КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 29 жовтня 2003 р. N 1688
м.Київ
Про внесення змін до деяких постанов
Кабінету Міністрів України
Кабінет Міністрів України постановляє:
Внести до постанов Кабінету Міністрів України від 12 червня 1996 р. N 640 (ЗП України, 1996 р., N 13, ст. 364; Офіційний вісник України, 2002 р., N 27, ст. 1259) та від 20 березня 1998 р. N 346 , із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 1 липня 2002 р. N 878 (Офіційний вісник України, 2002 р., N 27, ст. 1259), зміни, що додаються.
Прем'єр-міністр України В.ЯНУКОВИЧ
Затверджено
постановою Кабінету Міністрів України
від 29 жовтня 2003 р. N 1688
Зміни,
що вносяться до постанов
Кабінету Міністрів України
від 12 червня 1996 р. N 640
та від 20 березня 1998 р. N 346
1. У переліку внутрішніх водних шляхів, що належать до категорії судноплавних, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 12 червня 1996 р. N 640 :
1) у розділі I виключити такі слова та цифри:
"Дніпровський Херсонська, 29 с. Геройське с. Рибальче"
лиман Миколаївська
"Дунай Одеська 180 гирло р. Дунай м. Рені";
2) розділ II викласти в такій редакції:
"Морські шляхи*
Море |
Адміністративна розташованість |
Межа морського судноплавного шляху |
Проектні габарити судноплавної ділянки** | ||
довжина, м | ширина, м | глибина, м | |||
Чорне, Дунай |
Одеська область |
м. Рені - м. Вилкове м. Вилкове - порт Усть-Дунайськ |
141,8 16,1 |
120 40 |
8,1 3,0 |
м. Вилкове - гирло Старостамбульське |
22 |
120 |
8,1 | ||
м. Вилкове - гирло Новостамбульське |
17,3 |
100 |
8,1 | ||
канал Дунай - Чорне море на баровій частині гирла Новостамбульське |
3,1 |
100 |
8,4 | ||
порт Усть-Дунайськ, підхідний канал |
4 |
150 |
13 | ||
порт Білгород- Дністровський, підхідний канал |
14 |
50 |
4,5 | ||
порт-пункт Бугаз, канал Цареградського гирла |
1,7 |
80 |
6,5 | ||
порт Одеса, підхідний канал Нафтової гавані |
3 |
100 |
14,7 | ||
порт Іллічівськ, підхідний канал |
1,6 |
150 |
14 | ||
порт Южний, підхідний канал |
2,8 |
180 |
14 | ||
Бузько- Дніпроський лиман р. Південний Буг |
Миколавївська |
Спаський канал |
13,5 |
70 |
6,4 |
канал акваторії порту Миколаїв |
4,5 |
80 |
7,4 | ||
Бузько-Дніпровсько- Лиманський канал (далі - БДЛК) |
81,4 |
100 |
11,2 | ||
Порт Миколаїв, підхідний канал (13 коліно БДЛК) |
1,3 |
100 |
10,5 | ||
порт Дніпро-Бузький, підхідний канал |
7 |
100 |
10,5 | ||
порт-пункт Очаків, підхідний канал |
1,5 |
100 |
4 | ||
Херсонська область |
порт Херсон, р. Дніпро та рукав р. Дніпро |
29 |
100 |
8,25 | |
Херсонський морський канал |
40 |
100 |
8,25 | ||
порт Скадовськ, підхідний канал |
1,2 |
50 |
5,4 | ||
порт-пункт Хорли, підхідний канал |
2 |
30 |
5 | ||
Азовське |
порт-пункт Генічеськ, підхідний канал |
2,5 |
50 |
4,5 | |
Запорізька область |
порт Бердянськ, підхідний канал |
20 |
90 |
7,5 | |
Донецька область |
порт Маріуполь, підхідний канал |
18 |
100 |
9,15 | |
порт Азовсталь, підхідний канал |
9 |
100 |
6,2 | ||
Чорне |
Автономна Республіка Крим |
порт Керч, Керч-Єнікальський канал |
34,8 |
120 |
9,35- 9,75 |
порт Керч, підхідний канал |
5,2 |
80 |
8 |
_______________
* Користування для судноплавства простору територіального моря здійснюється у районах, які згідно із законодавством та міжнародними договорами України не заборонені для плавання.
** Проектні габарити визначені станом на 1 травня 1996 року."
2. Останній абзац підпункту 5.4.3 пункту 5.4 розділу 5 додатка до Програми створення та функціонування національної мережі міжнародних транспортних коридорів в Україні, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 1998 р. N 346 , викласти у такій редакції:
"судноплавний шлях загального користування "Канал Дунай - Чорне море" на баровій частині гирла Новостамбульське |
-"- |
2002 - 2005 |
27900 |
110100 |
- 2000 |
27900 |
108100". |