КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 29 липня 2002 р. N 1089
Київ
Про затвердження Державної програми
забезпечення молоді житлом на 2002-2012 роки
На виконання пункту 1 розпорядження Президента України від 6 жовтня 1999 р. N 244 "Про сприяння розвитку молодіжного житлового будівництва" Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Державну програму забезпечення молоді житлом на 2002-2012 роки (далі - Програма), що додається.
2. Міністерству фінансів, Міністерству економіки та з питань європейської інтеграції щороку під час формування показників проектів Державного бюджету і Державної програми економічного та соціального розвитку України враховувати за поданням Державного фонду сприяння молодіжному житловому будівництву потребу в асигнуваннях на виконання Програми виходячи з реальних можливостей бюджету та її пріоритетів.
3. Державному фонду сприяння молодіжному житловому будівництву разом з Міністерством фінансів, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями забезпечувати здійснення видатків відповідно з державного та місцевих бюджетів у межах бюджетних асигнувань, передбачених на виконання заходів Програми.
4. Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям:
сприяти діяльності регіональних відділень Державного фонду сприяння молодіжному житловому будівництву з надання довгострокових пільгових кредитів молодим сім'ям та одиноким молодим громадянам на будівництво (реконструкцію) та придбання житла;
вжити заходів до фінансування у повному обсязі передбачених місцевими бюджетами асигнувань на довгострокове пільгове кредитування будівництва (реконструкції) житла для молоді у поточному році та у разі потреби під час коригування місцевих бюджетів внести відповідні пропозиції щодо їх збільшення;
щороку під час формування показників проектів місцевих бюджетів передбачати асигнування на виконання Програми;
провести роботу, спрямовану на додаткове залучення коштів місцевих бюджетів і матеріально-фінансових ресурсів підприємств та організацій, інших позабюджетних джерел для нарощування обсягів будівництва житла для молоді, передусім у трудонедостатніх та у тих, що занепадають, селах.
5. Державному фонду сприяння молодіжному житловому будівництву разом із заінтересованими центральними органами виконавчої влади, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями щороку визначати завдання з виконання Програми, здійснювати контроль та подавати Кабінетові Міністрів України інформацію про стан справ.
Прем'єр-міністр України А.КІНАХ
Затверджено
постановою Кабінету Міністрів України
від 29 липня 2002 р. N 1089
Державна програма
забезпечення молоді житлом на 2002-2012 роки
Загальні положення
Ця Програма спрямована на створення додаткових умов для забезпечення житлом молоді, активізації інвестиційної діяльності у сфері житлового будівництва для молодих сімей та одиноких молодих громадян.
Протягом 1998-2001 років на довготермінове кредитування будівництва (реконструкції) житла для молоді з державного і місцевих бюджетів було спрямовано 156 млн. гривень, за рахунок яких збудовано понад 200 тис. квадратних метрів житла.
Таким чином, за цей період свої житлові умови поліпшили понад 3 тис. молодих сімей та одиноких молодих громадян.
В останні роки обсяги коштів, що виділяються з державного і місцевих бюджетів на фінансування молодіжного житлового кредитування, збільшуються. Так, у 2001 році ці показники відповідно становили 73,8 млн. та 19,7 млн. гривень, у 2002 році - 78,6 млн. та 20 млн. гривень.
Водночас тенденція до щорічного зменшення обсягів будівництва та введення в експлуатацію житла, що склалася у попереднє десятиріччя, призвела до загострення житлової проблеми. Приблизно третина населення України проживає у незадовільних житлових умовах.
За даними Держкомстату, з 2,5 млн. молодих сімей станом на 1 січня 2002 р. на квартирному обліку перебували 88,5 тисячі.
Розв'язання проблеми забезпечення житлом молоді насамперед повинно сприяти покращенню демографічної ситуації, створити необхідні умови для поліпшення соціально-побутового та економічного становища молодих сімей і одиноких молодих громадян, їх гармонійному розвитку як одного з чинників становлення та самореалізації молоді в інтересах суспільства і держави.
Мета та основні завдання Програми
Метою Програми є реалізація державної молодіжної політики в частині розв'язання житлової проблеми шляхом створення сприятливих умов для розвитку молодіжного будівництва, удосконалення механізмів придбання житла і забезпечення на цій основі подальшого розвитку системи іпотечного житлового кредитування.
