Документ втратив чиннiсть!

ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОГО КАЗНАЧЕЙСТВА УКРАЇНИ
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ

НАКАЗ
N 28 від 21.03.97
м.Київ

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
21 березня 1997 р. за N 102/1906

(Наказ втратив чинність на підставі Наказу
Міністерства фінансів України,
Державного казначейства України
N 196 від 15.05.20
09)

Про впровадження казначейської системи
виконання державного бюджету

( Із змінами, внесеними згідно з Наказом
Державного казначейства
N 3 від 22.01.2001
)

З метою запровадження казначейської системи виконання державного бюджету та відповідно до постанови Кабінету Міністрів України і Національного банку України від 14.01.97 р. N 13 НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Тимчасову інструкцію про порядок касового виконання державного бюджету за видатками, Положення про єдиний казначейський рахунок (додаються).

2. Нормативні документи з касового виконання державного бюджету за видатками, які було прийнято раніше, вважати діючими в частині, що не суперечать Тимчасовій інструкції про порядок касового виконання державного бюджету за видатками, Положенню про єдиний казначейський рахунок вводяться в дію з 1 квітня 1997 р.

Заступник Міністра фінансів начальник Головного управління

Державного казначейства України В.П.Тентюк

(Тимчасова інструкція про порядок касового виконання державного бюджету за видатками втратила чинність на підставі Наказу Державного казначейства N 3 від 22.01.2001)

Затверджено
наказом Головного управління
Держказначейства України
N 28 від 21.03.97 р.

Положення
про єдиний казначейський рахунок

1. Загальні положення

1.1. Казначейська форма виконання бюджету базується на принципі роботи єдиного казначейського рахунка. Єдиний казначейський рахунок - це система бюджетних рахунків органів Державного казначейства, відкритих в установах банків за відповідним балансовим рахунком, на які зараховуються податки, збори, інші обов'язкові платежі Державного бюджету та надходження з інших джерел, встановлених законодавством України, і з яких органами Державного казначейства здійснюються платежі безпосередньо на користь суб'єктів господарської діяльності, які виконали роботи та/або надали послуги розпорядникам бюджетних коштів.

1.2. Зазначені рахунки діють в єдиному режимі, створюючи, таким чином, загальнодержавну інформаційно-обчислювальну систему єдиного казначейського рахунка, яка виконує облік всіх здійснюваних на ньому операцій і дає можливість Головному управлінню Держказначейства мати в реальному режимі часу інформацію про:

- баланс єдиного казначейського рахунка, отриманий як результат здійснення операцій на всіх бюджетних рахунка, єдиного казначейського рахунка;

- рух коштів по доходах державного бюджету відповідно до бюджетної класифікації;

- рух коштів по видатках державного бюджету відповідно до бюджетної класифікації;

- рух коштів по місцевих бюджетах з моменту їх обслуговування в системі Держказначейства;

- результати виконання бюджетів.

1.3. Функціонування єдиного казначейського рахунку забезпечить:

- повну незалежність держави від банківської системи в справі контролю та обліку доходів і платежів;

- досконалу базу даних по бюджетних показниках;

- щоденне перерахування за призначенням коштів, що надходять до державного бюджету та місцевих бюджетів (за їх згодою);

- розподіл загальнодержавних податків, зборів та обов'язкових платежів між державним бюджетом і бюджетами Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва та Севастополя за нормативами, затвердженими Верховною Радою України;

- перерахування місцевим бюджетам належних їм коштів відповідно до нормативів та результатів взаєморозрахунків;

- дотримання принципу цільового використання бюджетних коштів завдяки здійсненню попереднього контролю;

- надання інформації органам законодавчої та виконавчої влади по здійснених на єдиному казначейському рахунку операціях;

- оптимальні можливості для прийняття представниками законодавчої та виконавчої влади оперативних рішень щодо використання залишків коштів єдиного казначейського рахунку.

2. Структура єдиного казначейського рахунка

2.1. Єдиний казначейський рахунок - це сукупність бюджетних рахунків, відкритих на ім'я Головного управління Державного казначейства і його територіальних органів за балансовим рахунком N 124 "Кошти державного бюджету".

Бюджетні рахунки за балансовим рахунком N 124 "Кошти державного бюджету" відкриваються органам Державного казначейства в установах Національному банку та уповноважених установах комерційних банків, визначених Кабінетом Міністрів України та Національним банком України.

2.2. В органах Державного казначейства, в свою чергу, відкриваються реєстраційні рахунки розпорядникам бюджетних коштів. При цьому бюджетні рахунки розпорядників державних коштів в установах банків закриваються.

Реєстраційні рахунки відкриваються на підставі договорів між розпорядниками коштів та органами Державного казначейства.

Кількість реєстраційних рахунків, яку може мати конкретний розпорядник коштів в системі казначейства залежить від ступеня деталізації контролю за використанням бюджетних коштів відповідно до бюджетної класифікації.

3. Принципи управління єдиним казначейським рахунком

3.1. Головне управління Державного казначейства організовує, контролює та забезпечує роботу єдиного казначейського рахунка через єдину інформаційно-обчислювальну систему Державного казначейства.

