності продук- | |
| | | |інтеграції | |промисловості |ції з урахуванням| |
| | | | | |на 2003 - 2011 р."|інтеграційних | |
| | | | | | |процесів | |
| | | | | | | | |
|15 |Розробка рекомендацій | 2004 |Науково- | 10,0 |Закон України "Про|рекомендації щодо|управління|
| |щодо залучення | |дослідний | |відходи" |збільшення |розвитку |
| |відходів як вторинної | |економічний | |( 187/98-ВР ) |обсягів |ринків |
| |сировини в | |інститут | | |залучення |продукції |
| |господарський обіг | |Міністерства| | |відходів як |промисло- |
| |на основі аналізу | |економіки та| | |вторинної |вості |
| |ринку вторинної | |з питань | | |сировини в | |
| |сировини | |європейської| | |господарський | |
| | | |інтеграції | | |обіг | |
| | | | | | | | |
|16 |Розробка аналітичних | 2004 |Науково- | 35,0 |Указ Президента |аналітичні |управління|
| |матеріалів стосовно | |дослідний | |України від |матеріали щодо |розвитку |
| |стану | |економічний | |від 10.03.2000 |основних напрямів|паливно- |
| |енергозабезпечення | |інститут | |N 457 |та об'ємних |енергетич-|
| |країни та пропозиції | |Міністерства| |"Про рішення Ради |показників |них ринків|
| |щодо пріоритетних | |економіки та| |національної |використання | |
| |напрямків | |з питань | |безпеки і оборони |паливно- | |
| |енергетичного | |європейської| |України від |енергетичних | |
| |забезпечення | |інтеграції | |14.02.2001 "Про |ресурсів | |
| |економічного та | | | |невідкладні заходи| | |
| |соціального розвитку | | | |щодо подолання | | |
| |України та її регіонів | | | |кризових явищ у | | |
| | | | | |паливно-енергетич-| | |
| | | | | |ному комплексі | | |
| | | | | |України" | | |

|   |                       |      |            |       |                  |                 |          |
|17 |Аналіз ефективності дії| 2004 |Інститут | 40,0 |постанова Кабінету|методичні |управління|
| |Порядку | |економіко- | |Міністрів України |рекомендації щодо|розвитку |
| |створення нових робочих| |правових | |від 26.04.2003 |вдосконалення |паливно- |
| |місць для працівників, | |досліджень | |N 606 |Порядку |енергетич-|
| |які вивільняються з | |НАН України | | | |них ринків|
| |вугледобувних та | | | |"Про затвердження |створення нових | |
| |вуглепереробних | | | |Порядку |робочих місць для| |
| |підприємств, що | | | |спрямування та |працівників, які | |
| |ліквідуються згідно | | | |використання |вивільняються з | |
| |з рішенням Кабінету | | | |коштів Фонду |вугледобувних та | |
| |Міністрів України, та | | | |загальнообов'язко-|вуглепереробних | |
| |рекомендації щодо | | | |вого державного |підприємств, що | |
| |подальшого | | | |страхування на |ліквідуються | |
| |вдосконалення | | | |випадок безробіття| | |
| |зазначеного порядку | | | |на створення нових| | |
| | | | | |робочих місць | | |
| | | | | |працівникам | | |
| | | | | |вугільної | | |
| | | | | |промисловості, які| | |
| | | | | |вивільняються у | | |
| | | | | |зв'язку із | | |
| | | | | |закриттям шахт" | | |
| | | | | | | | |
|18 |Дослідження стану | 2004 |Київський | 70,0 |постанова Кабінету|аналітичні |управління|
| |внутрішнього ринку | |університет | |Міністрів України |матеріали щодо |розвитку |
| |транспортних послуг, | |економіки | |від 30.12.2000 |створення |ринків |
| |розробка концептуальних| |технологій | |N 1931 |концептуальних |інфраст- |
| |основ ефективного | |транспорту | | |основ формування |руктури |
| |механізму державного | | | |"Про схвалення |ефективного | |
| |регулювання цього ринку| | | |Державної програми|механізму | |
| | | | | |розвитку |державного | |
| | | | | |транспортно- |регулювання | |
| | | | | |дорожнього |транспортних | |
| | | | | |комплексу на |послуг на | |
| | | | | |2000 - 2004 роки" |внутрішньому | |
| | | | | | |ринку України | |
| | | | | | | | |
|19 |Розробка | 2004 |Державний | 30,0 |постанова Кабінету|бази даних та |управління|
| |інформаційно-аналітич- | |науково- | |Міністрів України |аналітичні |розвитку |
