КИЇВСЬКЕ МІСЬКЕ УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ

НАКАЗ
N 97/02 від 01.07.2002

Зареєстровано
в Київському міському управлінні юстиції
8 липня 2002 р. за N 49/432

Про затвердження Порядку проведення іспиту
кандидатів на заміщення вакантних посад
державних службовців в Київському міському
управлінні юстиції та утворення конкурсної комісії
Київського міського управління юстиції

( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Київського
міського управління юстиції
N 145/02 від 16.09.
2002
N 40/02 від 14.02.20
03 )

Відповідно до ст.15 Закону України "Про державну службу" (3723-12), Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 року N 169, та на виконання пункту 1.6 Загального порядку проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого наказом Головного управління державної служби України та Української Академії державного управління при Президентові України від 10.05.2002 року N 30/84, наказую:

1. Затвердити Порядок проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців в Київському міському управлінні юстиції (додається).

( Пункт 2 виключено на підставі Наказу Київського міського управління юстиції N 40/02 від 14.02.2003 )

3. Накази начальника Київського міського управління юстиції N 53/02 від 06.06.2000 р. "Про затвердження складу конкурсної комісії Київського міського управління юстиції" та N 102/02 від 22.06.2001 р. "Про внесення змін до складу конкурсної комісії Київського міського управління юстиції" визнати такими, що втратили чинність.

4. Контроль за виконанням цього наказу залишити за керівником управління.

В.о.начальника управління В.М.Синявська

Затверджено
наказом Київського
міського управління юстиції
від 1 липня 2002 р.
N 97/02

Зареєстровано
в Київському міському управлінні юстиції
8 липня 2002 р. за N 49/432

Порядок проведення іспиту
кандидатів на заміщення вакантних посад
державних службовців в Київському
міському управлінні юстиції

Цим Порядком визначаються правові та організаційні засади проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців Київського міського управління юстиції як одного з етапів конкурсу, що проводиться відповідно до Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 року N 169 (далі - Порядок), та Загального порядку проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого наказом Головного управління державної служби України та Української Академії державного управління при Президентові України від 10.05.2002 року N 30/84.

1. Загальні положення

1.1. Метою проведення іспиту є об'єктивна оцінка знань та здібностей кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців.

1.2. Іспит проводиться конкурсною комісією Київського міського управління юстиції.

1.3. Іспит проходять кандидати на заміщення вакантних посад, документи яких відповідають установленим вимогам щодо прийняття на державну службу, передбаченим для кандидатів на посади державних службовців.

Особи, документи яких не відповідають встановленим вимогам, за рішенням голови конкурсної комісії Київського міського управління юстиції до іспиту не допускаються, про що їм повідомляється відділом кадрів управління з відповідним обгрунтуванням.

Якщо кандидат наполягає на участі в іспиті за даних обставин, він допускається до іспиту, а остаточне рішення приймає конкурсна комісія.

1.4. Об'єктивність проведення іспиту забезпечується рівними умовами (тривалість іспиту, зміст та кількість питань, підрахунок результатів тощо) та відкритістю інформації про них, єдиними критеріями оцінки.

1.5. Проведення іспиту для кандидатів на заміщення вакантних посад передбачає перевірку та оцінку їх знань Конституції України ( 254к/96-ВР ), Законів України "Про державну службу" ( 3723-12 ) та "Про боротьбу з корупцією" ( 356/95-ВР ), а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень Київського міського управління юстиції та його відповідного структурного підрозділу.

Перелік питань на перевірку знання Конституції України ( 254к/96-ВР ), Законів України "Про державну службу" ( 3723-12 ) та "Про боротьбу з корупцією" ( 356/95-ВР ) (далі - Перелік) наведений у додатку 1 до Загального порядку проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців.

1.6. Переліки питань для перевірки знань законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень структурних підрозділів Київського міського управління юстиції затверджуються начальником Київського міського управління юстиції грифом "З А Т В Е Р Д Ж У Ю" на кожен наступний рік з урахуванням змін у законодавстві. ( Пункт 1.6 в редакції Наказу Київського міського управління юстиції N 40/02 від 14.02.2003 )

1.7. Переліки питань мають обов'язково надаватися для ознайомлення всім учасникам конкурсу при поданні документів для участі в конкурсі та можуть публікуватися у друкованих засобах масової інформації.

1.8. Екзаменаційні білети формуються за формою, наведеною у додатку 2 до Загального порядку проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців, та затверджуються головою конкурсної комісії Київського міського управління юстиції. До кожного білета включається по одному питанню на перевірку знання Конституції України (254к/96-ВР ), Закону України "Про державну службу" ( 3723-12 ), Закону України "Про боротьбу з корупцією" ( 356/95-ВР ) та два питання на перевірку знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відповідного структурного підрозділу - всього 5 питань.

1.9. Питання 1 - 3 у екзаменаційних білетах мають містити питання, визначені у Переліку (додаток 1 Загального порядку), питання 4 - 5 відбираються з переліку питань на перевірку знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень Київського міського управління юстиції та його структурного підрозділу (додаток 1 до цього Порядку).

1.10. Кількість білетів має бути не менше 15.

1.11. 3 урахуванням специфіки функціональних повноважень відповідного структурного підрозділу можливе розроблення кількох варіантів комплектів екзаменаційних білетів у залежності від кваліфікаційних вимог до відповідних рівнів посад.

1.12. За умови наявності матеріально-технічних можливостей в Київському міському управлінні юстиції можливе проведення іспиту шляхом комп'ютерного тестування з урахуванням положень Порядку проведення конкурсу (169-2002), Загального порядку проведення іспиту та цього Порядку.

1.13. Процедура іспиту складається з 3-х етапів:

1) організаційна підготовка до іспиту;

2) складання іспиту;

3) оцінювання та підбиття підсумків іспиту.

