Документ втратив чиннiсть!

МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ

НАКАЗ
від 27.12.2002 N 496

(Наказ скасовано на підставі Наказу
Міністерства охорони здоров'я
N 313 від 09.07.20
03)

Про довідку Державного департаменту з контролю
за якістю, безпекою та виробництвом лікарських
засобів і виробів медичного призначення про
стан матеріально-технічної бази суб'єкта
господарської діяльності, наявність у нього
нормативно-правових документів, у тому числі
нормативних документів із стандартизації,
необхідних для провадження відповідного виду
господарської діяльності, а також про рівень
кваліфікації його працівників

З метою упорядкування оформлення Державним департаментом з контролю за якістю, безпекою та виробництвом лікарських засобів і виробів медичного призначення довідки про стан матеріально-технічної бази суб'єкта господарської діяльності, наявність у нього нормативно-правових документів, у тому числі нормативних документів із стандартизації, необхідних для провадження відповідного виду господарської, а також про рівень кваліфікації його працівників, що визначена постановою Кабінету Міністрів України від 04 липня 2001 року N 756 "Про затвердження переліку документів, які додаються до заяви про видачу ліцензії для окремого виду господарської діяльності" НАКАЗУЮ:

1. Затвердити:

1.1. Форму довідки про стан матеріально-технічної бази суб'єкта господарської діяльності, наявність у нього нормативно-правових документів, у тому числі нормативних документів із стандартизації, необхідних для провадження господарської діяльності з оптової торгівлі лікарськими засобами, а також про рівень кваліфікації його працівників (додаток 1).

1.2. Форму довідки про стан матеріально-технічної бази суб'єкта господарської діяльності, наявність у нього нормативно-правових документів, у тому числі нормативних документів із стандартизації, необхідних для провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів (в умовах аптеки) та роздрібної торгівлі лікарськими засобами, а також про рівень кваліфікації його працівників (додаток 2).

1.3. Форму довідки про стан матеріально-технічної бази суб'єкта господарської діяльності, наявність у нього нормативно-правових документів, у тому числі нормативних документів із стандартизації, необхідних для провадження господарської діяльності з роздрібної торгівлі лікарськими засобами (через відокремлені структурні підрозділи аптеки, а також про рівень кваліфікації його працівників (додаток 3).

2. Державному департаменту з контролю за якістю, безпекою та виробництвом лікарських засобів і виробів медичного призначення:

2.1. Забезпечити на підставі заяв суб'єктів господарювання обстеження та видачу довідок Державного департаменту з контролю за якістю, безпекою та виробництвом лікарських засобів і виробів медичного призначення про стан матеріально-технічної бази суб'єкта господарської діяльності, наявність у нього нормативно-правових документів, у тому числі із стандартизації, необхідних для провадження господарської діяльності з відповідного виду господарської діяльності, а також про рівень кваліфікації його працівників відповідно до форм довідок, затверджених у п. 1 цього наказу.

3. Визнати таким, що втратив чинність наказ Міністерства охорони здоров'я України від 28.09.2001 р. N 389 "Про довідку Державного департаменту з контролю за якістю, безпекою та виробництвом лікарських засобів і виробів медичного призначення або уповноваженої ним установи про стан матеріально-технічної бази суб'єкта господарської діяльності, наявність у нього нормативно-правових документів, у тому числі нормативних документів із стандартизації, необхідних для провадження відповідного виду господарської діяльності, а також про рівень кваліфікації його працівників", в частині затвердження форм, що зазначені у підпунктах 1.2; 1.3; 1.4 наказу.

4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на Голову Державного департаменту з контролю за якістю, безпекою та виробництвом лікарських засобів і виробів медичного призначення Лапушенко О.В.

