Увага! Це є застаріла редакція документа. На останню редакцію

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА
від 7 червня 1999 р. N 982
Київ

Про Порядок затвердження та реєстрації інвестиційних проектів,
що реалізуються на території спеціальної економічної зони
"Яворів"

( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
N 896 від 26.07.
2001
N 9 від 10.01.
2002
N 1368 від 27.08.20
03 )

Відповідно до статті 4 Закону України "Про спеціальну економічну зону "Яворів" (402-14) Кабінет Міністрів України ПОСТАНОВЛЯЄ:

Затвердити Порядок затвердження та реєстрації інвестиційних проектів, що реалізуються на території спеціальної економічної зони "Яворів" (додається).

Прем'єр-міністр України В.ПУСТОВОЙТЕНКО

Затверджено
постановою Кабінету Міністрів України
від 7 червня 1999 р. N 982

Порядок
затвердження та реєстрацій інвестиційних проектів, що
реалізуються на території спеціальної економічної зони
"Яворів"

1. Цей Порядок визначає процедуру затвердження та реєстрації інвестиційних проектів, що реалізуються на території спеціальної економічної зони "Яворів" (далі - СЕЗ "Яворів") суб'єктами цієї зони в пріоритетних видах економічної діяльності, визначених Яворівською районною державною адміністрацією (далі - райдержадміністрація) за погодженням з Мінекономіки.

2. Затвердження інвестиційних проектів, що реалізуються на території СЕЗ "Яворів", здійснюється райдержадміністрацією.

Затвердження інвестиційних проектів, що реалізуються на території технологічного парку, здійснюється райдержадміністрацією відповідно до порядку, погодженого з Мінекономіки. ( Абзац другий пункту 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 896 від 26.07.2001 )

3. Рішення райдержадміністрації про затвердження та реєстрацію інвестиційного проекту є підставою для реєстрації заявника як суб'єкта СЕЗ "Яворів".

4. Суб'єкт підприємницької діяльності (інвестор), який має намір реалізувати інвестиційний проект, або уповноважена ним в установленому порядку особа (далі - заявник) подає до райдержадміністрації такі документи:

заяву за формою, затвердженою райдержадміністрацією;

інвестиційний проект (бізнес-план);

нотаріально засвідчені копії свідоцтва про державну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності та установчих документів юридичної особи;

документи, що свідчать про реєстрацію (створення) іноземної юридичної особи в країні її місцезнаходження (витяг з торговельного, банківського або судового реєстру тощо). Ці документи повинні бути засвідчені відповідно до законодавства країни, що їх видала, перекладені на українську мову та легалізовані у консульській установі України у разі, коли міжнародними угодами, в яких Україна бере участь, не передбачено інше. Зазначені документи можуть бути також засвідчені в посольстві відповідної держави в Україні та легалізовані в МЗС України;

довідку органів державної податкової служби про стан розрахунків з бюджетом (для юридичних осіб, зареєстрованих в Україні);

висновки державної експертизи інвестиційного проекту відповідно до законодавства України, у тому числі науково-технічної, екологічної експертизи тощо;

проект договору (контракту) на реалізацію інвестиційного проекту на території спеціальної економічної зони "Яворів" (далі - договір (контракт), погоджений з райдержадміністрацією та органом господарського розвитку спеціальної економічної зони;

зобов'язання про надання райдержадміністрації звітності про хід реалізації інвестиційного проекту за формою та у терміни, встановлені райдержадміністрацією.

У разі потреби райдержадміністрація має право вимагати від заявника інші документи, що підтверджують його спроможність реалізувати інвестиційний проект (аудиторський висновок, бухгалтерський баланс (баланси), копії угод, страхових полісів тощо, пов'язаних з реалізацією інвестиційного проекту).

Заявник несе відповідальність за достовірність інформації, що міститься у поданих ним документах.

5. За наявності всіх документів, передбачених пунктом 4 цього Порядку, райдержадміністрація реєструє їх із зазначенням дати надходження у спеціальному журналі та присвоєнням порядкового номера і видає заявнику письмове підтвердження факту одержання від нього документів. Форма ведення спеціального журналу встановлюється райдержадміністрацією.

5-1. Якщо інвестиційний проект передбачає ввезення на митну територію України устаткування, обладнання та комплектуючих деталей до них, разом з документами, визначеними у пункті 4 цього Порядку, заявник подає до райдержадміністрації:

переліки та обсяги устаткування, обладнання та комплектуючих деталей до них із зазначенням коду товару згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТЗЕД), що ввозитимуться в Україну виключно для реалізації інвестиційного проекту, які є його невід'ємною частиною;

обгрунтування обсягів ввезення устаткування, обладнання та комплектуючих деталей до них. ( Порядок доповнено пунктом 5-1 згідно з Постановою КМ N 896 від 26.07.2001 )

6. Зареєстровані документи заявника розглядаються райдержадміністрацією з метою визначення доцільності впровадження інвестиційного проекту, виходячи з відповідних програм соціально-економічного розвитку, а також щодо обгрунтування переліків та обсягів ввезення устаткування, обладнання та комплектуючих деталей до них. ( Абзац перший пункту 6 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 896 від 26.07.2001 )

Копію заяви про розгляд інвестиційного проекту та копію інвестиційного проекту райдержадміністрація надсилає у триденний термін Львівській облдержадміністрації, а також Мінекономіки для проведення за участю Мінфіну, Мінпромполітики, Мінагрополітики, Державної податкової адміністрації у Львівській області експертизи інвестиційного проекту з метою запобігання негативним наслідкам його реалізації, зокрема щодо виконання державних програм економічного, науково-технічного та соціального розвитку, обсягів надходжень до бюджетів, а також з метою визначення джерел покриття можливих втрат. Відповідний висновок надсилається у місячний термін райдержадміністрації. ( Абзац другий пункту 6 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 896 від 26.07.2001, в редакції Постанови КМ N 9 від 10.01.2002, із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1368 від 27.08.2003 )