1.14. Відділ кадрів Київського міського управління юстиції за погодженням з головою конкурсної комісії визначає дату проведення іспиту та повідомляє кандидатів про місце і час його проведення.

2. Організаційна підготовка до іспиту

2.1. Організаційна підготовка до іспиту проводиться в день проведення іспиту з усіма кандидатами на заміщення вакантних посад.

2.2. Секретар конкурсної комісії інформує про тривалість та процедуру складання іспиту.

2.3. До початку іспиту секретар конкурсної комісії відповідає на запитання кандидатів щодо процедури іспиту. Інформація секретаря про умови складання іспиту має бути достатньою для кандидатів. Він повинен упевнитись, що всі кандидати зрозуміли умови іспиту, а в іншому випадку надати додаткові пояснення. У разі виникнення спірних питань вони мають бути розв'язані головою конкурсної комісії.

3. Складання іспиту

3.1. Під час підготовки відповідей на запитання екзаменаційного білета мають бути присутніми не менше трьох членів конкурсної комісії.

3.2. Іспит складається одночасно для кандидатів на заміщення однієї вакантної посади. У разі невеликої кількості кандидатів та за наявності відповідних умов, передбачених пунктом 3.3 цього Порядку, іспит може проводитися одночасно на заміщення декількох вакантних посад.

3.3. Приміщення для складання іспиту має відповідати умовам зручного розміщення, що унеможливлює спілкування кандидатів та забезпечує індивідуальну підготовку відповідей на питання білета. Кандидати не можуть самостійно залишати приміщення, в якому складається іспит, до його закінчення.

3.4. Іспит складається письмово за екзаменаційними білетами, які пропонуються кандидату за його вибором і відкриваються у присутності кандидатів на заміщення вакантних посад під час складання іспиту.

3.5. Іспит складається державною мовою.

3.6. При підготовці відповідей на питання екзаменаційного білета кандидат здійснює записи на аркуші із штампом Київського міського управління юстиції. Перед відповіддю обов'язково вказується прізвище, ім'я та по-батькові кандидата, номер білета та питання, зазначені в білеті.

Після підготовки відповідей на аркуші проставляється підпис кандидата та дата складання іспиту.

3.7. Загальний час для підготовки відповіді на екзаменаційний білет має становити не більше 60 хвилин.

4. Оцінювання та підбиття підсумків іспиту

4.1. Для оцінки знань кандидатів використовується п'ятибальна система.

П'ять балів виставляється кандидатам, які виявили глибокі знання Конституції України ( 254к/96-ВР ), Законів України "Про державну службу" (3723-12 ) та "Про боротьбу з корупцією" ( 356/95-ВР ), а також успішно справилися із запитаннями на перевірку знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень Київського міського управління юстиції та його відповідного структурного підрозділу.

Чотири бали виставляється кандидатам, які виявили повні знання Конституції України ( 254к/96-ВР ), Законів України "Про державну службу" (3723-12) та "Про боротьбу з корупцією" ( 356/95-ВР ) та достатньо володіють знаннями законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень Київського міського управління юстиції та його відповідного структурного підрозділу.

Три бали виставляється кандидатам, які виявили розуміння поставлених питань в обсязі, достатньому для подальшої роботи.

Два бали виставляється кандидатам, які розуміють основні поняття нормативно-правових актів, але в процесі відповіді допустили значну кількість помилок.

Один бал виставляється кандидатам, які не відповіли на питання у встановлений строк.

4.2. По закінченні часу, відведеного на складання іспиту, проводиться перевірка відповідей та їх оцінювання. Оцінка проводиться всіма членами комісії. Члени конкурсної комісії приймають спільне рішення щодо оцінки відповіді на кожне питання екзаменаційного білета. Такі оцінки виставляються на аркуші з відповідями кандидата.

4.3. Підбиття підсумку здійснюється шляхом додавання балів за кожне питання і занесення загальної суми балів у екзаменаційну відомість, форма якої наведена у додатку 3 Загального порядку. З результатами іспиту кандидат ознайомлюється.

4.4. Аркуші з відповідями кандидатів зберігаються разом з іншими матеріалами та документами конкурсної комісії у відділі кадрів.

4.5. Кандидати, які набрали загальну суму балів, що не є нижчою 50 відсотків від максимальної суми балів, яка може бути виставлена при наданні відповідей, вважаються такими, що успішно склали іспит.

4.6. Кандидати, які набрали менше 50 відсотків від максимальної суми балів, вважаються такими, що не склали іспит.

4.7. Кандидати, які не склали іспит, не можуть бути рекомендовані конкурсною комісією для призначення на посаду.

4.8. Результати іспиту можуть бути оскаржені в порядку, передбаченому для оскарження рішень конкурсної комісії.

Начальник відділу кадрів Київського міського управління юстиції Т.О.Величко

Додаток 1

Переліки питань
для перевірки знання законодавства з урахуванням
специфіки функціональних повноважень Київського
міського управління юстиції та його структурних
підрозділів для кандидатів на заміщення
вакантних посад державних службовців

1. Перелік питань для перевірки знання законодавства
для кандидатів на заміщення вакантних посад державних
службовців відділу організаційного забезпечення
діяльності судів та проведення судової реформи
Київського міського управління юстиції

1. Яким нормативним актом регулюється діяльність Київського міського управління юстиції.

2. Загальна характеристика Інструкції з діловодства у Верховному Суді Автономної Республіки Крим, обласному, міжобласному, Київському і Севастопольському міських, районному (міському) судах.

3. Розподіл основних обов'язків між працівниками канцелярії суду згідно з Інструкцією з діловодства.

4. Порядок звернення до виконання вироків суду.

5. Порядок звернення до виконання рішень суду.

6. Строки досудового розгляду та строки розгляду кримінальної справи згідно з КПК України ( 1001-05; 1002-05; 1003-05 ).

