Увага! Це є застаріла редакція документа. На останню редакцію

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА
від 21 січня 1995 р. N 46
Київ

Питання Державної акціонерної компанії "Укрресурси"

( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
N 233 від 03.04.
95
N 701 від 30.08.
95
N 757 від 25.09.
95
N 1521 від 18.12.
96
N 134 від 04.02.
97
N 1146 від 16.10.
97
N 1330 від 29.11.
97
N 1390 від 15.12.
97
N 597 від 05.05.
98
N 1336 від 25.08.
98
N 1538 від 19.08.
99
N 503 від 11.04.200
2 )

На виконання Указу Президента України від 21 грудня 1994 р. N 789 "Про реформування системи матеріально-технічного забезпечення народного господарства" Кабінет Міністрів України ПОСТАНОВЛЯЄ:

1. Затвердити перелік підприємств, організацій системи матеріально-технічного постачання та акціонерних товариств, створених шляхом корпоратизації державних підприємств цієї системи, майно та акції яких передаються до статутного фонду Державної акціонерної компанії "Укрресурси" (далі - Компанія), згідно з додатками N 1 і 2.

Установити, що до статутного фонду Компанії передаються контрольні пакети акцій акціонерних товариств згідно з додатком N 2, розмір яких визначається Фондом державного майна разом з Антимонопольним комітетом.

2. Фонду державного майна забезпечити до 1 березня 1995 р. проведення експертної оцінки вартості майна, в тому числі адміністративних будинків, що передається до статутного фонду Компанії.

3. Затвердити Статут Державної акціонерної компанії "Укрресурси", що додається.

Фонду державного майна разом з правлінням Компанії уточнити до 5 березня 1995 р. її статутний фонд і подати Кабінетові Міністрів України пропозиції для затвердження розміру цього фонду.

4. До прийняття Кабінетом Міністрів України рішення за наслідками роботи ліквідаційної комісії Компанія є правонаступником колишнього Державного комітету з матеріальних ресурсів.

5. (Пункт 5 втратив чинність на підставі Постанови КМ N 134 від 04.02.97) Фонду державного майна передати в довірче (трастове) управління Компанії майно і пакети акцій, що залишаються в процесі приватизації в державній власності, Української державної корпорації з виробництва целюлози, паперу, картону, заготівлі та переробки вторинної сировини, підприємств, організацій та акціонерних товариств, що входять до її складу, за їх згодою, згідно з додатком N 3.

6. Затвердити склад спостережної ради Компанії згідно з додатком N 4.

7. Ліквідаційній комісії, утвореній розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27 грудня 1994 р. N 944, після складання ліквідаційного балансу внести Кабінетові Міністрів України пропозиції щодо погашення заборгованості Державного комітету з матеріальних ресурсів не за рахунок державного бюджету.

8. Контроль за виконанням цієї постанови покласти на Віце-прем'єр-міністра України Мітюкова I.О.

Прем'єр-міністр України В. МАСОЛ

Міністр Кабінету Міністрів України В. ПУСТОВОЙТЕНКО

Додаток N 1
до постанови Кабінету Міністрів України
від 21 січня 1995 р. N 46

Перелік
підприємств та організацій матеріально-технічного
постачання, майно яких передається до статутного фонду
Державної акціонерної компанії "Укрресурси"

Українське державне управління по забезпеченню металопродукцією (Укрметал)

Українське державне управління по забезпеченню будівельними матеріалами (Укрбудматеріали)

Українське державне управління по забезпеченню хімічною продукцією (Укрхім)

Українське державне управління по забезпеченню лісопаперовою продукцією (Укрліспапір)

Українське державне управління по забезпеченню машинобудівною продукцією (Укрважмаш)

Українське державне управління по забезпеченню продукцією машинобудування загального призначення (Укрзагальномаш)

Українське державне управління по забезпеченню радіоприладною продукцією (Укрприлад)

Українське державне управління по забезпеченню електротехнічною продукцією (Укрелектро)

Українське державне управління по забезпеченню автотранспортною та шляхобудівною технікою (Укравтошляхбудтехніка)

Українське державне управління по забезпеченню спецодягом і промисловою продукцією (Укрпромспецодяг)

Українське державне управління по забезпеченню вогнетривкою та коксохімічною продукцією (Укрвогнетривкоксохім)

Українське державне управління по забезпеченню хімічними реактивами та сировиною для їх виробництва (Укрреактив)

Українське державне управління по комплектуванню будов легкої і харчової промисловості (Укрлегхарчокомплект)

Українське державне управління по забезпеченню тепловим та хімічним обладнанням (Укрхімтепломаш)

Українське державне управління по комплектуванню будов важкої промисловості (Укркомплектважпром)

Українська державна зовнішньоторговельна фірма (УкрБарімекс)

