КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА

РІШЕННЯ
N 264/1698 від 7 лютого 2002 року

Про затвердження Програми відновлення
ескалаторів та силових кабелів метрополітену
на період 2002-2010 роки

Відповідно до статей 16, 17, п. 22 ч. I статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", статті 19, п. 2 ч. 2 статті 25 Закону України "Про столицю України - місто-герой Київ", статті 5 Закону України "Про транспорт" та враховуючи висновки Київської міської державної адміністрації щодо забезпечення надійної і безпечної роботи метрополітену та потреб міста у перевезеннях пасажирів, Київська міська рада ВИРІШИЛА:

1. Затвердити Програму відновлення ескалаторів та силових кабелів метрополітену на період 2002-2010 роки (далі Програма), що додається, схвалену розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 28.12.01 N 2846.

2. Виконавчому органу Київради (Київській міській державній адміністрації) проводити фінансування Програми в межах асигнувань, передбачених в бюджеті м. Києва по галузі "Транспорт".

3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Київради з питань економічних реформ, розвитку підприємництва, виробничого та наукового потенціалу та постійну комісію Київради з питань бюджету, фінансів та соціальноекономічного розвитку.

Київський міський голова О. Омельченко

"Хрещатик" N 44 (2055) від 26 березня 2002 року

Додаток
до рішення Київської міської ради
від 07.02.2002 N 264/1698

Програма
відновлення ескалаторів та силових кабелів метрополітену
на період 2002-2010 роки (далі Програма), схвалена
розпорядженням КМДА від 28.12.01 N 2846

Загальні положення

На 40 станціях КП "Київський метрополітен" експлуатуються 107 ескалаторів, загальна довжина східцевого полотна яких складає 18,7 км.

Загальна довжина магістральних кабельних ліній складає 5720 км.

В результаті значного терміну експлуатації (більше 40 років) згадане обладнання зносилось і потребує великих обсягів ремонту та заміни.

Ескалатори Святошино-Броварської лінії, які експлуатуються 30 і більше років, потребують майже повної заміни східців, тягових ланцюгів, елементів балюстради, основних деталей приводних станцій, електрообладнання. Робота в умовах підвищеної вологості і дії агресивного середовища призвела до значного корозійного пошкодження несучих конструкцій ескалаторів, закладних деталей фундаментів.

Більшість деталей ескалаторів морально застаріла, знята з виробництва, що ускладнює виконання технічного обслуговування та капітальних ремонтів.

Кабельні лінії метрополітену експлуатуються вже понад 40 років і мають ділянки, які необхідно замінити з причини фізичного старіння ізоляції, прогресуючої корозії металевих оболонок, осушення ізоляції кабелів в шахтних стволах, руйнування свинцевої оболонки на відкритих ділянках. Крім цього, аварійні відключення енергопостачання в мережах "Київенерго" вимагають задіяння поздовжніх схем електропостачання ліній метрополітену, що призводить до перевантаження мережі в 10 кВт.

Значний термін експлуатації призвів до збільшення кількості кабельних муфт, частина з яких небезпечна.

Розроблена Програма відновлення ескалаторів та силових кабелів метрополітену на період 2002-2010 роки (далі - Програма) спрямована на відновлення технічного стану ескалаторів та кабельних мереж.

Програма складається з двох розділів:

Розділ I. Приведення стану силових кабелів метрополітену
відповідно до діючих норм пожежної безпеки.

В цьому розділі подано необхідні обсяги заміни кабельних ліній залежно від їх стану на даний час.

Передбачається виконати роботи з посилення кабельних ліній зовнішнього електропостачання, що дозволить зменшити навантаження на внутрішню мережу і підвищити надійність енергопостачання.

Передбачається виконати ряд технічних заходів з підвищення протипожежного стану діючих ліній.

Розділ II. Виконання капітально-відновлювальних
ремонтів та заміни ескалаторів метрополітену.

В цьому розділі передбачається виконати капітальновідновлювальні ремонти 41 ескалатора і провести заміну двох ескалаторів. В першу чергу планується замінити ескалатори першого пускового комплексу. Обсяги замін та модернізацій визначені на підставі оцінки фактичного стану ескалаторів та динаміки їх зносу.

Заміну двох ескалаторів планується виконати на станції "Берестейська", оскільки вироблено обмежену кількість подібних ескалаторів, а відсутність запасних частин і комплектуючих, при недоопрацьованій самій конструкції, не дозволяють забезпечити їх надійну і безпечну експлуатацію.

В обсягах робіт враховано виробничі можливості метрополітену та вітчизняних підприємств-суміжників.

Фінансування Програми передбачається як з міського бюджету, так і за власні кошти КП "Київський метрополітен". Всього до 2010 року планується спрямувати 94 млн 705 тис. гривень на ремонт ескалаторів та кабельних мереж. У складі цих витрат не враховані кошти, які метрополітен затратить на виконання планових капітальних ремонтів цього обладнання.

У результаті виконання Програми будуть відновлені ескалатори і кабельні лінії, що дозволить надалі експлуатувати їх не менш, як 15 років, виконуючи планові технічні обслуговування та капітальні ремонти.

Додаток N 2 не друкується. Ознайомитися з ним можна в апараті Київради

"Хрещатик" N 44 (2055) від 26 березня 2002 року