7. Строки підготовки цивільної справи та строки її розгляду.

8. Порядок проходження цивільних справ у суді першої інстанції.

9. Строки апеляційного оскарження рішень, ухвал, вироків суду.

10. Строки касаційного оскарження рішень, ухвал, вироків суду.

11. Приймання і облік апеляційної скарги чи подання прокурора в суді першої інстанції.

12. Порядок направлення цивільних та кримінальних справ із апеляціями до апеляційної інстанції.

13. Зауваження на протокол судового засідання у кримінальній справі.

14. Основні положення Закону України "Про звернення громадян" (393/96-ВР).

15. Первинний розгляд, облік та зберігання звернень громадян.

16. Розгляд та вирішення звернень громадян.

17. Порядок ведення контрольного та зведеного виконавчого провадження.

18. Організація роботи архіву суду згідно з інструкцією про порядок передавання до архіву суду, зберігання в ньому, відбору та передавання до державних архівів судових справ та документів діяльності суду, затвердженою наказом Міністерства юстиції України N 29/5 від 13.07.2000 р.

19. Порядок визначення термінів зберігання судових справ в архіві суду.

20. Порядок оформлення судової справи при передаванні до архіву.

21. Яким нормативним актом регулюється порядок ведення трудових книжок.

22. Яким нормативним документом встановлені строки зберігання справ в архіві суду.

23. Які статистичні звіти складаються канцеляріями по кримінальних, цивільних та кримінальних справах.

24. Яким нормативним актом затверджені форми статистичної звітності районних судів та правила їх складання.

25. Назвіть основні реквізити обліково-статистичної картки на цивільну, кримінальну, адміністративну справу.

26. Які журнали ведуться в канцелярії по кримінальних, цивільних, адміністративних справах.

27. Звернення рішення (вироку) суду по цивільній (кримінальній) справі до виконання.

28. В чому полягає звернення до виконання рішення суду про визнання неправомірними рішень або дій службових осіб.

29. Порядок звернення до виконання рішень про усиновлення дітей, які проживають на території України, громадянами України та іноземними громадянами.

30. Якими міжнародними договорами регулюється визнання та виконання на території іноземних держав судових рішень та вироків, постановлених судами України.

2. Перелік питань для перевірки знання законодавства
для кандидатів на заміщення вакантних посад державних
службовців районних судів міста Києва

2.1. Для кандидатів на посаду секретарів суду,
помічника голови суду, консультанта суду

1. Які обов'язки покладаються на секретаря суду посадовою інструкцією.

2. Якими інструкціями, затвердженими Міністерством юстиції України, керується в роботі секретар суду.

3. Вимоги інструкції по діловодству щодо приймання, розгляду та реєстрації кореспонденції, що надходить до суду.

4. Які реєстраційні індекси мають судові справи.

5. Як реєструються кримінальні або цивільні справи, що надійшли з вищої судової інстанції після скасування вироку, рішення.

6. Назвіть основні реквізити обліково-статистичної картки на цивільну (або кримінальну, або адміністративну) справу.

7. Які реквізити має журнал реєстрації видачі копій судових документів.

8. Порядок заповнення журналу видачі справ для ознайомлення.

9. Контрольний журнал і порядок його заповнення.

10. Які журнали ведуться в канцелярії по кримінальних справах.

11. Які журнали ведуться в канцелярії по адміністративних справах.

12. Які журнали ведуться в канцелярії по цивільних справах.

13. Строки розгляду цивільних (або кримінальних) справ.

14. В які строки передаються до канцелярії після розгляду цивільна та кримінальні справи.

15. Порядок оформлення секретарем судового засідання справ після їх розгляду.

16. Які дії виконує секретар по цивільних (або кримінальних) справах при надходженні апеляції.

17. Дії секретаря суду по цивільних справах при надходженні касаційної скарги.

18. Звернення рішення (вироку) суду по цивільній (кримінальній) справі до виконання.

19. Порядок заповнення виконавчого листа.

20. В чому полягає звернення до виконання вироку в частині конфіскації майна.

21. В чому полягає звернення до виконання вироку щодо особи, засудженої до позбавлення волі.

22. В чому полягає звернення до виконання рішення суду про визнання неправомірними рішень або дій службових осіб.

23. В який строк звертається до виконання рішення суду про стягнення аліментів.

24. Коли кримінальна (або цивільна, або адміністративна) справа вважається закінченою і підлягає передачі до архіву суду.

25. Порядок звернення до виконання постанови про адміністративне правопорушення про накладення штрафу та про позбавлення спеціального права.

26. Хто надає дозвіл на передавання судової справи до архіву.

27. Порядок складання засвідчувального напису.

28. Порядок оформлення судової справи при передаванні до архіву.

29. Порядок видачі сторонам справ для ознайомлення.

30. Порядок видачі копій рішень (чи вироків) суду.

2.2. Для кандидатів на посаду секретаря
судового засідання, помічника голови суду,
консультанта суду, судового розпорядника

1. Які обов'язки покладаються на секретаря судових засідань (або судового розпорядника).

2. Порядок складання та оформлення протоколів судового засідання.

3. Послідовність та загальний зміст записів у протоколі судового засідання.

4. В які строки передаються до канцелярії після розгляду цивільна і (та) кримінальні справи.

5. Зміст повістки про виклик до суду.

6. За скільки днів до судового засідання стороні по справі повинна бути вручена повістка про виклик до суду.

7. Які дії проводить секретар судового засідання при підготовці справи до судового розгляду.

8. Дії секретаря судового засідання безпосередньо перед початком розгляду справи.

9. Порядок оформлення секретарем судового засідання справ після їх розгляду.

10. Які відмітки робить секретар судового засідання на повістках осіб, що з'явились до суду, після закінчення судового засідання.

