МІНІСТЕРСТВО СТАТИСТИКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
N 253 від 09.10.95
м.Київ
(Наказ втратив чинність з 01.01.2009 р. на підставі Наказу
Державного комітету статистики України
N 489 від 05.12.2008)
Про затвердження типових форм первинного обліку
На виконання заходів по реалізації Державної програми переходу України на міжнародну систему обліку і статистики НАКАЗУЮ:
1. Затвердити типові форми первинного обліку і ввести їх в дію з 1 січня 1996 року:
з обліку особового складу:
П-1 "Наказ (розпорядження) про прийом на роботу"
П-3 "Алфавітна картка";
П-4 "Особова картка спеціаліста з вищою освітою, який виконує науково-дослідні, проектно-конструкторські і технологічні роботи";
П-5 "Наказ (розпорядження) про переведення на іншу роботу";
П-6 "Наказ (розпорядження) про надання відпустки";
П-7 "Список N __ про надання відпустки";
П-8 "Наказ (розпорядження) про припинення трудового договору (контракту).
з обліку використання робочого часу:
П-12 "Табель обліку використання робочого часу та розрахунку заробітної плати";
П-13 "Табель обліку використання робочого часу";
П-14 "Табель обліку використання робочого часу";
П-15 "Список осіб, які працювали в надурочний час";
П-16 "Листок обліку простоїв".
2. Управлінню статистичних стандартів, класифікацій та реєстрів (Чекменьов А.О.) у місячний термін надіслати Держкомстату Автономної Республіки Крим, обласним, Київському і Севастопольському міським управлінням статистики, підприємствам "Бланковидаву", міністерствам, відомствам, державним комітетам, корпораціям, концернам, іншим об'єднанням підприємств зразки затверджених форм первинної облікової документації.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Заступник Міністра О.Г.Осауленко
Наказ (розпорядження) про прийом на роботу
(форма N П-1)
Застосовується для обліку прийнятих на роботу, заповнюється у відділі кадрів на всіх працівників.
Завізований начальником відділу кадрів або особою, відповідальною за прийняття на роботу, проект наказу (розпорядження) в необхідних випадках є направленням на переговори і пропуском в цех (відділ) для ознайомлення з умовами роботи.
Керівник структурного підрозділу - начальник (майстер) цеху (відділу) робить висновок про можливість зарахування: на зворотній стороні проекту наказу (розпорядження) вказується, ким може бути прийнятий на роботу той, хто наймається, по якому розряду, чи з яким окладом і тривалість строку випробування.
Згода працівника з умовами праці, результати переговорів, в разі необхідності медичного огляду, відмітки про проходження інструктажу по техніці безпеки, протипожежному мінімуму та інші відмітки проставляються на зворотній стороні форми.
Проект наказу (розпорядження) про прийом на роботу працівника, якому встановлюють оклад, візується у відповідній службі підприємства (організації) для підтвердження вакантної посади і окладу, що встановлюються за штатним розписом.
Підписаний керівником підприємства (організації) наказ (розпорядження) оголошується працівнику під розписку.
На підставі підписаного наказу (розпорядження) про прийом на роботу відділ кадрів заповнює документ первинного обліку форма N П-2 "Особова картка", робить відповідні записи у трудовій книжці; бухгалтерія відкриває особовий рахунок чи аналогічний йому документ.
Типова форма N П-1
________________________________________ Підприємство, організація Ідентифікаційний код ЄДРПОУ ------------------------------ ------------------------------ |
Затверджена наказом Мінстату України від 09.10.95 р. N 253 Код за УКУД -------------------------------- -------------------------------- |
Наказ N ____ (розпорядження) про прийом
на роботу
-------------------------------------
| Номер наказу | Дата |
| | складання |
|------------------+----------------|
-------------------------------------
_______________________________________________________________________________________________________________
(прізвище, ім'я, по батькові)
----------------
| Дата |
Прийняти на роботу з __________________________ |--------------|
на конкурсній основі ----------------
-----------
| Код |
за умовами контракту |---------|
-----------
-----------
| Код |
|---------|
-----------
зі строком випробування ______________________ -----------
чи без нього строк випробування | Код |
|---------|
-----------
Строк трудового договору -----------
| Код |
безстроковий |---------|
-----------
на визначений строк -----------
до ___________________________ | Код |
на час виконання певної роботи |---------|
-----------
-----------
Робота _________________________ | Код |
основна, за сумісництвом |---------|
-----------
------------------------------------------------------------------
| Цех, відділ | Дільниця | | Категорія |
| | | | персоналу |
|--------------------+------------------+--------+---------------|
| 1 | 2 | | 3 |
|--------------------+------------------+--------+---------------|
|--------------------+------------------+--------+---------------|
| Професія, посада | Тарифний розряд | | Табельний |
| | (клас), розряд | | номер |
|--------------------+------------------+--------+---------------|
| 4 | 5 | | 6 |
|--------------------+------------------+--------+---------------|
|--------------------+------------------+--------+---------------|
|--------------------+------------------+--------+---------------|
------------------------------------------------------------------
-----------
Форма і система оплати праці __________________ | Код |
|---------|
-----------
Умови праці ___________________________________ -----------
нормальні, шкідливі, небезпечні | Код |
|---------|
-----------
Надбавка та доплати до заробітної плати ________ -----------------
| вид | розмір |
|------+--------|
-----------------
________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________
Тривалість робочого дня (робочого тижня) при роботі з неповним робочим часом __________________________________________
Підпис керівника | Підпис працюючого |
Зворотна сторона форми N П-1
Направляється для ознайомлення з умовами роботи
__________________________________________________________________________________________________________________
цех (відділ), дільниця
_____________________________ посада "__"________199_р. |
_______________ підпис |
за професією
Згоден прийняти на роботу ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
на посаду
_________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________
за тарифним розрядом | зі строком випробування |
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
з окладом Начальник (майстер) "__"__________ 199__р. |
цеху (відділу) ----------------------------------- дільниці |
_______________ підпис |
З умовами роботи згоден (згодна) "__"__________ 199__ р. |
_____________________ підпис |
Висновок медичного огляду _______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________
____________________________ посада |
_____________________ підпис |
Відмітки про проходження інструктажу з техніки безпеки,
протипожежного мінімуму та інше
-------------------------------------------------------------------
| Вид | Дата | Посада і підпис особи, яка |
|інструктажу | | проводила інструктаж |
|-----------------+------------+----------------------------------|
|-----------------+------------+----------------------------------|
-------------------------------------------------------------------
Алфавітна картка
(форма N П-3)
На великих підприємствах з метою полегшення роботи з картотекою, де це доцільно, на кожного працівника відкривається додатково алфавітна картка (форма N П-3). Картотека алфавітних карток ведеться по підприємству в цілому і картки в ній розкладаються в алфавітному порядку.