Одеське державне територіальне управління з матеріальних ресурсів (Одесаголовпостач)

Українське державне виробничо-комерційне підприємство "Укрсервіспак", м. Київ

Пансіонат "Світанок", Обухівський район Київської області

Виробниче житлово-експлуатаційне підприємство, м. Київ

(Додаток N 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 597 від 05.05.98 )

Міністр Кабінету Міністрів України В. ПУСТОВОЙТЕНКО

Додаток N 2
до постанови Кабінету Міністрів України
від 21 січня 1995 р. N 46

Перелік
акціонерних товариств, створених шляхом корпоратизації
державних підприємств матеріально-технічного постачання,
акції яких передаються до статутного фонду Державної
акціонерної компанії "Укрресурси"

Вінницяголовпостач
Вінницяоблпостач
Волиньголовпостач
Житомирголовпостач
Кіровоградголовпостач
Комінформсистема, м. Київ
Мукачевеоптторг
Одесаоблпостачзбут
Сумиголовпостач
Ужгородоптторг
Вінницяпостач
Вінницяелектромашпостач
Вінницяметалопостач
Вінницясервіспостач
Укрпостачбуд
Хімтепломаш

( Додаток N 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1390 від 15.12.97 )

Міністр Кабінету Міністрів України В. ПУСТОВОЙТЕНКО

Затверджено
постановою Кабінету Міністрів України
від 21 січня 1995 р. N 46

Статут
Державної акціонерної компанії
"Укрресурси"

I. Загальні положення

1. Державна акціонерна компанія "Укрресурси" (далі - Компанія) створена відповідно до Указу Президента України від 21 грудня 1994 р. N 789 "Про реформування системи матеріально-технічного забезпечення народного господарства".

Компанія є акціонерним товариством відкритого типу.

2. Засновником Компанії є держава в особі Кабінету Міністрів України.

Компанія входить до сфери управління Державного комітету з державного матеріального резерву. ( Пункт 2 розділу I доповнено абзацом згідно з Постановою КМ N 503 від 11.04.2002 )

3. Повна назва Компанії - Державна акціонерна компанія "Укрресурси", скорочена - компанія "Укрресурси".

4. Місцезнаходження Компанії - Україна, 252029, м. Київ, провулок Музейний, 10.

II. Мета і предмет діяльності Компанії

1. Компанія створена з метою забезпечення захисту інтересів держави в процесі реформування системи матеріально-технічного постачання, упорядкування розрахунків за поставки продукції, у тому числі до державного матеріального резерву. ( Пункт 1 розділу II в редакції Постанови КМ N 503 від 11.04.2002 )

2. Предметом діяльності Компанії є:

здійснення розрахунків за поставки природного газу, нафти і нафтопродуктів відповідно до міжурядових угод України;

підготовка пропозицій до міжурядових угод України стосовно обсягів взаємних поставок продукції виробничо-технічного призначення та товарів народного споживання і до державного контракту під час його формування;

здійснення експортно-імпортних операцій та державної закупівлі продукції виробничо-технічного призначення для забезпечення діяльності підприємств, установ і організацій, що фінансуються за рахунок державного бюджету;

закупівля і поставка продукції виробничо-технічного призначення, сировини і товарів народного споживання для державних потреб за напрямами, визначеними Урядом України, та за міжурядовими угодами України за рахунок коштів підприємств, установ і організацій, власних і позичкових коштів, позабюджетних фондів;

провадження постачальницько-збутової, посередницької та торговельно-закупівельної діяльності, спрямованої на більш повне задоволення потреб підприємств, установ і організацій у продукції виробничо-технічного призначення, товарах народного споживання;

організація виробництва продукції виробничо-технічного призначення, в тому числі імпортозамінної;

відбір постачальників і укладення договорів (контрактів) на державну закупівлю та поставку продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання шляхом проведення торгів, конкурсів;

надання транспортно-експедиційних послуг під час перевезення зовнішньоторговельних і транзитних вантажів; (Пункт другий розділу другого доповнено абзацом дев'ятим згідно з Постановою КМ N 233 від 03.04.95)

заготівля, переробка, купівля та продаж брухту і відходів кольорових та чорних металів; ( Пункт другий розділу другого доповнено абзацом десятим згідно з Постановою КМ N 1330 від 29.11.97)

закупівля, поставка та оптова торгівля лікарськими препаратами і медикаментами; ( Пункт другий розділу другого доповнено абзацом одинадцятим згідно з Постановою КМ N 1330 від 29.11.97 )

постачання електричної енергії за нерегульованими тарифами на території України, постачання, імпорт і реалізація вугільної продукції; ( Пункт другий розділу другого доповнено абзацом дванадцятим згідно з Постановою КМ N 1330 від 29.11.97 )