Міністр А.В.Підаєв

Додаток 1
до наказу МОЗ України
27.12.2002 N 496

Міністерство охорони здоров'я України
Державний департамент з контролю за якістю,
безпекою та виробництвом лікарських засобів і виробів
медичного призначення

01042, м. Київ-042, вулиця Чигоріна, 18, тел. 294-81-60,
телефакс 295-65-89, телетайп 131883 Біолог

Довідка N _____
про стан матеріально-технічної бази суб'єкта
господарської діяльності, наявність у нього
нормативно-правових документів, у тому числі
нормативних документів із стандартизації,
необхідних для провадження господарської
діяльності з оптової торгівлі лікарськими
засобами, а також про рівень кваліфікації
його працівників

"_____" ________________ 200 р.

1. Загальні відомості про суб'єкта господарювання:

     ------------------------------------------------------------------
|Найменування (повна | |
|назва) юридичної особи | |
|або прізвище, ім'я та | |
|по батькові - для | |
|фізичної особи - | |
|суб'єкта | |
|підприємницької | |
|діяльності | |
|-----------------------+----------------------------------------|
|Ідентифікаційний код | |
|юридичної особи або | |
|ідентифікаційний номер | |
|фізичної особи - | |
|платника податків, | |
|інших обов'язкових | |
|платежів | |
|-----------------------+----------------------------------------|
|Місцезнаходження | |
|юридичної особи або | |
|місце проживання | |
|фізичної особи - | |
|суб'єкта | |
|підприємницької | |
|діяльності | |
|-----------------------+----------------------------------------|
|Керівник суб'єкта | |
|(посада, прізвище, | |
|ініціали) | |
|-----------------------+----------------------------------------|
|Телефон, факс | |
------------------------------------------------------------------

Найменування аптечної бази (складу) та адреса провадження діяльності:

     ------------------------------------------------------------------
| Найменування |Адреса місця провадження| Телефон |
| | діяльності | |
|---------------+------------------------+-----------------------|
| | | |
------------------------------------------------------------------

2. Стан матеріально-технічної бази.

2.1. Приміщення аптечної бази (складу):

_______________________________________________________________________________________________________________________

(зазначити - ізольовані/не ізольовані, з окремим входом чи

_______________________________________________________________________________________________________________________

ні, в капітальній споруді чи ні,

_______________________________________________________________________________________________________________________

споруда - цегляна, дерев'яна, шлако/бетонно/блочне)

_______________________________________________________________________________________________________________________

(приміщення аптечної бази (складу) окреме, сумісне, орендне

_______________________________________________________________________________________________________________________

(зазначити у кого)

_______________________________________________________________________________________________________________________

(спеціально побудоване під аптечну базу (складу),

_______________________________________________________________________________________________________________________

пристосоване, знаходиться на

_______________________________________________________________________________________________________________________

підвальному/цокольному/першому поверсі

_______________________________________________________________________________________________________________________

житлового/нежитлового будинку, тощо - вказати конкретно)

Підстава користування приміщенням _______________________________________________________________________________________

(вказати реквізити документу,

_______________________________________________________________________________________________________________________

що посвідчує право користування

_______________________________________________________________________________________________________________________

приміщенням/договору оренди, свідоцтва про власність,

_______________________________________________________________________________________________________________________

розпорядження про виділ тощо)

Опалення _____________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________

(центральне, автономна система опалення, інше,

_______________________________________________________________________________________________________________________

допускається/не допускається опалення приміщень

_______________________________________________________________________________________________________________________

газовими приладами

_______________________________________________________________________________________________________________________

з відкритим полум'ям або електронагрівальними

_______________________________________________________________________________________________________________________

приладами - вказати)

_______________________________________________________________________________________________________________________

Освітлення ____________________________________________________________________________________________________________

(електричне, природне - вказати)

Вентиляція _____________________________________________________________________________________________________________

(припливно-витяжна з механічним спонуканням,

_______________________________________________________________________________________________________________________

кондиціонери, фрамуги, кватирки та інше - вказати)

Аптечна база (склад) має/не має __________________________________________________________________________________________