Основними завданнями Програми є:
вжиття заходів до розширення обсягів будівництва житла для молоді, удосконалення системи пільг щодо забезпечення житлом молодих сімей, особливо багатодітних, сімей з інвалідами, інших соціально незахищених категорій;
створення ефективних фінансово-кредитних механізмів, що забезпечують економічну доступність житла для молодих сімей, молодих спеціалістів, підтримку незаможних молодих громадян у поліпшенні житлових умов;
запровадження додаткових економічних механізмів стимулювання розвитку молодіжного житлового будівництва та використання потенційних можливостей вторинного ринку житла, сприяння здешевленню вартості житла, яке будується для молоді із залученням коштів населення;
створення відповідних умов для придбання і спорудження житла молодими сім'ями, одинокими молодими громадянами у сільській місцевості, облаштування їх домашнього господарства;
подальший розвиток довгострокового кредитування на будівництво (реконструкцію) та придбання житла для молодих сімей та одиноких молодих громадян, залучення з цією метою додаткових позабюджетних джерел фінансування;
розвиток системи молодіжних житлових комплексів, створення соціотехнополісів, діяльність яких спрямована на максимальну реалізацію творчого, інтелектуального та професійного потенціалу молоді.
Основні напрями Програми
Основними напрямами Програми є:
удосконалення нормативно-правової бази з питань будівництва (реконструкції) та придбання житла для молодих сімей та одиноких молодих громадян, формування організаційних засад для забезпечення ефективного функціонування загальнодержавних та регіональних механізмів іпотечного кредитування;
створення ефективних фінансово-економічних механізмів залучення у молодіжне житлове будівництво інвестицій, в тому числі іноземних, інших позабюджетних джерел фінансування житлового будівництва для молодих сімей та одиноких молодих громадян;
подальша співпраця із Всеукраїнською асоціацією "Укрмолодьжитло" з метою використання її виробничих підприємств і досвіду в будівництві житла для молоді;
розвиток виробничої, соціальної бази, наявних потужностей будівельної індустрії молодіжних житлових комплексів;
удосконалення системи державної реєстрації права власності фізичних осіб на нерухоме майно з метою створення ефективних умов для іпотечного кредитування житлового будівництва;
удосконалення системи обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов.
Обсяги та джерела фінансування
Для забезпечення житлом молодих сімей, які перебували на квартирному обліку, за даними Держкомстату, станом на 1 січня 2002 р., потрібно близько 7 млрд. гривень.
Цією Програмою передбачається протягом 2002-2012 років інвестувати в будівництво (реконструкцію) та придбання житла для молоді близько 5,8 млрд. гривень.
У період 2002-2005 років фінансування заходів Програми передбачається здійснювати переважно за рахунок коштів державного і місцевих бюджетів з поетапним залученням додаткових позабюджетних джерел фінансування.
Заплановані обсяги фінансування заходів Програми за рахунок коштів державного бюджету передбачається встановлювати законом про державний бюджет на відповідний рік, за рахунок коштів місцевих бюджетів - відповідними рішеннями місцевих рад згідно з прийнятими регіональними довгостроковими програмами забезпечення житлом молоді окремо на кожний наступний рік, з урахуванням попередніх результатів їх виконання та залученням додаткових позабюджетних джерел згідно із законодавством.
У період 2009-2012 років фінансування Програми передбачається здійснювати переважно за рахунок позабюджетних джерел фінансування, а також бюджетних коштів, що передбачаються на компенсацію наданих молоді пільгових кредитів, коштів спеціальних фондів відповідних бюджетів, у тому числі акумульованих за рахунок повернених раніше наданих пільгових довгострокових державних кредитів на будівництво (реконструкцію) та придбання житла для молодих сімей та одиноких молодих громадян.
Прогнозні обсяги фінансування Програми забезпечення молоді житлом на 2002-2012 роки за рахунок бюджетних коштів та позабюджетних джерел подаються у додатку 1 до Програми.