11. Дії секретаря судового засідання у випадку відкладення розгляду цивільної справи.

12. Дії секретаря судового засідання при відкладенні або оголошенні перерви по кримінальній справі, по якій підсудний утримується під вартою.

13. У яких випадках сторонам та третім особам надсилаються копії рішення.

14. Які реквізити містить журнал судового засідання.

15. Які реквізити містить контрольний журнал.

16. Порядок видачі сторонам справ для ознайомлення.

17. Які дані встановлює суд про особу підсудного.

18. Якою статтею Кримінального-процесуального кодексу України ( 1001-05; 1002-05; 1003-05 ) передбачені права підсудного.

19. Якими статтями ЦПК України ( 1501-06; 1502-06; 1503-06) передбачені права сторін в судовому засіданні.

20. В який строк повинна бути вручена підсудному копія обвинувального висновку.

21. Порядок вручення підсудному копії обвинувального висновку.

22. За якою статтею Кримінального кодексу України ( 2341-14 ) попереджаються свідки про кримінальну відповідальність за завідомо неправдиві показання.

23. Які дані встановлює суд про особу свідка.

24. Яким чином до протоколу судового засідання заносяться відповіді сторін, свідків на запитання учасників процесу.

25. Як викладаються в протоколі судового засідання судові дебати.

26. Який запис робиться в протоколі судового засідання у випадку заміни секретаря.

27. В який строк повинна бути вручена засудженому копія вироку.

28. По яких цивільних справах секретар судового засідання виписує виконавчі листи.

29. Порядок заповнення виконавчого листа.

30. Що таке засвідчувальний напис.

2.3. Для кандидатів на посаду помічника голови
суду або консультанта

(до білета включається також одне
питання із вищеперерахованих)

1. Які обов'язки покладені на консультанта суду посадовою інструкцією.

2. Які обов'язки покладені на помічника голови суду.

3. Основні положення Закону України "Про звернення громадян" (393/96-ВР).

4. Первинний розгляд, облік та зберігання звернень громадян.

5. Розгляд та вирішення звернень громадян.

6. Порядок ведення контрольного та зведеного виконавчого провадження.

7. Організація роботи архіву суду згідно з інструкцією про порядок передавання до архіву суду, зберігання в ньому, відбору та передавання до державних архівів судових справ та документів діяльності суду, затвердженою наказом Міністерства юстиції України N 29/5 від 13.07.2000 р.

8. Порядок визначення термінів зберігання в архіві суду.

9. Порядок проходження цивільних справ у суді першої інстанції.

10. Строки апеляційного оскарження рішень, ухвал, вироків суду.

11. Строки касаційного оскарження рішень, ухвал, вироків суду.

12. Порядок направлення цивільних та кримінальних справ із апеляціями до апеляційної інстанції.

13. Яким нормативним актом регулюється порядок ведення трудових книжок.

14. Яким нормативним документом встановлені строки зберігання справ в архіві суду.

15. Які статистичні звіти складаються канцеляріями по кримінальних, цивільних та кримінальних справах.

Заступник начальника відділу організаційного забезпечення
діяльності судів та проведення судової реформи Т.I.Ящук

3. Перелік питань для перевірки знання законодавства
для кандидатів на заміщення вакантних посад державних
службовців відділу нотаріату

1. Поняття нотаріату.

2. Органи і посадові особи, які вчиняють нотаріальні дії.

3. Права та обов'язки нотаріуса.

4. Порядок видачі свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю.

5. Порядок анулювання свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю.

6. Порядок реєстрації приватної нотаріальної діяльності.

7. Вимоги до робочого місця приватного нотаріуса.

8. Порядок проведення перевірок дотримання приватними нотаріусами організаційних засад функціонування.

9. Порядок проведення перевірок діяльності державних нотаріальних контор.

10. Порядок проведення перевірок роботи приватних нотаріусів.

11. Правила ведення нотаріального діловодства.

12. Порядок ведення діловодства у відділі нотаріату.

13. Планування роботи відділу нотаріату.

14. Узагальнення нотаріальної практики.

15. Методика вивчення матеріалів узагальнення нотаріальної практики.

16. Організація прийому громадян у відділі нотаріату.

17. Порядок та строки розгляду скарг громадян.

18. Порядок та строки розгляду звернень громадян, підприємств, установ, організацій.

19. Консультативна діяльність з питань застосування діючого законодавства при вчиненні нотаріальних дій.

20. Основні завдання відділу нотаріату.

21. Обов'язки працівників відділу нотаріату.

22. Проведення семінарів та навчань.

23. Нормативні акти, якими керуються в своїй роботі працівники відділу нотаріату.

24. Види нотаріальних дій, які вчиняють державні та приватні нотаріуси, відповідно до Закону України "Про нотаріат" ( 3425-12 ).

25. Порядок видачі свідоцтва про право на спадщину за законом.

26. Порядок видачі свідоцтва про право на спадщину за заповітом.

27. Загальні правила вчинення нотаріальних дій.

28. Загальні правила посвідчення угод про відчуження нерухомого майна.

29. Порядок посвідчення заповітів.

30. Порядок посвідчення доручень.

31. Посвідчення угод про відчуження частки майна в спільній власності.

32. Порядок посвідчення угод про відчуження жилих будинків незакінченого будівництва.

Заступник начальника відділу нотаріату С.В.Павловська

4. Перелік питань для перевірки знання законодавства
для кандидатів на заміщення вакантних посад державних
службовців відділу державної виконавчої служби

Закон України "Про державну виконавчу службу"
( 202/98-ВР ):

1. Завдання державної виконавчої служби (ст.1) (202/98-ВР ).

2. Правова основа діяльності державної виконавчої служби (ст.2) (202/98-ВР ).

3. Органи державної виконавчої служби (ст.3) ( 202/98-ВР ).

4. Державні виконавці (ст.4) ( 202/98-ВР ).

