МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ
Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
8 липня 2002 р. за N 567/6855
Затверджено
Наказ Міністерства
транспорту України
28.05.2002 N 334
Правила
складання актів
(стаття 129 Статуту)
1. При перевезеннях у залежності від обставин, що можуть бути підставою для матеріальної відповідальності залізниці, відправника, одержувача, пасажира, складаються комерційні акти (додаток 1) та акти загальної форми (додаток 6 до Правил користування вагонами та контейнерами, затверджених наказом Мінтрансу від 25.02.99 N 113 та зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 15.03.99 за N 165/3458).
Крім того, у необхідних випадках можуть складатися акти про технічний стан вагона або контейнера (додаток 2), акти розкриття вагона або контейнера для митного, прикордонного та інших видів контролю (додаток 3), акти про пошкодження вагона або контейнера (додатки 4 і 5) та інші акти у випадках, передбачених правилами перевезення, що застосовуються до даного виду вантажу.
2. Комерційні акти складаються для засвідчення таких обставин: невідповідності найменування, маси і кількості місць наявного вантажу, багажу чи вантажобагажу даним, зазначеним у перевізних документах;
у разі виявлення вантажу, багажу чи вантажобагажу без документів або документів без вантажу, багажу чи вантажобагажу;
псування, пошкодження вантажу, багажу і вантажобагажу;
повернення залізниці вкраденого вантажу, багажу або вантажобагажу.
Дані в комерційному акті зазначаються на підставі перевізних документів та виявлених обставин.
У тих випадках, коли різниця у масі вантажу, визначеній на станції відправлення, порівняно з масою, що виявилася на станції призначення, не перевищує норми природної втрати маси вантажу і граничного розходження визначення його маси нетто, комерційний акт не складається, а оформлення видачі вантажу провадиться у порядку, передбаченому Правилами видачі вантажів, затвердженими наказом Мінтрансу від 21.11.2000 N 644 та зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 24.11.2000 за N 862/5083 (далі - Правила видачі вантажів).
3. Акти загальної форми складаються для засвідчення обставин, що виникли в процесі перевезення вантажу, багажу та вантажобагажу і можуть бути підставою для матеріальної відповідальності:
утрати документів, прикладених відправником до накладної;
затримки вагонів на станції призначення в очікуванні подачі під вивантаження (перевантаження) з причин, що залежать від одержувача, власника залізничної під'їзної колії, порту, підприємства;
неочищення вагонів від залишків вантажу та сміття після вивантаження засобами одержувача;
неочищення зовнішньої поверхні цистерн та бункерних напіввагонів після наливу і зливу;
подачі залізницею неочищених вагонів під завантаження засобами відправника, порту, пристані;
відсутності пломб, запірно-пломбувальних пристроїв (далі - ЗПП) на вагоні (контейнері), якщо в перевізних документах є відмітка про пломби (ЗПП), пошкодження пломб (ЗПП) або заміни їх, а також виявлення в процесі перевезення або на станції призначення пломб (ЗПП) на вагонах (контейнерах) з нечіткими відбитками;
пошкодження або втрата наданих залізницею перевізних пристосувань;
відмови вантажовласника від підписання: облікової картки виконання плану перевезень вантажів, накопичувальної картки, відомості плати за користування вагонами (контейнерами);
самовільного зайняття залізницею вагонів і контейнерів, що належать підприємствам, організаціям, установам або орендовані ними;
затримки вагонів (контейнерів), пов'язаної з митним оформленням вантажу, а також затримки через недодання чи неналежне оформлення відправником документів, необхідних для виконання митних, санітарних та інших правил;
в інших випадках для засвідчення обставин, які можуть бути підставою для матеріальної відповідальності, якщо при цьому не потрібне складання комерційного акта.
Акт загальної форми підписується особами, які беруть участь у засвідченні обставин, що стали підставою для складання акта, але не менше як двома особами.
Один примірник акта загальної форми, складеного під час перевезення, додається до перевізних документів, другий залишається на станції, яка його склала.
4. Комерційні акти складаються: на місцях загального користування - у день вивантаження або в день видачі вантажу одержувачу;
при вивантаженні на місцях незагального користування - у день здачі вантажу одержувачу, у цьому разі перевірка повинна здійснюватись до вивантаження або в процесі вивантаження чи зразу ж після нього.