Очікувані результати виконання Програми
Виконання Програми сприятиме розв'язанню житлових проблем молоді, поліпшенню демографічної ситуації, дасть змогу добудувати об'єкти незавершеного будівництва загальною площею понад 1,5 млн. квадратних метрів, а отже, забезпечити житлом більш як 20 тис. молодих сімей та одиноких молодих громадян. Крім того, за умови належного фінансування планується забезпечити квартирами та індивідуальними житловими будинками ще близько 50 тис. молодих сімей та одиноких молодих громадян.
Прогнозні показники забезпечення житлом молодих сімей та одиноких молодих громадян на 2002-2012 роки подано у додатку 2 до Програми.
З метою досягнення відповідних показників передбачається здійснити такі заходи:
1. Розробити та затвердити в установленому порядку регіональні довгострокові програми забезпечення житлом молоді з урахуванням визначених Програмою завдань, з включенням до них конкретних заходів щодо розвитку молодіжного житлового кредитування, залучення для фінансування будівництва (реконструкції) та придбання житла для молоді додаткових коштів місцевих бюджетів, пільгових банківських кредитів та інших джерел, не заборонених законодавством.
Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та
Севастопольська міські держадміністрації, Державний фонд сприяння
молодіжному житловому будівництву, Держкомсім'ямолодь.
2002 рік.
2. Вжити відповідних заходів до вдосконалення системи пільг для фінансування будівництва соціального житла для малозабезпечених категорій молодих сімей та одиноких молодих громадян, які мають право на його отримання.
Державний фонд сприяння молодіжному
житловому будівництву, Мінекономіки,
Державний комітет з будівництва та
архітектури, Мінфін,
Держкомсім'ямолодь, Державний
комітет з питань
житлово-комунального господарства, Мін'юст.
2003 рік.
3. Забезпечити виконання вимог Указу Президента України від 9 квітня 2002 р. N 315 "Про додаткові заходи щодо підтримки молодих учених" стосовно передбачення у проектах Державного бюджету України починаючи з 2003 року істотного збільшення державних централізованих капітальних вкладень на будівництво житла для молодих учених.
МОН, Мінфін, Мінекономіки, Державний
комітет з будівництва та
архітектури, Державний фонд сприяння
молодіжному житловому будівництву.
Постійно.
4. Вжити заходів до якнайповнішого задоволення потреб молодих сімей, які проживають або переселилися в трудонедостатні сільські населені пункти і зайняті у сільському господарстві, переробних та обслуговуючих галузях агропромислового комплексу або соціальній сфері, у житлі і господарських будівлях відповідно до Закону України "Про пріоритетність соціального розвитку села та агропромислового комплексу в народному господарстві" (400-12).
Рада міністрів Автономної Республіки
Крим, обласні, Севастопольська
міська держадміністрації, Державний
фонд сприяння молодіжному житловому
будівництву, Мінфін, Мінекономіки,
Мінагрополітики.
Постійно.
5. Сприяти розвитку індивідуального молодіжного житлового будівництва на селі шляхом надання пільгових довгострокових державних кредитів молодим сім'ям та одиноким молодим громадянам, в тому числі на облаштування їх домашнього господарства.
Рада міністрів Автономної Республіки
Крим, обласні, Севастопольська
міська держадміністрації, Державний
фонд сприяння молодіжному житловому
будівництву, Мінфін, Мінекономіки,
Мін'юст, Мінагрополітики.
Постійно.
6. Розробити та подати пропозиції стосовно додаткових джерел фінансування для надання пільгових довгострокових кредитів молодим сім'ям та одиноким молодим громадянам на будівництво (реконструкцію) та придбання житла та удосконалення механізму їх залучення і порядку використання.
Державний фонд сприяння молодіжному
житловому будівництву, Мінфін,
Мінекономіки, Держкомсім'ямолодь.
Перше півріччя 2003 р.
7. Розглянути та у разі потреби подати пропозиції щодо порядку відшкодування за рахунок коштів державного бюджету комерційним банкам, небанківським фінансовим установам та кредитним спілкам різниці відсоткової ставки за надані кредитні ресурси для молодіжного житлового будівництва.
Державний фонд сприяння молодіжному
житловому будівництву, Мінфін,
Мінекономіки, Мін'юст,
Антимонопольний комітет,
Національний банк (за згодою).
2003 рік.
8. Розробити та подати пропозиції щодо порядку залучення коштів страхових резервів страховиків і коштів підприємств, установ та організацій для молодіжного житлового кредитування.
