ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ СТАТИСТИКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
18.07.2003 N 221
( Наказ втратив чинність зі звіту за 2007 рік на підставі
Наказу Державного комітету статистики
N 232 від 20.07.2007 )
Про затвердження форм державних статистичних
спостережень з обліку послуг
Відповідно до статті 14 Закону України "Про державну статистику" ( 2614-12 ), з метою удосконалення державних статистичних спостережень ринку послуг наказую:
1. Затвердити форми державних статистичних спостережень з обліку послуг, що додаються, і ввести їх у дію:
1.1. Річні - починаючи зі звіту за 2003 рік:
N 1-послуги, річна "Звіт про обсяги реалізованих послуг" (не наводиться);
З формою № 1-послуги (річна) можна ознайомитись: розділ "Довідники", підрозділ "Додатки до документів", папка "Накази/Форми".
N 1-послуги (реклама), річна "Звіт про рекламну діяльність";
N 1-послуги (нерухомість), річна "Звіт про надання посередницьких послуг при операціях з нерухомістю".
1.2. Періодичну - зі звіту за січень 2004 року:
N 1-послуги, місячна "Звіт про обсяги реалізованих послуг" (не наводиться).
З формою № 1-послуги (місячна) можна ознайомитись: розділ "Довідники", підрозділ "Додатки до документів", папка "Накази/Форми".
2. Поширити затверджені у пункті 1 наказу форми державного статистичного спостереження:
- N 1-послуги, річна "Звіт про обсяги реалізованих послуг" на юридичні особи та їх відокремлені структурні підрозділи, для яких надання послуг є основним видом діяльності;
- N 1-послуги, місячна "Звіт про обсяги реалізованих послуг" на юридичні особи та їх відокремлені структурні підрозділи, для яких надання послуг є основним видом діяльності;
- N 1-послуги (реклама), річна "Звіт про рекламну діяльність" на юридичні особи та їх відокремлені структурні підрозділи, для яких основним видом діяльності є надання рекламних послуг;
- N 1-послуги (нерухомість), річна "Звіт про надання посередницьких послуг при операціях з нерухомістю" на юридичні особи та їх відокремлені структурні підрозділи, для яких посередницькі послуги в угодах з нерухомістю є основним видом діяльності.
3. Управлінню статистики послуг та соціальних програм (Калачова I.В.):
3.1. Здійснювати методологічне керівництво збором та розробкою даних державних статистичних спостережень за зазначеними формами.
3.2. Спільно з ГМУС у м. Києві (Сидоренко М.М.) підготувати і узгодити необхідні зміни та доповнення до Плану розробки та експлуатації комплексів електронної обробки статистичної інформації (КЕОІ) на 2003 рік, затвердженого наказом Держкомстату від 11.02.2003 р. N 27 "Про розробку та експлуатацію комплексів електронної обробки статистичної інформації у 2003 році".
4. Фінансово-економічному управлінню (Сорокіна Т.В.) забезпечити фінансування робіт щодо виготовлення бланків форм, затверджених у пункті 1 цього наказу.
5. Управлінню справами (Царський В.I.) забезпечити контроль за своєчасним виготовленням та відправленням бланків форм державних статистичних спостережень, затверджених у пункті 1 цього наказу, на адресу Головного управління статистики в Автономній Республіці Крим, обласних, Київського та Севастопольського міських управлінь статистики.
6. ГМУС у м. Києві (Сидоренко М.М.) забезпечити збір та розробку даних за затвердженими цим наказом формами державних статистичних спостережень.
7. Скасувати наказ Держкомстату України від 18.07.2002 N 271 "Про затвердження форм державного статистичного спостереження з обліку послуг":
- з дати підписання наказу в частині затвердження державного статистичного спостереження за формою N 1-послуги, річна "Звіт про обсяги реалізованих послуг";
- з 01.01.2004 в частині затвердження державного статистичного спостереження за формою N 1-послуги, місячна "Звіт про обсяги реалізованих послуг".
8. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Комітету Власенко Н.С.
Голова Комітету О.Г.Осауленко
Державне статистичне спостереження
------------------------------------------------------------------
|Конфіденційність статистичної інформації забезпечується статтею |
| 21 Закону України "Про державну статистику" |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| Порушення порядку подання або використання даних державних |
| статистичних спостережень тягне за собою відповідальність, яка |
| встановлена статтею 186-3 Кодексу України про адміністративні |
| правопорушення |
-----------------------------------------------------------------
Звіт
про надання посередницьких послуг
при операціях з нерухомістю
за ________ рік
---------------------------------------
| Подають: |Термін подання|
|----------------------+--------------| Форма N 1-послуги
|юридичні особи, | 10 березня | (нерухомість)
|їх відокремлені | | ЗАТВЕРДЖЕНО
|структурні підрозділи,| | наказом Держкомстату
|для яких посередницькі| | України
|послуги в угодах з | | від 18.07.2003 р. N 221
|нерухомістю є основним| |
|видом діяльності - | | Річна
|органу державної | | Поштова
|статистики за | |
|місцезнаходженням | |
---------------------------------------
------------------------------------------------------------------------
|Найменування організації - складача інформації |
|----------------------------------------------------------------------|
|Поштова адреса |
| телефон: __________ факс: _________________ |
|----------------------------------------------------------------------|
| Код організації-складача |
|----------------------------------------------------------------------|
| за |території| виду | форми |організаційно-|міністерства, | |
|ЄДРПОУ|(КОАТУУ) |економічної|власності| правової | іншого | |
| | |діяльності | (КФВ) | форми |центрального | |
| | | (КВЕД) | |господарювання| органу, | |
| | | | | (КОПФГ) | якому | |
| | | | | |підпорядкована| |
| | | | | |організація - | |
| | | | | | складач | |
| | | | | | інформації | |
| | | | | | (КОДУ) * | |
|------+---------+-----------+---------+--------------+--------------+-|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |7|
|------+---------+-----------+---------+--------------+--------------+-|
| | | | | | | |
------------------------------------------------------------------------
* Тільки для підприємств державного сектору.