Типова форма N П-3
________________________________________ підприємство Ідентифікаційний код ЄДРПОУ ------------------------------ ------------------------------ |
Затверджена наказом Мінстату України від 09.10.95 р. N 253 Код за УКУД--------------------- --------------------- N особової справи __________________________ |
Алфавітна картка
Прізвище __________________________________________________________________________________________________
ім'я, по батькові _________________________________________________________________________________________
------------------------------------------------------------------
|Цех (відділ),|Посада, яку| Дата |Номер | Табельний |
| дільниця | займає | прийому |наказу| N |
| | працюючий |(зарахування)| | |
|-------------+-----------+-------------+------+-----------------|
|-------------+-----------+-------------+------+-----------------|
|-------------+-----------+-------------+------+-----------------|
------------------------------------------------------------------
Зворотна сторона форми N П-3
------------------------------------------------------------------
|Цех (відділ),|Посада, яку| Дата |Номер | Табельний |
| дільниця | займає | прийому |наказу| N |
| | працюючий |(зарахування)| | |
|-------------+-----------+-------------+------+-----------------|
|-------------+-----------+-------------+------+-----------------|
|-------------+-----------+-------------+------+-----------------|
------------------------------------------------------------------
Облікова картка
спеціаліста з вищою освітою, який виконує науково-дослідні,
проектно-конструкторські і технологічні роботи
(форма N П-4)
Форму заповнює в одному екземплярі працівник відділу кадрів. На кожного наукового працівника також ведеться особова картка по формі N П-2.
Типова форма N П-4
________________________________________ підприємство, організація Ідентифікаційний код ЄДРПОУ ------------------- ------------------- |
Затверджена наказом Мінстату України від 09.10.95 р. N 253 Код за УКУД ----------------- ----------------- |
Особова картка
спеціаліста з вищою освітою, який виконує науково-дослідні,
проектно-конструкторські і технологічні роботи
Посада _______________________ 10. Ким виданий документ, N _____
1. Прізвище __________________ документа і дата присудження
ім'я, по батькові _________ наукового ступеня ___________
___________________________ _____________________________
2. Стать _____________________ 11. Вчене звання, назва кафедри,
3. Рік народження ____________ дисципліни чи загальної
4. Громадянство ______________ спеціальності _______________
5. Назва вищого учбового _____________________________
закладу, який закінчив(ла) 12. Ким виданий документ, N _____
___________________________ документа і дата присвоєння
6. Факультет _________________ вченого звання ______________
7. Спеціальність за дипломом _____________________________
___________________________ 13. Вузька спеціальність по
науково-дослідній роботі
Стаж роботи за спеціальніс- _____________________________
тю з _______________19__ р. 14. Робота на момент заповнення
8. Закінчив(ла) аспірантуру: облікової картки: основна чи
так, ні (непотрібне за сумісництвом _____________
закреслити) _____________________________
Рік закінчення теоретичного Робота в інших організаціях
курсу аспірантури 19__ р. (перелічити основні) ________
9. Вчений ступінь та галузь _____________________________
науки _____________________ підприємство, організація,
___________________________ _____________________________
___________________________ посада
Дата заповнення
"__"_______________ 199 __ р. Підпис начальника
відділу кадрів
Підпис керівника
наукового підрозділу
Формат А-5
Зворотна сторона форми N П-4
------------------------------------------------------------------
|Переміщення наукового праців-|Присудження нового наукового |
|ника по службі після |ступеня, присвоєння нового вченого|
|заповнення облікової картки |звання та зміна наукової спеціаль-|
| |ності після заповнення облікової |
| |картки |
|-----------------------------+----------------------------------|
|Дата|Посада,| Найменування |Да-|Номер|Ким зат-|Назва нового |
| |на яку | організації та |та |доку-|вердже- |наукового сту- |
| |переве-| адреса | |мента|ний |пеня, вченого |
| |дений | | | | |звання, науко- |
| | | | | | |вої спеціально-|
| | | | | | |сті |
|----+-------+----------------+---+-----+--------+---------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
|----+-------+----------------+---+-----+--------+---------------|
|----+-------+----------------+---+-----+--------+---------------|
|----+-------+----------------+---+-----+--------+---------------|
------------------------------------------------------------------
і т.д. до половини сторінки
_______________________________________________________________________________________________________________
Відомості про наукову діяльність
------------------------------------------------------------------------
| Наукові публікації | Наукові винаходи | Одержані премії |
| (кількість) | (кількість) | |
|---------------------------+--------------------+---------------------|
|да-|книги,|бро-|статті|інші|да-|пате-|вина-|інші|да-|дер-| | |
|та |моног-|шури|(тези)|----|та |нти |ходи |----|та |жав-| | |
| |рафії,| |науко-| | | | | | | | |ні | | |
| |підру-| |ві | | | | | | | | | | | |
| |чники | | | | | | | | | | | | | |
|---+------+----+------+-+--+---+-----+-----+-+--+---+----+------+-----|
|---+------+----+------+-+--+---+-----+-----+-+--+---+----+------+-----|
|---+------+----+------+-+--+---+-----+-----+-+--+---+----+------+-----|
------------------------------------------------------------------------
Наказ (розпорядження)
про переведення на іншу роботу
(форма N П-5)
Застосовується при оформленні переведення працівника із одного цеху (відділу, дільниці) в інший. Заповнюється працівником відділу кадрів у двох примірниках. Один примірник зберігається у відділі кадрів, другий передається до бухгалтерії.