Державний фонд сприяння молодіжному
житловому будівництву, Мінфін,
Мінекономіки, Мін'юст.
2003 рік.
9. Підготувати та подати пропозиції щодо економічного стимулювання банків, які виділяють кредитні ресурси для молодіжного житлового будівництва.
Державний фонд сприяння молодіжному
житловому будівництву, Державний
комітет з будівництва та
архітектури, Мінфін, Мінекономіки,
Мін'юст, Антимонопольний комітет,
Національний банк (за згодою).
2003 рік.
10. Розробити та забезпечити реалізацію спільного із Світовим банком проекту фінансування довготермінового житлового іпотечного кредитування будівництва (реконструкції) та придбання житла для молоді.
Мінекономіки, Державний фонд
сприяння молодіжному житловому
будівництву, Мінфін, Мін'юст.
2002-2003 роки.
11. Підготувати та подати пропозиції щодо порядку оформлення зобов'язань позичальників Державного фонду сприяння молодіжному житловому будівництву у формі цінних паперів з метою залучення додаткових коштів на молодіжне житлове будівництво.
Державний фонд сприяння молодіжному
житловому будівництву, Державна
комісія з цінних паперів та
фондового ринку, Мінфін,
Мінекономіки, Мін'юст.
2002-2003 роки.
12. Вжити заходів до поліпшення житлових умов студентських сімей, які проживають у гуртожитках, та забезпечення житлом молодих спеціалістів, які одержали направлення на роботу.
Держкомсім'ямолодь, Рада міністрів
Автономної Республіки Крим, обласні,
Київська та Севастопольська міські
держадміністрації, МОН, Державний
фонд сприяння молодіжному житловому
будівництву.
Постійно.
13. Організувати проведення в установленому порядку державної грошово-речової лотереї з метою залучення додаткових ресурсів у молодіжне житлове кредитування.
Державний фонд сприяння молодіжному
житловому будівництву, Мінфін.
2003 рік.
14. Здійснити заходи для залучення згідно із законодавством іноземних інвестицій, у тому числі кредитів, інших коштів, що надходять від міжнародних фінансових організацій, для фінансування будівництва (реконструкції) та придбання житла для молодих сімей та одиноких молодих громадян.
Державний фонд сприяння молодіжному
житловому будівництву, Мінекономіки,
Мінфін, Державний комітет з
будівництва та архітектури,
Держкомсім'ямолодь.
Постійно.
15. Розробити та подати пропозиції щодо запровадження механізму накопичення та використання заощаджень громадян як додаткового джерела фінансування молодіжного житлового будівництва.
Державний фонд сприяння молодіжному
житловому будівництву, Мінфін,
Держкомсім'ямолодь, Державний
комітет з будівництва та
архітектури, Мінекономіки, Мін'юст.
IV квартал 2003 р.
16. Вивчити питання щодо можливості та механізму залучення активів обов'язкової накопичувальної пенсійної системи та недержавних пенсійних фондів на цільове адресне кредитування будівництва (реконструкції) і придбання житла для молодих сімей та одиноких молодих громадян та подати в установленому порядку відповідні пропозиції.
Державний фонд сприяння молодіжному
житловому будівництву, Мінпраці,
Мінекономіки, Мінфін,
Держкомсім'ямолодь, Державний
комітет з будівництва та
архітектури, Пенсійний фонд,
Антимонопольний комітет, Мін'юст.
2002-2003 роки.
17. Подати пропозиції щодо удосконалення нормативно-правової бази з питань державної підтримки забезпечення молоді житлом, у тому числі правовідносин у сфері довгострокового іпотечного кредитування будівництва житла, розширення функцій Державного фонду сприяння молодіжному житловому будівництву з метою забезпечення кредитування усіх категорій населення, з урахуванням позитивного досвіду Фонду у сфері пільгового кредитування молодих сімей і одиноких молодих громадян на будівництво (реконструкцію) житла.
Державний фонд сприяння молодіжному
житловому будівництву,
Держкомсім'ямолодь, Державний
комітет з будівництва та
архітектури, Мінфін, Мінекономіки,
Мін'юст.
I квартал 2003 р.