------------------------------------------------------------------
|Державна реєстрація складача | |
|інформації | |
|Свідоцтво від |N |
------------------------------------------------------------------
Розділ 1. Основні економічні показники
------------------------------------------------------------------
| Назва показників | N |Одиниця| За |
| |рядка|виміру |звітний |
| | | | рік |
|-----------------------------------------+-----+-------+--------|
| А | Б | В | 1 |
|-----------------------------------------+-----+-------+--------|
|Середньооблікова чисельність штатних | 01 | осіб | |
|працівників облікового складу - усього | | | |
|-----------------------------------------+-----+-------+--------|
|у тому числі професійних учасників ринку | 02 | - " - | |
|нерухомості (ріелторів, брокерів, | | | |
|агентів) | | | |
|-----------------------------------------+-----+-------+--------|
|Середня чисельність позаштатних | 03 | - " - | |
|працівників (працюючі за угодами та | | | |
|зовнішні сумісники) | | | |
|-----------------------------------------+-----+-------+--------|
|у тому числі зайнятих наданням | 04 | - " - | |
|посередницьких послуг при операціях з | | | |
|нерухомістю | | | |
|-----------------------------------------+-----+-------+--------|
|Доход (виручка) від реалізації продукції | 05 | тис. | |
|(товарів, робіт, послуг) (за мінусом ПДВ,| | грн. | |
|акцизів та подібних обов'язкових | | | |
|платежів) - усього | | | |
|-----------------------------------------+-----+-------+--------|
|у тому числі від надання посередницьких | 06 | - " - | |
|послуг при операціях з нерухомістю | | | |
|-----------------------------------------+-----+-------+--------|
|Витрати організації - усього | 07 | - " - | |
|-----------------------------------------+-----+-------+--------|
|у тому числі від надання посередницьких | 08 | - " - | |
|послуг при операціях з нерухомістю (сума | | | |
|рядків 09-13) | | | |
|-----------------------------------------+-----+-------+--------|
|з них: | | | |
|матеріальні затрати | 09 | - " - | |
|-----------------------------------------+-----+-------+--------|
|втрати на оплату праці | 10 | - " - | |
|-----------------------------------------+-----+-------+--------|
|відрахування на соціальні заходи | 11 | - " - | |
|-----------------------------------------+-----+-------+--------|
|амортизація основних засобів | 12 | - " - | |
|-----------------------------------------+-----+-------+--------|
|інші операційні витрати | 13 | - " - | |
|-----------------------------------------+-----+-------+--------|
|Прибуток (збиток) | 14 | - " - | |
|-----------------------------------------+-----+-------+--------|
|у тому числі від надання посередницьких | 15 | - " - | |
|послуг при операціях з нерухомістю | | | |
|-----------------------------------------+-----+-------+--------|
|Експорт посередницьких послуг при | 16 | - " - | |
|операціях з нерухомістю | | | |
|-----------------------------------------+-----+-------+--------|
|Імпорт посередницьких послуг при | 17 | - " - | |
|операціях з нерухомістю | | | |
------------------------------------------------------------------
Розділ 2. Інформація про об'єкти нерухомості, що беруть участь у завершених угодах з нерухомістю
------------------------------------------------------------------
| Найменування показника | N |Кількість|Загальна|
| |рядка|об'єктів,|площа, |
| | | одиниць | кв. м |
| | | |(земля -|
| | | |га) |
|---------------------------------------+-----+---------+--------|
| А | Б | 1 | 2 |
|---------------------------------------+-----+---------+--------|
|Укладено угод | 18 | | |
|---------------------------------------+-----+---------+--------|
| у тому числі: | | | |
|---------------------------------------+-----+---------+--------|
|з житловим фондом | 19 | | |
|---------------------------------------+-----+---------+--------|
|з них купівля-продаж | 20 | | |
|---------------------------------------+-----+---------+--------|
|з нежилим фондом | 21 | | |
|---------------------------------------+-----+---------+--------|
|з них купівля-продаж | 22 | | |
|---------------------------------------+-----+---------+--------|
|із землею (земельними ділянками) | 23 | | |
|---------------------------------------+-----+---------+--------|
|з них купівля-продаж | 24 | | |
|---------------------------------------+-----+---------+--------|
|Житловий фонд (сума рядків 26-29) | 25 | | |
|---------------------------------------+-----+---------+--------|
| у тому числі: | | | |
|---------------------------------------+-----+---------+--------|
|будинки одноквартирні | 26 | | |
|---------------------------------------+-----+---------+--------|
|квартири в багатоквартирних житлових | 27 | | |
|будинках (з двома та більше квартирами)| | | |
|---------------------------------------+-----+---------+--------|
|гуртожитки | 28 | | |
|---------------------------------------+-----+---------+--------|
|приміщення постійного проживання в | 29 | | |
|будинках відпочинку, готелях, лікарнях | | | |
|тощо | | | |
|---------------------------------------+-----+---------+--------|
|Нежилий фонд (сума рядків | 30 | | |
|31, 38, 41, 47) | | | |
|---------------------------------------+-----+---------+--------|
| у тому числі: | | | |
|---------------------------------------+-----+---------+--------|
|Комерційна нерухомість | 31 | | |
|(сума рядків 32-37) | | | |
|---------------------------------------+-----+---------+--------|
| у тому числі: | | | |
|---------------------------------------+-----+---------+--------|
|будівлі готельні | 32 | | |
|---------------------------------------+-----+---------+--------|
|інші будівлі для тимчасового проживання| 33 | | |
|---------------------------------------+-----+---------+--------|
|будівлі офісні | 34 | | |
|---------------------------------------+-----+---------+--------|
|будівлі торговельні | 35 | | |
|---------------------------------------+-----+---------+--------|
|будівлі транспорту та засобів зв'язку | 36 | | |
|---------------------------------------+-----+---------+--------|
|гаражі | 37 | | |
|---------------------------------------+-----+---------+--------|
|Будівлі промислові та склади | 38 | | |
|(сума рядків 39-40) | | | |
|---------------------------------------+-----+---------+--------|
| у тому числі: | | | |
|---------------------------------------+-----+---------+--------|
|будівлі промислові | 39 | | |
|---------------------------------------+-----+---------+--------|
|резервуари, силоси та склади | 40 | | |
|---------------------------------------+-----+---------+--------|
|Будівлі для публічних виступів, | 41 | | |
|закладів освітнього, медичного та | | | |
|оздоровчого призначення | | | |
|(сума рядків 42-46) | | | |
|---------------------------------------+-----+---------+--------|
| у тому числі: | | | |
|---------------------------------------+-----+---------+--------|
|будівлі для публічних виступів | 42 | | |
|---------------------------------------+-----+---------+--------|
|музеї та бібліотеки | 43 | | |
|---------------------------------------+-----+---------+--------|
|будівлі навчальних | 44 | | |
|та дослідних закладів | | | |
|---------------------------------------+-----+---------+--------|
|будівлі лікарень | 45 | | |
|та оздоровчих закладів | | | |
|---------------------------------------+-----+---------+--------|
|зали спортивні | 46 | | |
|---------------------------------------+-----+---------+--------|
|Будівлі нежитлові інші | 47 | | |
|(сума рядків 48-51) | | | |
|---------------------------------------+-----+---------+--------|
| у тому числі: | | | |
|---------------------------------------+-----+---------+--------|
|будівлі сільськогосподарського | 48 | | |
|призначення, лісівництва та рибного | | | |
|господарства | | | |
|---------------------------------------+-----+---------+--------|
|будівлі для культової та релігійної | 49 | | |
|діяльності | | | |
|---------------------------------------+-----+---------+--------|
|пам'ятки історичні та такі, що | 50 | | |
|охороняються державою | | | |
|---------------------------------------+-----+---------+--------|
|будівлі інші, не класифіковані раніше | 51 | | |
|---------------------------------------+-----+---------+--------|
|Разом по сумі рядків 25+30 | 52 | | |
|---------------------------------------+-----+---------+--------|
|Земля (земельні ділянки) | 53 | | |
|---------------------------------------+-----+---------+--------|
|Разом по сумі рядків 52+53 | 54 | | |
|---------------------------------------+-----+------------------|
|Довідково: | 55 | |
|Кількість повних років роботи | | |
|на ринку нерухомості ________ | | |
|одиниць | | |
------------------------------------------------------------------
Керівник організації _______________ ______________
(П.I.Б.) (підпис)
Посадова особа,
відповідальна за
складання звіту _______________ ______________
(посада) (підпис)
Роз'яснення
для складання державної статистичної звітності
за формою N 1-послуги (нерухомість) "Надання
посередницьких послуг при операціях з нерухомістю"
Державне статистичне спостереження за формою N 1-послуги (нерухомість) поширюється на підприємства (юридичні особи) та їх відокремлені структурні підрозділи, для яких основним видом діяльності є надання посередницьких послуг при операціях з нерухомістю відповідно до КВЕД (Класифікації видів економічної діяльності, затвердженої наказом Держстандарту України від 22 жовтня 1996 р. N 441 , код 70.3).