| |них матеріалів щодо | |дослідний | |від 01.03.2003 |матеріали щодо |ринків |
| |функціонування і | |інститут | |N 271 |функціонування і |продо- |
| |розвитку ринків | |інформати- | | |розвитку ринків |вольства |
| |продовольства та | |зації та | |"Про затвердження |продовольства та |та сільсь-|
| |сільськогосподарської | |моделюваня | |Комплексної |сільськогосподар-|когоспо- |
| |продукції | |економіки | |програми розвитку |ської продукції |дарськрої |
| | | | | |аграрного ринку на| |продукції |
| | | | | |2003 - 2004 роки" | | |

|   |                       |      |            |       |                  |                 |          |
|20 |Розроблення проекту | 2004 |Київський | 40,0 |постанова Кабінету|проект Закону |управління|
| |Закону України "Про | |національний| |Міністрів України |України "Про |внутріш- |
| |внутрішню торгівлю" | |торговельно-| |від 20.12.1997 |внутрішню |ньої |
| |(II етап) | |економічний | |N 1449 |торгівлю" |торгівлі |
| | | |університет | | "Про| |та |
| | | | | |Концепцію розвитку| |побутових |
| | | | | |внутришньої | |послуг |
| | | | | |торгівлі України" | | |
| | | | | | | | |
|21 |Вивчення можливостей | 2004 |Державний | 40,0 |Указ Президента |рекомендації щодо|управління|
| |використання | |науково- | |України |використання |торговель-|
| |двостороннього | |дослідний | |від 14.09.2000 |двостороннього |но-еконо- |
| |співробітництва України| |інститут | |N 1072 |співробітництва |мічних |
| |з країнами-членами ЄС у| |інформати- | | "Про|України з |зв'язків |
| |процесі інтеграції | |зації та | |Програму |країнами-членами |з країнами|
| |України до | |моделюваня | |інтеграції України|ЄС у процесі |Європи, |
| |Європейського Союзу | |економіки | |до Європейського |інтеграції |США та |
| | | | | |Союзу" |України до |Канадою |
| | | | | | |Європейського | |
| | | | | | |Союзу | |
| | | | | | | | |
|22 |Аналіз інтеграційного | 2004 |Державний | 40,0 |Указ Президента |рекомендації щодо|управління|
| |досвіду нових членів | |науково- | |України |використання |торговель-|
| |ЄС та наукові | |дослідний | |від 14.09.2000 |можливості |но-еконо- |
| |рекомендації щодо | |інститут | |N 1072 |інтеграційного |мічних |
| |можливості його | |інформати- | | "Про|досвіду |зв'язків |
| |використання в процесі | |зації та | |Програму |нових членів ЄС |з країнами|
| |інтеграції України до | |моделюваня | |інтеграції України|у процесі |Європи, |
| |європейської спільноти | |економіки | |до Європейського |інтеграції |США та |
| | | | | |Союзу" |України до |Канадою |
| | | | | | |європейської | |
| | | | | | |спільноти | |
| | | | | | | | |
|23 |Розробка | 2004 |Науково- | 70,0 |розпорядження |пропозиції щодо |управління|
| |довгострокового | |дослідний | |Кабінету Міністрів|багатостороннього|з питань |
| |прогнозу економічних | |економічний | |України від |співробітництва в|співробіт-|
| |наслідків створення | |інститут | |25.01.2002 |рамках ГУУАМ, |ництва в |
| |зони вільної торгівлі | |Міністерства| |N 28-р |прогноз |рамках |
| |в рамках країн ГУУАМ | |економіки та| | |економічних |структур- |
| | | |з питань | |"Про активізацію |наслідків |них |
| | | |європейської| |співробітництва |створення зони |утворень |
| | | |інтеграції | |в рамках ГУУАМ" |вільної торгівлі |СНД |
| | | | | | |в рамках країн | |
| | | | | | |ГУУАМ | |
| | | | | | | | |
|24 |Модернізація | 2004 |ТОВ "Софт | 110,0 |наказ Міністерства|удосконалення та |управління|
| |інформаційної системи | |Плюс 2000" | |економіки та з |модернізація |нетариф- |
| |"Дозвільні документи | | | |питань |інформаційної |ного регу-|
| |Міністерства економіки | | | |європейської |системи |лювання |
| |та з питань | | | |інтеграції України|"Дозвільні | |
| |європейської | | | |від 05.02.2004 |документи | |
| |інтеграції" та | | | |N 46 |Міністерства | |
| |створення спеціальних | | | |"Про порядок |економіки | |
| |режимів прийому та | | | |ліцензування |та з питань | |
| |контролю дозвільних | | | |експорту, імпорту |європейської | |