закупівля спирту етилового, коньячного і плодового для здійснення оптової торгівлі та експорту; (Пункт другий розділу другого доповнено абзацом тринадцятим згідно з Постановою КМ N 1330 від 29.11.97)

надання інформаційних, методологічних, маркетингових і консультаційних послуг у зовнішньоекономічній сфері та організації поставок продукції і товарів на внутрішній ринок;

проведення конкурсів (тендерів) на поставку та реалізацію матеріальних цінностей державного матеріального резерву. ( Пункт 2 розділу II доповнено абзацом згідно з Постановою КМ N 503 від 11.04.2002 )

організація і проведення оптових ярмарків (у тому числі міжнародних), виставок, виставок-продажу, аукціонів.

Відповідно до мети, визначеної цим Статутом, Компанія провадить інші види діяльності, які не суперечать законодавству України.

3. Компанія провадить зовнішньоекономічну діяльність відповідно до законодавства України, мети і предмета діяльності, передбачених цим Статутом.

Зовнішньоекономічна діяльність Компанії грунтується на принципах валютної самоокупності й самофінансування.

4. Компанія самостійно планує свою виробничо-господарську діяльність, виходячи із державного контракту, а також споживчого попиту на продукцію, роботи й послуги. Основою планування є договори (контракти) із замовниками та постачальниками продукції (робіт, послуг).

Компанія реалізує власну продукцію, виконує роботи, надає послуги за цінами і тарифами згідно із законодавством України.

III. Юридичний статус Компанії

1. Компанія є юридичною особою відповідно до законодавства України.

Компанія набуває права юридичної особи з дня її державної реєстрації.

2. Компанія має самостійний баланс, розрахунковий валютний та інші рахунки в установах банків, печатку із зображенням Державного герба України і своїм найменуванням, а також фірмовий знак та інші реквізити.

3. Компанія у своїй діяльності керується законодавством України, нормами і правилами, що випливають із міжнародних договорів, у яких бере участь Україна, та цим Статутом.

4. Компанія може набувати майнових і особистих немайнових прав, вступати у договорні відносини з іншими суб'єктами підприємницької діяльності та громадянами, виступати в суді, арбітражному та третейському суді від свого імені, укладати мирові угоди.

5. Компанія діє на принципах повної господарської самостійності, самоврядування і самоокупності, несе відповідальність за наслідки своєї господарської діяльності та виконання обов'язків перед державним бюджетом, акціонерами і партнерами.

6. Компанія відповідає за своїми зобов'язаннями всім належним

їй майном. Компанія не відповідає за майновими зобов'язаннями акціонерів.

7. Компанія має право створювати в установленому порядку філіали, представництва та дочірні підприємства як на території України, так і за її межами.

Філіали та представництва Компанії діють на підставі своїх положень, а дочірні підприємства - на підставі своїх статутів, затверджуваних Компанією.

8. Компанія може бути засновником і учасником інших юридичних осіб, у тому числі господарських товариств, асоціацій, концернів та інших об'єднань, підприємств, у тому числі за участю іноземних юридичних і фізичних осіб.

IV. Майно, статутний фонд Компанії

1. Майно Компанії становлять основні фонди і оборотні кошти, а також інші цінності, вартість яких відображається в балансі Компанії.

2. Компанія є власником:

майна, в тому числі коштів, переданих їй засновником та акціонерами у власність;

доходів, одержуваних від власної господарської діяльності;

іншого майна, набутого на підставах, не заборонених законодавством України.

3. Компанія, здійснюючи право власності, володіє, користується та розпоряджається належним їй майном на свій розсуд, вчиняючи стосовно нього будь-які дії, що не суперечать законодавству України та цьому Статутові.

Ризик випадкової загибелі або пошкодження майна, що є власністю Компанії або передане їй у користування, несе Компанія.

4. Матеріально-фінансовою основою діяльності Компанії є статутний фонд, який утворюється за рахунок переданих засновником майна підприємств і організацій системи матеріально-технічного постачання та акцій акціонерних товариств, створених шляхом корпоратизації державних підприємств цієї системи.

Розмір статутного фонду Компанії становить 7720,79 тис. гривень. ( Абзац другий пункту 4 розділу IV із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 701 від 30.08.95, N 1521 від 18.12.96, N 1390 від 15.12.97, N 597 597-98-п від 05.05.98, N 1538 від 19.08.99 )

5. Статутний фонд Компанії поділяється на 772079 простих іменних акцій номінальною вартістю 10 гривень кожна. ( Пункт 5 розділу IV із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 701 від 30.08.95, N 1521 від 18.12.96, N 1390 від 15.12.97, N 597 від 05.05.98, N 1538 від 19.08.99 )

6. Особи, які підписалися на акції Компанії, повинні у місячний термін сплатити не менше 30 відсотків їх номінальної вартості і протягом 12 місяців - решту.

