Документ втратив чиннiсть!

ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ СТАТИСТИКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ
N 165 від 22.05.2000

(Наказ відмінено згідно Наказу Держкомстат
N 312 від 27.06.200
1)

Про затвердження форми обстеження N 1-АС (реформа)
"Обстеження стану реформування аграрного сектора"

З метою отримання даних про стан реформування аграрного сектора відповідно до Указу Президента від 03.12.99 р. N 1529 "Про невідкладні заходи щодо прискорення реформування аграрного сектора економіки" НАКАЗУЮ:

1. Затвердити форму обстеження N 1-АС (реформа) "Обстеження стану реформування аграрного сектора" (додається).

2. Поширити зазначену форму обстеження на сільськогосподарські підприємства усіх організаційно-правових форм господарювання, що були утворені в процесі реформування недержавних сільськогосподарських підприємств на основі приватної власності на землю та майно, за винятком фермерських господарств, створених на землях запасу та особистого підсобного господарства.

3. Управлінню статистики сільського господарства та навколишнього середовища Держкомстату (Прокопенко О.М.):

3.1. Здійснювати методологічне та організаційне керівництво збором та розробкою даних обстеження сільськогосподарських підприємств за вищевказаною формою.

3.2. Визначити до 24 травня п.р. необхідний тираж, підготувати і передати ІВЦ Держкомстату оригінал затвердженої форми обстеження N 1-АС (реформа) для її тиражування.

3.3. Підготувати до 5 липня п.р. статистичні матеріали для інформування Кабінету Міністрів України про результати проведеного обстеження.

4. Начальникам Головного управління статистики в Автономній Республіці Крим та обласних управлінь статистики забезпечити:

4.1. Проведення станом на 1 червня п.р. обстеження сільськогосподарських підприємств за формою N 1-АС (реформа).

4.2. Збирання, розробку та подання до 23 червня п.р. управлінню статистики сільського господарства та навколишнього середовища Держкомстату звітів за цією формою.

5. Фінансово-економічному управлінню (Сорокіна Т.В.) забезпечити розміщення та фінансування замовлення на виготовлення та розсилку тиражу форми обстеження N 1-АС (реформа).

6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Комітету Остапчука Ю.М.

Голова Комітету О.Г.Осауленко

Державний комітет статистики України

-----------------------------------------------------------------------------
| Коди |
|----------------------------------------------------------------------------|
|-----+---------+-------+------+------+-----+--------+---------+-----+---+---|
|форми|організа-|терито-|галузі|виду |форми|органі- | | | |КС |
|доку-|ції-скла-|рії за |за |еконо-|влас-|заційно-| | | | |
|мента|дача іде-|КОАТУУ |ЗКГНГ |мічної|ності|правової| | | | |
| за |нтифіка- | | |діяль-| за |форми | | | | |
| ДКУД|ційний | | |ності | КФВ |господа-| | | | |
| |код за | | | за | |рювання | | | | |
| |ЄДРПОУ | | |КВЕД | |за КОПФГ| | | | |
| | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | |
|-----+---------+-------+------+------+-----+--------+---------+-----+---+---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |10 |11 |
------------------------------------------------------------------------------
Республіка/ Форма N 1-АС (реформа)
Область: __________________________________
Район: ____________________________________ Затверджена
Назва села: _______________________________ наказом Держкомстату України
Назва господарства: _______________________ від 22 травня 2000 р. N 165
Ідентифікаційний код
за ЄДРПОУ _________________________________ Поштова - разова
Прізвище
господаря (голови):________________________ Подається не пізніше 10 червня 2000
року сільгосппідприємствами усіх
організаційно-правових форм
господарювання, що були утворені в
процесі реформування недержавних
сільгосппідприємств на основі
приватної власності на землю та
майно, за винятком фермерських
господарств, створених на землях
запасу - районному відділу
статистики за місцем розташування

Шановний керівнику/фермере, у відповідності і на підставі Закону України "Про державну статистику" ( 2614-12 ) Державний комітет статистики з метою отримання даних про стан реформування аграрного сектору проводить обстеження новостворених сільськогосподарських підприємств. Просимо заповнити бланк обстеження і в установлений термін повернути районному відділу статистики за місцем розташування. У разі виникнення питань щодо заповнення бланку, звертайтесь за консультативною допомогою до місцевих органів державної статистики. Дані, одержані з цього бланку, є КОНФІДЕНЦІЙНИМИ. Вони використовуватимуться лише для аналізу по сукупності підприємств. Дякуємо за співробітництво!