| |документів з | | | |товарів у 2004 |інтеграції" | |
| |уповноважених | | | |році" | | |
| |регіональних | | | | | | |
| |підрозділів | | | | | | |

|   |                       |      |            |       |                  |                 |          |
|25 |Розроблення та | 2004 |ТОВ "Софт | 70,0 |Наказ Міністерства|інформаційні |управління|
| |впровадження | |Плюс 2000" | |економіки та з |системи |нетариф- |
| |виконавчих | | | |питань |"Реєстрація та |ного регу-|
| |інформаційних систем | | | |європейської |облік зовнішньо- |лювання |
| |"Реєстрація та облік | | | |інтеграції України|економічних | |
| |зовнішньоекономічних | | | |від 10.02.2004 |контрактів за | |
| |контрактів а | | | |N 52 |міждержавними | |
| |міждержавними угодами | | | |"Про затвердження |угодами України" | |
| |України" і "Реєстрація | | | |Положення про |і "Реєстрація та | |
| |та облік дозволів з | | | |порядок оформлення|облік дозволів | |
| |реекспорту товарів" | | | |та видачі |з реекспорту | |
| | | | | |Міністерством |товарів" | |
| | | | | |економіки та з | | |
| | | | | |питань | | |
| | | | | |європейської | | |
| | | | | |інтеграції | | |
| | | | | |України дозволів | | |
| | | | | |на реекспорт | | |
| | | | | |товарів іноземного| | |
| | | | | |походження та | | |
| | | | | |товарів | | |
| | | | | |українського | | |
| | | | | |походження" | | |
| | | | | | | | |
|26 |Розробка рекомендацій | 2004 |Центр | 43,3 |Указ Президента |методичні |управління|
| |щодо визначення | |політико- | |України від |рекомендації щодо|стратегії |
| |критеріїв оцінки якості| |правових | |05.01.2004 N 4 |визначення |проведення|
| |надання | |реформ | | "Про |критеріїв оцінки |адміні- |
| |адміністративних послуг| | | |заходи щодо |якості надання |стративної|
| |органами державної | | | |реалізації |адміністративних |реформи |
| |влади з урахуванням | | | |Стратегії |послуг | |
| |досвіду інших країн у | | | |реформування | | |
| |цій сфері | | | |системи державної | | |
| | | | | |служби в Україні | | |
| | | | | |на 2004 рік" | | |
| | | | | | | | |
|27 |Розробка та | 2004 |Державний | 100,0 |розпорядження |інформаційно- |управління|
| |впровадження систем | |науково- | |Кабінету Міністрів|аналітичні |інформа- |
| |доступу до | |дослідний | |України від |системи |ційних |
| |інформаційних баз | |інститут | |05.05.2003 N 259-р|для роботи з |ресурсів |
| |Міністерства в | |інформати- | | |базами даних у | |
| |реальному режимі | |зації та | |"Про затвердження |режимі реального | |
| | | |моделюваня | |Концепції |часу | |
| | | |економіки | |формування системи| | |
| | | | | |національних | | |
| | | | | |інформаційних | | |
| | | | | |ресурсів" | | |
| | | | | | | | |
|28 |Дослідження, розробка | 2004 |ТОВ "Софт | 75,0 |постанова Кабінету|інформаційно-кому|управління|
| |та впровадження єдиної | |Плюс 2000" | |Міністрів України |комунікаційна |інформа- |
| |інформаційно-комуніка- | | | |від 24.02.2003 |система та блок |ційних |
| |ційної системи та блоку| | | |N 208 |автоматизованих |технологій|
| |автоматизованих | | | | |прикладних | |
| |прикладних підсистем | | | |"Про заходи |підсистем | |
| |Міністерства економіки | | | |щодо створення |Міністерства | |
| |з питань європейської | | | |електронної |економіки з | |
| |інтеграції України | | | |інформаційної |питань | |
| | | | | |системи |європейської | |
| | | | | |"Електронний Уряд"|інтеграції | |
| | | | | | |України | |
| | | | | | | | |
|29 |Дослідження, розробка | 2004 |Державний | 55,0 |розпорядження |інформаційно- |управління|
| |та впровадження єдиної | |науково- | |Кабінету Міністрів|аналітична |інформа- |
| |системи баз даних | |дослідний | |України від |система |ційних |
| |загального | |інститут | |05.05.2003 N 259-р|для роботи з |технологій|
| |користування | |інформати- | | |тематичними | |
| | | |зації та | |"Про затвердження |базами даних | |
| | | |моделюваня | |Концепції | | |
| | | |економіки | |формування системи| | |
| | | | | |національних | | |
| | | | | |інформаційних | | |