Наказ (розпорядження) візує начальник цеху (відділу, дільниці) попереднього і нового місця роботи та підписує керівник підприємства (організації).
На підставі наказу (розпорядження) про переведення на іншу роботу відділ кадрів робить відмітки в особовій картці ф. N П-2, трудовій книжці та інших документах.
На зворотній стороні форми робляться відмітки про нездані майново-матеріальні та інші цінності, що рахуються за працівником на попередньому місці роботи.
Типова форма N П-5
____________________________________________ підприємство, організація Ідентифікаційний код ЄДРПОУ --------------------- --------------------- |
Затверджена наказом Мінстату України від 09.10.95 р. N 253 Код за УКУД ------------------------- ------------------------ |
Наказ (розпорядження) про переведення на
іншу роботу
-----------------------------------
| Номер | Дата |
| документа | складання |
|----------------+----------------|
-----------------------------------
________________________________________________________________________________________________________________
прізвище, ім'я, по батькові
тимчасово -------- -------- --------
Перевести ----------- | Код | з | Дата | до | Дата |
постійно |------| |------| |------|
-------- -------- --------
------------------------------------------------------------------
|Місце|Цех,|Діль-|Кате-|Профе-|Тари- |Табе-|Надбав-|Підпис |Дата |
|робо-|від-|ниця |горія|сія, |фний |льний|ка до |началь-| |
|ти |діл | |пер- |поса- |роз- |номер|заробі-|ника | |
| | | |сона-|да |ряд | |тної |цеху, | |
| | | |лу | |(клас)| |плати, |відді- | |
| | | | | |оклад | |крб.,% |лу | |
|-----+----+-----+-----+------+------+-----+-------+-------+-----|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
|-----+----+-----+-----+------+------+-----+-------+-------+-----|
|Попе-| | | |------| | |-------| | |
|реднє| | | | | | | | | |
|-----+----+-----+-----+------+------+-----+-------+-------+-----|
|Нове | | | |------| | |-------| | |
------------------------------------------------------------------
--------
| Код |
|------|
--------
Форма і система оплати праці ______________ --------
| Код |
|------|
--------
Умови праці _______________________________________________________________________________________________
нормальні, шкідливі, небезпечні
Тривалість робочого для (робочого тижня) при роботі з неповним робочим часом _______________________________________
__________________________________________________________
Вид переведення ______________________________________________________________________________________________
Підстави переведення __________________________________________________________________________________________
Підпис керівника |
Підпис працівника "__"__________ 19__ р. |
Зворотна сторона форми N П-5
Висновок медичного огляду ________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________ посада |
__________________________ підпис |
"__"_____________ 199_р. |
Відмітка про проходження інструктажу по техніці безпеки,
протипожежного мінімуму та інше
-------------------------------------------------------------------
| Вид | Дата | Посада та підпис особи, яка |
|інструктажу | | проводила інструктаж |
|-----------------+------------+----------------------------------|
|-----------------+------------+----------------------------------|
|-----------------+------------+----------------------------------|
-------------------------------------------------------------------
Довідка про нездані майново-матеріальні та
інші цінності
------------------------------------------------------------------
|Найменування|Найменування|Кількість|Дата і| Сума заборгованості|
| служби | предмета | |підпис| |
|------------+------------+---------+------+---------------------|
|------------+------------+---------+------+---------------------|
|------------+------------+---------+------+---------------------|
------------------------------------------------------------------
і т.д. до кінця сторінки
Наказ (розпорядження) про надання відпустки
(форма N П-6)
Застосовується для оформлення щорічної та інших видів відпустки, що надається працівникам у відповідності з чинними законодавчими актами і положеннями, колективними договорами, контрактами та графіками відпусток.
Заповнюється у двох примірниках. Один залишається у відділі кадрів, другий передається до бухгалтерії. Підписується начальником (майстром) цеху (відділу, дільниці) та керівником підприємства (організації).
На підставі наказу (розпорядження) про надання відпустки відділ кадрів робить відмітки в особовій картці ф. N П-2 працівника, а бухгалтерія робить розрахунок заробітної плати, що належить за відпустку. При наданні відпустки без оплати поруч із зазначенням кількості днів відпустки зазначається "без оплати".