У разі, коли вартість акцій у визначені терміни не оплачено, з акціонерів справляється 10 відсотків річних від суми простроченого платежу.

7. Рішення про збільшення статутного фонду приймається вищим органом Компанії, якщо всі випущені раніше акції повністю оплачені за вартістю не нижче номінальної.

Збільшення статутного фонду здійснюється шляхом випуску нових акцій або підвищення номінальної вартості акцій.

8. Рішення про зменшення статутного фонду Компанії приймається у тому ж порядку, що і про його збільшення.

Зменшення статутного фонду здійснюється шляхом зниження номінальної вартості акцій або зменшення кількості акцій шляхом викупу частини акцій у їх власників з метою анулювання цих акцій.

9. Рішення про зміну розміру статутного фонду набирає чинності з дня внесення цієї зміни до державного реєстру.

10. Акції, що випускаються Компанією, оплачуються в карбованцях, іноземній валюті або шляхом передачі майна у власність чи у користування Компанії.

11. Порядок здійснення операцій з акціями, а також порядок обліку, зберігання, видачі та викупу акцій Компанії встановлюється її правлінням відповідно до законодавства України.

12. Акція є неподільною. У разі коли вона належить кільком власникам, всі вони виступають одним акціонером стосовно Компанії і можуть здійснювати свої права через одного з них або через спільного представника.

V. Прибуток Компанії та його використання.
Порядок покриття витрат

1. Узагальнюючим показником ефективності діяльності Компанії є прибуток, який визначається як різниця між доходами, одержаними Компанією від здійснення господарської діяльності, і сумою проведених нею витрат.

2. Прибуток Компанії утворюється з надходжень від господарської діяльності після покриття матеріальних та прирівняних до них витрат і витрат на оплату праці. З балансового прибутку Компанії сплачуються проценти за кредитами банків і за облігаціями, а також вносяться передбачені законодавством України податки та інші платежі до державного бюджету. Чистий прибуток, одержаний після зазначених розрахунків, залишається у повному розпорядженні Компанії і розподіляється у порядку, що встановлюється вищим органом Компанії.

3. Для покриття непередбачених витрат Компанії і відшкодування можливих збитків від її господарської діяльності утворюється резервний (страховий) фонд у розмірі 25 відсотків статутного фонду Компанії.

Резервний (страховий) фонд формується шляхом щорічних відрахувань у розмірі 5 відсотків суми чистого прибутку, які провадяться до досягнення фондом зазначеного розміру.

У разі повного або часткового використання резервного (страхового) фонду поповнення його здійснюється в порядку, передбаченому цим пунктом.

Рішення про використання коштів резервного (страхового) фонду приймається правлінням Компанії.

4. Згідно з рішенням вищого органу Компанії за рахунок прибутку утворюються також фонди, призначені для фінансування заходів, спрямованих на зміцнення матеріально-технічної бази Компанії, виплату дивідендів акціонерам, соціальне забезпечення трудового колективу, матеріальне заохочення працівників Компанії та вирішення інших питань.

Порядок утворення та використання цих фондів визначається вищим органом Компанії.

5. Збитки, заподіяні внаслідок господарської діяльності Компанії, відшкодовуються за рахунок коштів резервного (страхового) фонду, а в разі їх недостатності - у порядку, що визначається загальними зборами акціонерів Компанії.

6. Дивіденди за акціями нараховуються з чистого прибутку і розподіляються між акціонерами пропорційно їх участі у статутному фонді. Загальні збори акціонерів можуть установити мінімальний розмір частини прибутку, що спрямовується на виплату дивідендів за акціями.

Виплата дивідендів здійснюється щорічно з перерахуванням їх на особисті рахунки акціонерів або іншим шляхом згідно з рішенням загальних зборів.

VI. Управління Компанією
Загальні збори акціонерів Компанії

1. Вищим органом Компанії є загальні збори акціонерів. До скликання перших загальних зборів акціонерів функції вищого органу Компанії виконує спостережна рада (крім повноважень щодо реорганізації і ліквідації Компанії).

У загальних зборах мають право брати участь усі акціонери Компанії незалежно від кількості акцій, власниками яких вони є.

Акціонери, які беруть участь у загальних зборах, реєструються із зазначенням кількості своїх голосів. Список зареєстрованих акціонерів підписується головою загальних зборів.

2. Акціонери можуть доручати в установленому порядку реалізацію своїх прав на загальних зборах іншим акціонерам (їхнім представникам), а також третім особам.

Представники акціонерів можуть бути постійними або призначеними на певний термін. Акціонер має право у будь-який час замінити свого представника у вищому органі, повідомивши про це правління Компанії.