У разі перевірки маси вантажу зважуванням на вагонних вагах, якщо маса тари приймається за трафаретом на вагоні, комерційний акт складається в день зважування вагона з вантажем; якщо маса тари вагона визначається зважуванням його після вивантаження, комерційний акт складається в день зважування порожнього вагона;
на вантаж, що перебуває у дорозі - у день виявлення обставин, що підлягають оформленню комерційним актом.
У разі неможливості скласти комерційні акти в указані терміни вони складаються у всіх випадках не пізніше наступної доби.
5. У разі перевірки маси тари вагона не тим приймальником-здавачем (прийомоздавальником), який брав участь у зважуванні вагона з вантажем, в розділі "Д" комерційного акта зазначається прізвища прийомоздавальника, який брав участь у зважуванні вагона з вантажем і прийомоздавальника, який брав участь у зважуванні порожнього вагона. Акт підписується прийомоздавальником, який перевіряв тару вагона.
6. При видачі однорідного вантажу, який перевозиться навалом або насипом і прибув від одного відправника на адресу одного одержувача, недостачі, що перевищують норму природної втрати маси вантажу і граничне розходження визначення маси нетто, а також надлишки, що перевищують граничне розходження визначення маси нетто, виявлені в окремих відправках під час перевірки протягом однієї календарної доби, оформляються одним комерційним актом. В акт включаються тільки відправки, які прибули в справних вагонах з непошкодженими пломбами (ЗПП) відправника, а також без ознак недостачі, псування, пошкодження на відкритому рухомому складі або в критих та інших вагонах без пломб (якщо такі перевезення передбачені Правилами), у яких виявлено недостачу або надлишок.
В акті зазначаються номери відправки, вагона, рід вагона, кількість пломб (ЗПП) і відбитки на них, кількість місць і маса вантажу за документами та виявлені перевіркою. У разі визначення маси на вагонних вагах зазначаються маса брутто, тари (з бруса або перевірена) вагона та нетто вантажу.
При необхідності ці відомості зазначаються у додатку, який є продовженням комерційного акта. Додаток підписують ті ж особи, які підписали комерційний акт.
7. Недостача або надлишок вантажу, відвантаженого одним відправником на адресу одного одержувача, який перевозиться навалом, насипом чи наливом з перевалкою чи перевантаженням у дорозі і прибув у непошкоджених вагонах без ознак недостачі, визначається за результатами перевірки усієї партії одночасно виданого вантажу і оформляється одним комерційним актом.
8. Комерційні акти складаються у трьох примірниках на бланках установленої форми і заповнюються на друкарській машинці або чорнилами чітко, без будь-яких виправлень. На кожному акті проставляється штемпель станції. Другий примірник акта видається одержувачу на його вимогу.
Якщо комерційний акт складається на станції відправлення або на попутній станції, то другий примірник акта додається до перевізних документів. Про складений комерційний акт робиться відмітка на зворотному боці накладної і дорожньої відомості.
9. У комерційному акті детально описуються стан вантажу або багажу і обставини, за яких виявлена незбереженість, а також обставини, які могли бути причиною виникнення незбереженості вантажу, багажу чи вантажобагажу. Ніякі припущення та висновки про причини незбереженості або про вину відправника і залізниці до акта не вносяться.
Усі графи бланка акта мають бути заповнені. Не дозволяється проставлення рисок та лапок замість повторення необхідних даних.
У комерційному акті зазначається, чи правильно навантажений, розміщений і закріплений вантаж, а також про наявність та стан захисного маркування для вантажів, що перевозяться у відкритих вагонах. У разі неправильного завантаження, розміщення, закріплення вантажу в акті зазначається, яке порушення було допущено.
До першого примірника комерційного акта про псування вантажу при перевезенні в рефрижераторних вагонах з додержанням температурного режиму додається витяг із журналу реєстрації температури. Дані про температурний режим уносяться до комерційного акта.
Особи, які склали або підписали комерційний акт або акт загальної форми, що містить дані, які не відповідають дійсності, несуть установлену законодавством відповідальність.
10. Комерційний акт підписує начальник станції (його заступник), начальник вантажного району (завідувач вантажного двору, складу, контейнерного відділу, контейнерного майданчика, сортувальної платформи, старший прийомоздавальник) і прийомоздавальник станції, а також одержувач, якщо він брав участь у перевірці. Крім того, у разі необхідності, до перевірки вантажу і підписання акта можуть бути залучені також інші працівники залізниці.