Державне статистичне спостереження складається згідно з бухгалтерською звітністю за результатами фактичної діяльності за рік.
При заповненні показників цього спостереження слід мати на увазі, що житловий фонд - це сукупність житлових приміщень незалежно від форм власності, включаючи житлові будинки, спеціальні будинки (гуртожитки, притулки, будинки-інтернати для громадян похилого віку та інвалідів-дорослих і дітей, дитячі будинки, інтернати при школах і школи-інтернати), квартири, службові житлові приміщення, інші житлові приміщення в будівлях, придатних для проживання.
У складі житлового фонду не враховуються дачі, літні садові будиночки, спортивні та туристичні бази, мотелі, кемпінги, санаторії, будинки відпочинку, пансіонати, будинки приїжджих, готелі, залізничні вагони й інші будівлі та приміщення, призначені для сезонного і тимчасового проживання, незалежно від часу проживання в них громадян.
Усі вартісні показники наводяться з одним десятковим знаком, інші показники - у цілих одиницях.
Розділ 1. Основні економічні показники
У рядку 01 проставляється середньооблікова чисельність штатних працівників облікового складу, яка заповнюється відповідно до Інструкції зі статистики чисельності працівників, зайнятих у народному господарстві України, затвердженої наказом Мінстату України від 07.07.95 р. N 171 (реєстрація в Мін'юсті 07.08.95 р. за N 287/823), і згідно зі змінами до зазначеної Інструкції, затвердженими наказом Держкомстату України "Про внесення змін до Інструкції зі статистики чисельності працівників, зайнятих у народному господарстві України" від 18.02.99 р. N 67 (реєстрація в Мін'юсті 09.03.99 р. за N 145/3438).
У рядку 02 із рядка 01 виділяться кількість працівників, що безпосередньо займаються наданням посередницьких послуг при операціях з нерухомістю.
У рядку 03 відображається середня чисельність позаштатних працівників (працюючі за угодами та зовнішні сумісники), які заповнюються відповідно до Інструкції зі статистики чисельності працівників, зайнятих у народному господарстві України, затвердженої наказом Мінстату від 07.07.95 N 171 (реєстрація в Мін'юсті 07.08.95 за N 287/823), і згідно зі змінами до зазначеної Інструкції, затвердженими наказом Держкомстату України "Про внесення змін до Інструкції зі статистики чисельності працівників, зайнятих у народному господарстві України" від 18.02.99 N 67 (реєстрація в Мін'юсті 09.03.99 за N 145/3438).
У рядку 04 із рядка 03 виділяться кількість позаштатних працівників, що безпосередньо займаються наданням посередницьких послуг при операціях з нерухомістю.
У рядку 05 наводиться загальний доход (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) (за мінусом ПДВ, акцизів та подібних обов'язкових платежів) організації - складача інформації без включення непрямих податків (податку на додану вартість акцизного збору тощо), але без вирахування надання знижок, повернення проданих товарів. Дані цього рядка повинні відповідати даним рядка 010 графи 3 (за мінусом рядків 015, 020, 025) бухгалтерського звіту за формою N 2 "Звіт про фінансові результати". Малі підприємства, що ведуть бухгалтерський облік за спрощеною формою, заповнюють цей рядок на підставі даних рядків 010 та 020 форми N 2-м "Фінансового звіту суб'єктів малого підприємства".
У рядку 06 із загальної суми доходу (виручки), що наведена у рядку 05 виділяться доход (виручка) від надання посередницьких послуг при операціях з нерухомістю.
У рядку 07 враховуються всі витрати, які організація - складач інформації зазнала в процесі своєї діяльності протягом звітного року. Дані цього рядка повинні відповідати даним рядка 280 графи 3 розділу II бухгалтерського звіту за формою N 2 "Звіт про фінансові результати". Малі підприємства, що ведуть бухгалтерський облік за спрощеною формою, заповнюють цей рядок на підставі даних рядків 090-130 форми N 2-м "Фінансового звіту суб'єктів малого підприємства" .
У рядку 08 із загальної суми витрат, що наведені у рядку 07, виділяються витрати на надання посередницьких послуг при операціях з нерухомістю, які розподіляються по елементах (рядки 09-13).
При неможливості заповнити рядки 09, 12, 13 (якщо підприємства ведуть бухгалтерський облік без використання регістрів бухгалтерського обліку) за допомогою прямого рахунку, вони можуть бути визначені шляхом розрахунку (у відсотках до виручки, як непрямі витрати, за питомою вагою зайнятих наданням послуг при операціях з нерухомістю тощо).
У рядку 14 враховується загальна сума прибутку (збитку) організації - складача інформації за звітний рік від звичайної діяльності до оподаткування, яка визначається як алгебраїчна сума прибутку (збитку) від операційної діяльності, фінансових та інших доходів (прибутків), фінансових та інших витрат (збитків). Дані цього рядка повинні відповідати даним рядка 170 графи 3 бухгалтерського звіту за формою N 2 "Звіт про фінансові результати". Малі підприємства, що ведуть бухгалтерський облік за спрощеною формою заповнюють цей рядок на підставі даних рядка 190 форми N 2-м "Фінансового звіту суб'єктів малого підприємства".
У рядку 15 показуються результати тільки від надання посередницьких послуг при операціях з нерухомістю, сума отриманого протягом звітного року прибутку або зазнаного збитку.
У рядку 16 приводяться дані про надані, а в рядку 17 отримані посередницькі послуги при операціях з нерухомістю послуги в галузі міжнародної діяльності, тобто операції, які здійснюються між українською організацію (резидентом) та організацію, що зареєстрована і здійснює свою діяльність за кордоном (нерезидент).
Резидентом є юридична особа (підприємство, організація), що зареєстрована на території України, у тому числі та, що належить іноземному власнику, а також підприємство, яке засновано на паях як українських, так і іноземних юридичних або фізичних осіб. Нерезидент - це юридична особа (включаючи філіали та дочірні підприємства українських юридичних осіб), яка зареєстрована за кордоном.
Вартість експорту та імпорту надання посередницьких послуг при операціях з нерухомістю проводиться у відповідності з підказкою до рядка 06 та вказується у тис. грн., перерахованих за офіційним курсом Національного банку на момент здійснення операції. При цьому до експорту відносяться послуги, що надані резидентом нерезиденту, до імпорту - послуги, що надані нерезидентом резиденту.