5. Компетенція органів юстиції з організації діяльності державної виконавчої служби (ст.5) ( 202/98-ВР ).

6. Правовий статус державних виконавців (ст.6) ( 202/98-ВР ).

7. Забезпечення прав громадян та юридичних осіб (ст.7) ( 202/98-ВР ).

8. Вимоги, що пред'являються до державних виконавців (ст.8) (202/98-ВР).

9. Порядок призначення і звільнення державних виконавців (ст.9) (202/98-ВР ).

10. Контроль за діяльністю державних виконавців (ст.10) ( 202/98-ВР ).

11. Відповідальність державних виконавців (ст.11) ( 202/98-ВР ).

12. Заохочення за успіхи в роботі (ст.12) ( 202/98-ВР ).

13. Оскарження дій або бездіяльності державних виконавців (ст.13) (202/98-ВР ).

14. Правовий захист державних виконавців (ст.14) ( 202/98-ВР ).

15. Соціально-побутове забезпечення державних виконавців (ст.15) (202/98-ВР ).

16. Оплата праці державних виконавців (ст.17) ( 202/98-ВР ).

17. Органи і посадові особи, які здійснюють примусове виконання рішень (ст.2) ( 202/98-ВР ).

18. Рішення, що підлягають виконанню державною виконавчою службою (ст.3) ( 202/98-ВР ).

19. Заходи примусового виконання рішень (ст.4) ( 202/98-ВР ).

20. Обов'язковість вимог державного виконавця (ст.6) ( 202/98-ВР ).

Закон України "Про виконавче провадження"
( 606-14 ):

21. Контроль і нагляд за законністю виконавчого провадження (ст.8) (606-14 ).

22. Учасники виконавчого провадження та особи, які залучаються до проведення виконавчих дій (ст.10) ( 606-14 ).

23. Сторони виконавчого провадження (ст.11) ( 606-14 ).

24. Представництво сторін у виконавчому провадженні (ст.12) ( 606-14 ).

25. Підстави для відкриття виконавчого провадження (ст.18) ( 606-14 ).

26. Вимоги до виконавчого документа (ст.19) ( 606-14 ).

27. Місце виконання рішення (ст.20) ( 606-14 ).

28. Строки пред'явлення виконавчих документів до виконання (ст.21) (606-14 ).

29. Поновлення пропущеного строку для пред'явлення виконавчого документа до виконання (ст.23) ( 606-14 ).

30. Прийняття виконавчого документа до виконання (ст.24) ( 606-14 ).

31. Відмова у відкритті виконавчого провадження (ст.26) ( 606-14 ).

32. Відкладення виконавчого провадження (ст.27) ( 606-14 ).

33. Права і обов'язки сторін та інших осіб у виконавчому провадженні (ст.29) ( 606-14 ).

34. Час провадження виконавчих дій (ст.31) ( 606-14 ).

35. Відкладення провадження виконавчих дій (ст.32) ( 606-14 ).

36. Відстрочка або розстрочка виконання, зміна способу і порядку виконання рішення (ст.33) ( 606-14 ).

37. Обставини, що зумовлюють обов'язкове зупинення виконавчого провадження (ст.34) ( 606-14 ).

38. Право державного виконавця зупинити виконавче провадження (ст.35) (606-14 ).

39. Закриття виконавчого провадження (ст.37) ( 606-14 ).

40. Закінчення виконавчого провадження (ст.39) ( 606-14 ).

41. Повернення виконавчого документа стягувачеві (ст.40) ( 606-14 ).

42. Витрати, пов'язані з проведенням виконавчих дій (ст.45) ( 606-14 ).

43. Виконавчий збір (ст.46) ( 606-14 ).

44. Звернення стягнення на майно боржника, загальні риси (гл.5) (606-14).

45. Звернення стягнення на майно боржника - юридичної особи, загальні риси (гл.6) ( 606-14 ).

46. Звернення стягнення на заробітну плату та інші доходи боржника, загальні риси (гл.7) ( 606-14 ).

47. Виконання рішень у немайнових спорах, загальні риси (гл.8) (606-14).

48. Оскарження дій посадових осіб державної виконавчої служби (ст.85) (606-14 ).

49. Відповідальність за невиконання законних вимог державного виконавця та порушення цього Закону (ст.88) ( 606-14 ).

В.о.заступника начальника управління, начальника
відділу державної виконавчої служби В.В.Тісногуз

5. Перелік питань для перевірки знання законодавства
для кандидатів на заміщення вакантних посад державних
службовців відділу реєстрації актів громадянського стану

1. Правова основа діяльності органів реєстрації актів громадянського стану (нормативні акти).

2. Поняття актів громадянського стану.

3. Система органів реєстрації актів громадянського стану.

4. Принципи діяльності органів реєстрації актів громадянського стану.

5. Завдання органів реєстрації актів громадянського стану.

6. Керівництво відділами реєстрації актів громадянського стану.

7. Компетенція органів реєстрації актів громадянського стану.

8. Одержання документів і відомостей, необхідних для реєстрації актів громадянського стану.

9. Відмова в реєстрації актів громадянського стану.

10. Оскарження дій органів реєстрації актів громадянського стану.

11. Вимоги до працівників органів реєстрації актів громадянського стану.

12. Обмеження в діяльності працівників органів реєстрації актів громадянського стану.

13. Статус відділу реєстрації актів громадянського стану.

14. Діловодство і звітність у відділах реєстрації актів громадянського стану.

15. Мова діловодства в органах реєстрації актів громадянського стану.

16. Оплата реєстрації актів громадянського стану.

17. Документи, що подаються при реєстрації актів громадянського стану.

18. Архіви відділів реєстрації актів громадянського стану.

19. Зберігання записів актів громадянського стану, складених у консульських установах та дипломатичних представництвах України.