Типова форма N П-6
__________________________________________ підприємство, організація Ідентифікаційний код ЄДРПОУ ------------------------------------ ------------------------------------ |
Затверджена наказом Мінстату України від 09.10.95 р. N 253 Код за УКУД -------------------------------- -------------------------------- |
Наказ (розпорядження) про надання відпустки
---------------------
|Номер | Дата |
|документа|складання|
|---------+---------|
---------------------
___________________________________________________________________________________________________________________
прізвище, ім'я, по батькові
------------------------------------------------------------------
|Цех |Дільниця|Категорія|Професія,|Тарифний| Табельний |
|від- | |персоналу|посада |розряд | номер |
|діл | | | |(клас), | |
| | | | | оклад | |
|-----+--------+---------+---------+--------+--------------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
|-----+--------+---------+---------+--------+--------------------|
|-----+--------+---------+---------+--------| |
------------------------------------------------------------------
---------
| Код |
|-------|
---------
Умови праці ______________________________________________________________________________________________________
нормативні, шкідливі, небезпечні
Надати щорічну відпустку за робочий рік з "__"________ 199_ р. по "__"________ 199__ р. включно на робочих (календарних) днів. Додаткова
відпустка на ---------- робочих (календарних) днів
----------
За роботу з шкідливими умовами|матерям, які мають дітей до
праці на ______ робочих днів |14 років, на ___ робочих днів
|
За безперервний стаж роботи |за багатозмінний режим роботи
на ___ робочих (календарних) |на __ робочих днів
днів |
|інші види додаткової відпустки
|на __ робочих (календарних) днів
Всього на ------робочих (календарних) днів
------
з "__"________ 199__р. по "__" __________ 199 __ р. включно.
Підпис керівника
цеху (відділу) Підпис начальника --------------------------- дільниці |
(майстра) |
Підпис працівника |
"__"_________ 199__ р. | "__"_________199__р. |
Зворотна сторона форми N П-6
Розрахунок оплати відпустки
------------------------------------------------------------------
| | Місяці | |
| |-----------------------------------+-------------|
|Сума: із фонду| | | | | | | | | | | | | |
|оплати праці | | | | | | | | | | | | | |
|--------------+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+-------------|
|із фонду | | | | | | | | | | | | | |
|матеріального | | | | | | | | | | | | | |
|заохочення | | | | | | | | | | | | | |
|--------------+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+-------------|
|пільгові дні | | | | | | | | | | | | | |
|-----------------------+-----------------------------------------
| Середній заробіток |
|-----------------------|
|із фонду | із |
|оплати праці|----------|
| |вказати |
| |джерело |
|------------+----------|
|місяч-|ден- |міся-|ден-|
|ний |ний |чний |ний |
-------------------------
------------------------------------------------------------------
| Нараховано | Утримано |
|-----------------------------------+----------------------------|
|Найменува-|Місяць|Вид |Корес-|Су-|Д|При- |До пен-|Інші утримання|
| ння | |оп- |понду-|ма |н|бут- |сійного|--------------|
|нарахува- | |лати|ючий | |і|ко- |фонду |вид ут-| сума |
| ння | | |раху- | | |вий | |римання| |
| | | |нок | | |пода-| | | |
| | | | | | |ток | | | |
|----------+------+----+------+---+-+-----+-------+-------+------|
|Заробітна | | | | | | | | | |
|плата |------+----| |---| |-----+-------+-------+------|
|за поперед- | | | | | | | | |
|ній місяць|------+----| X |---| |-----+-------+-------+------|
|за поточ- | | | | | | | | | |
|ний місяць| | | | | | | | | |
| |------+----+------+---+-+-----+-------+-------+------|
|Сума за | | | | | | | | | |
|відпустку:| | | | | | | | | |
|За поточ- | | | | | | | | | |
|ний місяць| | | | | | | | | |
|із фонду | | | | | | | | | |
|оплати | | | | | | | | | |
|праці |------+----+------+---| | | | | |
|із | | | | | | | | | |
|(вказати | | | | | | | | | |
|джерела) | | | | | | | | | |
|За | | | | | | | | | |
|наступний | | | | | | | | | |
|місяць: | | | | | | | | | |
|із фонду | | | | | | | | | |
|оплати | | | | | | | | | |
|праці | | | | | | | | | |
|із | | | | | | | | | |
|(вказати | | | | | | | | | |
|джерела) | | | | | | | | | |
------------------------------------------------------------------
Разом | х | х |
До видачі ___ крб. Формат А4 |
по платіжній відомості Бухгалтер |
(видатковому ордеру) N ________________ |
Список про надання відпустки
(форма N П-7)
Відпустки для групи працівників доцільно оформлювати за списком.
Відмітки про здачу інструменту, спецодягу та іншого господарського інвентаря на період відпустки працівника в записці (списку) про надання відпустки не робляться.
Відділ кадрів на основі записки чи списку про надання відпустки відмічає в особовій картці працівника дані про відпустку, а розрахунковий відділ бухгалтерії робить розрахунок заробітної плати, що належить за відпустку.