11. У разі складання комерційних актів за участю одержувачів для вантажів, що прибули в справних вагонах з непошкодженими пломбами (ЗПП), пломби і ЗПП, зняті з цих вагонів, після підписання акта одержувачем залишаються у залізниці.
12. Якщо при перевірці вантажу, який прибув з актом попутної станції, під час перевірки на станції призначення не буде виявлено різниці між даними акта, складеного на попутній станції, і фактичною наявністю та станом вантажу, багажу або вантажобагажу, то станція в розділі "Є" комерційного акта попутної станції вносить відмітку такого змісту: "Під час перевірки вантажу (багажу, вантажобагажу) різниці проти цього акта не виявлено". Така відмітка засвідчується штемпелем станції і підписами осіб, указаних у пункті 10 цих Правил. Цей акт видається одержувачу на його вимогу, а копія його залишається на станції. Новий акт у цьому разі не складається.
При невідповідності відомостей, указаних в акті попутної станції, фактичним даним, що виявились під час перевірки вантажу, багажу або вантажобагажу, складається новий комерційний акт.
13. Експертиза вантажів проводиться у порядку, передбаченому Правилами видачі вантажів. Про проведену експертизу зазначається у розділі "Е" комерційного акта.
14. Одержувачу станція повинна видати складений комерційний акт у триденний термін.
Видача актів одержувачам провадиться під розписку на третьому примірнику акта, який зберігається на станції. Вимоги про видачу актів від імені одержувача може пред'являти особа, яка має довіреність одержувача, оформлену згідно із законодавством.
Якщо при перевезенні або вивантаженні вантажу у склад станції було складено акт про несхоронність вантажу, виявлену у вагоні за пломбами відправника, то станція призначення зобов'язана надати одержувачу копію такого акта разом з комерційним актом, складеним при видачі вантажу.
Вимоги про видачу актів можуть пред'являтися протягом шести місяців від дня видачі вантажу.
15. У разі витікання, псування або підмочення вантажу внаслідок технічної несправності вагона (контейнера), крім комерційного акта, складається акт про технічний стан вагона (контейнера).
Акт про технічний стан вагона (контейнера) складається в день виявлення несправності вагона (контейнера) і не пізніше дня складання комерційного акта.
Про виявлену несправність і складений акт про технічний стан вагона (контейнера) зазначається в комерційному акті.
Перший примірник акта про технічний стан вагона (контейнера) додається до першого примірника комерційного акта, другий залишається на станції.
16. У разі відмови начальника станції від складання комерційного акта (акта загальної форми) або оформлення акта з порушенням цих Правил одержувач має право до вивезення вантажу зі станції, а при вивантаженні на місцях незагального користування - протягом 24 годин з моменту прийняття від залізниці вагона (контейнера) з вантажем подати про це письмову скаргу начальнику Дирекції залізничних перевезень (далі - Дирекція) безпосередньо або через начальника станції.
При поданні скарги через начальника станції або безпосередньо начальнику Дирекції одержувачу видається розписка про прийняття скарги.
17. Начальник Дирекції на скаргу про відмову від складання комерційного акта (акта загальної форми) або про неправильне його оформлення повинен дати мотивовану відповідь по суті скарги: стосовно швидкопсувних вантажів протягом доби, а стосовно інших вантажів - не пізніше триденного терміну після отримання скарги. У разі обгрунтованості скарги начальник Дирекції дає розпорядження про складання комерційного акта (акта загальної форми) або про переоформлення акта. У цьому разі плата за зберігання вантажу, а також за користування вагоном (контейнером) протягом часу затримки складання акта з одержувача не стягується.
18. Комерційні акти при міжнародних перевезеннях складаються відповідно до угод про міжнародні сполучення.
19. Розкриття на прикордонних станціях завантажених вагонів (контейнерів) для митного, прикордонного та інших видів контролю на вимогу представника митниці чи іншого контрольного органу оформляється актами розкриття.
Акт розкриття складається у трьох примірниках. Один примірник з пломбами (ЗПП), знятими з вагона (контейнера), залишається на станції, яка склала акт, другий - направляється до управління прикордонної залізниці, третій додається до накладної і разом з вантажем видається одержувачу на станції призначення. Станція, яка склала акт, уносить у графу накладної "Відмітки залізниці" відмітку про складання акта розкриття. Відмітка засвідчується підписом працівника станції та календарним штемпелем.