3. Загальні збори вважаються правомочними, якщо в них беруть участь акціонери, які володіють більш як 60 відсотками голосів.

Голосування на загальних зборах акціонерів Компанії проводиться за принципом: одна акція - один голос.

У загальних зборах акціонерів можуть брати участь за їх згодою з правом дорадчого голосу члени правління та ревізійної комісії Компанії, які не є акціонерами.

4. До компетенції загальних зборів акціонерів Компанії належить:

визначення основних напрямів діяльності Компанії та затвердження її планів і звітів про їх виконання;

внесення змін до Статуту;

обрання та відкликання членів спостережної ради, правління та ревізійної комісії Компанії;

затвердження річних результатів діяльності Компанії, включаючи її філіали, представництва та дочірні підприємства, звітів і висновків ревізійної комісії, порядку розподілу прибутку і відшкодування збитків;

створення, реорганізація та ліквідація філіалів, представництв і дочірніх підприємств Компанії, затвердження їхніх статутів (положень);

прийняття рішень про зміну статутного фонду;

затвердження правил процедури та інших внутрішніх документів Компанії, визначення організаційної структури Компанії;

( Абзац дев'ятий пункту 4 розділу VI виключено на підставі Постанови КМ N 503 від 11.04.2002 ) вирішення питань про придбання Компанією акцій, що нею випускаються; визначення умов оплати праці посадових осіб Компанії, її філіалів, представництв і дочірніх підприємств;

винесення рішень про притягнення до майнової відповідальності посадових осіб Компанії;

прийняття рішень про припинення діяльності Компанії, призначення ліквідаційної комісії, затвердження ліквідаційного балансу.

Загальні збори акціонерів вирішують й інші питання діяльності Компанії відповідно до законодавства України та цього Статуту.

5. Прийняте загальними зборами акціонерів Компанії рішення про внесення змін до цього Статуту, а також про створення і припинення діяльності її філіалів, представництв і дочірніх підприємств вважається правомочним, якщо за нього віддано 3/4 голосів акціонерів, що беруть участь у зборах.

З решти питань рішення приймаються простою більшістю голосів акціонерів, що беруть участь у зборах.

6. Загальні збори акціонерів Компанії скликаються не рідше одного разу на рік.

Позачергові збори акціонерів скликаються правлінням Компанії на вимогу спостережної ради, ревізійної комісії, а також у разі неплатоспроможності Компанії чи з будь-яких інших обставин, якщо цього вимагають інтереси Компанії.

Акціонери, які володіють у сукупності більш як 20 відсотками голосів, мають право вимагати скликання позачергових загальних зборів у будь-який час і з будь-якого приводу. Якщо протягом 20 днів правління Компанії не виконає зазначену вимогу, акціонери можуть самі скликати позачергові збори.

7. Повідомлення про проведення загальних зборів акціонерів Компанії здійснюється у письмовій формі не менш як за 45 днів до скликання загальних зборів із зазначенням часу, місця та порядку денного.

У повідомленні про скликання загальних зборів акціонерів для вирішення питання про зміну статутного фонду Компанії повинні бути також зазначені:

мотив, спосіб і мінімальний розмір збільшення або зменшення статутного фонду;

проект змін, пов'язаних із збільшенням або зменшенням статутного фонду Компанії;

дані про кількість акцій, що додатково випускаються або вилучуються;

права акціонерів у разі додаткового випуску акцій або їх вилучення;

відомості про нову номінальну вартість акцій, що додатково випускаються або вилучаються;

дата початку і закінчення підписки на акції;

порядок відшкодування акціонерам збитків, пов'язаних із зміною статутного фонду.

8. Будь-хто з акціонерів має право вносити свої пропозиції щодо порядку денного загальних зборів не пізніше ніж за 40 днів до їх скликання. У цей же термін акціонери, які володіють у сукупності більш як 10 відсотками голосів, можуть вимагати включення запропонованих ними питань до порядку денного.

До скликання загальних зборів акціонерам надається можливість ознайомитися з документами, що стосуються порядку денного.

Загальні збори не вправі приймати рішення з питань, не включених до порядку денного.

9. На загальних зборах акціонерів Компанії головують по черзі члени спостережної ради.

Голова загальних зборів акціонерів організує ведення протоколу зборів, який ним підписується разом з секретарем зборів.

Книга протоколів загальних зборів акціонерів Компанії зберігається нарівні з фінансовими документами.

Спостережна рада

10. Спостережна рада є органом Компанії, який з метою захисту інтересів держави та акціонерів здійснює контроль за діяльністю правління Компанії.

Склад спостережної ради затверджується Кабінетом Міністрів України до скликання перших загальних зборів акціонерів.