18. Сприяти прийняттю Верховною Радою України Закону України "Про житлове кредитування громадян України".
Державний фонд сприяння молодіжному житловому будівництву.
2002-2003 роки.
19. Розробити та подати пропозиції щодо запровадження як експерименту механізму забезпечення житлом працівників підприємств космічної галузі та вивчення за його результатами можливості забезпечення житлом працівників інших пріоритетних галузей економіки (наукових, освітніх установ, охорони здоров'я тощо).
Державний фонд сприяння молодіжному
житловому будівництву, НКАУ,
Держкомсім'ямолодь, МОН, Мінфін,
Мінекономіки, МОЗ, Мін'юст.
III квартал 2002 р.
20. Підготувати та подати пропозиції щодо визначення правового статусу і пріоритетних прав на забезпечення житлом молодих учених та молодих спеціалістів, які одержали направлення на роботу.
Держкомсім'ямолодь, МОН, Державний
фонд сприяння молодіжному житловому
будівництву, Мінфін, Мінекономіки,
Мін'юст.
2002-2003 роки.
21. Подати пропозиції щодо встановлення порядку кредитування житлового будівництва для молодих сімей та одиноких молодих громадян під заставу земельних ділянок.
Державний фонд сприяння молодіжному
житловому будівництву, Держкомзем,
Державний комітет з будівництва та
архітектури, Мін'юст.
2002-2003 роки.
22. Здійснити заходи для вдосконалення існуючої системи державної реєстрації права власності фізичних осіб на нерухоме майно з метою посилення гарантій прав власників і володільців нерухомості.
Державний фонд сприяння молодіжному
житловому будівництву, Мінфін,
Мінекономіки, Державний комітет з
будівництва та архітектури,
Антимонопольний комітет, Мін'юст.
2002-2004 роки.
23. Переглянути та подати у разі потреби пропозиції щодо визначення критеріїв забезпечення житлом соціально незахищених верств населення, зокрема багатодітних молодих сімей, молодих сімей з дітьми-інвалідами, та розробити разом із заінтересованими центральними органами виконавчої влади нову систему обліку громадян, що потребують поліпшення житлових умов.
Державний комітет з питань
житлово-комунального господарства,
Державний фонд сприяння молодіжному
житловому будівництву, Мінпраці,
Державний комітет з будівництва та
архітектури, Рада міністрів
Автономної Республіки Крим, обласні,
Київська та Севастопольська міські
держадміністрації, Мін'юст.
2002-2008 роки.
24. Розробити та подати пропозиції щодо запровадження механізму кредитування потреб молодих сімей та одиноких молодих громадян в облаштуванні житла, в тому числі домашнього господарства у сільській місцевості.
Державний фонд сприяння молодіжному
житловому будівництву, Мінфін,
Мінекономіки, Держкомсім'ямолодь,
Мін'юст.
2003 рік.
25. Сприяти створенню інноваційних форм територіальної інтеграції, молодіжних житлових комплексів та соціотехнополісів з метою оптимального використання і нарощення інтелектуального та творчого потенціалу молоді в Україні, її соціального становлення і самореалізації.
Державний фонд сприяння молодіжному
житловому будівництву, Рада
міністрів Автономної Республіки
Крим, обласні, Київська та
Севастопольська міські
держадміністрації.
2003-2012 роки.
26. Вивчити питання щодо проведення наукових досліджень з метою визначення додаткових умов і шляхів забезпечення молоді житлом та розвитку молодіжного житлового кредитування.
Державний фонд сприяння молодіжному
житловому будівництву, МОН, Мінфін,
Мінекономіки.
2003 рік.
27. Створити єдину інформаційно-аналітичну систему для формування банку даних та оперативного обміну інформацією з питань забезпечення житлом молоді.
Державний фонд сприяння молодіжному житловому будівництву.
2002-2003 роки.