Акт розкриття підписується працівником станції, на якій здійснювалось розкриття, представником прикордонних, митних або інших органів (залежно від того, на чию вимогу здійснювалося розкриття) і засвідчується календарним штемпелем станції. Відомості про зняті і накладені пломби (ЗПП) записуються до відповідних граф акта.
20. Акт про пошкодження вагона (контейнера) складається у разі пошкодження вагона (контейнера) під час перевезення, навантаження, вивантаження вантажу, виконання маневрових робіт, а також в інших випадках для засвідчення обставин і розмірів пошкодження і є підставою для матеріальної відповідальності винних у пошкодженні згідно із статтею 124 Статуту залізниць України ( 457-98 ).
Начальник Департаменту транспортної політики Г.М.Легенький
Додаток 1
до пункту 1 Правил
складання актів
Місце для штемпелів та відміток про реєстрацію акта
| | | | |
| | | | |
| | | | |
Форма ГУ-22
КОМЕРЦІЙНИЙ АКТ N ___________ | |
Складений ____ _____________ _____ р. Ст. _______________________________ (штемпель станції) |
|
На додаток до акта ст. ______________________________ залізниці N ________ від ____ ______________ р. (про що) ___________________________________________ ___________________________________________ ___________________________________________ ___________________________________________ ___________________________________________ ___________________________________________ ___________________________________________ ___________________________________________ ___________________________________________ |
До акта додаються: 1. Пломби (ЗПП): а) залізниці _____________________ шт. б) відправника __________________ шт. в) митниці _____________________ шт. 2. Копія акта ______________________ 3. Акт про технічний стан вагона (контейнера) N ____________________ 4. Розшукове листування на ___ аркушах 5. Вагонний лист ст. ________________ 6. Пломби (ЗПП) та інші документи додано до акта N ________ на відправку N ____________ |
На відправку _________________________________________ швидкості за накладною N _____ від ____ ______________________ ___ р.
Ст. відправлення _______________________________________________________________________________________________ залізниці
Ст. призначення _______________________________________________________________________________________________ залізниці
Відправник ___________________________________________________________________________________________________________
Одержувач ___________________________________________________________________________________________________________
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Розділ А. Відомості про вагон, пломби (ЗПП) та
відмітки в накладній
Вагон N ____________ вантажопідйомністю ____________ т., який прибув ___ _______________________ ___ р.
Контейнер з поїздом N ____________ у супроводі ____________________________________________________________________________
за пломбами (ЗПП) у кількості ___________________________ штук, накладеними:
---------------------------------------------------------
| Чиї пломби (ЗПП) | Залізниці |
|------------------------+------------------------------+
|Де накладені на вагоні | Найменування|Контрольні знаки|
|(контейнері) | станції та | |
| | залізниці | |
|------------------------+-------------+----------------+
| а) з одного боку | | |
|------------------------+-------------+----------------+
| б) з другого боку | | |
|------------------------+-------------+----------------+
| в) на люку цистерни | | |
---------------------------------------------------------
продовження табліци
-------------------------------
| Відправника |
+------------------------------|
|Найменування |Контрольні знаки|
|відправника | |
| | |
+-------------+----------------|
| | |
+-------------+----------------|
| | |
+-------------+----------------|
| | |
--------------------------------
Крім того, на спеціальному рухомому складі були пломби (ЗПП)
- де, чиї, з якими відбитками (контрольними знаками) _________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________
Чи мають пломби (ЗПП) сліди пошкодження ________________________________________________________________________________
Вагон у технічному стані виявився _________________________________________________________________________________________,
про що складено акт N ___________ від ______ _____________________________ р.
У накладній є відмітка відправника про стан тари або вантажу
______________________________________________________________________________________________________________________
Оголошена вартість __________________ грн. ______________ коп.