Розділ 2. Інформація про об'єкти нерухомості,
що беруть участь в угодах з нерухомістю
У другому розділі звіту показується структура об'єктів нерухомості, що брали участь у завершених угодах по купівлі-продажу нерухомості. Дані по об'єктах, що брали участь в операціях по оренді, найманню, приватизації і т.ін., у цьому розділі не наводяться. Щоб уникнути подвійного рахунку кожен об'єкт (квартира, житловий будинок, гараж та ін.) повинен відображатися у відповідному рядку цього розділу тільки один раз незалежно від того, що при здійсненні угоди він може брати участь у декількох угодах. Наприклад, один клієнт продає квартиру, а інший її купує, у звіті ця квартира повинна бути показана як один об'єкт.
У рядках 18-24 заповнюються дані про завершенні угоди. До їх складу входять: купівля-продаж, наймання, оренда, обмін, приватизація, дарування, спадкування. Не включаються угоди по оцінці нерухомості. Кількість завершених угод визначається по числу оплачених договорів чи інших документів, тобто з моменту, коли покупець вступає в права володіння об'єктом нерухомості.
Розподіл об'єктів житлового та нежитлового фондів наведено відповідно до Державного класифікатора будівель та споруд, чинного від 2001-01-01.
------------------------------------------------------------------
| Код | Назва |
|------+---------------------------------------------------------|
| 1 | 2 |
|------+---------------------------------------------------------|
| 1 |БУДІВЛІ |
|------+---------------------------------------------------------|
| 1 |БУДІВЛІ ЖИТЛОВІ |
|------+---------------------------------------------------------|
| 110 |Будинки одноквартирні |
| |Цей клас включає: |
| |- відокремлені житлові будинки садибного типу (міські, |
| |позаміські, сільські), вілли, дачі, будинки для персоналу|
| |лісового господарства, літні будинки для тимчасового |
| |проживання, садові будинки; спарені або зблоковані |
| |будинки з окремими квартирами, що мають свій власний |
| |вхід з вулиці |
|------+---------------------------------------------------------|
| 121 |Будинки з двома квартирами |
| |Цей клас включає: |
| |- відокремлені, спарені або зблоковані будинки з двома |
| |квартирами (будинки двоквартирні масової забудови, |
| |котеджі та будинки двоквартирні підвищеної комфортності) |
|------+---------------------------------------------------------|
| 122 |Будинки з трьома та більше квартирами |
| |Цей клас включає: |
| |- інші житлові будинки з трьома та більше квартирами |
| |(будинки багатоквартирні масової забудови, підвищеної |
| |комфортності та індивідуальні, будинки житлові готельного|
| |типу) |
|------+---------------------------------------------------------|
| 130 |Гуртожитки |
| |Цей клас включає: |
| |- житлові будинки для колективного проживання, |
| |включаючи будинки для людей похилого віку та інвалідів, |
| |студентів, дітей та інших соціальних груп, наприклад, |
| |будинки для біженців, гуртожитки для робітників |
| |та службовців, гуртожитки для студентів та учнів |
| |навчальних закладів, сирітські будинки, притулки |
| |для бездомних та т.ін. |
|------+---------------------------------------------------------|
| 2 |БУДІВЛІ НЕЖИТЛОВІ |
|------+---------------------------------------------------------|
| 211 |Будівлі готельні |
| |Цей клас включає: |
| |- готелі, мотелі, кемпінги, пансіонати та подібні |
| |заклади з надання житла з рестораном або без нього; |
| |окремі ресторани та бари |
|------+---------------------------------------------------------|
| 212 |Інші будівлі для тимчасового проживання |
| |Цей клас включає: |
| |- туристичні бази, гірські притулки, дитячі та |
| |сімейні табори відпочинку, будинки відпочинку та інші |
| |будівлі для тимчасового проживання, не класифіковані |
| |раніше |
|------+---------------------------------------------------------|
| 220 |Будівлі офісні |
| |Цей клас включає: |
| |- будівлі, що використовуються як приміщення для |
| |конторських та адміністративних цілей, в тому числі |
| |для промислових підприємств, банків, поштових відділень, |
| |органів місцевого управління, урядових та відомчих |
| |департаментів та т.ін.; центри для з'їздів |
| |та конференцій, будівлі органів правосуддя, |
| |парламентські будівлі |
|------+---------------------------------------------------------|
| 230 |Будівлі торговельні |
| |Цей клас включає: |
| |- торгові центри, пасажі, універмаги, спеціалізовані |
| |магазини та павільйони, зали для ярмарків, аукціонів, |
| |виставок, криті ринки, станції технічного обслуговування |
| |автомобілів та т.ін.; підприємства та установи |
| |громадського харчування (їдальні, кафе, закусочні |
| |та т.ін.), приміщення складські та бази підприємств |
| |торгівлі та громадського харчування, підприємства |
| |побутового обслуговування |
|------+---------------------------------------------------------|
| 241 |Вокзали, аеровокзали, будівлі засобів зв'язку та |
| |пов'язані з ними будівлі |
| |Цей клас включає: |
| |- будівлі цивільних та військових аеропортів, міського |
| |електротранспорту, залізничних станцій, автобусних |
| |станцій, морських та річкових вокзалів, фунікулерних та |
| |підіймальних станцій канатних доріг, будівлі центрів |
| |радіо- та телевізійного мовлення, телефонних станцій, |
| |телекомунікаційних центрів та т.ін.; ангари для літаків, |
| |будівлі залізничних блокпостів, локомотивні та вагонні |
| |депо, трамвайні та тролейбусні депо, телефонні кіоски, |
| |будівлі маяків, диспетчерські будівлі повітряного |
| |транспорту |
|------+---------------------------------------------------------|
| 242 |Гаражі |
| |Цей клас включає: |
| |- гаражі (наземні й підземні) та криті |
| |автомобільні стоянки; навіси для велосипедів |
|------+---------------------------------------------------------|
| 251 |Будівлі промислові |
| |Цей клас включає: |
| |- криті будівлі промислового призначення, наприклад, |
| |фабрики, майстерні, бойні, пивоварні заводи, |
| |складальні підприємства та т.ін. |
| |за їх функціональним призначенням |
|------+---------------------------------------------------------|
| 252 |Резервуари, силоси та склади |
| |Цей клас включає: |
| |- резервуари та ємності, резервуари для нафти та газу, |
| |силоси для зерна, цементу та інших сипких мас, |
| |холодильники та спеціальні склади; складські майданчики |
|------+---------------------------------------------------------|
| 261 |Будівлі для публічних виступів |
| |Цей клас включає: |
| |- кінотеатри, концертні будівлі, театри та т.ін., зали |