Типова форма N П-7
___________________________________________ підприємство, організація Ідентифікаційний код ЄДРПОУ ------------------------------ ------------------------------ |
Затверджена наказом Мінстату України від 09.10.95 р. N 253 Код за УКУД ------------------------------- ------------------------------ |
Список N__ про надання відпустки
в ______ 199__ р. (має силу наказу)
місяць
по ______________ цеху (відділу, дільниці)
------------------------------------------------------------------------
|Катего-|Професія|Розряд|Прізвище,|Вид |За який|З якого |Кількість днів|
|рія |(посада)| |ім'я та |від-|період |числа | відпустки |
| | | |по |пус-|надає- |надаєть-|--------------|
| | | |батькові |ток |ться |ся від- |у пото-|у нас-|
| | | | | |від- |пустка |чному |тупно-|
| | | | | |пустка | |місяці |му |
| | | | | | | | |місяці|
| | | | | | | | | |
|-------+--------+------+---------+----+-------+--------+-------+------+
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
|-------+--------+------+---------+----+-------+--------+-------+------+
|-------+--------+------+---------+----+-------+--------+-------+------+
|-------+--------+------+---------+----+-------+--------+-------+------+
------------------------------------------------------------------------
продовження таблиці
------------------------------------------------
| Сума |Шифр|Табе-|Види | Види | |
|-------------|вит-|льний|оплати|оплати | При- |
|річно-|серед-|рат | N |--------------| мітка|
|го за-|ньомі-| | | сума | |
|робіт-|сячно-| | |--------------| |
|ку |го за-| | |за по-|за нас-| |
| |робіт-| | |точний|тупний | |
| |ку | | |місяць|місяць | |
+------+------+----+-----+------+-------+------|
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
+------+------+----+-----+------+-------+------|
+------+------+----+-----+------+-------+------|
+------+------+----+-----+------+-------+------|
------------------------------------------------
цеху Начальник --------------------------------------------- відділу, дільниці |
Начальник відділу кадрів _____________________________________ підпис |
"__"__________ 19_ р. |
Бухгалтер __________________________________ підпис |
Друкується із зворотом без верхнього титульного заголовка. Підписи друкуються на звороті.
Наказ (розпорядження)
про припинення трудового договору (контракту)
(форма N П-8)
Застосовується при звільненні працівників, заповнюється працівником відділу кадрів у двох примірниках на всіх працівників, за винятком тих, які звільняються вищестоящим органом. Один лишається у відділі кадрів, другий передається в бухгалтерію. Підписується начальником (майстром) цеху (відділу, дільниці) та керівником підприємства (організації).
У розділі "Довідка про нездані майново-матеріальні та інші цінності" робляться відмітки про нездані цінності, що рахуються за працівником.
На підставі наказу (розпорядження) про припинення трудового договору бухгалтерія робить розрахунок із працівником.
При звільненні за особистим бажанням працівник оформлює заяву на лицьовій стороні форми.
Типова форма N П-8
_________________________________________ підприємство, організація Ідентифікаційний код ЄДРПОУ ----------------------------- ----------------------------- |
Затверджена наказом Мінстату України від 09.10.95 р. N 253 Код за УКУД ----------------------------- ----------------------------- |
Наказ (розпорядження) про припинення трудового
договору (контракту)
---------------------
|Номер | Дата |
|документа|складання|
|---------+---------|
---------------------
________________________________________________________________________________________________________________
прізвище, ім'я, по батькові
------------------------------------------------------------------
|Цех |Дільниця|Категорія|Професія,|Тарифний|Табельний| Причина |
|від- | |персоналу|посада |розряд | номер |звільнення|
|діл | | | |(клас), | | |
| | | | | оклад | | |
|-----+--------+---------+---------+--------+---------+----------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
|-----+--------+---------+---------+--------+---------+----------|
------------------------------------------------------------------
---------
Умови праці ________________________________ | Код |
нормальні, шкідливі, небезпечні |-------|
---------
--------- Причина звільнення ________________________________________________
Звільнити з | Дата | ___________________________________________________________________
|-------|
---------
Підстави звільнення _______________________________________________________________________________________
Узгодження звільнення з профспілкової організацією |
__________________________________________________________________________________ номер і дата постанови профкому |
Не відпрацьовано ---------------------------------- компенсація |
днів відпустки |
Підпис керівника
Підпис начальника | цеху (відділу) -------------------------(майстра) дільниці |
Підпис працівника |
"__"__________ 199_ р. | "__"__________ 199_ р. |
Довідка про нездані майново-матеріальні та інші цінності
------------------------------------------------------------------
|Найменування|Найменування|Кількість|Дата і | Сума заборгованості|
| служби | предмету | |підпис | |
|------------+------------+---------+-------+--------------------|
|------------+------------+---------+-------+--------------------|
------------------------------------------------------------------
Заява
_______________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________
Підпис працівника | "__"__________ 199_ р. |
Зворотна сторона форми N П-8
Розрахунок
------------------------------------------------------------------
| | місяці | Разом |
| |-----------------------------------+-------------|
|Сума: із фонду| | | | | | | | | | | | | |
|оплати праці | | | | | | | | | | | | | |
|--------------+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+-------------|
|із (вказати | | | | | | | | | | | | | |