20. Завдання Кодексу про шлюб та сім'ю України ( 2006-07 ).

21. Реєстрація актів громадянського стану громадян України, що проживають поза межами України.

22. Визнання документів, виданих органами іноземних держав на посвідчення актів громадянського стану.

23. Застосування іноземних законів і міжнародних договорів.

24. Місце і порядок реєстрації народження.

25. Строк подачі заяви про реєстрацію народження.

26. Місце реєстрації смерті.

27. Строк подачі заяви про реєстрацію смерті.

28. Умови укладення шлюбу.

29. Шлюбний вік.

30. Забезпечення таємниці усиновлення.

Заступник начальника управління, начальник відділу
реєстрації актів громадянського стану Н.П.Мацвейко

6. Перелік питань для перевірки знання
законодавства для кандидатів на заміщення вакантних
посад державних службовців
відділу реєстрації смерті у м. Києві

1. Правова основа діяльності органів реєстрації актів громадянського стану (нормативні акти).

2. Поняття актів громадянського стану.

3. Система органів реєстрації актів громадянського стану.

4. Принципи діяльності органів реєстрації актів громадянського стану.

5. Завдання органів реєстрації актів громадянського стану.

6. Керівництво відділами реєстрації актів громадянського стану.

7. Компетенція органів реєстрації актів громадянського стану.

8. Одержання документів і відомостей, необхідних для реєстрації актів громадянського стану.

9. Відмова в реєстрації актів громадянського стану.

10. Оскарження дій органів реєстрації актів громадянського стану.

11. Вимоги до працівників органів реєстрації актів громадянського стану.

12. Обмеження в діяльності працівників органів реєстрації актів громадянського стану.

13. Статус відділу реєстрації актів громадянського стану.

14. Діловодство і звітність у відділах реєстрації актів громадянського стану.

15. Мова діловодства в органах реєстрації актів громадянського стану.

16. Оплата реєстрації актів громадянського стану.

17. Документи, що подаються при реєстрації актів громадянського стану.

18. Архіви відділів реєстрації актів громадянського стану.

19. Зберігання записів актів громадянського стану, складених у консульських установах та дипломатичних представництвах України.

20. Завдання Кодексу про шлюб та сім'ю України ( 2006-07 ).

21. Основні завдання відділу реєстрації смерті в м. Києві.

22. Функції відділу реєстрації смерті.

23. Місце реєстрації смерті.

24. Документи, необхідні для реєстрації смерті.

25. Подача заяви про реєстрацію смерті.

26. Строк подачі заяви про реєстрацію смерті.

27. Порядок видачі повторних свідоцтв про смерть.

28. Особи, які мають право на отримання повторних свідоцтв про смерть.

29. Реєстрація смерті іноземців та осіб без громадянства.

30. Органи, до яких надсилаються повідомлення про реєстрацію смерті.

Заступник начальника начальник відділу
реєстрації актів громадянського стану управління, Н.П.Мацвейко

7. Перелік питань для перевірки знання законодавства
для кандидатів на заміщення вакантних посад
державних службовців відділу легалізації
громадських об'єднань

1. Які ви знаєте види громадських об'єднань.

2. Обмеження, встановлені чинним законодавством на право на свободу об'єднань.

3. Визначення громадської організації.

4. Визначення молодіжної громадської організації.

5. Визначення дитячої громадської організації.

6. Засновники об'єднань громадян.

7. Обмеження, встановлені чинним законодавством на діяльність об'єднань громадян.

8. Обмеження, встановлені чинним законодавством щодо членства в молодіжних та дитячих громадських організаціях.

9. Шляхи легалізації об'єднань громадян.

10. Принципи утворення та діяльності об'єднань громадян.

11. Визначення благодійної організації.

12. Законодавство про благодійні організації.

13. Засновники благодійних організацій.

14. Обмеження, встановлені чинним законодавством на заснування благодійних організацій.

15. Визначення кредитної спілки.

16. Порядок створення кредитної спілки.

17. Визначення творчої спілки.

18. Порядок створення творчої спілки.

19. Підстави відмови в державній реєстрації творчої спілки.

20. Визначення політичної партії.

21. Створення політичної партії.

22. Гарантії діяльності політичної партії.

23. Визначення професійної спілки.

24. Мета створення професійної спілки.

25. Сфера дії Закону України "Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності" ( 1045-14 ).

26. Законодавство про профспілки.

27. Створення профспілок.

28. Обмеження, встановлені чинним законодавством щодо створення професійних спілок.

29. Визначення організації роботодавців.

30. Законодавство про організації роботодавців.

Начальник відділу легалізації громадських об'єднань О.Д.Кушнір

8. Перелік питань для перевірки знання законодавства
для кандидатів на заміщення вакантних посад
державних службовців відділу реєстрації відомчих
нормативно-правових актів та обліку актів законодавства

1. Законодавства про державну реєстрацію нормативно-правових актів.

2. Державну реєстрацію яких нормативно-правових актів здійснює Київське міське управління юстиції.

3. Які нормативно-правові акти підлягають державній реєстрації.

4. Які нормативні акти не подаються на державну реєстрацію.

5. Термін подання нормативно-правових актів на державну реєстрацію.

6. Які документи подаються разом з нормативним актом до реєструючого органу.

7. Термін державної реєстрації нормативно-правових актів.

8. В яких випадках нормативно-правовий акт повертається на доопрацювання.

9. Підстави відмови в державній реєстрації нормативно-правового акта.

10. Термін оскарження рішення реєструючого органу про відмову в державній реєстрації.

11. В який термін підлягає скасуванню нормативно-правовий акт, в державній реєстрації якого відмовлено.

12. Чи підлягають державній реєстрації зміни і доповнення, внесені до зареєстрованого нормативно-правового акта.

13. Підстави для скасування рішення про державну реєстрацію.

14. Порядок скасування рішень про державну реєстрацію.