(газ, водопровід,

_______________________________________________________________________________________________________________________

каналізацію, туалет - вказати)

_______________________________________________________________________________________________________________________

Розташування аптечної бази (складу) щодо ізольованості приміщень, наявності окремого входу, розміщення в житловому будинку, спортивній споруді, школі, учбовому і дитячому дошкільному закладі, закладі культури, спорту, освіти та соціального забезпечення, лікувально-профілактичній установі, магазині ____________________________________________________________________________________________

(вказати)

_______________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________

2.2. Склад та площа приміщень:

Загальна площа приміщення аптечної бази (складу) ______ кв.м

     ------------------------------------------------------------------
| Приміщення | Площа | Примітки |
| | (кв. м.) | |
|----------------------------------+------------+----------------|
| 1 | 2 | 3 |
|----------------------------------+------------+----------------|
|1. Виробничі приміщення | | |
|----------------------------------+------------+----------------|
|- приміщення для приймання | | |
|лікарських засобів | | |
|----------------------------------+------------+----------------|
|приміщення для зберігання | | - |
|лікарських засобів у тому числі | | |
|(вказати): | | |
|----------------------------------+------------+----------------|
| | | |
|----------------------------------+------------+----------------|
| | | |
|----------------------------------+------------+----------------|
| | | |
|----------------------------------+------------+----------------|
| | | |
|----------------------------------+------------+----------------|
| | | |
|----------------------------------+------------+----------------|
|2. Службово-побутові приміщення | | |
|----------------------------------+------------+----------------|
|в тому числі (вказати) | | |
|----------------------------------+------------+----------------|
| | | |
|----------------------------------+------------+----------------|
| | | |
------------------------------------------------------------------

2.3. Стан забезпечення приміщень аптечної бази (складу) обладнанням, засобами вимірювання та транспортування необхідними для здійснення діяльності з оптової торгівлі лікарськими засобами:

2.3.1. Приміщення для приймання, зберігання, контролю якості лікарських засобів обладнані/не обладнані необхідною кількістю сейфів, стелажів, піддонів, підтоварників, матеріальних шаф (дерев'яні, металеві), холодильного та іншого устаткування для забезпечення умов зберігання отруйних, наркотичних, сильнодіючих, вибухо- і вогненебезпечних, термолабільних та інших лікарських засобів, лікарської рослинної сировини _______________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________

(зазначити)

_______________________________________________________________________________________________________________________

2.3.2. Для контролю за температурою і вологістю повітря приміщення для зберігання лікарських засобів:

застосовуються/не застосовуються термометри і гігрометри

_______________________________________________________________________________________________________________________

(вказати із зазначенням типів (марок),

_______________________________________________________________________________________________________________________

кількості, їх розміщення (висота від підлоги, відстань від дверей та систем опалення), стану метрологічної повірки).

2.3.3. На аптечній базі (складі) використовуються наступі

засоби вимірювання: ____________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________

(зазначити перелік та N дата договору з органами
метрологічної служби)

3. Склад працівників та стан їх кваліфікації:

3.1. За штатним розписом передбачено наявність фахівців _____________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________

(вказати кількість, посаду спеціальність кожного фахівця)

Штат укомплектований _____________________ фахівцями, а саме:

_______________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________

(вказати найменування посад, які заміщені)

3.2. Завідуючий аптечною базою (складом) _________________________________________________________________________________

(прізвище)

призначений на посаду наказом від __________________ N _____,

має ___________________________________________________________________________________________________________________

(вказати освіту вища, середня фармацевтична інша та заклад,

_______________________________________________________________________________________________________________________

який закінчив)

працює ________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________

(вказати - на постійній основі чи за сумісництвом)

3.3. Особи, які безпосередньо займаються оптовою торгівлею лікарськими засобами мають/не мають спеціальну освіту і відповідають/не відповідають єдиним кваліфікаційним вимогам

_______________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________

(зазначити фактичний стан)