Додаток 1
до Програми
Прогнозні обсяги
фінансування Державної програми забезпечення молоді
житлом на 2002-2012 роки за рахунок
бюджетних коштів та позабюджетних джерел
Джерело залучення коштів |
Розрахункові показники за роками, млн. гривень | ||||||||||
2002 | 2003 | 2004 | 2005 | 2006 | 2007 | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | |
Державний бюджет | 77 | 100 | 180 | 220 | 200 | 180 | 160 | 140 | 100 | 20 | 20 |
Місцеві бюджети | 20 | 40 | 100 | 180 | 180 | 160 | 140 | 120 | 80 | 20 | 20 |
Разом | 97 | 140 | 280 | 400 | 380 | 340 | 300 | 260 | 180 | 40 | 40 |
Використання об'єктів незавершеного будівництва |
10,606 |
10,69 |
12,85 |
13,25 |
12,05 |
7,53 |
4,2 |
Кошти Світового банку |
31,1 |
35,7 |
38,9 |
40,5 |
43,3 |
55,7 |
75,2 |
88,4 |
120,2 |
132,22 |
|
Страхові резерви страховиків |
2 |
3 |
4,2 |
5 |
5,3 |
10,6 |
15,9 |
16 |
16 |
16 |
17,6 |
Резерви пенсійних фондів |
2,1 |
3,2 |
3,6 |
5,3 |
5,9 |
6,5 |
6,8 |
7,5 |
9 |
9,9 | |
Випуск та реалізація цінних паперів |
0,11 |
0,42 |
1,5 |
5 |
6,4 |
40 |
90 |
120 |
150 |
165 |
Кошти комерційних банків |
28 |
29,5 |
30 |
32 |
34 |
36,8 |
37 |
40 |
45 |
49,5 | |
Особисті кошти позичальників |
4,62 |
8,4 |
16,8 |
24 |
22,8 |
28 |
31 |
33 |
35 |
46 |
50,6 |
Кошти від повернення раніше наданих кредитів |
1,6 |
3,17 |
11,2 |
22,6 |
40,5 |
66,3 |
82,5 |
103,2 |
121,7 |
148,3 |
163, 13 |
Кошти житлових заощаджень громадян |
5 |
8 |
16 |
30 |
55 |
60,5 | ||||
Інші джерела | 3,4 | 12,88 | 13,79 | 33 | 35,4 | 37,2 | 38 | 39,3 | 50 | 55 |
Разом | 18,826 | 89,97 | 126,75 | 152,64 | 196,45 | 242,43 | 317,8 | 415,2 | 497,9 | 639,5 | 703,45 |
Усь- ого |
115,826 |
229,97 |
406,75 |
552,64 |
576,45 |
582,43 |
617,8 |
675,2 |
677,9 |
679,5 |
743,45 |
Додаток 2
до Програми
Прогнозні показники
забезпечення житлом молодих сімей та одиноких
молодих громадян на 2002-2012 роки
Регіон | 2002 рік | 2003 рік | ||
загальна сума, млн. гривень |
обсяг введення в експлуатацію житла, тис. кв. метрів |
загальна сума, млн. гривень |
обсяг введення в експлуатацію житла, тис. кв. метрів | |
Автономна Республіка Крим |
5,2504 |
4,4 |
10,4245 |
8,7 |
Область: | ||||
Вінницька Волинська Дніпропетровська Донецька Житомирська Закарпатська Запорізька Івано-Франківська Київська Кіровоградська Луганська Львівська Миколаївська Одеська Полтавська Рівненська Сумська Тернопільська Харківська Херсонська Хмельницька Черкаська Чернівецька Чернігівська м. Київ м. Севастополь ----------------- Усього |
4,4629 3,8318 7,9025 7,883 2,9187 2,2658 3,2781 3,9903 4,7602 2,553 3,9064 7,5981 2,1573 6,1386 4,3513 3,4381 3,9497 2,1073 6,4633 2,6303 3,6855 3,2558 1,8654 2,1269 11,7074 1,3479 115,826 |
3,8 3,2 6,2 6,2 2,6 1,8 2,6 3,4 4 2,3 3,3 6,4 1,9 5,2 3,9 2,9 3,5 1,9 5,3 2,3 3,3 2,7 1,7 1,9 8,6 1 96,3 |