З.2. Джерелом здійснення видатків з єдиного казначейського рахунку є надходження на балансовий рахунок N 100 "Доходи Державного бюджету", загальна сума якого щоденно (або в режимі реального часу) перераховується на балансовий рахунок N 124 "Кошти Державного бюджету".

З.3. Територіальні органи Державного казначейства здійснюють попередній контроль за використанням ресурсів єдиного казначейського рахунку тільки в межах лімітів, що встановлюються Головним управлінням Державною казначейства для кожного розпорядника коштів на підставі розподілу, затвердженого відповідним головним розпорядником.

3.4. Залишки коштів на бюджетних рахунках органів Державного казначейства, відкритих в установах банків за балансовим рахунком N 124 "Кошти державного бюджету" повинні бути позитивними. Дебетове сальдо за ними не допускається.

3.5. Бюджетні кошти розпорядників коштів, які знаходяться на

їх реєстраційних рахунках, використовуються ними відповідно до затверджених асигнувань та лімітів видатків.

Додаток 1.1

Мережа
підприємств, організацій, установ Міністерства (відомства)
____________________________________________________,
(назва)
які фінансуються з Державного бюджету України
по ___________________________________________________
(АР Крим) області, м.Києву та Севастополю

     ------------------------------------------------------------------
N |Код |Назва |Місце- |Роз-|Гла-|Пара-|Обся- |В яко-|Поточний
п/п|одер-|підпри-|знаход-|діл |ва |граф |ги бюд-|му ба-|бюджетний
|жува-|ємств, |ження | | | |жетних |нку |рахунок
|ча |органі-|(місто,| | | |асигну-|обслу-|
|кош- |зацій, |район) | | | |вань |говує-|
|тів |установ| | | | | |ться |
---+-----+-------+-------+----+----+-----+-------+------+---------
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10
---------+-------+-------+----+----+-----+-------+------+---------
Всього: | х | х | х | | | х | х |
------------------------------------------------------------------

Керівник

Головний бухгалтер

Додаток 1.2

Мережа
підприємств, організацій, установ Міністерства (відомства)
____________________________________________________
(назва)
____________________________________________________
(назва розпорядника коштів)
які фінансуються з Державного бюджету України
по ______________________________________ місту, району

     ------------------------------------------------------------------
N |Код |Назва |Місце- |Роз-|Гла-|Пара-|Обся- |В яко-|Поточний
п/п|одер-|підпри-|знаход-|діл |ва |граф |ги бюд-|му ба-|бюджетний
|жува-|ємств, |ження | | | |жетних |нку |рахунок
|ча |органі-|(місто,| | | |асигну-|обслу-|
|кош- |зацій, |район) | | | |вань |говує-|
|тів |установ| | | | | |ться |
---+-----+-------+-------+----+----+-----+-------+------+---------
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10
---------+-------+-------+----+----+-----+-------+------+---------
Всього: | х | х | х | | | х | х |
------------------------------------------------------------------

Керівник

Головний бухгалтер

Додаток 1.3

"Затверджую"
__________________________________________________
(посада)
__________________________________________________
(підпис) (ініціали, прізвище)

"___" _____________________ 19_______ р.

Зведений кошторис доходів та видатків

по ___________________________________________________________________________________________________________ 19_ р.

(назва головного розпорядника коштів, глава)
по __________________________________________________________________________________________________________________
(АР Крим, області, м.Києву та Севастополю)

     ------------------------------------------------------------------
Назва | | | | Бюджетні асигнування
нижчестоящого |Роз-|Пара-|Стаття|--------------------------------
розпорядника |діл |граф | |Всього| в т.ч. по кварталах
коштів | | | |на рік|-------------------------
| | | | | I | II | III | IV
---------------+----+-----+------+------+-----+-----+------+------
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9
---------------+----+-----+------+------+-----+-----+------+------
Разом по розпо-| | | | | | | |
ряднику коштів | | | | | | | |
| | | | | | | |
Всього по | | | | | | | |
області | | | | | | | |
------------------------------------------------------------------

Додаток 1.4

"Затверджено"
_____________________________
_____________________________
_____________________________
_____________________________

Розпис
видатків Державного бюджету

по ____________________________________ на 19____ р.

назва територіальної одиниці

    ------------------------------------------------------------------
Назва | | | | | Затверджено на
розпо- |глава|Роз-|Пара-|Стаття|---------------------------------
рядника| |діл |граф | | | в т.ч. по кварталах
коштів | | | | | рік |--------------------------
| | | | | | I | II | III | IV
--------+-----+----+-----+------+------+-----+-----+------+-------
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10
--------+-----+----+-----+------+------+-----+-----+------+-------
Разом по| | | | | | | | |
розділу | | | | | | | | |
Разом по| | | | | | | | |
розпоря-| | | | | | | | |
днику | | | | | | | | |
коштів | | | | | | | | |
Разом по| | | | | | | | |
главі | | | | | | | | |
Всього | | | | | | | | |
------------------------------------------------------------------

Начальник управління (відділу) _________________________________

Додаток 1.5

"Затверджую"
Заступник Міністра фінансів

Довідка
про зміну кошторису видатків
на 199____ р.