|джерело) | | | | | | | | | | | | | |
|--------------+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+-------------|
|Пільгові дні | | | | | | | | | | | | | |
------------------------------------------------------------------
Середній заробіток
-------------------------
|із фонду | із |
|оплати праці|(вказати |
| | джерело) |
|------------+----------|
|місяч-|ден- |міся-|ден-|
|ний |ний |чний |ний |
|------+-----+-----+----|
| | | | |
-------------------------
-------------------------------------------------------------------------
| Нараховано | Утримано |
|-----------------------------------+-----------------------------------|
|Найменува-|Місяць|Вид |Корес-|Су-|Д|При- | | Пен- |По ви-|Всього|
| ння | |оп- |понду-|ма |н|бут- | |сійний |конав-|утри- |
|нарахува- | |лати|ючий | |і|ко- | | фонд |чих |мано |
| ння | | |раху- | | |вий | | |листах| |
| | | |нок | | |пода-| | | | |
| | | | | | |ток | | | | |
|----------+------+----+------+---+-+-----+-------+-------+------+------|
|Заробітна | | | | | | | | | | |
|плата: |------| | |---| | | | | | |
|за поперед- | | | | | | | | | |
|ній місяць|------| | X |---| |-----+-------+-------+------+------|
|за | | | | | | | | | | |
|поточний | | | | | | | | | | |
|місяць |------+----+------+---+-+-----+-------+-------+------+------|
|компенса- | | | | | | | | | | |
|ція за не-| | | | | | | | | | |
|використа-| | | | | | | | | | |
|ну | | | | | | | | | | |
|відпустку | | | | | | | | | | |
| |------+----+------+---+-+-----+---------------+------+------|
|Вихідна | | | | | | \ / | \ / \ / | \ / | \ / |
|допомога | | | | | | / \ | / \ / \ | / \ | / \ |
------------------------------+---+-+-----+---------------+------+------|
Разом | |х| | | | х | |
-------------------------------------------
До видачі ___ крб. |
по платіжній відомості N_____(видатковому ордеру) |
Борг за працівником __________крб. | Прибутковий ордер N ________________ |
Бухгалтер _______________________ підпис |
Загальні питання обліку використання робочого часу
(табельного обліку)
1. Облік використання робочого часу здійснюється за кожну зміну в табелі, який відкривається щомісячно на працюючих цеху (відділу), дільниці, тощо.
2. Для ведення обліку використання робочого часу кожному працюючому присвоюється табельний номер, який наводиться у всіх документах по обліку праці та її оплати. У випадку звільнення (або переводу) працівника в інший цех (відділ) його колишній табельний номер не може бути присвоєний іншому та повинен залишатися вільним не менше трьох років.
3. Табель являє собою іменний список працівників цеху (відділу), дільниці тощо, та ведеться окремо по категоріях, а в межах категорії працюючих - в порядку табельних номерів або алфавітному порядку.
4. Табель складається (готується) за два-три дні до початку розрахункового періоду на підставі табеля за минулий місяць. Записи в табель на підставі належно оформлених документів по обліку особливого складу: наказу (записок) про прийом, переведення, звільнення.
5. Облік явок на роботу та використання робочого часу здійснюється в табелі або методом суцільної реєстрації, а саме відмітки всіх прибулих, які запізнилися і т. д., або шляхом реєстрації тільки відхилень (неявок, запізнень і т. д.).
Табель
обліку використання робочого часу та розрахунку
заробітної плати (форма N П-12 та форма N П-13)
Форми NN П-12 та П-13 застосовуються для обліку використання робочого часу всіх категорій працюючих, для контролю за дотриманням працюючими встановленого режиму робочого часу, для отримання даних про відпрацьований час, розрахунку заробітної плати, а також для складання статистичної звітності з праці.
Складаються в одному примірнику уповноваженою на те особою. Після відповідного оформлення передаються в бухгалтерію.
Відмітки у табелі про причини неявок на роботу, чи про фактично відпрацьований час, про роботу в надурочний час чи інші відхилення від нормальних умов роботи повинні бути зроблені тільки на підставі документів, оформлених належним чином (листок непрацездатності і т. п.).
Для відображення використаного робочого часу за кожний день у табелі (у формі N П-12 графи 3, 5 у формі N П-13 графа 3) відведено два рядки - один для відміток умовних позначень видів затрат робочого часу, а другий - для запису кількості годин по них.
Облік використання робочого часу здійснюється у табелі методом суцільної реєстрації явок і неявок на роботу, або шляхом реєстрації тільки відхилень (неявок, запізнень і т. д.).
Форма N П-13 "Табель обліку використання робочого часу" застосовується в умовах автоматизованої системи управління підприємством. Бланк табеля форми N П-13 з заздалегідь заповненими окремими реквізитами може бути створений за допомогою засобів обчислювальної техніки. До таких реквізитів відносяться: цех (відділ), бригада, прізвище, ім'я, по батькові, професія (посада), табельний номер і т. д., тобто дані, що є у довідниках умовно-постійної інформації. В цьому випадку форма табеля змінюється відповідно до прийнятої технології обробки даних.
Разом з тим така форма повинна забезпечувати можливість відображати у ній облік використання робочого часу. Умовні позначення відпрацьованого часу, наведені на титульному аркуші форми N П-12, застосовуються і при заповненні форми N П-13.
Типова форма N П-13 пристосована до різних умов організації виробництва може бути доповнена необхідними даними, наприклад, для вугільної, гірничорудної та інших галузей промисловості, з метою контролю за знаходженням робітників на роботі під землею, доцільно включити показники часу спуску в шахту та підйому з неї.
Табель обліку використання робочого часу
(форма N П-14)
Форма N П-14 - призначається тільки для обліку використання робочого часу працівників з твердим місячним окладом чи ставкою.
Облік часу надурочних робіт здійснюється на основі списків осіб, що працювали надурочно (форма N П-15). Списки з відміткою майстра про кількість фактично відпрацьованого понаднормового часу використовуються для запису в табель.