4. Наявність нормативно-правових документів, у тому числі нормативних документів із стандартизації:

4.1. Аптечна база (склад) забезпечена/не забезпечена Державною Фармакопеєю, нормативно-технічними та нормативно-правовими документами з питань державної реєстрації лікарських засобів, прийому, зберігання, контролю якості, торгівлі лікарськими засобами

______________________________________________________________________________________________________________________

(вказати)

_______________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________

Начальник відділу
ліцензування Управління
акредитації та ліцензування _________________________________ 


(прізвище, ім'я, по батькові) 

Довідка складена в 2-х примірниках:

"____" ______________р.

Голова Державного департаменту з контролю за якістю, безпекою та виробництвом
лікарських засобів та виробів медичного призначення Лапушенко О.В.

Додаток 2
до наказу МОЗ України
27.12.2002 N 496

Міністерство охорони здоров'я України
Державний департамент з контролю за якістю,
безпекою та виробництвом лікарських засобів і виробів
медичного призначення

01042, м. Київ-042, вулиця Чигоріна, 18, тел. 294-81-60,
телефакс 295-65-89, телетайп 131883 Біолог

Довідка N _____
про стан матеріально-технічної бази суб'єкта
господарської діяльності, наявність у нього
нормативно-правових документів, у тому числі
нормативних документів із стандартизації,
необхідних для провадження господарської
діяльності з виробництва лікарських засобів
(в умовах аптеки) та роздрібної торгівлі
лікарськими засобами, а також про рівень
кваліфікації його працівників

"_____" ________ 200 р.

1. Загальні відомості про суб'єкта господарювання:

     ------------------------------------------------------------------
|Найменування (повна | |
|назва) юридичної особи | |
|або прізвище, ім'я та | |
|по батькові - для | |
|фізичної особи - | |
|суб'єкта | |
|підприємницької | |
|діяльності | |
|-----------------------+----------------------------------------|
|Ідентифікаційний код | |
|юридичної особи або | |
|ідентифікаційний номер | |
|фізичної особи - | |
|платника податків, | |
|інших обов'язкових | |
|платежів | |
|-----------------------+----------------------------------------|
|Місцезнаходження | |
|юридичної особи або | |
|місце проживання | |
|фізичної особи - | |
|суб'єкта | |
|підприємницької | |
|діяльності | |
|-----------------------+----------------------------------------|
|Керівник суб'єкта | |
|(посада, прізвище, | |
|ініціали) | |
|-----------------------+----------------------------------------|
|Телефон, факс | |
------------------------------------------------------------------

2. Найменування аптеки та адреса провадження діяльності:

     ------------------------------------------------------------------
| Найменування |Адреса місця провадження| |
| | діяльності | |
|---------------+------------------------+-----------------------|
| | | |
------------------------------------------------------------------

3. Наявність відокремлених структурних підрозділів аптеки (аптечний пункт, аптечний кіоск)

     ------------------------------------------------------------------
| Назва підрозділу | Адреса підрозділу | |
|------------------+-----------------------+---------------------|
| | | |
|------------------+-----------------------+---------------------|
| | | |
|------------------+-----------------------+---------------------|
| | | |
------------------------------------------------------------------

4. Стан матеріально-технічної бази

4.1. Приміщення аптеки:

_______________________________________________________________________________________________________________________

(зазначити - ізольовані/не ізольовані, з окремим входом чи

_______________________________________________________________________________________________________________________

ні, в капітальній споруді чи ні,

_______________________________________________________________________________________________________________________

споруда - цегляна, дерев'яна, шлако/бетонно/блочне)

_______________________________________________________________________________________________________________________

(приміщення аптеки окреме, сумісне, орендне

_______________________________________________________________________________________________________________________

(зазначити у кого)

_______________________________________________________________________________________________________________________

(спеціально побудоване під аптечну базу (складу),

_______________________________________________________________________________________________________________________

пристосоване, знаходиться на

_______________________________________________________________________________________________________________________

підвальному/цокольному/першому поверсі

_______________________________________________________________________________________________________________________

житлового/нежитлового будинку, тощо - вказати конкретно)