                                                              ---------
Форма по КФД |0512211|
|-------|
Номер | |
Область ________________________________ |-------|
Дата | |
Розділ _________________________________ |-------|
по СОАТО | |
Глава __________________________________ |-------|
по БК | |
Параграф _______________________________ |-------|
по БК | |
Відділ виконавець ______________________ |-------|
по БК | |
Джерело покриття _______________________ |-------|
| |
Зміст зміни ____________________________ |-------|
| |
Статус зміни ___________________________ |-------|
| |
Підстава _______________________________ |-------|
| |
________________________________________ |-------|
| |
________________________________________ |-------|
Номер підстави| |
Одиниця виміру: тис.грн ________________ |-------|
Дата підстави | |
|-------|
по СОЕИ | |
|-------|
| |
---------
------------------------------------------------------------------
|Найменування| Код | Сума змін +, - |
| статті |статті|--------------------------------------------|
| | | | В тому числі по кварталах |
| | | Всього |--------------------------------|
| | |на 199__ р.| I | II | III | IV |
|------------+------+-----------+-------+--------+-------+-------|
|Фонд оплати | | | | | | |
|праці | 01 | | | | | |
|------------+------+-----------+-------+--------+-------+-------|
|Нарахування | | | | | | |
|на заробітну| | | | | | |
|працю | 02 | | | | | |
|------------+------+-----------+-------+--------+-------+-------|
|Канцелярські| | | | | | |
|і господар- | | | | | | |
|ські витрати| 03 | | | | | |
|------------+------+-----------+-------+--------+-------+-------|
|Командировки| | | | | | |
|та службові | | | | | | |
|роз'їзди | 04 | | | | | |
|------------+------+-----------+-------+--------+-------+-------|
|Стипендії | 08 | | | | | |
|------------+------+-----------+-------+--------+-------+-------|
|Видатки на | | | | | | |
|харчування | 09 | | | | | |
|------------+------+-----------+-------+--------+-------+-------|
|Придбання | | | | | | |
|медикаментів| | | | | | |
|та перев'я- | | | | | | |
|зочних | | | | | | |
|засобів | 10 | | | | | |
|------------+------+-----------+-------+--------+-------+-------|
|Придбання | | | | | | |
|обладнання | | | | | | |
|та інвентаря| 12 | | | | | |
|------------+------+-----------+-------+--------+-------+-------|
|Придбання | | | | | | |
|м'якого ін- | | | | | | |
|вентаря і | | | | | | |
|обмундиру- | | | | | | |
|вання | 14 | | | | | |
|------------+------+-----------+-------+--------+-------+-------|
|Державні ка-| | | | | | |
|пітальні | | | | | | |
|вкладення | 15 | | | | | |
|------------+------+-----------+-------+--------+-------+-------|
|Капітальний | | | | | | |
|ремонт буді-| | | | | | |
|вель і | | | | | | |
|споруд | 16 | | | | | |
|------------+------+-----------+-------+--------+-------+-------|
|Інші видатки| 18 | | | | | |
|------------+------+-----------+-------+--------+-------+-------|
|Утримання | | | | | | |
|споруд бла- | | | | | | |
|гоустрою | 19 | | | | | |
|------------+------+-----------+-------+--------+-------+-------|
| | | | | | | |
|------------+------+-----------+-------+--------+-------+-------|
| | | | | | | |
|------------+------+-----------+-------+--------+-------+-------|
| | | | | | | |
|ВСЬОГО: | | | | | | |
------------------------------------------------------------------

Нач. головного
бюджетного управління
 
Нач. галузевого управління

"___" ______________ 199 __ р. 

Додаток 1.6

"Затверджую"
________________________________________
(посада)
_______________________________________
(підпис) (ініціали, прізвище)

"___" ________________ 19__ р.

Реєстр
змін зведеного кошторису видатків на 199 __ р.

по ______________________________________________________________________
(назва головного розпорядника коштів, глава)
по ___________________________________________________________________
(АР Крим, області, м.Києву та Севастополю)

     ------------------------------------------------------------------
|Код |Назва | | | | Сума змін (збільшення +, |
|одер- |нижчестоящо-| | | | зменшення -) |
|жувача|го розпоряд-|Роз-|Пара-|Стат-|---------------------------|
|коштів|ника коштів |діл |граф | тя |Всього|в т.ч. по кварталах |
| | | | | | на |--------------------|
| | | | | | рік | I | II |III | IV |
|------+------------+----+-----+-----+------+----+----+----+-----|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
------------------------------------------------------------------

Додаток 1.7

"Затверджено"
_____________________________
_____________________________
_____________________________
_____________________________

Повідомлення
про зміни в розписі видатків на 19 __ р.