Вантаж завантажено засобами ____________________________________________________________________________________________
Маса вантажу при завантаженні визначена __________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________
(ким та яким способом)
Зворотний бік форми ГУ-22
Результати перевірки
-------------------------------------------------------------------------
Марка|Кількість місць|Тип упаковки|Найменування вантажу | Загальна вага
| | | | в кг
| | | |
-------------------------------------------------------------------------
Розділ Б. Зазначено в перевізних документах
-------------------------------------------------------------------------
-----+---------------+------------+---------------------+----------------
-------------------------------------------------------------------------
Розділ В. Насправді виявилось
-------------------------------------------------------------------------
-----+---------------+------------+---------------------+----------------
-------------------------------------------------------------------------
Розділ Г. Виявлено пошкодження
-------------------------------------------------------------------------
-----+---------------+------------+---------------------+----------------
-------------------------------------------------------------------------
продовження табл.
--------------
| Маса одного
| стандартного
| місця
--------------
--------------
+-------------
--------------
--------------
+-------------
--------------
--------------
+-------------
--------------
Розділ #. Опис пошкодження *
________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________
Розділ Д. Опис виявленого із зазначенням кількості
недостачі або надлишку
________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________
Підписи: |
Начальник станції _____________________ Прийомоздавальник _________ |
Начальник вантажного району ______________ Одержувач _____________________ |
________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________
Розділ Є. Відмітка станції призначення про стан вантажу,
який прибув з актом попутної станції
________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________
Начальник станції ______________________ |
Начальник вантажного району _____________________ |
Прийомоздавальник ___________________
Цей акт надсилається до ___________________________________________________________________
"___"_________________ р. N __________
Начальник станції ________________________ (підпис) |
____________
* Указати характер пошкодження, тобто чи має воно сліди свіжого походження або пошкодження старе, де містилися пошкоджені (підмочені) місця, чи була порожнина в середині місця і якого вона була розміру, яка кількість вантажу могла розміститися у цій порожнині або в пошкоджених місцях. У разі відсутності порожнини або пошкодження зазначити "Пошкодження (порожнини) не було".
Форма ГУ-105
Додаток до комерційного акта N ___ від _______________ року,
складеного на групу вагонів станцією ___________ залізниці
-----------------------------------------------------------------------
|N |N вагона | Пломби (ЗПП) | Зазначено в документах
|відправки| |----------------+---------------------------------
| | | Кіль-|Контроль-|Кіль-| Маса (у кг)
| | | кість|ні знаки |кість|---------------------------
| | | | |місць|Брутто|Тара вагона |Нетто
| | | | | | |--------------|
| | | | | | |з |перевір.|
| | | | | | |бруса| |
|---------+---------+------+---------+-----+------+-----+--------+-----
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9
|---------+---------+------+---------+-----+------+-----+--------+-----
|---------+---------+------+---------+-----+------+-----+--------+-----
-----------------------------------------------------------------------
продовження табл.
--------------------------------------
| Насправді виявлено |
+------------------------------------|
| Кіль- | Маса (у кг) |
| кість |----------------------------|
| місць |Брутто|Тара вагона |Нетто |
| | |--------------| |
| | |з |перевір.| |
| | |бруса| | |
+-------+------+-----+--------+------|
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
+-------+------+-----+--------+------|
+-------+------+-----+--------+------|
--------------------------------------
Начальник станції ______________________ | Прийомоздавальник _____________ |
Начальник вантажного району ___________ | Одержувач _____________________ |
Додаток 2
до пункту 1 Правил складання актів
Форма ГУ-106
Акт
про технічний стан вагона (контейнера)
Складено ________ ____________ р.
Станція, залізниця _______________________________________________________________________________________________________
(штемпель станції)
Цей акт складено про те, що наслідок огляду пред'явленого вагона, контейнера N ______________________ установлено:
Вагон ______________________________________________________________________ вісний вантажопідйомністю _________________ т,
тип вагона
Контейнер __________________________________________________ збудований __________________ р.
на заводі _______________________________________________________________________________________________________________
Час і місце ремонту вагона:
капітального ____________________________________________________________________________________________________________
деповського ____________________________________________________________________________________________________________
Час і місце ремонту контейнера:
капітального ____________________________________________________________________________________________________________
планово-поточного ______________________________________________________________________________________________________
Виявлена несправність ___________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________
Причина виникнення несправності ________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________
Висновок про можливість втрати, псування вантажу внаслідок указаної вище несправності _________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________
Підписи: |
Начальник вагонного депо (його заступник) _____________________ Начальник пункту технічного обслуговування ___________________ Вагонний майстер __________________________________________ Начальник станції (його заступник) ____________________________ Начальник вантажного району ________________________________ Завідувач контейнерного відділення ___________________________ Завідувач сортувальної платформи _____________________________ |
Примітки:
1. При зазначенні причин несправності необхідно відобразити характер пошкодження, тобто чи має воно сліди свіжого походження або пошкодження старе, унаслідок висихання обшивки кузова чи порушення технології ремонтних робіт, а також відобразити обставини, що засвідчують зроблений висновок.
