Документ втратив чиннiсть!

МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ

НАКАЗ
N 389 від 28.09.2001

(Наказ скасовано на підставі Наказу
Міністерства охорони здоров'я
N 313 від 09.07.20
03)

Про довідку Державного департаменту з контролю за якістю,
безпекою та виробництвом лікарських засобів і виробів
медичного призначення або уповноваженої ним установи про
стан матеріально-технічної бази суб'єкта господарської
діяльності, наявність у нього нормативно-правових
документів, у тому числі нормативних документів із
стандартизації, необхідних для провадження відповідного
виду господарської діяльності, а також про рівень
кваліфікації його працівників

( Із змінами, внесеними згідно з
Наказом Міністерства
охорони здоров'я
N 496 від 27.12.20
02 )

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 4 липня 2001 року N 756 "Про затвердження переліку документів, які додаються до заяви про видачу ліцензії для окремого виду господарської діяльності" НАКАЗУЮ:

1. Затвердити:

1.1. Форму довідки про стан матеріально-технічної бази суб'єкта господарської діяльності, наявність у нього нормативно-правових документів, у тому числі нормативних документів із стандартизації, необхідних для провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів, а також про рівень кваліфікації його працівників (додаток 1).

( Наказ втратив чинність в частині затвердження форми, зазначеної у підпункті 1.2 на підставі Наказу МОЗ N 496 від 27.12.2002 ) 1.2. Форму довідки про стан матеріально-технічної бази суб'єкта господарської діяльності, наявність у нього нормативно-правових документів, у тому числі нормативних документів із стандартизації, необхідних для провадження господарської діяльності з оптової, торгівлі лікарськими засобами, а також про рівень кваліфікації його працівників (додаток 2).

( Наказ втратив чинність в частині затвердження форми, зазначеної у підпункті 1.3 на підставі Наказу МОЗ N 496 від 27.12.2002 ) 1.3. Форму довідки про стан матеріально-технічної бази суб'єкта господарської діяльності, наявність у нього нормативно-правових документів, у тому числі нормативних документів із стандартизації, необхідних для провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів (в умовах аптеки) та роздрібної торгівлі лікарськими засобами, а також про рівень кваліфікації його працівників (додаток 3).

( Наказ втратив чинність в частині затвердження форми, зазначеної у підпункті 1.4 на підставі Наказу МОЗ N 496 від 27.12.2002 ) 1.4. Форму довідки про стан матеріально-технічної бази суб'єкта господарської діяльності, наявність у нього нормативно-правових документів, у тому числі нормативних документів із стандартизації, необхідних для провадження господарської діяльності з роздрібної торгівлі лікарськими засобами через структурні підрозділи (аптечний пункт, аптечний кіоск), а також про рівень кваліфікації його працівників (додаток 4).

2. Державному департаменту з контролю за якістю, безпекою та виробництвом лікарських засобів і виробів медичного призначення:

2.1. Забезпечити на підставі заяв суб'єктів господарювання обстеження та видачу довідок Державного департаменту з контролю за якістю, безпекою та виробництвом лікарських засобів і виробів медичного призначення або уповноважених ним установ про стан матеріально-технічної бази суб'єкта господарської діяльності, наявність у нього нормативно-правових документів, у тому числі нормативних документів із стандартизації, необхідних для провадження господарської діяльності з відповідного виду господарської діяльності, а також про рівень кваліфікації його працівників відповідно до форм довідок, затверджених у п. 1 цього наказу.

2.2. Надавати організаційно-методичну допомогу уповноваженим Державним департаментом установам щодо проведення обстеження та видачі довідок, затверджених у п. 1 цього наказу.

Контроль за виконанням цього наказу покласти на Першого заступника Голови Державного департаменту з контролю за якістю, безпекою та виробництвом лікарських засобів і виробів медичного призначення Євтушенка О.I.

Міністр В.Ф.Москаленко

Додаток 1
до Наказу МОЗ України
від 28.09.01 N 389

______________________________________________________________________________________________________________________

(назва та реквізити установи, якою видана довідка)

Довідка N
про стан матеріально-технічної бази суб'єкта господарської
діяльності, наявність у нього нормативно-правових документів, у
тому числі документів з стандартизації, необхідних для
провадження господарської діяльності з виробництва лікарських
засобів, а також про рівень кваліфікації його працівників
"____"____________ 200 __ р.