У разі неузгодженості висновків щодо доцільності реалізації інвестиційного проекту між райдержадміністрацією та Мінекономіки інвестиційний проект повертається на доопрацювання. ( Абзац третій пункту 6 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 896 від 26.07.2001 )

7. Рішення про затвердження інвестиційного проекту або відмову в його затвердженні приймається райдержадміністрацією у термін, який не повинен перевищувати 45 днів з дати подання документів заявником. У разі затвердження інвестиційного проекту райдержадміністрація реєструє його та видає заявнику свідоцтво про реєстрацію інвестиційного проекту (далі свідоцтво) за встановленою нею формою. ( Абзац перший пункту 7 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 9 від 10.01.2002 )

( Абзац другий пункту 7 виключено на підставі Постанови КМ N 9 від 10.01.2002 )

Рішення про затвердження інвестиційного проекту приймається райдержадміністрацією лише за наявності позитивних висновків щодо доцільності його реалізації від усіх центральних органів виконавчої влади, залучених до проведення експертизи. ( Пункт 7 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ N 1368 від 27.08.2003 )

8. Про видачу свідоцтва райдержадміністрація інформує орган господарського розвитку спеціальної економічної зони, органи державної податкової служби та митні органи.

Якщо інвестиційний проект передбачає ввезення на митну територію України устаткування, обладнання та комплектуючих деталей до них, один примірник інвестиційного проекту надсилається відповідному митному органу. ( Пункт 8 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ N 896 від 26.07.2001 )

9. Райдержадміністрація може відмовити суб'єкту підприємницької діяльності у затвердженні інвестиційного проекту у разі, коли:

інвестиційний проект не відповідає меті створення зони та пріоритетним видам економічної діяльності;

умови реалізації інвестиційного проекту не відповідають законодавству України;

мають місце обмеження на запропонований вид діяльності;

виявлено недостовірні відомості у поданих заявником документах;

мають місце негативні висновки експертизи;

існує заборгованість перед бюджетом та державними цільовими фондами.

Рішення про відмову у схваленні інвестиційного проекту надсилається у письмовій формі з обгрунтуванням причин.

Заявник має право після доопрацювання інвестиційного проекту та усунення недоліків знову подавати його на розгляд райдержадміністрації.

10. Свідоцтво є підставою для укладення райдержадміністрацією договору (контракту) із заявником, його реєстрації як суб'єкта СЕЗ "Яворів" та укладення ним з органом господарського розвитку спеціальної економічної зони відповідних договорів. Порядок укладення договору (контракту) визначається райдержадміністрацією.

Пільги, передбачені законодавством, надаються суб'єкту підприємницької діяльності з дати його реєстрації як суб'єкта СЕЗ "Яворів".

11. Після одержання свідоцтва заявник у тримісячний термін укладає з райдержадміністрацією договір (контракт) на реалізацію інвестиційного проекту на території СЕЗ "Яворів".

11-1. У разі виробничої потреби заявник може ініціювати внесення змін до затвердженого інвестиційного проекту, які не стосуються збільшення обсягів імпорту товарів 1-24 груп УКТ ЗЕД та не приводять до зменшення кошторисної вартості інвестиційного проекту нижче встановленого законодавством мінімального рівня.

Зміни до інвестиційного проекту розглядаються і затверджуються згідно з пунктами 1-9 цього Порядку. ( Порядок доповнено пунктом 11-1 згідно з Постановою КМ N 1368 від 27.08.2003 )

11-2. Зміни до переліку пріоритетних видів економічної діяльності на території СЕЗ "Яворів", для яких встановлено спеціальний режим інвестиційної діяльності, не поширюються на суб'єктів СЕЗ "Яворів", які уклали з райдержадміністрацією договір (контракт) щодо умов реалізації інвестиційного проекту до затвердження нею таких змін. ( Порядок доповнено пунктом 11-2 згідно з Постановою КМ N 1368 від 27.08.2003 )

12. Райдержадміністрація має право скасувати рішення про затвердження інвестиційного проекту у разі порушення суб'єктом СЕЗ "Яворів" чи суб'єктом підприємницької діяльності (інвестором):

законодавства України у зв'язку із здійсненням інвестиційного проекту;

терміну укладення договору (контракту) та умов його виконання.

Про скасування такого рішення райдержадміністрація у триденний термін інформує суб'єкт СЕЗ "Яворів" або суб'єкт підприємницької діяльності (інвестора), орган господарського розвитку спеціальної економічної зони, органи державної податкової служби та митні органи.

Спори, пов'язані із скасуванням рішення про затвердження інвестиційного проекту, розв'язуються у судовому порядку відповідно до законодавства.

13. Затвердження інвестиційного проекту, до фінансування якого передбачається залучити під державні гарантії кошти міжнародних фінансових організацій, іноземних банків та інших фінансово-кредитних установ, здійснюється відповідно до законодавства.

14. Райдержадміністрація може прийняти рішення щодо проведення тендера для відбору інвестиційного проекту та його учасників у разі одночасного надходження кількох подібних пропозицій. У таких випадках внесені матеріали повертаються заявнику, якого інформують про умови і терміни проведення тендера.

15. Райдержадміністрація до п'ятого числа місяця, що настає за звітним кварталом, подає Мінекономіки та Мінфіну інформацію про затвердження та реєстрацію інвестиційних проектів, а також про стан їх реалізації. ( Пункт 15 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1368 від 27.08.2003 )

16. У разі втрати свідоцтва дублікат видається на підставі письмового звернення заявника а триденний термін.