Підстава користування приміщенням ______________________________________________________________________________________

(вказати реквізити документу,

_______________________________________________________________________________________________________________________

що посвідчує право користування

_______________________________________________________________________________________________________________________

приміщенням/договору оренди, свідоцтва про власність,

_______________________________________________________________________________________________________________________

розпорядження про виділ тощо)

Опалення ______________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________

(центральне, парове, водяне та інше - вказати)

Освітлення ____________________________________________________________________________________________________________

(електричне, природне - вказати)

Вентиляція ____________________________________________________________________________________________________________

(припливно-витяжна з механічним спонуканням,

_______________________________________________________________________________________________________________________

кондиціонери, фрамуги, кватирки та інше - вказати)

Аптека має/не має ______________________________________________________________________________________________________

(газ, водопровід,

_______________________________________________________________________________________________________________________

каналізацію, туалет - вказати)

_______________________________________________________________________________________________________________________

4.2. Склад та площа виробничих і допоміжних приміщень:

     ------------------------------------------------------------------
| Приміщення |Площа (кв. м.) | Примітки |
|----------------------------------+---------------+-------------|
|1. Зал обслуговування населення | | |
|----------------------------------+---------------+-------------|
|I.Виробничі приміщення: | | |
|----------------------------------+---------------+-------------|
|- в тому числі (вказати) | | |
|----------------------------------+---------------+-------------|
| | | |
|----------------------------------+---------------+-------------|
| | | |
|----------------------------------+---------------+-------------|
| | | |
|----------------------------------+---------------+-------------|
| | | |
|----------------------------------+---------------+-------------|
| | | |
|----------------------------------+---------------+-------------|
|2. Службово-побутові приміщення | | |
|----------------------------------+---------------+-------------|
|- в тому числі (вказати) | | |
|----------------------------------+---------------+-------------|
| | | |
|----------------------------------+---------------+-------------|
| | | |
|----------------------------------+---------------+-------------|
| | | |
------------------------------------------------------------------

В аптеці суміщені приміщення: ____________________________________________________________________________________________

(вказати)

_______________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________

4.3. Стан забезпечення приміщень аптеки спеціальними меблями, устаткуванням, приладами і апаратурою , необхідними для здійснення діяльності з виробництва лікарських засобів, роздрібної торгівлі лікарськими засобами:

4.3.1. Зал обслуговування населення, приміщення для виготовлення, контролю якості, зберігання, відпуску, лікарських засобів обладнані/не обладнані необхідною кількістю вітрин, сейфів, стелажів, матеріальних шаф, холодильників та іншого устаткування для забезпечення умов зберігання отруйних, наркотичних, сильнодіючих, вибухо- і вогненебезпечних, термолабільних та інших лікарських засобів, лікарської рослинної сировини:

_______________________________________________________________________________________________________________________

(зазначити)

_______________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________

4.3.2. Для контролю за температурою і вологістю повітря в приміщеннях для зберігання лікарських засобів:

використовуються/не використовуються термометри і гігрометри

_______________________________________________________________________________________________________________________

(вказати із зазначенням типів (марок),

_______________________________________________________________________________________________________________________

стан метрологічної повірки)

4.3.3. На аптечній базі (складі) використовуються наступні

засоби вимірювання: ___________________________________________________________________________________________________

(зазначити перелік та N дата договору з органами

_______________________________________________________________________________________________________________________

метрологічної служби)

5. Склад працівників та стан їх кваліфікації:

5.1. За штатним розписом передбачено наявність фахівців _____________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________

(вказати кількість, посаду спеціальність кожного фахівця)

Штат укомплектований _____________________ фахівцями, а саме:

_______________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________

(вказати найменування посад, які заміщені)

5.2. Завідуючий аптекою _________________________________________________________________________________________________

