КОНСУЛЬТУЄ ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
Які документи потрібно подати до податкового органу,
щоб підтвердити пільговість умов набуття акцій
за компенсаційні сертифікати
ПИТАННЯ: Які документи потрібно подати до податкового органу, щоб підтвердити пільговість умов набуття акцій за компенсаційні сертифікати?
ВІДПОВІДЬ: З метою компенсації громадянам втрат від знецінення їхніх грошових заощаджень в установах Ощадного банку України, відповідно до Указу Президента України від 24.11.94 р. N698/94 "Про компенсацію громадянам України втрат від знецінення грошових заощаджень в установах Ощадного банку України та Укрдержстраху" та постанови Кабінету Міністрів України від 07.02. 96 р. N161 "Про порядок обігу сертифікатів, отриманих громадянами України як компенсацію втрат від знецінення грошових заощаджень в установах Ошдцного банку та колишнього Укрдержстраху", на суму індексації, проведеної за всіма видами вкладів, договорів довгострокового страхування на суми сплачених страхових платежів на 2 січня 1992 р., таким громадянам видавалися компенсаційні сертифікати, які вони могли використати на придбання акцій акціонерних товариств, що створюються в процесі приватизації державного майна.
Для підтвердження набуття громадянином акцій за такі компенсаційні сертифікати потрібно подати до податкового органу за місцем проживання документ установи Ощадного банку України чи Укрдержстраху про кількість одержаних таким громадянином компенсаційних сертифікатів як компенсації втрат від знецінення грошових заощаджень у зазначених установах, що належали безпосередньо цьому громадянинові.
З.МОРОЗ,
заступник начальника Головного управління
оподаткування фізичних осіб
"Праця і зарплата" N 44(336), листопад 2002 р.
Підписний індекс 30214