11. Спостережна рада в ході здійснення контролю за діяльністю правління Компанії:

розглядає звіти правління і ревізійної комісії;

аналізує дії правління щодо управління Компанією, у тому числі реалізації інвестиційної, технічної та цінової політики, додержання номенклатури товарів і послуг;

вносить загальним зборам акціонерів (засновнику) пропозиції з питань діяльності Компанії;

( Абзац п'ятий пункту 11 розділу VI виключено на підставі Постанови КМ N 503 від 11.04.2002 )

погоджує кандидатури членів правління;

виступає у разі потреби ініціатором проведення позачергових ревізій та аудиторських перевірок фінансово-господарської діяльності Компанії;

подає до органів приватизації пропозиції щодо особливостей приватизації майна Компанії.

До скликання перших загальних зборів акціонерів повноваження, передбачені абзацами третім - шостим цього пункту та абзацом десятим пункту 4 цього розділу, здійснює центральний орган виконавчої влади, до сфери управління якого передано Компанію. ( Пункт 11 розділу VI доповнено абзацом згідно з Постановою КМ N 503 від 11.04.2002 )

12. Спостережна рада має право отримувати інформацію про діяльність Компанії, заслуховувати звіти правління та посадових осіб Компанії стосовно їхньої діяльності, залучати експертів для аналізу окремих питань діяльності Компанії.

13. Засідання спостережної ради проводяться щоквартально. Позачергові засідання скликаються головою спостережної ради з власної ініціативи або за пропозицією одного чи кількох членів спостережної ради, а також правління або ревізійної комісії. Члени спостережної ради сповіщаються про позачергове засідання персонально не пізніше ніж за 20 днів до визначеної дати засідання.

14. Спостережна рада правомочна вирішувати винесені на її розгляд питання, якщо в засіданні беруть участь не менше 2/3 її членів. Рішення ради приймається більшістю голосів. За рівної кількості голосів голос голови ради вирішальний.

Правління Компанії

15. Виконавчим органом Компанії є правління, яке здійснює керівництво її поточною діяльністю.

Правління підзвітне загальним зборам акціонерів Компанії та спостережній раді і організує виконання їх рішень.

16. Правління Компанії:

1) організує господарську діяльність, фінансування, ведення обліку та складання звітності, зовнішньоекономічну діяльність, роботу з цінними паперами, участь Компанії в інших об"єднаннях, придбання акцій інших акціонерних товариств тощо;

2) вирішує питання керівництва роботою філіалів, представництв і дочірніх підприємств і дочірніх підприємств, створених Компанією, забезпечує виконання покладених на них завдань;

3) визначає повноважних представників Компанії для участі у загальних зборах акціонерів (учасників) і підприємств, акціями (частками, паями) яких володіє Компанія;

4) попередньо обговорює всі питання, що підлягають розгляду на загальних зборах акціонерів Компанії, готує у зв'язку з цим відповідні матеріали, організує виконання рішень загальних зборів акціонерів Компанії;

5) забезпечує додержання Компанією, її філіалами, представництвами і дочірніми підприємствами законодавства України;

6) вирішує питання добору, підготовки та підвищення кваліфікації кадрів Компанії;

7) самостійно розробляє і затверджує штатний розпис апарату управління Компанії, визначає посадові оклади, тарифи, ставки, форми і системи оплати праці працівників Компанії та інших осіб, що залучаються до роботи в ній, згідно з законодавством України;

8) затверджує інструкції та інші документи Компанії в межах своєї компетенції;

9) розглядає матеріали ревізій і перевірок, а також звіти керівників філіалів, представництв і дочірніх підприємств, створених Компанією, приймає відповідні рішення;

10) готує річний звіт і баланс Компанії;

11) веде книгу реєстрації акцій;

12) виносить рішення про притягнення до матеріальної відповідальності працівників Компанії (за винятком тих, які входять до складу правління Компанії);

13) вирішує інші питання діяльності компанії, крім тих, що належать до виключної компетенції загальних зборів акціонерів Компанії, спостережної ради та ревізійної комісії.

17. Правління Компанії утворюється у складі голови правління, заступників голови правління та п'яти членів.

18. Голова правління Компанії та його заступники призначаються Президентом України до скликання перших загальних зборів її акціонерів.

Члени правління Компанії на цей період призначаються головою правління за погодженням із спостережною радою.

19. Роботою правління Компанії керує голова правління, який несе персональну відповідальність за виконання покладених на правління завдань.

Голова правління має право провадити без доручення юридичні дії від імені Компанії.

20. У разі вибуття члена правління до закінчення терміну повноважень голова правління за погодженням із спостережною радою призначає замість нього нового члена правління на решту терміну повноважень правління.