| |засідань та багатоцільові зали, що використовуються, |
| |головним чином, для публічних виступів, казино, цирки, |
| |музичні зали, танцювальні зали та дискотеки, естради та |
| |т.ін. |
|------+---------------------------------------------------------|
| 262 |Музеї та бібліотеки |
| |Цей клас включає: |
| |- музеї, художні галереї, бібліотеки, книгосховища |
| |та технічні центри; будівлі архівів, зоологічних |
| |та ботанічних садів, планетарії |
|------+---------------------------------------------------------|
| 263 |Будівлі навчальних та дослідних закладів |
| |Цей клас включає: |
| |- будівлі для дошкільного та початкового |
| |навчання, отримання середньої освіти (дитячі ясла та |
| |сади, школи, коледжі, ліцеї, гімназії тощо), |
| |спеціалізовані (фахові) школи, професійно-технічні |
| |навчальні заклади, будівлі для вищих навчальних закладів,|
| |науково-дослідних закладів, лабораторій; спеціальні школи|
| |для дітей з фізичними та розумовими вадами, заклади для |
| |фахової перепідготовки, метеорологічні станції, |
| |обсерваторії |
|------+---------------------------------------------------------|
| 264 |Будівлі лікарень та оздоровчих закладів |
| |Цей клас включає: |
| |- заклади з надання медичної допомоги хворим та |
| |травмованим пацієнтам, санаторії, профілакторії, |
| |спеціалізовані лікарні, психіатричні диспансери, пологові|
| |будинки, материнські та дитячі реабілітаційні центри; |
| |лікарні навчальних закладів, шпиталі виправних закладів, |
| |в'язниць та збройних сил, будівлі, що використовуються |
| |для термального та соляного лікування, функціональної |
| |реабілітації, пунктів переливання крові, пунктів |
| |донорського грудного молока та т.ін. |
|------+---------------------------------------------------------|
| 265 |Зали спортивні |
| |Цей клас включає: |
| |- будівлі, що використовуються в спортивних цілях |
| |(баскетбол та теніс у приміщеннях, плавальні басейні, |
| |гімнастичні зали, ковзанки або хокейні майданчики |
| |та т.ін.), що передбачають переобладнання з улаштуванням |
| |трибун для глядачів, терас для видовищ та |
| |демонстративних цілей та т.ін. |
|------+---------------------------------------------------------|
| 271 |Будівлі сільськогосподарського призначення, лісівництва |
| |та рибного господарства |
| |Цей клас включає: |
| |- будівлі для використання в сільськогосподарській |
| |діяльності, наприклад, корівники, стайні, свинарники, |
| |кошари, кінні заводи, собачі розплідники, птахофабрики, |
| |зерносховища, склади та надвірні будівлі, підвали, |
| |винокурні, винні ємності, теплиці, сільськогосподарські |
| |силоси та ін. |
|------+---------------------------------------------------------|
| 272 |Будівлі для культової та релігійної діяльності |
| |Цей клас включає: |
| |- церкви, каплиці, мечеті, синагоги та т.ін.; |
| |цвинтарі та похоронні споруди, ритуальні зали, крематорії|
|------+---------------------------------------------------------|
| 273 |Пам'ятки історичні та такі, що охороняються державою |
| |Цей клас включає: |
| |- будівлі історичні та такі, що |
| |охороняються державою і не використовуються для інших |
| |цілей; старовинні руїни, що охороняються державою, |
| |археологічні розкопки, будівлі меморіального, художнього |
| |і декоративного призначення, статуї |
|------+---------------------------------------------------------|
| 274 |Будівлі інші, не класифіковані раніше |
| |Цей клас включає: |
| |- виправні заклади, в'язниці, слідчі ізолятори, |
| |армійські казарми, будівлі міліцейських та пожежних |
| |служб; будівлі, такі як автобусні зупинки, пральні, |
| |лазні, будівлі з облаштування населених пунктів та т.ін. |
------------------------------------------------------------------
У графі 1 розділу II проставляються дані про кількість об'єктів, що брали участь у завершених угодах, у графі 2 - їх загальна площа (загальна площа житлових і нежилих приміщень) проставляється у кв. метрах, земельних ділянок - у гектарах.
У довідці (рядок 55) проставляються дані про кількість повних років робота підприємства з моменту його державної реєстрації.
Управління статистики послуг та соціальних програм
Державне статистичне спостереження
------------------------------------------------------------------
|Конфіденційність статистичної інформації забезпечується статтею |
| 21 Закону України "Про державну статистику" |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| Порушення порядку подання або використання даних державних |
| статистичних спостережень тягне за собою відповідальність, яка |
| встановлена статтею 186-3 Кодексу України про адміністративні |
| правопорушення |
-----------------------------------------------------------------
Звіт
про рекламну діяльність за _________ рік
-----------------------------------------
|Подають: |Терміни подання|
|-----------------------+---------------| Форма N 1-послуги
|Юридичні особи та | 10 березня | (реклама)
|їх відокремлені | | ЗАТВЕРДЖЕНО
|структурні підрозділи | | наказом Держкомстату
|незалежно від | | України
|організаційно-правової | | від 18.07.2003 р. N 221
|форми господарювання | |
|та форми власності, | | Річна
|основним видом | | Поштова
|діяльності яких є | |
|надання рекламних | |
|послуг | |
|органу державної | |
|статистики за | |
|місцезнаходженням | |
-----------------------------------------
------------------------------------------------------------------------
|Найменування організації - складача інформації |
|----------------------------------------------------------------------|
|Поштова адреса |
|----------------------------------------------------------------------|
| Коди організації-складача |
|----------------------------------------------------------------------|
| за |території| виду | форми |організаційно-|міністерства, | |
|ЄДРПОУ|(КОАТУУ) |економічної|власності| правової | іншого | |
| | |діяльності | (КФВ) | форми |центрального | |
| | | (КВЕД) | |господарювання| органу, | |
| | | | | (КОПФГ) | якому | |
| | | | | |підпорядкована| |
| | | | | |організація - | |
| | | | | | складач | |
| | | | | | інформації | |
| | | | | | (КОДУ) * | |
|------+---------+-----------+---------+--------------+--------------+-|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |7|
|------+---------+-----------+---------+--------------+--------------+-|
| | | | | | | |
------------------------------------------------------------------------
* Тільки для підприємств державного сектору.