15. Вимоги Примірної інструкції з діловодства щодо оформлення нормативно-правових актів, що подаються на державну реєстрацію.

16. Яким нормативним документом регулюється робота по систематизації законодавства.

17. Ким повинна здійснюватись робота з питань систематизації законодавства:

- в судах

- в районних управліннях юстиції

- в державних нотаріальних конторах

- в відділах реєстрації актів громадянського стану.

18. Як передаються всі офіційні видання, систематична картотека при звільненні працівника, на якого покладені обов'язки по систематизації.

19. У чому полягає облік нормативно-правових актів.

20. Які нормативні акти підлягають обліку.

21. Як і згідно з чим індексуються нормативно-правові акти.

22. Картка обліку. Що повинна містити.

23. Які нормативні акти підтримуються в контрольному стані в органах юстиції.

24. Які нормативні акти підтримуються в контрольному стані в районних судах.

25. Які нормативні акти підтримуються в контрольному стані в державних нотаріальних конторах.

26. Які нормативні акти підтримуються в контрольному стані в відділах реєстрації актів громадянського стану.

27. Які відмітки застосовуються при втраті чинності нормативного акта.

28. Які відмітки застосовуються при новій редакції нормативного акта.

29. Як повинна зберігатись періодична та юридична література.

30. Де і як повинна реєструватись вся література, яка надходить до органу чи установи юстиції.

Начальник відділу реєстрації відомчих нормативно-правових актів
та обліку актів законодавства Н.П.Кузьменко

9. Перелік питань для перевірки знання законодавства
для кандидатів на заміщення вакантних посад державних
службовців відділу правової роботи, правового
інформування та адвокатури

1. Указ Президента України "Про Національну програму правової освіти населення" ( 992/2001 ) від 18.10.2001 р.

2. Поняття правової освіти.

3. Сфера дії Указу Президента України "Про Національну програму правової освіти населення" ( 992/2001 ) від 18.10.2001 р.

4. Основні положення Закону України "Про інформацію" ( 2657-12 ).

5. Види інформації.

6. Правоосвітня діяльність управління юстиції відповідно до Положення про управління юстиції.

7. Основні положення Закону України "Про освіту" ( 1060-12 ).

8. Основні положення Закону України "Про вищу освіту" ( 2984-14 ).

9. Загальне положення про юридичну службу міністерства, іншого центрального органу виконавчої влади, державного підприємства, установи, організації від 27.08.95 р. N 690 з наступними змінами та доповненнями.

10. Досудове врегулювання господарських спорів.

11. Повноваження юридичної служби відповідно до Загального положення про юридичну службу від 27.08.95 р. N 690.

12. Кваліфікаційні вимоги на заняття посади юрисконсульта міністерства (підприємства) відповідно до Загального положення про юридичну службу від 27.08.95 N 690.

13. Закон України "Про господарські товариства" ( 1576-12 ).

14. Закон України "Про підприємства в Україні" ( 887-12 ).

15. Закон України "Про підприємництво" ( 698-12 ).

16. Види господарських товариств.

17. Види підприємств.

18. Поняття підприємницької діяльності.

19. Правовий статус товариства з обмеженою відповідальністю.

20. Поняття та види акціонерних товариств.

21. Порядок вирішення господарських спорів в суді.

22. Співвідношення понять "закон" і "право".

23. Види правових систем світу.

24. Закон України "Про відпустки" ( 504/96-ВР ).

25. Види відпусток.

26. Порядок заповнення трудових книжок.

27. Законодавство України про мови.

28. Закон України "Про звернення громадян" ( 393/96-ВР ).

29. Повноваження адвокатів відповідно до Закону України "Про адвокатуру" ( 2887-12 ).

30. Правовий статус Президента України.

Головний спеціаліст відділу правової роботи, правового
інформування та адвокатури О.М.Харченко

10. Перелік питань для перевірки знання законодавства
для кандидатів на заміщення вакантних посад державних
службовців відділу документування та
забезпечення діяльності управління

(Інструкція про порядок розгляду пропозицій, заяв і
скарг та організацію особистого приймання громадян у
Міністерстві юстиції України, підпорядкованих йому
органах юстиції та на підприємствах, в установах
і організаціях, що належать до сфери його
управління
, затверджена наказом Міністра
юстиції України від 28.12.99 N 76/5
та зареєстрована в Міністерстві юстиції
України 17.04.2000 р.).

1. Якими законодавчими та нормативними актами керуються при розгляді пропозицій (зауважень), заяв (клопотань), скарг громадян? п.1.1.

2. Значення розгляду пропозицій, заяв, скарг громадян? п.1.2.

3. У яких випадках можуть бути оскаржені рішення, дії (бездіяльність) у сфері управлінської діяльності органів юстиції? п.1.4.

4. Класифікація звернень громадян згідно зі ст.3 Закону України "Про звернення громадян" ( 393/96-ВР ), п.1.5.

5. Первинний розгляд звернень громадян, розділ 2, п.2.1, 2.2.

6. Який порядок подачі звернення громадянином? п.2.4.

7. Які реквізити повинні бути вказані у зверненні? п.2.4, аб.3.

8. Які звернення не підлягають розгляду? п.2.4, аб.4.

9. Який порядок обліку пропозицій, заяв, скарг? п.2.6.

10. Який порядок оформлення реєстраційного індексу під час реєстрації звернення громадянина? п.2.7.

11. Які звернення вважаються повторними? п.2.8.

12. Як обчислюється термін розгляду звернення? п.2.12.

13. Порядок розміщення документів у справи? п.2.15.

14. Де зберігаються звернення після закінчення виконання? п.2.10.

15. Терміни зберігання документів за пропозиціями, заявами і скаргами? п.2.17.

16. Порядок розгляду звернень громадян, розділ 3.

17. Терміни розгляду звернень? п.3.7.