по _____________________________________________________________________________________________________________________
назва територіальної одиниці

     ------------------------------------------------------------------
|Код |Назва | | | | | Сума змін (збільшення +, |
|одер- |розпо- | | | | | зменшення -) |
|жувача|рядника|Гла-|Роз-|Пара-|Стат-|---------------------------|
|коштів|коштів | ва |діл |граф | тя |Всього|в т.ч. по кварталах |
| | | | | | | на |--------------------|
| | | | | | | рік | I | II | III| IV |
|------+-------+----+----+-----+-----+------+----+----+----+-----|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
------------------------------------------------------------------

Начальник управління (відділу) _______________ ___________________________

Додаток 2.1

_______________________________________________________________
Назва головного розпорядника коштів

                   ---------------------------------------
|Глава|Ідентифікаційний|Код одержувача|
| | код | коштів |
|-----+----------------+--------------|
| | | |
---------------------------------------

Розподіл коштів державного бюджету при фінансуванні
видатків за відомчою структурою

від "___" _____________________ 199 __ р. N _______

     ------------------------------------------------------------------
| Банківські реквізити |Підрозділ бюджет- | |
N | | ної класифікації | |
п/п|----------------------------+------------------|Сума|Примітка
|Назва установи| код | Номер |розділ|пара-|стат-| |
| банку |банку|рахунка| |граф | тя | |
---+--------------+-----+-------+------+-----+-----+----+---------
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9
------------------------------------------------------------------

Всього _______________________________________________________________________________________________________________

( сума прописом)

Керівник
 
______________
(підпис) 
______________________
(прізвище та ініціали) 
Головний бухгалтер
 
______________
(підпис) 
______________________
(прізвище та ініціали) 
М.П.     

Додаток 2.2

_________________________________________________________________
Назва головного розпорядника коштів, глава

Журнал
реєстрації розподілу коштів
при фінансуванні видатків за відомчою структурою

     ------------------------------------------------------------------
|Дата | N | Підрозділ | Сума |
|складання|розпо-|бюджетної класифікації| фінансування |
|розподілу|ділу |----------------------| |
|коштів |коштів|розділ|параграф|стаття| |
|---------+------+------+--------+------+------------------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
------------------------------------------------------------------

Примітка: пронумеровані сторінки журналу брошуруються, прошнуровуються та скріплюються підписами керівника і головного бухгалтера та відбитком печатки.

Додаток 2.3

_________________________________________________________________________________
Назва органу Держказначейства

Розпорядження
на перерахування коштів з
єдиного казначейського рахунка N _______
на рахунки нижчезазначених установ,
організацій і підприємств

від "____"_____________________ 199___ р. N ______

     ------------------------------------------------------------------
| N |Ідентифі-|Код | Код | Назва | Банківські |
|п\п|каційний |тери-|одержувача|одержувача| реквізити |
| |код одер-|торії| коштів | коштів |----------------------|
| | жувача | | | | Назва | код | номер |
| | коштів | | | |установи|банку|рахунка|
| | | | | | банку | | |
|---+---------+-----+----------+----------+--------+-----+-------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
------------------------------------------------------------------

Продовження таблиці.

          ---------------------------------------------------------
| Код | | |па- | | Сума |
|напрямку|розділ|глава|раг-|стаття| фінансування |
|видатків| | |раф | |---------------------|
| | | | | |Всього |в т.ч. оплата|
| | | | | | | рахунків |
|--------+------+-----+----+------+-------+-------------|
| 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
---------------------------------------------------------

Всього _____________________________________________________________________________________________________________

(сума прописом)

Начальник управління
(відділу) 
__________________
(підпис) 
_________________________
(прізвище) 
Погоджено: начальник
управління (відділу)
бухгалтерського обліку
і звітності
 



__________________
(підпис) 



_________________________
(прізвище) 
Отримав: начальник
операційно-
контрольного
управління (відділу)
 



__________________
дата час підпис 



_______________________
(прізвище) 

________________

* При перерахуванні коштів територіальним органам Держказначейства графи 10, 11, 12, 13 не заповнюються.

Додаток 2.4

Журнал
реєстрації розпоряджень

     ------------------------------------------------------------------
| Дата | N | Сума |
| складання | розпорядження | фінансування |
| розпорядження | | |
|---------------------+---------------------+--------------------|
| 1 | 2 | 3 |
------------------------------------------------------------------

Примітка:

1) На титульному листі журналу вказується назва органу казначейства, номер єдиного казначейського рахунка та рік ведення журналу.

2) Пронумеровані сторінки журналу брошуруються, прошнуровуються та скріплюються підписами керівника і головного бухгалтера та відбитком печатки.

Додаток 2.5

____________________________________________________________
Назва органу Держказначейсва

Картка обліку асигнувань

на ____________ рік
по __________________________________________________________________________________________________________________
(глава, назва головного розпорядника коштів)

      -----------------------------------------------------------------
| Код |Назва | |па- | | Затверджено на |
|одер- |розпо- |розділ|ра- |стаття|-----------------------------|
|жувача|рядника| |граф| | | в т.ч. по кварталах |
|коштів|коштів | | | | рік |-----------------------|
| | | | | | | I | II | III | IV |
|------+-------+------+----+------+-----+-----+-----+-----+-----|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
-----------------------------------------------------------------

Продовження таблиці.