Обстеження
стану реформування аграрного сектора

Розділ 1. Загальний

1. Вкажіть організаційно-правову форму господарювання Вашого підприємства:

потрібне відмітити v

+---------------------------------------------------------------------------+
|Приватне | |Селянське | |Кооператив| |Відкрите | |Закрите | |
|(приватно-орендне)| |(фермерське)| | | |акціонерне| |акціонерне| |
| | |господарство| | | |товариство| |товариство| |
|--------------------+--------------+------------+------------+-------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
|--------------------+--------------+------------+------------+-------------|
|Товариство з | |Товариство з| |Повне | |Командитне| | Інше | |
|обмеженою | |додатковою | |товариство| |товариство| | | |
|відповідальністю | |відповідаль-| | | | | | | |
| | |ністю | | | | | | | |
|--------------------+--------------+------------+------------+-------------|
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
+---------------------------------------------------------------------------+

2. Чи є Ваше підприємство правонаступником реформованого сільгосппідприємства (колишнього КСП)? потрібне відмітити v

+--------------------------------------------------------------------+
|так, усіх прав та| |так, але в частині | |не є правонаступником| |
|зобов'язань | |прав та зобов'язань| | | |
|--------------------+----------------------+------------------------|
| 1 | 2 | 3 |
+--------------------------------------------------------------------+

3. Чи брало Ваше підприємство зобов'язання щодо розрахунків по заборгованій заробітній платі з працівниками реформованого підприємства (колишнього КСП)? потрібне відмітити v

+-------------+-----------+
| Так | |Ні | |
|-------------+-----------|
| 1 | 2 |
+-------------+-----------+

4. Яка сума невиплаченої заробітної плати за цими зобов'язаннями (що утворені в колишньому КСП), тис. грн. (з одним дес. знаком)

4.1. на момент утворення Вашого підприємства |_________________|

4.2. станом на 10 травня |_________________|  

5. Вкажіть ЗАГАЛЬНУ СУМУ ЗАБОРГОВАНОСТІ із виплати заробітної плати по Вашому підприємству станом на 10 травня поточного року, тис.грн. (з одн. дес. знак.)

                                                               |_________________|           

6. Вкажіть, чи збережені Вашим підприємством землі колишнього КСП єдиним масивом?

потрібне відмітити v

+-------------+-----------+
| Так | |Ні | |
|-------------+-----------|
| 1 | 2 |
+-------------+-----------+

7. Вкажіть, чи є Ваше підприємство користувачем цілісного майнового комплексу (або частини) колишнього КСП?

потрібне відмітити v

+-------------+-----------+
| Так | |Ні | |
|-------------+-----------|
| 1 | 2 |
+-------------+-----------+-

8. Вкажіть кількість засновників Вашого підприємства:

потрібне відмітити v

+-------------------------------------------
|1 (один)| |Від 2 до 10| |Від 11 до 20|
|-----------+--------------+---------------
| 1 | 2 | 3
+-------------------------------------------

(продовження таблиці)

+-------------------------------------------------------------------+
|Від 21 до 100| |Від 101 до 500| |ід 501 до 1000| |Більше 1000| |
+----------------+-----------------+-----------------+--------------|
| 4 | 5 | 6 | 7 |
+-------------------------------------------------------------------+

9. Якщо Ваше підприємство засновано однією особою, то вкажіть:

9.1. вік засновника-господаря (повних років):

потрібне відмітити v

+--------------------------------------------------------------------------+
|До 30 | | 31 - 40 | | 41 - 50 | | 51 - 60 | | Більше 60| |
|-----------+--------------+---------------+----------------+--------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
+--------------------------------------------------------------------------+

9.2. стать:

потрібне відмітити v

+--------------------+----------------------+-
| чоловіча | | жіноча | |
|--------------------+----------------------|
| 1 | 2 |
+--------------------+----------------------+

станом на 1 червня

                                                    --------------
10. Вкажіть ОБЛІКОВУ ЧИСЕЛЬНІСТЬ працюючих у | |
Вашому підприємстві (всі працівники, які | |
прийняті на постійну, сезонну, а також на | |
тимчасову роботу строком на один день і | |
більше), осіб |------------|
11. Вкажіть ЧИСЕЛЬНІСТЬ НЕОПЛАЧУВАНИХ працівників | |
(працівники, винагорода яких не є заробітною | |
платою, а прямо залежить від прибутку (або | |
можливості його отримання), що виникає від | |
виробництва товарів та послуг. До таких | |
працівників відносяться власники (засновники) | |
підприємства, які працюють самостійно або з | |
партнерами, а також роботодавці, які наймають | |
працівників, та члени їх сімей, які працюють | |
безкоштовно.), осіб |------------|
12. Вкажіть скільки у Вашому підприємстві | |
УПРАВЛІНЦІВ (агрономів, зоотехніків, | |
інженерів, ветлікарів, економістів, | |
бухгалтерів тощо), осіб |------------|
13. Вкажіть скільки ПЕНСІОНЕРІВ пов'язано з Вашим | |
підприємством (внесли земельні частки (паї) | |
або майнові паї, працюють), осіб |------------|
14. Вкажіть скільки з них ПРАЦЮЮТЬ у Вашому | |
підприємстві, осіб | |
--------------