(прізвище)

призначений на посаду наказом від __________________ N _____,

має ___________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________

(вказати освіту вища, середня фармацевтична інша та заклад,
який закінчив)

працює _______________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________

(вказати - на постійній основі чи за сумісництвом)

5.3. Особи, які безпосередньо займаються оптовою торгівлею

лікарськими засобами мають/не мають спеціальну освіту ______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________

(зазначити фактичний стан)

6. Наявність нормативно-правових документів, у тому числі нормативних документів із стандартизації:

6.1. Аптека забезпечена/не забезпечена Державною Фармакопеєю, нормативно-технічними та нормативно-правовими документами з питань державної реєстрації лікарських засобів, прийому, зберігання, контролю якості, торгівлі лікарськими засобами

______________________________________________________________________________________________________________________

(вказати)

_______________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________

"____" ______________ р.

Начальник відділу
ліцензування Управління
акредитації та ліцензування _________________________________ 


(прізвище, ім'я, по батькові) 

Довідка складена в 2-х примірниках:

"____" ______________ р.

Голова Державного департаменту з контролю за якістю, безпекою та виробництвом
лікарських засобів та виробів медичного призначення Лапушенко О.В.

Додаток 3
до наказу МОЗ України
27.12.2002 N 496

Міністерство охорони здоров'я України
Державний департамент з контролю за якістю,
безпекою та виробництвом лікарських засобів і виробів
медичного призначення

01042, м. Київ-042, вулиця Чигоріна, 18, тел. 294-81-60,
телефакс 295-65-89, телетайп 131883 Біолог

Довідка N _____
про стан матеріально-технічної бази суб'єкта
господарської діяльності, наявність у нього
нормативно-правових документів, у тому числі
нормативних документів із стандартизації,
необхідних для провадження господарської
діяльності з роздрібної торгівлі лікарськими
засобами через відокремлені структурні підрозділи
аптеки - аптечний пункт, аптечний кіоск, а також
про рівень кваліфікації його працівників

"_____" ________ 200 р.

1. Загальні відомості про суб'єкта господарювання:

     ------------------------------------------------------------------
|Найменування (повна | |
|назва) юридичної особи | |
|або прізвище, ім'я та | |
|по батькові - для | |
|фізичної особи - | |
|суб'єкта | |
|підприємницької | |
|діяльності | |
|-----------------------+----------------------------------------|
|Ідентифікаційний код | |
|юридичної особи або | |
|ідентифікаційний номер | |
|фізичної особи - | |
|платника податків, | |
|інших обов'язкових | |
|платежів | |
|-----------------------+----------------------------------------|
|Місцезнаходження | |
|юридичної особи або | |
|місце проживання | |
|фізичної особи - | |
|суб'єкта | |
|підприємницької | |
|діяльності | |
|-----------------------+----------------------------------------|
|Керівник суб'єкта | |
|(посада, прізвище, | |
|ініціали) | |
|-----------------------+----------------------------------------|
|Телефон, факс | |
------------------------------------------------------------------

2. Найменування відокремленого структурного підрозділу аптеки (аптечний пункт, аптечний кіоск) Адреса провадження діяльності

     ------------------------------------------------------------------
| Найменування | Адреса місця | Телефон |
| структурного | провадження | |
| підрозділу із | діяльності | |
|зазначенням аптеки, до| | |
| складу якої він | | |
| належить | | |
|----------------------+-------------------+---------------------|
| | | |
------------------------------------------------------------------

3. Стан матеріально-технічної бази відокремленого структурного підрозділу аптеки.

3.1. Аптечний пункт, аптечний кіоск (потрібне підкреслити)

займає: ________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________

(відокремлене/не відокремлене приміщення, у капітальній чи

_______________________________________________________________________________________________________________________

некапітальній споруді,

_______________________________________________________________________________________________________________________

(споруда (цегляна, шлако/бетонно/блочне, дерев'яне) -

_______________________________________________________________________________________________________________________

вказати конкретно)

Площа аптечного пункту, аптечного кіоску (потрібне підкреслити) становить ________________________________________________ кв.м.