Облік часу простоїв здійснюється на підставі листків обліку простоїв (форма N П-16). Листки обліку простоїв з відміткою про час простоїв використовуються для запису в табель.
Список осіб, які працювали в надурочний час
(форма N П-15)
Використовується для обліку часу, який відпрацьовано надурочно, та оплати роботи в надурочний час. Заповнюється в одному примірнику майстром або іншими посадовими особами, які відповідальні за облік робочого часу, та передається в бухгалтерію (МСУ).
Листок N _______________ обліку простоїв
(форма N П-16)
Облік часу простоїв здійснюється на підставі аркушів обліку простоїв (форма N П-16). Аркуш обліку простоїв з відміткою про час простоїв використовується для запису в табелі.
Типова форма N П-12
_____________________________________________________ підприємство, організація Ідентифікаційний код ЄДРПОУ --------------------------- --------------------------- Цех, відділ, дільниця майстер Зміна --------------------------------------------------- начальник |
Затверджена наказом Мінстату України від 09.10.95 р. N 253 Код за УКУД ----------------------------------- - --------------------------------- |
Табель обліку використання робочого часу
та розрахунку заробітної плати за __________ 19__ р.
----------------------------------------------------------------
| Код |
Умовні позначення |-------------------|
|буквенний| цифровий|
----------------------------------------------------------------Години (дні) роботи ...................... р 01
години роботи:
а) нічні................................. н 02
б) надурочні відрядників................. нув 03
в) надурочні почасовиків................. нуп 04
почасова робота:
а) відрядників цілозмінна................ рвц 05
б) -"- внутрішньозмінна.......... рвв 06
Відрядна робота почасових працівників..... 07Відрядження:
а) службові.............................. к 08
б) на сільськогосподарські роботи осіб,
які залишаються у середньосписковій
чисельності........................... вс 09
в) на сільськогосподарські роботи осіб,
за якими зберігається 75%
середньомісячного заробітку........... зс 10Відпустка: а) основна щорічна............. в 11
б) додаткова відпустка без збереження
заробітної плати, яка надається жінкам
до досягнення певного віку дитини..... вж 12
в) у зв'язку з навчанням і повним
збереженням заробітку, підвищення
кваліфікації або навчання новим
професіям з відривом від виробництва
та інші............................... ву 13
г) у зв'язку з навчанням з частковим
збереженням заробітку у вільні від
роботи учбові дні..................... л 14
д) відпустка без збереження заробітної
плати, яка надається працівникам для
здачі вступних іспитів, а також які
навчаються на останніх курсах вищих
та середніх спеціальних учбових
закладів.............................. лс 15Тимчасова непрацездатність та відпустки
по догляду за хворим та по карантину,
оформлені листками непрацездатності, крім
випадків, що передбачені кодом "т"........ х 16Відпустка з вагітності та пологів......... вв 17
Цілоденні невиходи з повним збереженням
заробітної плати у випадках, передбачених
законодавством (виконання державних та
громадських обов'язків)................... цн 18Цілозмінні простої не з вини працюючого... пц 19
Внутрішньозмінні простої не з вини
працюючого................................ пв 20Допризовна підготовка..................... д 21
Військово-учбові збори.................... ч 22
Години скорочення роботи робітникам та
службовцям молодшим за 18 років проти
встановленої тривалості робочого дня...... лч 23Внутрішньозмінні перерви (жінкам на
годування дитини, у зв'язку з виконанням
державних та громадських обов'язків, для
обігріву працюючих, які роблять у
холодний період року на відкритому повітрі
тощо)..................................... м 24Цілоденні неявки без збереження заробітку
по догляду за хворим та по карантину,
оформлені довідками лікувальних установ та
інші...................................... ж 25Вільні від роботи учбові дні без збереження
заробітної плати у випадках, передбачених
законодавством............................ щ 26Неоплачена непрацездатність у випадках,
передбачених законодавством (у зв'язку з
побутовою травмою та інші)................ т 27Короткочасова відпустка без збереження
заробітної плати, яка надається
адміністрацією за ініціативою:
а) працюючого............................ а 28
б) адміністрації......................... аа 29Цілозмінні простої з вини працюючих....... цп 30
Внутрішньозмінні простої з вини працюючих вп 31
Прогули та інші неявки з поважних причин.. пр 32
Запізнення................................ зп 33
Передчасне залишення роботи............... пз 34
Вихідні (дні щотижневого відпочинку)
святкові та неробочі дні.................. вш 35Масові невиходи на роботу (страйки)....... мн 36
3-я сторінка форми N П-12
-----------------------------------------------------------------------------
|Но |Та |Пріз|Відмітки про явки та неявки на роботу
|мер|бе |ви- | по числах місяця
|за |ль |ще, |---------------------------------------------------------------
|по |ний|ім'я|1|2|3|4|5|6|7|8|9|10|11|12|13|14|15|Разом|16|17|18|19|20|21|22|
|ряд|но |по | | | | | | | | | | | | | | | |відп-| | | | | | | |
|ком|мер|бать| | | | | | | | | | | | | | | |рацьо| | | | | | | |
| | |кові| | | | | | | | | | | | | | | |вано | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | за | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | | | | | |1-у | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | | | | | |полов| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | | | | | |міся | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | | | | | |ця | | | | | | | |