Розділ 1. Загальні відомості про організацію
------------------------------------------------------------------
|Чи надає організація послуги з: |
|----------------------------------------------------------------|
|- виконання повного циклу | так | 01 | ні | 02 |
|рекламних послуг | | | | |
|----------------------------------+------+------+------+--------|
|- планування та створення реклами | так | 03 | ні | 04 |
|----------------------------------+------+------+------+--------|
|- розміщення та (або) | так | 05 | ні | 06 |
|розповсюдження реклами | | | | |
|----------------------------------+-----------------------------|
| | потрібне позначити (обвести |
| | кружком відповідний код) |
------------------------------------------------------------------
Розділ 2. Основні економічні показники
------------------------------------------------------------------
| Показники | N |Одиниця|За звітний|
| | рядка |виміру | рік |
|-------------------------------------+-------+-------+----------|
| А | Б | В | 1 |
|-------------------------------------+-------+-------+----------|
|Середньооблікова чисельність штатних | 207 | осіб | |
|працівників облікового складу - | | | |
|усього | | | |
|-------------------------------------+-------+-------+----------|
|у тому числі зайнятих рекламною | 208 | - " - | |
|діяльністю | | | |
|-------------------------------------+-------+-------+----------|
|Середня чисельність позаштатних | 209 | - " - | |
|працівників (працюючі за угодами та | | | |
|зовнішні сумісники) | | | |
|-------------------------------------+-------+-------+----------|
|у тому числі зайнятих рекламною | 210 | - " - | |
|діяльністю | | | |
|-------------------------------------+-------+-------+----------|
|Доход (виручка) від реалізації | 211 | тис. | |
|продукції (товарів, робіт, послуг) | | грн. | |
|(за мінусом ПДВ, акцизів та подібних | | | |
|обов'язкових платежів) - усього | | | |
|-------------------------------------+-------+-------+----------|
|у тому числі від рекламної діяльності| 212 | - " - | |
|-------------------------------------+-------+-------+----------|
|з нього доход (виручка) від: | 213 | - " - | |
|планування та проведення рекламних | | | |
|компаній | | | |
|-------------------------------------+-------+-------+----------|
|створення та розміщення реклами: | 214 | - " - | |
|розклеювання афіш, оформлення | | | |
|виставочних залів, розклеювання | | | |
|рекламної інформації | | | |
|-------------------------------------+-------+-------+----------|
|рекламної діяльності у засобах | 215 | тис. | |
|масової інформації, пов'язаної з | | грн. | |
|продажем ефірного часу та друкованих | | | |
|шпальт | | | |
|-------------------------------------+-------+-------+----------|
|реклами на транспортних засобах | 216 | - " - | |
|-------------------------------------+-------+-------+----------|
|розповсюдження рекламних проспектів | 217 | - " - | |
|та зразків | | | |
|-------------------------------------+-------+-------+----------|
|здавання під найм місця для реклами | 218 | - " - | |
|-------------------------------------+-------+-------+----------|
|інших рекламних послуг | 219 | - " - | |
|-------------------------------------+-------+-------+----------|
|Витрати організації - усього | 220 | - " - | |
|-------------------------------------+-------+-------+----------|
|у тому числі витрати на рекламну | 221 | - " - | |
|діяльність (сума рядків 222-226): | | | |
|-------------------------------------+-------+-------+----------|
|з них: матеріальні витрати | 222 | - " - | |
|-------------------------------------+-------+-------+----------|
|витрати на оплату праці | 223 | - " - | |
|-------------------------------------+-------+-------+----------|
|відрахування на соціальні потреби | 224 | - " - | |
|-------------------------------------+-------+-------+----------|
|амортизація основних засобів | 225 | - " - | |
|-------------------------------------+-------+-------+----------|
|інші операційні витрати | 226 | - " - | |
|-------------------------------------+-------+-------+----------|
|Прибуток (збиток) | 227 | - " - | |
|-------------------------------------+-------+-------+----------|
|у тому числі від рекламної діяльності| 228 | - " - | |
|-------------------------------------+-------+-------+----------|
|Експорт рекламних послуг | 229 | - " - | |
|-------------------------------------+-------+-------+----------|
|Імпорт рекламних послуг | 230 | - " - | |
------------------------------------------------------------------
Розділ 3. Інформація про надані рекламні послуги
-------------------------------------------------------------------------
|Показники | N |Кіль- |Сума | у тому числі за видами рекламних |
| |ряд-|кість,|кош- | послуг: |
| |ка |оди- |тів, |--------------------------------------|
| | |ниць |на |вико- |сума |плану-|сума |розмі-|сума |
| | | |яку |нання |кош- |вання |кош- |щення |кош- |
| | | |укла-|повно-|тів, |та |тів, |та |тів, |
| | | |дені |го |на |ство- |на |(або) |на |
| | | |уго- |циклу |яку |рення |яку |розпо-|яку |
| | | |ди, |рекла-|укла-|рекла-|укла-|всюд- |укла-|
| | | |тис. |мних |дені |ми, |дені |ження |дені |
| | | |грн. |пос- |уго- |оди- |уго- |рекла |уго- |
| | | | |луг, |ди, |ниць |ди, |ми, |ди, |
| | | | |оди- |тис. | |тис. |оди- |тис. |
| | | | |ниць |грн. | |грн. |ниць |грн. |
|--------------+----+------+-----+------+-----+------+-----+------+-----|
| А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
|--------------+----+------+-----+------+-----+------+-----+------+-----|
|Укладено |331 | | | | | | | | |
|угод у | | | | | | | | | |
|звітному | | | | | | | | | |
|році | | | | | | | | | |
|--------------+----+------+-----+------+-----+------+-----+------+-----|
|у тому | | | | | | | | | |
|числі на |332 | | | | | | | | |
|рекламування: | | | | | | | | | |
|Товарів | | | | | | | | | |
|вітчизняного | | | | | | | | | |
|виробництва | | | | | | | | | |
|--------------+----+------+-----+------+-----+------+-----+------+-----|
|продовольчих |333 | | | | | | | | |
|--------------+----+------+-----+------+-----+------+-----+------+-----|
|непродовольчих|334 | | | | | | | | |
|--------------+----+------+-----+------+-----+------+-----+------+-----|
|Товарів |335 | | | | | | | | |
|імпортного | | | | | | | | | |
|виробництва | | | | | | | | | |
|--------------+----+------+-----+------+-----+------+-----+------+-----|
|продовольчих |336 | | | | | | | | |
|--------------+----+------+-----+------+-----+------+-----+------+-----|
|непродовольчих|337 | | | | | | | | |
|--------------+----+------+-----+------+-----+------+-----+------+-----|
|Товарів |338 | | | | | | | | |
|виробничо- | | | | | | | | | |
|технічного | | | | | | | | | |
|призначення | | | | | | | | | |
|--------------+----+------+-----+------+-----+------+-----+------+-----|
|Послуг |339 | | | | | | | | |
|--------------+----+------+-----+------+-----+------+-----+------+-----|
|у тому |340 | | | | | | | | |
|числі: | | | | | | | | | |
|посередницьких| | | | | | | | | |
|угод з | | | | | | | | | |
|нерухомістю | | | | | | | | | |
|--------------+----+------+-----+------+-----+------+-----+------+-----|
|автосервісу |341 | | | | | | | | |
|--------------+----+------+-----+------+-----+------+-----+------+-----|
|туристсько- |342 | | | | | | | | |
|екскурсійних | | | | | | | | | |
|--------------+----+------+-----+------+-----+------+-----+------+-----|
|інших |343 | | | | | | | | |
-------------------------------------------------------------------------
Розділ 4. Використання рекламних засобів
--------------------------------------------------------------------
| Показники | N |Кількість,|Вартість,|
| |рядка|одиниць |тис. |
| | | |грн. |
|---------------------------------------+-----+----------+---------|
| А | Б | 1 | 2 |
|---------------------------------------+-----+----------+---------|
|Надано рекламних послуг у звітному році| 444 | | |
|---------------------------------------+-----+----------+---------|
|у тому числі засобами: | | | |
|Телебаченням | 445 | | |
|---------------------------------------+-----+----------+---------|
|Радіо | 446 | | |
|---------------------------------------+-----+----------+---------|
|Друкованими засобами масової інформації| 447 | | |
|---------------------------------------+-----+----------+---------|
|З використанням телефонного та | 448 | | |
|документального зв'язку | | | |
|---------------------------------------+-----+----------+---------|
|Зовнішньою рекламою | 449 | | |
|---------------------------------------+-----+----------+---------|
|Внутрішньою рекламою | 450 | | |
|---------------------------------------+-----+----------+---------|
|На транспорті | 451 | | |
|---------------------------------------+-----+----------+---------|
|В кінотеатрах | 452 | | |
|---------------------------------------+-----+----------+---------|
|Іншими | 453 | | |
--------------------------------------------------------------------
Роз'яснення
щодо заповнення річного державного статистичного
спостереження за формою N 1-послуги (реклама)
"Звіт про рекламну діяльність"
Загальні положення
1.1. Статистичне спостереження за формою N 1-послуги (реклама) поширюється на всі юридичні особи та їх відокремлені структурні підрозділи незалежно від організаційно-правової форми господарювання та форми власності, основним видом діяльності яких є надання рекламних послуг.