8,8609 7,608 15,6903 15,6515 5,7949 4,4987 6,5086 7,9226 9,4514 5,0689 7,756 15,0859 4,2833 12,1881 8,6393 6,8262 7,842 4,1841 12,8327 5,2223 7,3175 6,4644 3,7037 4,2228 23,2449 2,6763 229,97 |
7,6 6,4 12,3 12,3 5,2 3,5 5,1 6,8 8 4,5 6,5 12,7 3,7 10,2 7,8 5,8 6,9 3,8 10,5 4,6 6,6 5,5 3,3 3,8 17,1 1,9 191,1 |
Продовження таблиці
2004 рік | 2005 рік | 2006 рік | 2007 рік | ||||
загальна сума, млн. гривень |
обсяг введення в експлуа- тацію житла, тис. кв. метрів |
загальна сума, млн. гривень |
обсяг введення в експлуа- тацію житла, тис. кв. метрів |
загальна сума, млн. гривень |
обсяг введення в експлуа- тацію житла, тис. кв. метрів |
загальна сума, млн. гривень |
обсяг введення в експлуа- тацію житла, тис. кв. метрів |
18,438 | 15,5 | 25,0512 | 21 | 26,1305 | 21,9 | 26,4016 | 22,1 |
15,6724 13,4564 27,7515 27,683 10,2496 7,9568 11,5118 14,0128 16,7167 8,9655 13,7182 26,6826 7,5758 21,5571 15,2805 12,0736 13,8703 7,4004 22,6973 9,2368 12,9425 11,4336 6,5507 7,4689 41,1134 4,7335 |
13,5 11,4 21,7 21,8 9,1 6,3 9 12 14,1 8 11,6 22,5 6,5 18,1 13,9 10,3 12,2 6,8 18,5 8,1 11,7 9,6 5,8 6,7 30,2 3,4 |
21,2937 18,2829 37,7053 37,6122 13,9258 10,8107 15,6407 19,0388 22,7125 12,1811 18,6385 36,2529 10,2931 29,2891 20,7612 16,4041 18,8452 10,0547 30,8383 12,5498 17,5846 15,5346 8,9003 10,1478 55,8597 6,4313 |
18,3 15,5 29,5 29,6 12,4 8,5 12,2 16,4 19,2 10,8 15,7 30,5 8,8 24,6 18,8 14 16,6 9,2 25,2 11 15,9 13,1 7,9 9,1 41 4,6 |
22,2111 19,0706 39,3298 39,2327 14,5258 11,2765 16,3146 19,8591 23,6911 12,7059 19,4415 37,8148 10,7365 30,551 21,6556 17,1109 19,6571 10,4879 32,1669 13,0905 18,3422 16,2039 9,2838 10,585 58,2663 6,7084 |
19,1 16,2 30,8 30,8 12,9 8,9 12,7 17,1 20 11,3 16,4 31,9 9,2 25,6 19,6 14,6 17,3 9,6 26,3 11,5 16,5 13,7 8,2 9,5 42,7 4,8 |
22,4415 19,2684 39,7378 39,6396 14,6765 11,3935 16,4838 20,0651 23,9369 12,8378 19,6432 38,2071 10,8479 30,8679 21,8803 17,2884 19,861 10,5967 32,5006 13,2263 18,5325 16,372 9,3801 10,6949 58,8708 6,778 |
19,3 16,3 31,1 31,1 13,1 9 12,9 17,2 20,2 11,4 16,6 32,2 9,3 25,9 19,8 14,7 17,5 9,7 26,5 11,6 16,7 13,8 8,3 9,6 43,2 4,9 |
406,75 | 338,1 | 552,64 | 459,4 | 576,45 | 479,1 | 582,43 | 484,1 |
Продовження додатка 2
Продовження таблиці
Регіон | 2008 рік | 2009 рік | ||
загальна сума, млн. гривень |
обсяг введення в експлуа- тацію житла, тис. кв. метрів |
загальна сума, млн. гривень |
обсяг введення в експлуа- тацію житла, тис. кв. метрів | |
Автономна Республіка Крим |
28,0049 |
23,5 |
30,6068 |
25,6 |
Область: | ||||
Вінницька Волинська Дніпропетровська Донецька Житомирська Закарпатська Запорізька Івано-Франківська Київська Кіровоградська Луганська Львівська Миколаївська Одеська Полтавська Рівненська Сумська Тернопільська Харківська Херсонська Хмельницька Черкаська Чернівецька Чернігівська м. Київ м. Севастополь ----------------- Усього |