18. Чи стягується плата за розгляд звернень громадян? п.3.10.

19. Порядок особистого приймання громадян? розділ 4.

20. Приймання іноземних громадян та осіб без громадянства? п.4.11.

21. Особливості приймання осіб, визнаних судом у встановленому порядку недієздатними? п.4.12.

22. Відповідальність за порушення законодавства про звернення громадян? розділ 5.

23. Узагальнення, аналіз звернень громадян, розділ 6.

24. Забезпечення контролю за розглядом звернень громадян, п.6.4.

25. Термін розгляду депутатських звернень в інтересах громадян, п.3.5.

26. Форма звернення громадян, п.1.3.

27. Порядок розгляду звернень інвалідів ВВв, героїв Радянського Союзу, героїв Соцпраці, п.3.9.

28. Порядок реєстрації звернень громадян, поданих на особистому прийомі, п.2.6, ч.4.

29. Мова діловодства в установах юстиції, Закон України "Про мови" (8312-11 ).

30. Порядок реєстрації повторних звернень, п.2.9.

В.о.заступника начальника управління, начальника відділу
документування та забезпечення діяльності управління В.П.Козак

11. Перелік питань для перевірки знання законодавства
для кандидатів на заміщення вакантних посад державних
службовців відділу кадрів

1. Завдання кадрової служби відповідно до Типового положення про кадрову службу органу виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.96 р.

2. Нормативно-правові акти, якими керується кадрова служба у своїй діяльності.

3. Положення про відділ кадрів Київського міського управління юстиції.

4. Поняття та строки трудового договору.

5. Порядок укладення трудового договору.

6. Поняття, строк та результати випробування при прийнятті на роботу.

7. Підстави припинення трудового договору.

8. Трудові книжки працівників, основні положення Інструкції про порядок ведення трудових книжок на підприємствах, в установах і організаціях.

9. Робочий час та його види.

10. Заохочення за успіхи в роботі та порядок їх застосування.

11. Стягнення за порушення трудової дисципліни. Строк для застосування дисциплінарного стягнення.

12. Органи, правомочні застосовувати дисциплінарні стягнення. Порядок застосування дисциплінарних стягнень.

13. Зняття дисциплінарного стягнення.

14. Час відпочинку та його види.

15. Право на відпустки. Право на щорічну відпустку у разі переведення на інше місце роботи.

16. Види відпусток, їх тривалість та порядок надання відповідно до Закону України "Про відпустки" ( 504/96-ВР ).

17. Порядок і умови надання державним службовцям додаткових відпусток.

18. Обчислення стажу роботи, що дає право на щорічну відпустку.

19. Відрахування із заробітної плати за час відпустки.

20. Грошова компенсація за невикористані щорічні відпустки.

21. Відпустки без збереження заробітної плати, за згодою сторін.

22. Види матеріальної відповідальності працівників.

23. Органи, які розглядають трудові спори.

24. Формування особової справи відповідно до Порядку ведення особових справ державних службовців в органах виконавчої влади.

25. Оформлення документів особової справи.

26. Порядок обліку та зберігання особових справ.

27. Положення Інструкції по заповненню особових карток (форма П-2ДС).

28. Положення про ранги державних службовців.

29. Порядок обчислення стажу державної служби.

30. Посадова інструкція державного службовця.

Начальник відділу кадрів Т.О.Величко

12. Перелік питань для перевірки знання законодавства
для кандидатів на заміщення вакантних посад державних
службовців відділу фінансування, бухгалтерського
обліку та звітності

1. Інвентаризація. Порядок проведення. Відображення результатів інвентаризації в бухгалтерському обліку.

2. Організація обліку, контролю і аналізу в умовах функціонування державної системи управління.

3. Облік основних засобів. Надходження, переміщення, вибуття та знос.

4. Особливості проведення перевірки податковою інспекцією.

5. Кошторис доходів і видатків бюджетних установ. Внесення змін до кошторису.

6. Ведення обліку касових операцій.

7. Облік розрахунків з персоналом та співробітниками. Форми оплати праці, нарахування та утримання.

8. Складання та подання звітів до фондів соціального страхування, від нещасних випадків, зайнятості. Складання форми 8 ДР, персоніфікація.

9. Контроль і облік фінансово-розрахункових операцій по спеціальному фонду.

10. Контроль і облік фінансово-розрахункових операцій по бюджетному фонду.

11. Порядок проведення перевірки Контрольно-ревізійним управлінням.

12. Ведення податкового обліку. Книга обліку придбання товарів, робіт, послуг. Книга обліку продажу товарів, робіт, послуг.

13. Матеріальна відповідальність та її форми. Договір про матеріальну відповідальність.

14. Порядок складання штатного розпису.

15. Тендери. Необхідність їх проведення та правильність документального оформлення.

16. Облік розрахунків з підзвітними особами.

17. Порядок складання та строки подання місячної звітності в органи Державного казначейства.

18. Облік та контроль малоцінних швидкозношувальних предметів.

19. Дебіторська заборгованість, виникнення та списання.

20. Кредиторська заборгованість, виникнення та списання.

21. Порядок складання та строки подання квартальної звітності в органи Державного казначейства.

22. Оренда. Відображення в обліку. Оформлення договору оренди.

23. Порядок нарахування та виплати компенсацій потерпілим від аварії на ЧАЕС I - II категорії.

24. Пільги, які надаються потерпілим від аварії на ЧАЕС I - IV категорії.

25. Порядок складання посадових інструкцій.

26. Касові видатки.

27. Фактичні видатки.

28. Нарахування відпускних.

29. Документи. Зовнішній і внутрішній документообіг.

30. Порядок складання та строки подання річної звітності в органи Державного казначейства і Міністерство юстиції.

Начальник відділу фінансування, бухгалтерського обліку та
звітності Л.М.Судакова