Державне статистичне спостереження за формою N 1-послуги (реклама) проводиться раз на рік, заповнена статистична форма подається органу державної статистики району (міста) за місцезнаходженням до 10 березня.
Згідно зі статтею 1 Закону України "Про рекламу" ( 270/96-ВР ) від 3 липня 1996 року реклама - спеціальна інформація про осіб чи продукцію, яка розповсюджується в будь-якій формі та в будь-який спосіб з метою прямого або опосередкованого одержання прибутку. Вищевказаним Законом передбачено вживання наступних термінів у такому значенні: особа - будь-яка фізична чи юридична особа; рекламодавець - особа, яка є замовником реклами для її виробництва та/або розповсюдження; виробник реклами - особа, яка повністю або частково здійснює виробництво реклами; розповсюджувач реклами - особа, яка здійснює розповсюдження реклами будь-якими рекламними засобами; рекламні засоби - засоби, що використовуються для доведення реклами до її споживача тощо.
1.2. Згідно з Класифікацією видів економічної діяльності (КВЕД) вид діяльності рекламного агентства (фірми) або їх відокремленого структурного підрозділу має код 74.40.0 "Реклама".
1.3. Повне найменування організації - складача інформації та його ідентифікаційний код зазначаються відповідно до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ).
1.4. При заповненні поштової адреси організації - складача інформації слід указати поштовий індекс, область, район, місто, вулицю, номер будинку, де він розташований.
1.5. Всі вартісні показники заповнюються в тисячах гривень з одним десятковим знаком, інші показники - в цілих одиницях.
Розділ 1. Загальні відомості про організацію
У рядках 01-06 організація - складач інформації позначає той чи інший вид рекламних послуг, які вона виконує. Це може бути один, два, або три види.
Розділ 2. Основні економічні показники
2.1. У рядку 207 відображається середньооблікова чисельність штатних працівників облікового складу, яка заповнюється відповідно до Інструкції зі статистики чисельності працівників, зайнятих у народному господарстві України, затвердженої наказом Мінстату України від 07.07.95 N 171 (реєстрація в Мін'юсті 07.08.95 за N 287/823), і згідно зі змінами до зазначеної Інструкції, затвердженими наказом Держкомстату України "Про внесення змін до Інструкції зі статистики чисельності працівників, зайнятих у народному господарстві України" від 18.02.99 N 67 (реєстрація в Мін'юсті 09.03.99 за N 145/3438).
2.2. У рядку 208 із рядка 207 виділяється кількість працівників, що безпосередньо займаються виробництвом та розповсюдженням реклами.
2.3. У рядку 209 відображається середня чисельність позаштатних працівників (працюючі за угодами та зовнішні сумісники), яка заповнюється відповідно до Інструкції зі статистики чисельності працівників, зайнятих у народному господарстві України, затвердженої наказом Мінстату України від 07.07.95 N 171 (реєстрація в Мін'юсті 07.08.95 за N 287/823), і згідно зі змінами до зазначеної Інструкції, затвердженими наказом Держкомстату України "Про внесення змін до Інструкції зі статистики чисельності працівників, зайнятих у народному господарстві України" від 18.02.99 N 67 (реєстрація в Мін'юсті 09.03.99 за N 145/3438).
2.4. У рядку 210 із рядка 209 виділяється кількість позаштатних працівників, що безпосередньо займаються виробництвом та розповсюдженням реклами.
2.5. У рядку 211 наводиться загальний доход (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) організації - складача інформації без включення непрямих податків (податку на додану вартість, акцизного збору тощо), але без вирахування наданих знижок, повернення проданих товарів. Дані цього рядка повинні відповідати даним рядка 010 графи 3 (за мінусом рядків 015, 020, 025) бухгалтерського звіту за формою N 2 "Звіт про фінансові результати". Малі підприємства, що ведуть бухгалтерській облік за спрощеною формою, заповнюють цей рядок на підставі даних рядків 010 та 020 форми N 2-м "Фінансового звіту суб'єктів малого підприємництва" .
2.6. У рядках 212-219 із загальної суми доходу (виручки), що наведена у рядку 211, виділяється доход (виручка) від рекламної діяльності усього та за видами рекламних послуг. Дані рядка 212 повинні дорівнювати сумі рядків 213-219. Спонсорський вклад приймається платою за рекламу і повинен бути включений у рядки 213-219 в залежності від направленості вкладів.
2.7. У рядку 220 враховуються всі витрати, які організація - складач інформації зазнала в процесі своєї діяльності протягом звітного року. Дані цього рядка повинні відповідати даним рядка 280 графи 3 розділу II бухгалтерського звіту за формою N 2 "Звіт про фінансові результати". Малі підприємства, що ведуть бухгалтерській облік за спрощеною формою, заповнюють цей рядок на підставі даних рядків 090-130 форми N 2-м "Фінансового звіту суб'єктів малого підприємництва" .
2.8. У рядку 221 із загальної суми витрат, що наведені у рядку 220, виділяються витрати на рекламну діяльність, які розподіляються по елементах (рядки 222-226). Витрати по контррекламі в загальну суму витрат на рекламну діяльність не включаються. (Контрреклама надається тоді, коли рекламна компанія довгий час сприяє зміцненню хибної довіри до рекламованої продукції і використовується для спростування помилкової уяви від наданої реклами).
При неможливості заповнити рядки 222, 225, 226 (якщо підприємства ведуть бухгалтерський облік без використання регістрів бухгалтерського обліку) за допомогою прямого рахунку, вони можуть бути визначені шляхом розрахунку (у відсотках до виручки, як непрямі витрати, за питомою вагою зайнятих у рекламній діяльності тощо).
2.9. У рядку 227 враховується загальна сума прибутку (збитку) організації - складача інформації за звітний рік від звичайної діяльності до оподаткування, яка визначається як алгебраїчна сума прибутку (збитку) від операційної діяльності, фінансових та інших доходів (прибутків), фінансових та інших витрат (збитків). Дані цього рядка повинні відповідати даним рядка 170 графи 3 бухгалтерського звіту за формою N 2 "Звіт про фінансові результати" . Малі підприємства, що ведуть бухгалтерській облік за спрощеною формою, заповнюють цей рядок на підставі даних рядка 190 форми N 2-м "Фінансового звіту суб'єктів малого підприємництва".