23,8044 20,4385 42,151 42,0469 15,5678 12,0854 17,4848 21,2836 25,3905 13,6174 20,8361 40,5274 11,5067 32,7425 23,2091 18,3383 21,0672 11,2403 34,4743 14,0295 19,658 17,3662 9,9497 11,3443 62,4459 7,1896 617,8 |
20,5 17,3 33 33 13,9 9,5 13,6 18,3 21,4 12,1 17,6 34,1 9,9 27,5 21 15,6 18,5 10,3 28,2 12,3 17,7 14,7 8,8 10,1 45,8 5,2 513,4 |
26,016 22,3375 46,0672 45,9535 17,0142 13,2082 19,1094 23,2611 27,7495 14,8826 22,772 44,2928 12,5758 35,7846 25,3654 20,0421 23,0245 12,2846 37,6773 15,333 21,4844 18,9797 10,8741 12,3983 68,2477 7,8576 675,2 |
22,4 18,9 36,1 36,1 15,1 10,4 14,9 20 23,4 13,2 19,2 37,3 10,8 30 23 17,1 20,3 11,3 30,8 13,4 19,4 16 9,7 11,1 50,1 5,7 561,3 |
2010 рік | 2011 рік | 2012 рік | 2002-2012 | ||||
загальна сума, млн. гривень |
обсяг введення в експлуа- тацію житла, тис. кв. метрів |
загальна сума, млн. гривень |
обсяг введення в експлуа- тацію житла, тис. кв. метрів |
загальна сума, млн. гривень |
обсяг введення в експлуа- тацію житла, тис. кв. метрів |
загальна сума, млн. гривень |
обсяг введення в експлуа- тацію житла, тис. кв. метрів |
30,7292 | 25,7 | 30,8018 | 25,8 | 33,7006 | 28,2 | 265,5395 | 222,4 |
26,1201 22,4268 46,2514 46,1372 17,0822 13,261 19,1858 23,3541 27,8605 14,9421 22,8631 44,4699 12,6261 35,9277 25,4668 20,1222 23,1166 12,3337 37,828 15,3943 21,5703 19,0556 10,9176 12,4479 68,5207 7,889 |
22,5 19 36,2 36,3 15,2 10,4 15 20,1 23,5 13,3 19,3 37,5 10,8 30,2 23,1 17,1 20,3 11,3 30,9 13,5 19,5 16,1 9,7 11,1 50,3 5,7 |
26,1817 22,4797 46,3606 46,2461 17,1225 13,2923 19,2311 23,4092 27,9263 14,9773 22,917 44,5749 12,6559 36,0125 25,527 20,1697 23,1711 12,3628 37,9173 15,4306 21,6212 19,1006 10,9434 12,4773 68,6824 7,9076 |
22,5 19 36,3 36,3 15,2 10,5 15 20,1 23,6 13,3 19,3 37,6 10,9 30,2 23,1 17,2 20,4 11,3 31 13,5 19,5 16,1 9,7 11,2 50,4 5,7 |
28,6458 24,5954 50,7238 50,5985 18,734 14,5433 21,041 25,6124 30,5545 16,3869 25,0738 48,77 13,847 39,4017 27,9294 22,068 25,3519 13,5263 41,4858 16,8829 23,6561 20,8982 11,9733 13,6516 75,1463 8,6518 |
24,7 20,8 39,7 39,8 16,7 11,4 16,4 22 25,8 14,6 21,1 41,1 11,9 33,1 25,3 18,8 22,3 12,4 33,9 14,8 21,3 17,6 10,6 12,2 55,1 6,3 |
225,7106 193,7961 399,6712 398,6843 147,6119 114,5921 165,7895 201,8093 240,7501 129,1185 197,5658 384,2764 109,1053 310,4606 220,0658 173,8816 199,7566 106,579 326,8817 133,0264 186,3948 164,6645 94,3421 107,5658 592,1054 68,1711 |
194,2 164 312,9 313,3 131,4 90,2 129,4 173,4 203,2 114,8 166,6 323,8 93,7 260,6 199,3 148,1 175,8 97,6 267,1 116,6 168,1 138,8 83,7 96,3 434,5 49,2 |
677,9 | 563,6 | 679,5 | 564,7 | 743,45 | 618 | 5857,916 | 4869 |