                  -----------------------------------------
| Профінансовано | Залишки асигнувань|
|-------------------+-------------------|
|з початку|з початку|з початку|з початку|
|кварталу | року |кварталу | року |
| | | | |
|---------+---------+---------+---------|
| 11 | 12 | 13 | 14 |
-----------------------------------------

Разом по розділу

Разом по розпоряднику коштів

Разом по главі, в т.ч. по розділах

Додаток 2.6

__________________________________________________________________________________________________
Назва розпорядника коштів, глава

           --------------
Глава | |
--------------

Розподіл коштів державного бюджету
при фінансуванні через органи Держказначейства
від "____"_______________ 199_ р. N _________

від "____"_______________ 199_ р. N _________

     ------------------------------------------------------------------
| N |Ідентифіка-| Код |Назва одер-| Банківські реквізити |
|п/п|ційний код |одержувача|жувача | |
| |одержувача | коштів |коштів |-------------------------|
| | коштів | | | Назва | код | Номер |
| | | | |установи| банку | рахунку|
| | | | | банку | | |
|---+-----------+----------+-----------+--------+-------+--------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
------------------------------------------------------------------

Продовження таблиці.

               -----------------------------------------------
|Підрозділ бюджетної | Сума |
| класифікації | |
|---------------------+-----------------------|
|розділ | па- | стаття|Всього| фінан-| оплата |
| | ра- | | |сування|рахунків|
| | граф| | | | |
|-------+-----+-------+------+-------+--------|
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
-----------------------------------------------

_____________________________________________________________________________________________________________________
(назва територіальної одиниці)

Разом по територіальній одиниці

Всього, в т.ч. по підрозділах бюджетної класифікації

Керівник
 
__________________
(підпис)  
______________________________
(прізвище та ініціали) 
Головний бухгалтер
 
__________________
(підпис)  
______________________________
(прізвище та ініціали) 
М.П.     

Додаток 2.7

____________________________________________________________________________
Назва головного розпорядника коштів

                   ----------------
Глава | |
----------------

Витяг з розподілу коштів
державного бюджету

від "___"______________ 199_ р. N _______________
по __________________________________________
назва одержувача коштів

     ------------------------------------------------------------------
| N | Підрозділ бюджетної | Сума |
|п/п| класифікації |-----------------------------------|
| |------------------------|Всього| в т.ч. |
| |розділ|параграф| стаття | |----------------------------|
| | | | | |фінансування|оплата рахунків|
|---+------+--------+--------+------+------------+---------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
|---+------+--------+--------+------+------------+---------------|
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
------------------------------------------------------------------

Керівник

Головний бухгалтер

Додаток 2.8

______________________________________________________________________________
Назва органу Держказначейства

Реєстр
на здійснення видатків з бюджетного рахунка
єдиного казначейського рахунка N _________

Державним казначейством в __________________________________________________________________________________________
(область, місто, район)

від "___" __________________ 199___р. N____________

    ------------------------------------------------------------------
N |Код |Назва |Підрозділ бюджетної | Сума |При-
п/п|одер-|розпо-| класифікації | |міт-
|жува-|ряд- |--------------------+----------------------|ка
|ча |ника |роз-|гла-|па- |стат-|Всьо-| в т.ч. |
|кош- |коштів|діл |ва |ра- |тя |го |----------------|
|тів | | | |граф| | |фінан- | оплата |
| | | | | | | |сування|рахунків|
---+-----+------+----+----+----+-----+-----+-------+--------+-----
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11
------------------------------------------------------------------

Всього _____________________________________________________________________________________________________________

( сума прописом)

Начальник управління (відділу)
 
______________
(підпис) 
_____________________________
(прізвище та ініціали) 

Додаток 2.9

_____________________________________________________________________
Назва органу Держказначейства

Реєстр платіжних доручень
на фінансування видатків державного
бюджету по рахунку N ____________
за ____________________ 199____р.

число, місяць

     ------------------------------------------------------------------
| N |Ідентифіка-| Код | Назва | N | |
|п/п|ційний код |одержувача|одержувача коштів|платіжного| Сума |
| |одержувача | коштів | | доручення| |
| | коштів | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
|---+-----------+----------+-----------------+----------+--------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
|---+-----------+----------+-----------------+----------+--------|
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
|---+-----------+----------+-----------------+----------+--------|
| | | | Разом | | |
------------------------------------------------------------------

Продовження таблиці.

                   --------------------------------------
| Банківські реквізити | |
| одержувача коштів | Відмітка |
|------------------------| про оплату|
| Назва | код | Номер | |
|установи| банку |рахунка| |
| банку | | | |
|--------+-------+-------+-----------|
| 7 | 8 | 9 | 10 |
|--------+-------+-------+-----------|
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|--------+-------+-------+-----------|
| | | | |
--------------------------------------

Начальник органу
Держказначейства 
_______________
(підпис) 
_________________________________
(прізвище та ініціали) 
Головний бухгалтер
 
_______________
(підпис) 
_________________________________
(прізвище та ініціали) 
М.П.     

Додаток 3.1

____________________________________________________________
орган Держказначейства

                                -----------
_________________________ -----------

назва розпорядника коштів N глави

                                -----------
_________________________ -----------

N реєстраційного рахунку розділ

Особова картка
за 199 _____ рік

      -----------------------------------------------------------------
| | | | N | Затверджено | Виділено |
|Пара-|Стаття|Дата|доку-| кошторисом | коштів |
|граф | | |мента|-------------------+-------------------|
| | | | |на |в т.ч. на пото-| за|в т.ч. на пото-|
| | | | |рік|чний квартал |рік|чний квартал |
| | | | | |---------------| |---------------|
| | | | | | I | II|III| IV| | I | II|III| IV|
|-----+------+----+-----+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10| 11| 12| 13| 14|
-----------------------------------------------------------------

Продовження таблиці.