2.10. У рядку 228 показуються результати тільки від рекламної діяльності, сума отриманого протягом звітного року прибутку або зазнаного збитку.
2.11. У рядку 229 приводяться дані про надані, а в рядку 230 отримані рекламні послуги в галузі міжнародної діяльності, тобто операції, які здійснюються між українською організацією (резидентом) та організацією, що зареєстрована і здійснює свою діяльність за кордоном (нерезидент).
Резидентом є юридична особа (підприємство, організація), що зареєстрована на території України, у тому числі та, що належить іноземному власнику, а також підприємство, яке засноване на паях як українських, так і іноземних юридичних або фізичних осіб. Нерезидент - це юридична особа (включаючи філіали та дочірні підприємства українських юридичних осіб), яка зареєстрована за кордоном.
Вартість експорту та імпорту рекламних послуг приводиться у відповідності з підказкою до рядка 212 та вказується у тис. грн., перерахованих за офіційним курсом Національного банку на момент здійснення операції. При цьому до експорту відносяться послуги, що надані резидентом нерезиденту, під імпортом - послуги, що надані нерезидентом резиденту.
Розділ 3. Інформація про надані рекламні послуги
3.1. При заповненні показників цього розділу слід мати на увазі, що виконання повного циклу рекламних послуг - це дослідження проблем ринку, сучасної торгівельної технології, обігу товарів, методики одержання інформації, щоб бути спроможними застосувати найбільш зручні рекламні засоби та методи; планування, творча діяльність, виробництво рекламних засобів, а також послуги нерекламного характеру: забезпечення паблик рилейшнз (від англійського слова publik relations - стосунки з публікою та громадськістю), розробка упаковки, організація виставок-продажів, презентацій тощо. Спеціалізовані агентства виконують окремі види робіт (наприклад, планування та створення реклами, розміщення та (або) розповсюдження реклами).
3.2. У цьому розділі наводяться дані про угоди на створення, розміщення і розповсюдження рекламної інформації укладені організацією - складачем інформації з рекламодавцями та рекламовиробниками на протязі звітного року, незалежно від обумовленого терміну, коли ці угоди повинні бути виконані.
3.3. Перелік непродовольчих і продовольчих товарів визначено діючою на цей час Номенклатурою товарів народного споживання, які враховуються в роздрібній та оптовій торгівлі, затвердженою колишнім Міністерством статистики України від 14.01.94 N 12.
3.4. Приналежність до товарів виробничо-технічного призначення визначається за кінцевим використанням товару щодо потреб виробництва. Наприклад, до цієї групи товарів належать вироби санітарні керамічні, пиломатеріали, прокат чорних металів, сода каустична, макулатура тощо.
3.5. У графі 1 рядка 331 наводиться загальна кількість укладених угод за всіма видами реклами. У графу 3 із загальної кількості угод виділяється кількість угод на виконання повного циклу рекламних послуг, тобто планування, створення, розміщення або розповсюдження реклами. У графу 5 виділяється кількість угод з планування та створення реклами, у графу 7 - кількість угод тільки на розміщення та (або) розповсюдження реклами. Сума даних граф 3, 5, 7 дорівнює даним графи 1 по кожному рядку цього розділу.
3.6. У рядку 331 графи 2 наводиться сума коштів, на яку укладені угоди у звітному році (тобто виручка, яку згідно угоди отримає організація - складач інформації від замовника реклами). У графу 4 із загальної суми коштів, на яку укладені угоди, виділяється сума коштів на виконання повного циклу рекламних послуг, тобто планування, створення, розміщення або розповсюдження реклами. У графу 6 виділяється сума коштів, на яку укладені угоди з планування та створення реклами, у графу 8 - сума коштів, на яку укладені угоди тільки на розміщення та (або) розповсюдження реклами. Сума даних граф 4, 6, 8 дорівнює даним графи 2 по кожному рядку цього розділу.
3.7. У рядку 331 графи 1 наводиться загальна кількість укладених угод за всіма видами реклами, які укладені, як з юридичними, так і з фізичними особами, що виступають рекламодавцями і рекламовиробниками. По рядках 332-343 дається їх розподіл за видами товарів та послуг, що рекламуються. Дані рядка 331 по всіх графах можуть бути більші чи рівні сумі рядків 332, 335, 338, 339, коли рекламне агентство виконувало всі види рекламних послуг. Якщо ж рекламне агентство виконувало один чи два види рекламних послуг із зазначених у графах 3, 5, 7, то дані усіх рядків по графі 1 дорівнюють даним відповідної графи або їх підсумку.
3.8. Дані усіх рядків по графі 2 заповнюються за тими видами рекламних послуг, які надавались рекламним агентством і вказані у звіті згідно з пунктом 3.7.
3.9. Дані рядка 332 по всіх графах дорівнюють сумі даних рядків 333, 334, якщо надавались рекламні послуги по всіх вказаних товарах.
3.10. Дані рядка 335 по всіх графах дорівнюють сумі даних рядків 336, 337, якщо надавались рекламні послуги по всіх вказаних товарах.
3.11. Дані рядка 339 можуть перевищувати або бути рівні сумі рядків 340-343 по всіх графах, якщо надавались рекламні послуги за всіма вказаними видами у цих рядках.
Розділ 4. Використання засобів реклами
4.1. По рядку 444 графи 1 проставляється кількість завершених угод щодо надання рекламних послуг, а графи 2 - сума отриманих за їх виконання коштів за звітний рік. Дані графи 2 можуть дорівнювати або бути меншими даних рядка 211 Розділу 2 "Основні економічні показники" (за рахунок тих коштів, які не були перераховані у попередньому році і надійшли на рахунок підприємства лише у звітному).
4.2. Застосування реклами на телебаченні і радіо визначено статтею 12 Закону України від 3 липня 1996 року N 270/96-ВР (відображається в рядках 445, 446).
4.3. Застосування реклами у друкованих засобах масової інформації визначено статтею 13 Закону України від 3 липня 1996 року N 270/96-ВР (відображається у рядку 447).
4.4. Застосування реклами з використанням телефонного та документального електрозв'язку визначено статтею 14 Закону України від 3 липня 1996 року N 270/96-ВР (відображається у рядку 448).
4.5. Застосування зовнішньої реклами визначено статтею 15 Закону України від 3 липня 1996 року N 270/96-ВР (відображається у рядку 449).
4.6. Застосування внутрішньої реклами визначено статтею 16 Закону України від 3 липня 1996 року N 270/96-ВР (відображається у рядку 450).
4.7. Застосування реклами на транспорті визначено статтею 17 Закону України від 3 липня 1996 року N 270/96-ВР (відображається у рядку 451).
4.8. Застосування реклами в кінотеатрах визначено статтею 18 Закону України від 3 липня 1996 року N 270/96-ВР (відображається у рядку 452).
"___" ____________ 200_ р. Керівник ___________________________
підпис (прізвище, ініціали)
Виконавець _______________ Головний бухгалтер _________________
прізвище та підпис
номер телефону) (прізвище, ініціали)