3.2. Приміщення аптечного пункту, аптечного кіоску (потрібне підкреслити): _____________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________

(окреме, сумісне, орендне (зазначити у кого), спеціально

_______________________________________________________________________________________________________________________

побудоване під аптечний пункт, аптечний кіоск,

_______________________________________________________________________________________________________________________

пристосоване, знаходиться на підвальному/цокольному/першому

_______________________________________________________________________________________________________________________

поверсі житлового/ нежитлового будинку,

_______________________________________________________________________________________________________________________

у приміщенні лікувально-профілактичного закладу, тощо -

_______________________________________________________________________________________________________________________

вказати конкретно)

Підстава користування приміщенням _______________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________

(вказати реквізити документу, що посвідчує

_______________________________________________________________________________________________________________________

право користування приміщенням/договору

_______________________________________________________________________________________________________________________

оренди, свідоцтва про власність,

_______________________________________________________________________________________________________________________

розпорядження про виділ тощо)

Опалення _____________________________________________________________________________________________________________

(центральне, парове, водяне - вказати)

Освітлення ____________________________________________________________________________________________________________

(електричне, природне - вказати)

Вентиляція ____________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________

(припливно-витяжна з механічним спонуканням, кондиціонери,

_______________________________________________________________________________________________________________________

фрамуги, кватирки та інше - вказати)

3.3 Аптечний кіоск розміщений/не розміщений на території пішохідного переходу (надземного, підземного), транспортної зупинки, ринку (ярмарку), ринкового майданчику, станції метрополітену, у продовольчому магазині __________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________

(вказати)

3.4 Аптечний пункт розміщений/не розміщений у приміщенні лікувально-профілактичного закладу ___________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________

(вказати )

3.5. Приміщення аптечного пункту, аптечного кіоску (потрібне підкреслити) обладнані/не обладнані меблями та устаткуванням

_______________________________________________________________________________________________________________________

(конкретно вказати найменування меблів, обладнання

_______________________________________________________________________________________________________________________

(рецептурна стійка чи стіл, стелажі, вітринні чи

_______________________________________________________________________________________________________________________

матеріальні шафи, холодильник, сейф, рукомийник та інше)

3.6. Для контролю за температурою і вологістю повітря приміщення аптечного пункту, аптечного кіоску (потрібне підкреслити):

використовуються/не використовуються термометри і гігрометри

_______________________________________________________________________________________________________________________

(вказати із зазначенням типів (марок)

4. Склад працівників та стан їх кваліфікації:

4.1. За штатним розписом передбачено наявність фахівців

_______________________________________________________________________________________________________________________

(вказати кількість, посаду спеціальність кожного фахівця)

Штат укомплектований _____________________ фахівцями, а саме:

_______________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________

(вказати найменування посад, які заміщені)

4.2. Завідувач відокремленим структурним підрозділом аптеки _________________________________________________________________

(прізвище)

призначений на посаду наказом від __________________ N _____,

має ___________________________________________________________________________________________________________________

(вказати освіту вища, середня фармацевтична інша та заклад,

_______________________________________________________________________________________________________________________

який закінчив)

працює ________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________

(вказати - на постійній основі чи за сумісництвом)

5. Наявність нормативно-правових документів

Аптечний пункт, аптечний кіоск (потрібне підкреслити)

забезпечено (не забезпечено) нормативними документами ____________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________

(вказати)

Начальник відділу
ліцензування Управління
акредитації та ліцензування _________________________________ 


(прізвище, ім'я, по батькові) 

Довідка складена в 2-х примірниках:

"____" ______________ р.

Голова Державного департаменту з контролю за якістю, безпекою та виробництвом
лікарських засобів та виробів медичного призначення Лапушенко О.В.