21. Правління Компанії правомочне приймати рішення, якщо на засіданні присутні не менше 2/3 його членів. Рішення правління приймаються простою більшістю голосів його членів. За рівної кількості голосів голос голови правління є вирішальним. У разі незгоди з рішенням правління члени правління можуть повідомити про це спостережній раді.

22. Відповідно до рішень, прийнятих правлінням Компанії, голова правління:

1) видає накази, інструкції та інші документи з питань діяльності Компанії;

2) розпоряджається відповідно до Статуту та законодавства України майном Компанії, в тому числі коштами;

3) представляє Компанію у відносинах з державними органами, юридичними особами та громадянами;

4) видає доручення на провадження юридичних дій від імені Компанії;

5) встановлює порядок підготовки договорів та інших угод від імені Компанії;

6) наймає та звільняє з роботи працівників Компанії, застосовує щодо них заходи заохочення та дисциплінарного стягнення;

7) розподіляє обов'язки між заступниками голови та членами правління Компанії;

8) затверджує положення про структурні підрозділи апарату управління Компанії;

9) здійснює інші функції відповідно до законодавства України та цього Статуту.

Ревізійна комісія Компанії

23. Контроль за фінансово-господарською діяльністю Компанії здійснює ревізійна комісія.

Ревізійна комісія діє на підставі положення про ревізійну комісію, що затверджується загальними зборами акціонерів Компанії.

24. Ревізійна комісія Компанії обирається загальними зборами акціонерів у складі п'яти чоловік терміном на три роки. До складу ревізійної комісії не можуть бути обрані члени правління Компанії.

Ревізійна комісія має право залучати до проведення ревізії і перевірок експертів з числа осіб, що не займають штатні посади у Компанії.

Рішення ревізійної комісії приймаються більшістю голосів її членів.

25. перевірки фінансово-господарської діяльності Компанії проводяться ревізійною комісією за дорученням вищого органу Компанії, з її власної ініціативи або на вимогу акціонерів, які володіють у сукупності більш як 10 відсотками голосів.

На вимогу ревізійної комісії повинні подаватися всі матеріали, бухгалтерські або інші документи і пояснення посадових осіб Компанії.

26. Ревізійна комісія повідомляє про наслідки кожної проведеної нею перевірки вищому органу Компанії.

Члени ревізійної комісії мають право брати участь у засіданнях правління Компанії з правом дорадчого голосу.

27. Ревізійна комісія складає висновок за річними звітами та балансами Компанії. Без висновку ревізійної комісії загальні збори акціонерів Компанії не мають права затверджувати баланси Компанії.

28. Ревізійна комісія Компанії зобов'язана вимагати позачергового скликання загальних зборів акціонерів у разі виникнення загрози інтересам Компанії або виявлення зловживань з боку посадових осіб Компанії.

VII. Облік і звітність

1. Компанія веде бухгалтерський облік результатів своєї господарської діяльності відповідно до законодавства України.

2. Фінансові результати діяльності Компанії визначаються на підставі річного бухгалтерського балансу.

Річний бухгалтерський баланс і фінансовий звіт підлягають затвердженню загальними зборами акціонерів компанії.

3. Перший фінансовий рік Компанії починається з дати її реєстрації і закінчується 31 грудня поточного року. Наступні фінансові роки збігаються з календарними.

4. Компанія забезпечує подання статистичної звітності до органів державної статистики в обсягах та у терміни, передбачені законодавством України.

5. Перевірки фінансової діяльності Компанії здійснюються органами державної податкової служби, іншими державними органами у межах їх компетенції, а також ревізійними органами Компанії та аудиторськими службами. (Пункт 5 розділу VII із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1336 від 25.08.98)

VIII. Порядок внесення змін до Статуту Компанії

1. Внесення змін до Статуту Компанії до скликання перших загальних зборів акціонерів належить до компетенції її засновника.

Надалі внесення змін до Статуту Компанії є виключною компетенцією загальних зборів її акціонерів.

2. У разі прийняття рішення про внесення змін до Статуту, що тягнуть за собою зміну назви Компанії, її організаційної форми чи форми власності майна, на якому вона заснована, здійснюється державна перереєстрація Компанії згідно із законодавством України.

IX. Припинення діяльності Компанії

1. Припинення діяльності Компанії відбувається шляхом її реорганізації (злиття, приєднання, поділу, виділення, перетворення) або ліквідації.

2. Реорганізація Компанії здійснюється за рішенням Кабінету Міністрів України (до скликання перших загальних зборів акціонерів Компанії) або загальних зборів акціонерів Компанії після скликання перших загальних зборів.

3. У разі реорганізації Компанії вся сукупність прав та обов'язків переходить до її правонаступників.