Розділ 2. Землекористування, тваринництво та техніка

1. Вкажіть кількість укладених договорів оренди земельних часток (паїв) за терміном їх дії (повних років):

станом на 1 червня

+----------------------------------------------------------------+
|До 3 років |На 4 - 5 років| На 6 - 10 років| Більше 10 років |
|-------------+--------------+----------------+------------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 |
|-------------+--------------+----------------+------------------|
+----------------------------------------------------------------+

2. Чи укладені договори оренди на майно (майновий комплекс), яке належить колишнім пайовикам реформованого КСП?

потрібне відмітити v

+-------------------------+
| Так | |Ні | |
|-------------+-----------|
| 1 | 2 |
+-------------------------+

3. Вкажіть кількість договорів оренди майнових паїв

3.1. Загальна вартість цих орендованих майнових паїв, тис.грн. (з одним дес. знаком) (включаючи основні та оборотні фонди)

4. Яка площа землі використовується у Вашому підприємстві (включаючи землі, взяті в оренду)?

НЕ ВКЛЮЧАТИ: ЗЕМЛІ, ПЕРЕДАНІ БУДЬ-КОМУ ІНШОМУ НА ОРЕНДНИХ УМОВАХ

+----------------------------------------------------------------------------+
| |Сільгоспугіддя | Із них площа, га: |
| |----------------+--------------------------|
| |кількість|площа,|ріллі|багатор. |сінокосів |
| |паїв |га | |насаджень|та пасовищ|
|--------------------------------+---------+------+-----+---------+----------|
|1. Всього землі | | | | | |
|--------------------------------+---------+------+-----+---------+----------|
|у тому числі: | | | | | |
|1.1. земля, яка перебуває у | | | | | |
|власності та користуванні | | | | | |
|засновників підприємства | | | | | |
|--------------------------------+---------+------+-----+---------+----------|
|1.2. земля, яка використовується| | | | | |
|на умовах оренди - всього | | | | | |
|у тому числі орендована у: | | | | | |
|--------------------------------+---------+------+-----+---------+----------|
|1.2.1. фізичних осіб (земельні | | | | | |
|частки (паї) | | | | | |
|--------------------------------+---------+------+-----+---------+----------|
|1.2.2. юридичних осіб (із земель| | | | | |
|запасу, селянське (фермерське) | | | | | |
|господарство, державне | | | | | |
|підприємство, інше підприємство)| X | | | | |
+----------------------------------------------------------------------------+

5. Розмір плати за оренду земельної частки (паю) складає від встановленої вартості земельної частки (паю):

потрібне відмітити v

+----------------------------------------------------------------+
|Менше 1 % | | 1 % | |Від 1,1 % до 2 %| | Більше 2 %| |
|---------------+-------------+-------------------+--------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 |
+----------------------------------------------------------------+

6. Яка форма та ЗАГАЛЬНИЙ розмір (за рік) орендної плати за всі земельні частки (паї), передбачені в договорах оренди?

+----------------------------------------------------------------+
| | Одиниці виміру |ЗАГАЛЬНИЙ РОЗМІР|
| | |орендної плати |
|-----------------------------+-----------------+----------------|
|1. Оплата грошима |тис.грн. (з одним| |
| | дес.знаком) | |
|-----------------------------+-----------------+----------------|
|2. Натуральна оплата: | | |
|2.1. Зерном | центнерів | |
|-----------------------------+-----------------+----------------|
|2.2. Соняшником | центнерів | |
|-----------------------------+-----------------+----------------|
|2.3. Цукром | центнерів | |
|-----------------------------+-----------------+----------------|
|2.4. Олією | кг | |
|-----------------------------+-----------------+----------------|
|2.5. Поголів'ям великої | | | |
|рогатої худоби |голів/центнерів | 1) | 2) |
|-----------------------------+-----------------+-------+--------|
|2.6. Поголів'ям свиней |голів/центнерів | 1) | 2) |
|-----------------------------+-----------------+----------------|
|3. Наданням послуг |тис.грн. (з одним| |
|(відробітком) | дес.знаком) | |
+----------------------------------------------------------------+

1) - показується кількість голів;

2) - показується їх жива маса в центнерах

7. Як Ви плануєте виплачувати (виплачуєте) орендну плату за земельні частки (паї)?