        -------------------------------------------------------------
| Касові |Залишок невикорист.| Залишок |
| видатки | коштів на рахунку | фінансування |
|-------------------+-------------------+-------------------|
| на|в т.ч. за пото-| на|в т.ч. за пото-| на|в т.ч. за пото-|
|рік|чний квартал |рік|чний квартал |рік|чний квартал |
| |---------------| |---------------| |---------------|
| | I | II|III| IV| | I | II|III| IV| | I | II|III| IV|
|---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---|
| 15| 16| 17| 18| 19| 20| 21| 22| 23| 24| 25| 26| 27| 28| 29|
-------------------------------------------------------------

Додаток 3.2

Меморіальний ордер N _________
від "15" лютого 1997 р.

     

Платник Головдержказначейство

Код за --------------
ЄДРПОУ | 20055032 |
--------------

                             

Банк платника Код банку Дебет Сума

------------- -----------------
ОКУ Головдержказначейства| | рах.N | 124104 | |
------------------------ ------------- ----------|5000 |
Одержувач Національний університет | |
Код за --------------------------- | |
ЄДРПОУ | 17832405 | Кредит | |
------------ ----------| |
Бланк одержувача Код банку рах.N |200075001| |
------------ |---------| |
ОКУ Головдержказначейства| | рах.N | | |
------------ -----------------

Сума словами

П'ять тисяч гривень 00 коп.
--------------------------------------------------------------

Призначення платежу: кошти на оплату
видатків по р.200, ст.3 - 5000=
 
Проведено

"___"________________ 199__ р. 

Додаток 3.3

Платіжне доручення N _________
від "5" лютого 1997 р.

     Платник            
Код за ------------
ЄДРПОУ | 20055032 |
------------

                              

Банк платника код банку Дебет Сума

---------- ---------------
ОПЕРУ Нацбанка в м.Київ | 300001 | рах. N |124104 | |
------------------------ ---------- --------| |
|100= |
Одержувач Магазин N 1075 | |
------------ | |
Код за | 19078123 | Кредит | |
ЄДРПОУ ------------ --------| |
Бланк одержувача код банку рах. N |467564 | |
---------- |-------| |
Залізничне | 322284 | рах. N | | |
відділення ПІБ ---------- ---------------

Сума словами

Сто гривень 00 коп.
----------------------------------------------------------------

Призначення платежу (За Національний університет)   
За канцтовари по р.
N 18 від 04.02.97 р.
в т.ч. ПДВ 16-70
 
Проведено


"___"______________199__р. 

    ---------
| М.П. | Підписи платника
---------

Додаток 3.4
______________________________________
орган Держказначейства

Рішення
про проведення перевірки

"___"________________ 199_ р.

Доручити ______________________________________________________________________________________________________________

прізвище, ім'я, по батькові, посада
провести перевірку по платіжному дорученню

від _____________________ 199_ р. на суму _____________________________________________________________________________ грн.,

прописом

що подано _____________________________________________________________________________________________________________

назва розпорядника коштів

в зв'язку з ______________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________

Строк перевірки ________________________________________________________________________________________________________

Заступник начальника ГУДКУ
-------------------------------------------
(начальник відділу) 
__________________
підпис
 

Додаток 3.5

_________________________________________
орган Держказначейства 
"___"________________ 199 __ р.
 



 
_____________________________
розпорядник коштів
_____________________________
N реєстраційного рахунка 

Відмова
в оплаті N _________

В проведенні платежу відповідно до ________________________________________________________________________________________

назва документа

"___"______________ 199_ р. на суму ___________________________________________________________________________________ грн.

дата (прописом)

на користь _____________________________________________________________________________________________________________

назва отримувача коштів

відмовлено в зв'язку з: ____________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________

Начальник органу
Державного казначейства  

____________________  

_____________________________ 
Виконавець:
казначей __________________
тел._______________________ 


 


 

Додаток 3.6
_______________________________________________________
орган Держказначейства

Журнал
реєстрації відмов в оплаті рахунків

     ------------------------------------------------------------------
| N |Дата|N реєстрацій-| Назва розпо- |Сума| Прізвище|Розпис в |
|п/п| |ного рахунка | рядника | |виконавця|отриманні|
| | | | коштів | | | відмови |
|---+----+-------------+----------------+----+---------+---------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
|---+----+-------------+----------------+----+---------+---------|
| | | | | | | |
| | | | | | | |
------------------------------------------------------------------

Додаток 3.7

                 -------------------------------------------
| Міністерство фінансів України |
| Головне управління Державного |
| казначейства України |
| |
| Підлягає оплаті |
| |
| розд._________ пар.________ ст._______ |
| |
| Казначей _____________________________ |
| прізвище |
| |
| Дата |
-------------------------------------------