| | | | | |ресурсів" | | |
| | | | | |ресурсів" | | |

|   |                       |      |            |       |                  |                 |          |
|30 |Удосконалення | 2004 |ТОВ "БЕСТ | 30,0 |Указ Президента |удосконалений |управління|
| |інформаційно-аналітич- | |ЗВІТ" | |України від |модуль |з питань |
| |ної системи моніторингу| | | |05.03.2002 N 216 |конструювання |державної |
| |планових і фактичних | | | | |аналітичних форм |власності |
| |фінансових показників | | | |"Про заходи щодо |у програмно- | |
| |роботи державних | | | |детінізації |технічному | |
| |підприємств і | | | |економіки України |комплексі збору, | |
| |господарських | | | |на 2002 - 2004 |моніторингу, | |
| |товариств з державним | | | |роки" |аналізу та | |
| |пакетом акцій більше | | | | |прогнозуванні | |
| |50 відсотків та їх | | | | |фінансової | |
| |аналізу | | | | |діяльності | |
| | | | | | |державних | |
| | | | | | |підприємств | |
| | | | | | | | |
|31 |Удосконалення чинної | 2004 |Науково- | 20,0 |Указ Президента |аналіз фінансово-|управління|
| |системи моніторингу і | |дослідний | |України |господарського |з питань |
| |методичного | |економічний | |від 29.12.1999 |стану |державної |
| |забезпечення | |інститут | |N 1626 |підприємств, які |власності |
| |щоквартального | |Міністерства| |"Про невідкладні |мають стратегічне| |
| |дослідження фінансово- | |економіки та| |заходи щодо |значення для | |
| |господарського стану | |з питань | |прискорення |економіки та | |
| |підприємств, які мають | |європейської| |приватизації |безпеки держави | |
| |стратегічне значення | |інтеграції | |майна в Україні" |або є | |
| |для економіки | | | | |монополістами на | |
| |та безпеки держави або | | | | |загальнодержав- | |
| |займають монопольне | | | | |ному ринку, | |
| |становище | | | | |удосконалення | |
| |на загальнодержавному | | | | |форм програмно- | |
| |ринку товарів (робіт, | | | | |технічного | |
| |послуг) | | | | |комплексу збору | |
| | | | | | |та моніторингу | |
| | | | | | |фінансових | |
| | | | | | |аспектів їх | |
| | | | | | |діяльності | |
| | | | | | | | |
|32 |Створення бази даних та| 2004 |Державний | 21,0 |постанова Кабінету|аналітичні |управління|
| |програмного | |науково- | |Міністрів України |матеріали та база|економіки |
| |інструментарію | |дослідний | |від 28.12.2000 |даних щодо |оборони та|
| |інформаційно- | |інститут | |N 1919 |номенклатури |безпеки |
| |аналітичного | |інформати- | | |військового майна| |
| |дослідження | |зації та | |"Про порядок |Збройних Сил, яке| |
| |грунтовності пропозицій| |моделюваня | |відчуження та |може бути | |
| |щодо можливостей | |економіки | |реалізації |відчужено | |
| |відчуження майна | | | |військового майна | | |
| |Збройних Сил України, | | | |Збройних Сил" | | |
| |інших військових | | | | | | |
| |формувань | | | | | | |
| | | | | | | | |
|33 |Наукове та програмно- | 2004 |Державний | 15,0 |Закон України "Про|удосконалення |режимно- |
| |технологічне | |науково- | |державну таємницю"|програмно- |секретне |
| |супроводження | |дослідний | |( 3855-12 ) |технологічних |управління|
| |функціонування | |інститут | | |засобів | |
| |інтегрованої бази даних| |інформати- | | |функціонування | |
| |таємного діловодства з | |зації та | | |інтегрованої бази| |
| |урахуванням проблеми | |моделюваня | | |даних таємного | |
| |надійного обміну | |економіки | | |діловодства з | |
| |інформацією між | | | | |урахуванням | |
| |локальними | | | | |проблеми | |
| |персональними | | | | |надійного обміну | |
| |електронно-обчислюваль-| | | | |інформацією між | |
| |ними машинами | | | | |локальними | |
| | | | | | |персональними | |
| | | | | | |електронно- | |
| | | | | | |обчислювальними | |
| | | | | | |машинами | |
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

( Перелік із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції N 134 від 09.04.2004 )

Начальник управління стратегії розвитку Міністерства Н.Басова