потрібне відмітити v

+-----------------------------------------------------------------------+
|Щомісячно| |Щомісячно| |Після отримання| | За | |Інше| |
| | | | | урожаю | |результатами року| | | |
|-----------+------------+------------------+-------------------+-------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
+-----------------------------------------------------------------------+

8. Вкажіть чисельність поголів'я худоби та птиці

станом на 1 червня

+----------------------------------------------------------------+
| |Всього, голів|у тому числі поголів'я,|
| | |що взято в оренду, як |
| | |майновий пай |
|--------------------------+-------------+-----------------------|
|1. Велика рогата худоба | | |
|--------------------------+-------------+-----------------------|
|1.1. у т. ч. корови | | |
|--------------------------+-------------+-----------------------|
|2. Свині | | |
|--------------------------+-------------+-----------------------|
|3. Птиця усіх видів | | |
+----------------------------------------------------------------+

9. Вкажіть кількість сільськогосподарської техніки, яка є у Вашому підприємстві, включаючи орендовану, штук:

станом на 1 червня

+----------------------------------------------------------------+
| |Всього |у тому числі взято в |
| | | оренду |
|----------------------------+------------+----------------------|
|9.1. Трактори | | |
|----------------------------+------------+----------------------|
|9.2. Комбайни - всього | | |
|----------------------------+------------+----------------------|
|9.2.1. з них: зернозбиральні| | |
|----------------------------+------------+----------------------|
|9.2.2. кормозбиральні | | |
|----------------------------+------------+----------------------|
|9.3. Вантажні автомобілі | | |
|----------------------------+------------+----------------------|
|9.4. Сівалки | | |
+----------------------------------------------------------------+

10. Чи мало Ваше підприємство у поточному році витрати на придбання сільськогосподарської техніки та іншого обладнання?

потрібне відмітити v

10.1. Вкажіть суму витрат на придбання техніки та обладнання, тис.грн. (з одним дес. знаком) |_________________|

Розділ 3. Будівництво та соціальна сфера

1. Чи здійснювало Ваше підприємство у поточному році будівництво?

потрібне відмітити v

1.1. Вкажіть суму витрат на будівництво, тис.грн. (з одним дес. знаком) |________________|

2. Вкажіть вартість основних фондів, на балансі на що має Ваше підприємство станом позабалансових
на 1 червня поточного року, тис.грн. рахунках (з одним дес. знаком):

                                            +----------+--------------+
2.1. ПО ПЕРВІСНІЙ вартості (сума | | |
витрат, пов'язаних із | | |
виготовленням, придбанням, | | |
доставкою, спорудженням, | | |
страхуванням під час | | |
транспортування, державною | | |
реєстрацією, реконструкцією та | | |
іншим поліпшенням основних | | |
фондів, а також суми індексації | | |
(переоцінки основних фондів) | | |
|----------+--------------|
2.2. по ЗАЛИШКОВІЙ вартості (різниця | | |
між первісною вартістю основних | | |
фондів та сумою їх зносу) | | |
+----------+--------------+

3. Чи утримує Ваше підприємство об'єкти соціальної інфраструктури?

потрібне відмітити v

3.1. Вкажіть які:

потрібне відмітити v

+--------------------------------------------------------------------------+
|Житловий|Школа|Дитячий|Медична |Клуб, |Біблі-|Їдальня, |Баня|Інженерні|
| фонд | |садок |установа|заклад |отека |кафе і т.п.| |мережі |
| | | | |культури| | | | |
|--------+-----+-------+--------+--------+------+-----------+----+---------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
|--------+-----+-------+--------+--------+------+-----------+----+---------|
+--------------------------------------------------------------------------+

4. Чи плануєте Ви передати протягом 2000 року в комунальну власність об'єкти соціальної інфраструктури?

потрібне відмітити v

4.1. Вкажіть, які об'єкти соціальної інфраструктури будуть передаватися:

потрібне відмітити v

+--------------------------------------------------------------------------+
|Житловий|Школа|Дитячий|Медична |Клуб, |Біблі-|Їдальня, |Баня|Інженерні|
| фонд | |садок |установа|заклад |отека |кафе і т.п.| |мережі |
| | | | |культури| | | | |
|--------+-----+-------+--------+--------+------+-----------+----+---------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
|--------+-----+-------+--------+--------+------+-----------+----+---------|
+--------------------------------------------------------------------------+

Керівник підприємства/фермер _____________________________________________ тел. __________________
підпис

"___"___________ 2000 р.