2. Акт підписують два працівники: вагонної служби і станції. Найменування інших посад закреслюються.
Додаток 3
до пункту 1 Правил складання актів
Форма ІНУ-49
Акт
розкриття вагона, контейнера, автомобіля, трактора або
іншої самохідної машини (1) для здійснення прикордонного,
митного, фітосанітарного та інших видів контролю та перевірок
Акт
вскрытия вагона, контейнера, автомобиля, трактора или другой
самоходной машины (1) для проведения пограничного,
таможенного, фитосанитарного и других видов
контроля и проверок
_____________________ ________
Залізниця / Станція Дорога / Станция |
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ (Указується найменування залізниці та станції, на якій складається акт / указывается наименование дороги и станции, на которой составляется акт) |
N Вагона / Контейнера _____ N Відправки _______ Найменування вантажу _____________________________________________________
N Вагона / Контейнера______ N Отправки_______ Наименование груза ________________________________________________________
Залізниця та станція відправлення Дорога и станция отправления |
_________________/ _________________/ |
Залізниця та станція призначення __________________/_________________________ Дорога и станция назначения |
Відомості про пломби (ЗПП), зняті з вагона, контейнера, автомобіля, трактора або іншої самохідної машини (1) |
Відомості про пломби (ЗПП), накладені після контролю або перевірки |
Сведения о пломбах (ЗПУ), снятых с вагона, контейнера, автомобиля, трактора или другой самоходной машины (1) |
Сведения о пломбах (ЗПУ) проверки |
Зворотний бік форми ІНУ-49
----------------------------------------------------------------
|Станція і |Дата |Кількість |Контрольні |Скорочене
|залізниця, |накладення|пломб |знаки |найменування
|що наклала |пломб |(ЗПП) |пломб |відправника
|пломби (ЗПП)|(ЗПП) | |(ЗПП) |(2)
| | | | |
|------------+----------+-----------+-----------+---------------
|Станция и |Дата |Количество |Контрольные|Сокращенное
|дорога, |наложения |пломб (ЗПУ)|знаки пломб|наименование
|наложившая |пломб | |(ЗПУ) |отправителя (2)
|пломбы (ЗПУ)|(ЗПУ) | | |
| | | | |
----------------------------------------------------------------
продовження табл.
------------------------------------------------------
|Станція і |Дата |Кількість |Контрольні |
|залізниця або |накладення |пломб |знаки |
|митниця країни,|пломб |(ЗПП) |пломб |
|що наклала |(ЗПП) | |(ЗПП) |
|пломби (ЗПП) | | | |
+---------------+-----------+-----------+------------|
|Станция и |Дата |Количество |Контрольные |
|дорога или |наложения |пломб (ЗПУ)|знаки пломб |
|таможня страны,|пломб (ЗПУ)| |(ЗПУ) |
|наложившая | | | |
|пломбы (ЗПУ) | | | |
------------------------------------------------------
Представник станції _________________________________________________ Представитель станции |
Представник прикордонних органів ____________________________________ Представитель пограничных органов |
Представник митниці ________________________________________________ Представитель таможни |
Представник інших органів ___________________________________________ Представитель других органов |
----------------------------------------
| |
----------------------------------------
Календарний штемпель станції, на якій
були накладені пломби (ЗПП)
після контролю або перевірок
Календарный штемпель станции, на
которой были наложены пломбы
(ЗПУ) после контроля или проверок
____________________________
(1) Непотрібне закреслити. / (1) Ненужное зачеркнуть.
(2) Заповнюється, якщо пломби (ЗПП) накладено відправником. / (2) Заполняется, если пломбы (ЗПУ) наложены отправителем.