                 -------------------------------------------
| Міністерство фінансів України |
| Головне управління Державного |
| казначейства України |
| |
| Оплачено |
| |
| Казначей _____________________________ |
| прізвище |
| |
| Дата |
-------------------------------------------

Додаток 3.8

Національний університет
_______________________________________
підприємство-одержувач і його адреса
_______________________________________
Ідентифікаційний код ЄДРПОУ 17832405
_______________________________________
Національний університет
_______________________________________
підприємство-платник і його адреса
_______________________________________
200075001
рахунок -------------------- МФО -------------

ОКУ Головдержказначейства
_______________________________________
(найменування банку) 



Бланк суворої звітності
Типова форма N М-2







Довіреність дійсна

25 березня 7
до ---------- 199 --- р. 

  АЕЕ
Довіреність ---------------- N 557451
серія

15 березня 7
Дата видачі ______________ 199___ р.

 

Видано Іванову Івану Івановичу
______________________________________________________________________________________________________________________

(посада, прізвище, ім'я, по батькові)

Документ, що засвідчує особу паспорт
__________________________________ 
 

IV-МА 723124 10.07. 86
серія _____________ N ___________ від _____________ 19____ р. 
 

Дарницьким ВВС м. Києва
Виданий _______________________________________________________________________________________________________________
(ким виданий документ)

Головдержказначейства
На отримання від ________________________________________________________________________________________________________
(найменування організації постачальника)

договором від 28.02.97 р.
цінностей за ________________________________________________________________
(N і дата наряду) 
 

Перелік цінностей, які належить отримати:

       --------------------------------------------------------------
|NN |Найменування | Одиниця виміру |Кількість (прописом)|
|п/п|цінностей | | |
|---+------------------+----------------+--------------------|
| | Грошовий чек | гривень | п'ять тисяч |
| | в т.ч. | | |
|---+------------------+----------------+--------------------|
|1. | заробітна плата | гривень | п'ять тисяч |
|---+------------------+----------------+--------------------|
| | | | |
|---+------------------+----------------+--------------------|
| | | | |
|---+------------------+----------------+--------------------|
| | | | |
--------------------------------------------------------------

Іванов
Підпис _______________________________________________________________________________________________ засвідчую
(зразок підпису особи, що одержала довіреність)

Керівник підприємства підпис

Головний бухгалтер підпис

Національний університет

Місце печатки

Додаток 3.9

З Додатком 3.9 до наказу можна ознайомитись: розділ "Довідники", підрозділ "Додатки до документів", папка "Накази".

Додаток 4.1

________________________________________________________________________
назва органу Держказначейства

Картка обліку асигнувань
і касових видатків на ________ рік
по _____________________________________________________________________
(назва головного розпорядника коштів)

Глава __________________ розділ ______________________ стаття ____________

Залишок коштів на поточному бюджетному рахунку станом на 01.01. _______ ____________________________

     ------------------------------------------------------------------
| | Назва | N | Затверджено на | Профінансовано |
|Дата|документа |доку- |--------------------+--------------------|
| | |мента | | | | |
| | | |рік | в т.ч. по |рік | в т.ч. по |
| | | | | кварталах | | кварталах |
| | | | |---------------| |---------------|
| | | | | I | II|III| IV| | I | II|III| IV|
|----+----------+------+----+---+---+---+---+----+---+---+---+---|
| 1 | 2 | 3 | | | | | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10|
------------------------------------------------------------------

Продовження таблиці.

            -----------------------------------------------------
| Касові видатки| Залишок |Залишок коштів на |
| |невикористаних |бюджетному рахунку|
| | асигнувань |станом на 1-ше |
|---------------+----------------|число місяця, |
| за | з | з | з |наступного за |
|місяць |початку|початку |початку| звітним |
| | року |кварталу| року | |
|-------+-------+--------+-------+------------------|
| 11 | 12 | 13 | | 14 |
-----------------------------------------------------

Додаток 4.2
__________________________________________________________________
орган Держказначейства

Відомість
обігу грошових коштів Державного бюджету

на ______________________________
N бюджетного рахунку єдиного
казначейського рахунка

за _______________________ 199_ р.

(місяць)

Залишок на початок місяця ______________

            ----------------------------------------------------
| | Надійшло коштів |
| Дата |-------------------------------------------|
| | Сума по розділах | Загальна |
| |--------------------------------| сума |
| | | | | | | | | | | | | |
|------+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+----------|
| 1 | 2| 3| 4| 5| 6| 7| 8| 9|10|11|12| 13 |
|------+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+----------|
| | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | |
|------+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+----------|
|Разом:| | | | | | | | | | | | |
----------------------------------------------------

Продовження таблиці.