4. Компанія ліквідується: за рішенням Кабінету Міністрів України (до скликання перших загальних зборів акціонерів Компанії) або загальних зборів акціонерів Компанії;

на підставі рішення суду або арбітражного суду за поданням органів, що контролюють діяльність Компанії, у разі систематичного або грубого порушення нею законодавства України;

на підставі рішення арбітражного суду в порядку, встановленому Законом України "Про банкрутство" ( 2343-12 ).

5. Ліквідація компанії здійснюється ліквідаційною комсією, яка призначається органом, що прийняв рішення про ліквідацію.

6. З дня призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження з управління справами Компанії. Ліквідаційна комісія у триденний термін з моменту її призначення публікує в офіційних виданнях інформацію про ліквідацію Компанії із зазначенням терміну подачі кредиторами своїх претензій, оцінює наявне майно Компанії, виявляє її дебіторів і кредиторів та розраховується з ними, вживає заходів до сплати боргів Компанії третім особам, а також її акціонерам, складає ліквідаційний баланс і подає його на розгляд загальних зборів акціонерів Компанії або органу, що призначив ліквідаційну комісію.

7. Ліквідаційна комісія несе майнову відповідальність за шкоду, заподіяну нею Компанії, її акціонерам і третім особам, відповідно до законодавства України.

8. Кошти, що належать Компанії, включаючи виручку від розпродажу її майна у разі ліквідації, після розрахунків, пов'язаних з оплатою праці працівників Компанії, що працюють на умовах найму, та виконання зобов'язань перед бюджетом, банками, власниками облігацій, випущених Компанією, та іншими кредиторами, розподіляються між акціонерами пропорційно загальній вартості акцій Компанії, власниками яких вони є.

Майно, передане акціонерами в користування Компанії повертається його власникам у натуральній формі без винагороди.

9. Ліквідація Компанії вважається завершеною, а Компанія такою, що припинила свою діяльність, з моменту внесення запису про ліквідацію Компанії до державного реєстру.

Додаток N 3
до постанови Кабінету Міністрів України
від 21 січня 1995 р. N 46

(Додаток N 3 втратив чинність на підставі Постанови КМ
N 134 від 04.02.97)

Перелік
підприємств, організацій та акціонерних товариств,
майно і пакети акцій яких передаються в довірче (трастове)
управління Державної акціонерної компанії "Укрресурси"

Державні підприємства

Корпорація "Укрпапірвторпром" (у частині майна, що перебуває у загальнодержавній власності)

Український державний науково-дослідний інститут целюлозно-паперової промисловості (УкрНДІП), м. Київ

Харківське спеціалізоване управління "Техмонтажналадка", м. Харків

Акціонерні товариства

Понінківський картонно-паперовий комбінат, Хмельницька область

Рубіжанський картонно-тарний комбінат, Луганська область

Ізмаїльський целюлозно-картонний комбінат, Одеська область

Київський картонно-паперовий комбінат, м. Обухів Київської області

Коростишівська паперова фабрика "Папір", Житомирська область

Чижівська паперова фабрика, Житомирська область

Росошанська паперова фабрика, Вінницька область"Львівкартонопласт", м. Львів

Рахівська картонна фабрика, Закарпатська область

Корюківська фабрика технічних паперів, Чернігівська область

Малинська паперова фабрика, Житомирська область

Миропільська паперова фабрика, Житомирська область

Міністр Кабінету Міністрів України В. ПУСТОВОЙТЕНКО

Додаток N 4
до постанови Кабінету Міністрів України
від 21 січня 1995 р. N 46

Склад
спостережної ради Державної акціонерної компанії
"Укрресурси"

ПЕТРОВ
Олег Володимирович
 
- заступник Міністра Кабінету
Міністрів України ( голова
ради ) 
МАКАЦАРІЙ
Сергій Мегонович 
- заступник Міністра фінансів
України 

ГЛАДУШ
Віктор Дмитрович
 
- перший заступник Міністра
зовнішніх економічних зв'язків
і торгівлі України 
ШАПОВАЛОВ
Анатолій Васильович

 
- заступник голови правління
Українського комерційного
промислово-інвестиційного банку
(за згодою) 
ГОНТАР
Віталій Глібович
 
- начальник управління
Держкомресурсів 
ЄГОРОВ
Олександр Борисович
 
- заступник голови Державного
митного комітету 
РОГОВИЙ
Василь Васильович
 
- перший заступник Міністра
економіки 
ОМЕЛЬЯНЧУК
Володимир Прокопович

 
- заступник Голови Державного
комітету з державного
матеріального резерву 
СЕЛЕЦЬКИЙ
Володимир Іванович

 
- заступник Голови Державного
комітету з державного
матеріального резерву 

(Склад спостережної ради із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 757 від 25.09.95, N 1146 від 16.10.97, N 503 від 11.04.2002 )

Міністр Кабінету Міністрів України В. ПУСТОВОЙТЕНКО