Додаток 4
до пункту (1) Правил
складання актів
Станція _______________________ _____________________ залізниці |
Форма ВУ-25 Складається у 3 примірниках |
Акт N ______________
про пошкодження вагона
Складено _______ ______________________ р. ____________________________________________________________________________ (години, хвилини) Вагон N ______________________, приписаний до _____________________________, (депо, залізниця) збудований ______________________ року, останній плановий____________________________________________________________________ (вид) |
ремонт виконано ________________________________________________________________________________________________________
(завод, депо, дата, рік)
унаслідок порушень ______________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________
(ПТЕ, правил маневрової роботи, Технічних умов завантаження та
кріплення вантажів)
пошкоджений на _______________________________________________________________________________________________________
(N колії, поїзда, під'їзна колія і т.ін.)
______________________________________________________________________________________________________________________
з вини ________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________
(найменування підприємства, залізниці або міністерства)
------------------------------------------------------------------
| | Кількість | Вартість | |
|Перелік пошкоджень вагона | пошкоджених | пошкодженої|Сума |
| | деталей | деталі |(грн.) |
|---------------------------+-------------+------------+---------|
|---------------------------+-------------+------------+---------|
|Разом | | | |
------------------------------------------------------------------
Зворотний бік форми ВУ-25
Вартість відновлення пошкоджень _________ грн. ______ коп.
Сума штрафу ________ грн. ____ коп.
Разом _________ грн. _____ коп. Додаткові відомості:
_______________________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________
Вагон підлягає __________________________________________________________________________________________________________
(вид необхідного ремонту або виключення з інвентарю)
_______________________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________
Оглядач вагонів або майстер вагонного депо _________________________ (підпис) Начальник вагонного депо ________________________ (підпис) М.П. |
Ревізор з безпеки руху поїздів (при зіткненнях або сходах і пошкодженні рефрижераторного рухомого складу) _____________________________ (підпис) |
Посада, прізвище і підпис відповідального представника підприємства, організації, винних у пошкодженні вагона _______________________
_______________________________________________________________________________________________________________________
Вагон направляється для ремонту на ________________________________________________________________________________________
завод (депо) ___________________________________________ залізниці або підприємствопромисловості _____________________________
вагонним депо _________________________________________ із станції _________________________________________________________
__________________________________________________________________________________ залізниці при супровідному листі ф. ВУ-26
"___" _____________ _____ р.
М.П. |
Начальник вагонного депо ________________________ (підпис) |
Вагон прийнято з поточного ремонту _______________________________________________ (дата, час) |
Порядковий номер запису вагона в книзі ф. ВУ-16 ____________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________
(посада та підпис представника депо)
Додаток
до форми ВУ-25
Акт N ______________
від ______ ___________________р про вагон N ________________ |
Перелік додаткових пошкоджень, що виявилися під час виконання робіт з ліквідації катастрофи, зіткнення або сходу вагону:
________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________
Висновок комісії про віднесення вагона (з урахуванням пошкодження при зіткненні або сході) до виду ремонту або виключення з інвентарю із зазначенням підстав
________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________
М.П. |
Підписи: |
Начальник вагонного депо ______________________ Ревізор з безпеки руху поїздів ____________________ Начальник відновлювального поїзда ______________ |
Додаток 5
до пункту 1 Правил
складання актів
Форма ВУ-25к
---------------
Станція _____________________________ Форма ВУ-25к ---------------
_____________________________ залізниці Складається у 3 примірниках
Акт N _________
про пошкодження контейнера
Складено _______ ____________ _______ р.
Контейнер __________________________________________________________ N _____________ типу _______________________________
(металевий, дерев'яний)
Пошкоджено на _________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________
(станція, перегін, під'їзна колія, вантажний двір і т.ін.)
унаслідок порушень ______________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________
(Технічних умов навантаження та кріплення вантажів і т.ін.)
з вини _________________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________
(найменування підприємства)
Зворотний бік форми ВУ-25к
------------------------------------------------------------------
| Перелік пошкоджень контейнера | Вартість пошкоджених частин |
| | (грн.) |
|---------------------------------+------------------------------|
|---------------------------------+------------------------------|
|---------------------------------+------------------------------|
| Разом ____________|_____________ |
------------------------------------------------------------------
Вартість відновлення пошкоджень _________________ грн. _____ коп.
Сума штрафу ____________ грн. __________ коп.
Разом ______________ грн. _____________ коп.
Контейнер підлягає _____________________________________________________________________________________________ ремонту
(вид)
М.П. |
Майстер вагонного депо _________________ (підпис) Старший оглядач _______________________ (підпис) Представник підприємства, винного у пошкодженні контейнера ________________ |