                ---------------------------------------------
| Перераховано коштів |
|-------------------------------------------|
| Сума по розділах | Загальна |
|--------------------------------| сума |
| | | | | | | | | | | | |
|--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+----------|
|14|15|16|17|18|19|20|21|22|23|24| 25 |
|--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+----------|
| | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | |
|--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+----------|
| | | | | | | | | | | | |
---------------------------------------------

Залишок на кінець місяця _______________

Додаток 4.3

Кодування операцій,
що проводяться органами Державного казначейства

     -----------------------------------------------------------------
Код | Зміст запису, що замінюється кодом операції
операції|--------------------------------------------------------
| по дебету | по кредиту
--------+-----------------------------+--------------------------
1. |Списано відповідно до вашого |Зараховано відповідно
|доручення |до копії платіжного дору-
| |чення, що додається
--------+-----------------------------+--------------------------
2. |Списано відповідно до меморі-|Зараховано відповідно до
|ального ордера (при частковій|копії меморіального
|оплаті копії меморіального |ордера
|ордера) |
--------+-----------------------------+--------------------------
40. |Сплачена готівкою заробітна |Зарахована готівкою депо-
|плата відповідно до вашого |нована заробітна плата
|чека |відповідно до вашої об'яви
| |на внесення готівки
--------+-----------------------------+--------------------------
41. |Видачі та інші виплати, що |Зарахована готівкою допо-
|не входять до складу |мога відповідно до вашої
|коштів, які направлені на |об'яви на внесення готівки
|споживання |Зараховані готівкою кошти
| |господарських витрат
| |відповідно до об'яви на
| |внесення готівки
--------+-----------------------------+--------------------------
42. |Видачі стипендії |
--------+-----------------------------+--------------------------
43. |Видачі на витрати за |
|відрядженнями |
--------+-----------------------------+--------------------------
50. |Видачі на виплату пенсій, |
|допомог і страхових від- |
|шкодувань |
--------+-----------------------------+--------------------------
54. |Видачі позик індивідуальним |
|позичальникам |
--------+-----------------------------+--------------------------
56. |Видачі грошей за придбану |
|іноземну валюту |
--------+-----------------------------+--------------------------
59. |Видачі підкріплень підприєм- |
|ствам Міністерства зв'язку |
--------+-----------------------------+--------------------------
61. |Видачі на інші цілі |
-----------------------------------------------------------------

Додаток 4.4

     ------------------------------------------------------------------
|Управління Держказначейства |
| по м.Києву |
| |
| Виписка |
| Національний університет |
| _________________ |
| дата |
| |
|Реєстраційний рахунок |
| N 17568302 |
| |
------------------------------------------------------------------
Номер| Дата | МФО |Рахунок, |Номер |Код | Обороти
опе- | | |що корес-|доку- |опе- |------------------
рації| | |пондує |мента |рації| Д-т | К-т
| | | | | | |
-----+----------+------+---------+-------+-----+--------+---------
|05.03.96р.| | |Залишок| | |10.345=28
| | | | | | |
1. |05.03.96р.|320010| 649105 | 87 | 1 |5 000=28|
| | | | | | |
2. |05.03.96р.|322012| 749105 | 42 | 1 | 302=00|
| | | | | | |
3. | | | |Обороти| |5 302=28| 0=00
| | | | | | |
|06.03.96р.| | |Залишок| | | 5 043=00
| | | | | | |
------------------------------------------------------------------

Додаток 4.5

_________________________________________________________________
орган Держказначейства

Відомість
обігу коштів по реєстраційних рахунках

станом на ____________________ 199_ р.

     ------------------------------------------------------------------
|Номер реєстраційного| Сальдо на | | Сальдо на |
| рахунка | ......... | Обіг за ..........| ......... |
| |-----------+-------------------+-----------|
| | К-т | Д-т | К-т | К-т |
|--------------------+-----------+----------+--------+-----------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
|--------------------+-----------+----------+--------+-----------|
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|--------------------+-----------+----------+--------+-----------|
| Всього: | | | | |
------------------------------------------------------------------

Начальник відділу платежів ____________________________________________

Додаток 4.6

від "15" лютого 1997 р.

            

Платник Національний університет

------------
Код за | 17832405 |
ЄДРПОУ ------------

           Банк платника          код банку          Дебет      Сума                  
---------- ------------------
ОКУ | 311002 | рах. N|200075001 | |
Головдержказначейства ---------- -----------| 100=|
| |
Одержувач | |
---------- | |
Код за |17832405| Кредит | |
ЄДРПОУ ---------- -----------| |
Банк одержувача код банку рах. N|214075001 | |
-------- |----------| |
ОКУ |311002| | | |
Головдержказначейства -------- ------------------

Сума словами
Сто гривень 00 коп.
---------------------------------------------------------------

Призначення платежу: помилково
зараховані кошти 
Проведено
"___"___________________199__р. 

Додаток 4.7.

Звіт
про використання коштів
Державного бюджету

по ______________________________________________
орган Держказначейства

на _______________________________________ 199_ р.

     ------------------------------------------------------------------
Роз-|Гла-|Па- |Стат-|Наймену-|Затвер-|Виділено|Касові|Залишок
діл |ва |ра- |тя |вання |джено |з почат-|видат-|невикорис-
| |граф| |установи|коштів |ку року |ки |таних коштів
----+----+----+-----+--------+-------+--------+------+------------
1| 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8
----+----+----+-----+--------+-------+--------+------+------------
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
------------------------------------------------------------------

Начальник органу Держказначейства _____________________________________