1. Загальні відомості про суб'єкта господарювання:

     ------------------------------------------------------------------
|Найменування (повна | |
|назва) | |
|юридичної особи або | |
|прізвище, ім'я та по | |
|батькові - для фізичної| |
|особи - суб'єкта | |
|господарювання | |
|-----------------------+----------------------------------------|
|Ідентифікаційний код | |
|юридичної особи або | |
|ідентифікаційний номер | |
|фізичної особи - | |
|платника податків. | |
|Інших обов'язкових | |
|платежів | |
|-----------------------+----------------------------------------|
|Місцезнаходження | |
|юридичної особи або | |
|місце проживання | |
|фізичної особи - | |
|суб'єкта | |
|підприємницької | |
|діяльності | |
|-----------------------+----------------------------------------|
|Місце провадження | |
|діяльності | |
|(безпосередня адреса | |
|місця провадження | |
|діяльності) | |
|-----------------------+----------------------------------------|
|Керівник суб'єкта | |
|(посада, прізвище, ім'я| |
|та по батькові) | |
|-----------------------+----------------------------------------|
|Телефон, факс | |
------------------------------------------------------------------

2. Вид господарської діяльності (в повному обсязі або частково) на право провадження якого суб'єкт має намір одержати

ліцензію ______________________________________________________________________________________________________________

(зазначити)

3. Суб'єкт звертається для отримання ліцензії _______________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________________

(зазначити - вперше, повторно, для отримання копії, тощо)

4. Наявність відокремлених структурних підрозділів:

     ------------------------------------------------------------------
| Назва підрозділу | Адреса місця провадження діяльності, |
| | телефон, факс |
|-----------------------+----------------------------------------|
| | |
|-----------------------+----------------------------------------|
| | |
------------------------------------------------------------------

5. Підстава та термін складання довідки ____________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________

(зазначити підставу та терміни складання довідки)

6. Суб'єкт господарювання здійснює виробництво (має намір здійснювати виробництво) лікарських засобів, перелік яких наведений у переліку 1 Довідки.

7. Установчі та дозвільні документи:

7.1. Свідоцтво про державну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності:

_____________________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________________

(зазначити номер, дату видачі свідоцтва та
орган, яким видано свідоцтво)

7.2. Статут:

_____________________________________________________________________________________________________________________

(зазначити номер, дату реєстрації та орган, яким зареєстровано)

7.3. Довідка органів Держкомстату України

_____________________________________________________________________________________________________________________

(зазначити номер та дату видачі)

7.4. Наявність видів діяльності, що ліцензується, в установчих документах ______________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________________

(зазначити номери пунктів статуту або доповнення до нього, в
яких передбачено види діяльності, що ліцензується;

_____________________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________________

(зазначити, чи зазначені такі види діяльності в довідці
органів Держкомстату України)

7.5. Чи є розбіжності найменування заявника в Свідоцтві про державну реєстрацію та/або Статуті та/або Довідці органів Держкомстату та/або заяві про видачу ліцензії

_____________________________________________________________________________________________________________________

(зазначити)

7.6. Чи є розбіжності організаційно-правової форми заявника в Свідоцтві про державну реєстрацію та/або Статуті та/або Довідці органів Держкомстату та/або заяві про видачу ліцензії

_____________________________________________________________________________________________________________________

(зазначити)

7.7. Чи є розбіжності форми власності заявника в Статуті та/або Довідці органів Держкомстату та/або заяві про видачу ліцензії

_____________________________________________________________________________________________________________________

(зазначити)

8. Стан матеріально-технічної бази:

8.1. Приміщення ________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________

(зазначити будівлі, в яких здійснюються відповідні
види господарської діяльності)

8.2. Приміщення розподіляються на наступні окремі зони:

8.2.1. виробничі зони:

     ------------------------------------------------------------------
| Найменування | Призначення | Клас | Категорії за |
| приміщення | | чистоти | ОНТП 24-86 та |
| | | | класи за ПУЕ |
|-------------------+------------------+---------+---------------|
| | | | |
|-------------------+------------------+---------+---------------|
| | | | |
|-------------------+------------------+---------+---------------|
| | | | |
------------------------------------------------------------------

8.2.2. зони зберігання:

     ------------------------------------------------------------------
|Найменування приміщень | Призначення | Умови зберігання|
| чи відокремлених зон | | |
|-------------------------+------------------+-------------------|
| | | |
|-------------------------+------------------+-------------------|
| | | |
|-------------------------+------------------+-------------------|
| | | |
------------------------------------------------------------------

8.2.3. допоміжні зони:

_____________________________________________________________________________________________________________________

навести перелік приміщень, що відносяться до

_____________________________________________________________________________________________________________________

допоміжних зон

_____________________________________________________________________________________________________________________

зазначити, чи відокремлені вони від інших приміщень

8.2.4. зони контролю якості:

_____________________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________________

(навести перелік приміщень, що

_____________________________________________________________________________________________________________________

відносяться до зон контролю якості,

_____________________________________________________________________________________________________________________

зазначити, чи відокремлені вони від інших приміщень)

8.3. Основне обладнання, що використовується у виробництві, складається з:

     ------------------------------------------------------------------
| Найменування обладнання | Призначення | Потужність |
|--------------------------+------------------+------------------|
| | | |
|--------------------------+------------------+------------------|
| | | |
|--------------------------+------------------+------------------|
| | | |
------------------------------------------------------------------

8.4. Основні контрольно-вимірювальні прилади, що використовуються для здійснення контролю якості, складаються з:

     ------------------------------------------------------------------
| Найменування КВП | Призначення | Проходження повірки |
|----------------------+------------------+----------------------|
| | | |
|----------------------+------------------+----------------------|
| | | |
|----------------------+------------------+----------------------|
| | | |
------------------------------------------------------------------

8.5. Умови забезпечення санітарії, пожежної безпеки, охорони праці:

     ------------------------------------------------------------------
| Умови | Найменування |Назва відповідних органів|
| | нормативно-технічної | та дата |
| | документації, | надання довідок |
| | де зазначені | (висновків, актів) щодо |
| | відповідні умови | відповідності умов |
| | | існуючим вимогам |
|---------------+----------------------+-------------------------|
|Санітарні умови| | |
|---------------+----------------------+-------------------------|
|Умови пожежної | | |
|безпеки | | |
|---------------+----------------------+-------------------------|
|Умови охорони | | |
|праці | | |
------------------------------------------------------------------

9. Нормативна база

9.1. Нормативні акти щодо виробництва лікарських засобів

_____________________________________________________________________________________________________________________

(зазначити, чи є в наявності

_____________________________________________________________________________________________________________________

Закони України, Постанови Кабінету Міністрів України,

_____________________________________________________________________________________________________________________

накази органів виконавчої влади,

_____________________________________________________________________________________________________________________

державного контролю, органу ліцензування тощо щодо
лікарських засобів)

9.2. Технологічна нормативна документація (ТНД) на лікарські засоби, виробництво яких здійснюється суб'єктом господарювання, зазначена у додатку 1 ______________________________________________________________________________________________________

(зазначити, чи погоджена ТНД

_____________________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________________

технологічною комісією Державного департаменту, чи затверджена
керівником підприємства, чи є чинною за строками дії)

9.3. Аналітична нормативна документація на лікарські засоби, виробництво яких здійснюється суб'єктом господарювання, зазначена

у додатку 1 ____________________________________________________________________________________________________________

(зазначити, чи є чинною АНД за строками дії)

9.4. Інша нормативно-технічна документація, що є обов'язковою для підприємства: ________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________

(навести перелік документації, якщо така є в наявності -
СТП, ПЛАСи, посадові інструкції,

_______________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________

інструкції або методики проведення операцій технологічного
процесу, здійснення контролю якості, тощо)

9.5. Письмове відображення умов зберігання, контролю якості сировини, матеріалів, напівпродуктів, готової продукції, постадійного (межопераційного) контролю виробничого процесу зазначається:

______________________________________________________________________________________________________________________

(навести перелік форм: протоколи серій,
відповідні журнали, тощо, якщо такі є в наявності)

______________________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________________

10. Рівень кваліфікації працівників:

10.1. Особи, що відповідають за здійснення відповідних видів господарської діяльності, пов'язаної з виробництвом, здійсненням контролю якості лікарських засобів:

     ------------------------------------------------------------------
| Прізвище | Посада | Освіта, | Стаж роботи | Стаж |
| I.П. | |спеціальність,| за |роботи на|
| | | N диплому |спеціальністю| посаді |
|--------------+----------+--------------+-------------+---------|
| | | | | |
|--------------+----------+--------------+-------------+---------|
| | | | | |
|--------------+----------+--------------+-------------+---------|
| | | | | |
------------------------------------------------------------------

10.2. Персонал, зайнятий у діяльності, що пов'язана з виробництвом та контролем якості лікарських засобів

_____________________________________________________________________________________________________________________

(зазначити чи проходить навчання з
підвищення кваліфікації, охорони праці,

_____________________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________________

ознайомлення з вимогами нормативно-правових актів, тощо,
навести відповідну інформацію щодо тематики навчання)

Складено _____________________________________________________________________________ (посада, прізвище та підпис фахівця)

"____"______________ р.

Довідка складена в 3-х примірниках:

Керівник або уповноважена особа ______________________________________________

(підпис)

_____________________________________________________________________________________________________________________

(прізвище, ім'я, по батькові)

"____"______________ р.

М.П.

Перелік
1 до Додатку 1
Наказу МОЗ України
від 28.09.01 N 389

Перелік
лікарських засобів, що виробляються
____________________________________________
(навести назву підприємства)

     ------------------------------------------------------------------
| N |Найменування|N реєстра- |N ТНД|Термін |N АНД|Термін |Умови |
|з/п|лікарського | ційного | |дії ТНД| |дії АНД|збері- |
| | засобу |посвідчення| | | | |гання |
|---+------------+-----------+-----+-------+-----+-------+-------|
| | | | | | | | |
|---+------------+-----------+-----+-------+-----+-------+-------|
| | | | | | | | |
|---+------------+-----------+-----+-------+-----+-------+-------|
| | | | | | | | |
|---+------------+-----------+-----+-------+-----+-------+-------|
| | | | | | | | |
------------------------------------------------------------------

__________________________
(посада керівника
підприємства) 
______________
(особистий
підпис) 
(____________________________________)
(прізвище,
ініціали) 

В.о. Голови Державного департаменту з контролю
за якістю, безпекою та виробництвом лікарських
засобів і виробів медичного призначення О.I.Євтушенко

( Додаток 2 втратив чинність на підставі Наказу МОЗ N 496 від 27.12.2002 )

( Додаток 3 втратив чинність на підставі Наказу МОЗ N 496 від 27.12.2002 )

( Додаток 4 втратив чинність на підставі Наказу МОЗ N 496 від 27.12.2002 )