|---+---+----+-----------------------------------+-----+---------------------
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
|---+---+----+-----------------------------------+-----+---------------------
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | |-+-+-+-+-+-+-+-+-+--+--+--+--+--+--+-----+--+--+--+--+--+--+--+
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+---+----+-+-+-+-+-+-+-+-+-+--+--+--+--+--+--+-----+--+--+--+--+--+--+--+
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | |-+-+-+-+-+-+-+-+-+--+--+--+--+--+--+-----+--+--+--+--+--+--+--+
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+---+----+-+-+-+-+-+-+-+-+-+--+--+--+--+--+--+-----+--+--+--+--+--+--+--+
-----------------------------------------------------------------------------
продовження таблиці
-----------------------------------------------------------------------------
|Разом відпрацьо |Кіль|З них за |Кіль |Поча|
|вано за місяць |кі |причинами|кість|сова|
---------------------------------+----------------|сть |---------|вихід|(ден|
|23|24|25|26|27|28|29|30|31|Разом|д| годин |днів|код|кіль-|них |на) |
| | | | | | | | | |відп-|н|--------------|не- | |кість|та |тари|
| | | | | | | | | |рацьо|і|р| з них |явок| |днів |свят |фна |
| | | | | | | | | |вано |в|а|------------| | | |кових|став|
| | | | | | | | | | за | |з|над-|ніч|ве-| | | |днів |ка |
| | | | | | | | | |1-у | |о|уро-|ні |чір| | | | |(ок |
| | | | | | | | | |полов| |м|чні | |ні | | | | |лад)|
| | | | | | | | | |міся | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | |ця | | | | | | | | | | |
---------------------------+-----+-+-+----+---+---+----+---+-----+-----+----|
6 | 7 |8|9| 10 | 11|12 | 13 | 14| 15 | 16 | 17 |
---------------------------------+-+-+----+---+---+----+---+-----+-----+----|
| | | | | | | | | | | | | | | |----+---| | | |
+--+--+--+--+--+--+--+--+--+-----| | | | | |----+---| | | |
| | | | | | | | | | | | | | | |----+---| | | |
+--+--+--+--+--+--+--+--+--+-----+-+-+----+---+---+----+---+-----+-----+----+
| | | | | | | | | | | | | | | |----+---| | | |
+--+--+--+--+--+--+--+--+--+-----| | | | | |----+---| | | |
| | | | | | | | | | | | | | | |----+---| | | |
+--+--+--+--+--+--+--+--+--+-----+-+-+----+---+---+----+---+-----+-----+----+
-----------------------------------------------------------------------------
і т.д. За зразками 2-ї та 3-ї сторінок друкувати вкладні листи
4-а сторінка форми N П-12
-----------------------------------------------------------------------------
|Кате|Професія|Умо|Та |Та | Код виду оплати
|го | посада |ви |риф|бель|-------------------------------------------------
|рія |--------|пра|ний|ний |-------------------------------------------------
|пер |най-|код|ці |роз|но | Кореспондуючий рахунок
|сона|мену| | |ряд|мер |-------------------------------------------------
|лу |ван-| | | | |----------------------+------------+------------
| |ня | | | | |кореспон-|сума|години,|сума|години,|сума|години,
| | | | | | |дуючий | | дні | | дні | | дні
| | | | | | |рахунок | | | | | |
|----+----+---+---+---+----+---------+----+-------+----+-------+----+-------
|18 | 19 |20 | 21|22 |23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30
|----+----+---+---+---+----+---------+----+-------+----+-------+----+-------
| | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | |
|----+----+---+---+---+----+---------+----+-------+----+-------+----+-------
| | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | |
----------------------------------------------------------------------------
продовження таблиці
--------------------------------------------------
| Інші | |
-------------------+-------------------------| |
-------------------|Код |корес-|сума|години,| |
|виду |понду-| | дні | |
-------------------|опла-|ючий | | | |
+---------+---------|ти |раху- | | | |
|сума| |сума|від-| |нок | | | |
| | | |со- | | | | | |
| | | |ток | | | | | |
+----+----+----+----+-----+------+----+-------+---|
| 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | |
+----+----+----+----+-----+------+----+-------+---|
| | | | |-----+------+----+-------| |
| | | | |-----+------+----+-------| |
| | | | |-----+------+----+-------| |
+----+----+----+----+-----+------+----+-------+---|
| | | | |-----+------+----+-------| |
| | | | |-----+------+----+-------| |
| | | | |-----+------+----+-------| |
---------------------------------------------------
і т.д.
своєю зворотною частиною з написом "Вкладний лист до форми N П-12"
5-а сторінка форми N П-12
-----------------------------------------------------------------------------
| Д |Відпра-|Кіль- |Щорічні |Відпу- |Відпу- |Хворо-|Інші не- |З дозволу|
| а |цьовано|кість |(черго- |стки |стки |би |явки, які |адмініст-|
| т |людино-|людино- |ві) від-|навча- |по ва- |(код |дозволені |рації |
| а |днів |днів |пустки |ння |гітності|16+27)|законом |(код 28+ |
| | |ціло- |(код 11)|(код 13+| та | |(виконан- |29) |
| | |змінних | |14+15+ |пологах | |ням | |
| | |простоїв| |26) |(код 17)| |державних | |
| | |(19+30) | | | | |обов'язків| |
| | | | | | | |та ін. | |
| | | | | | | |(код 09+ | |
| | | | | | | |10+18+21+ | |
| | | | | | | |22+24+25) | |
| | | | | | | | | |
|---+-------+--------+--------+--------+--------+------+----------+---------+
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
|---+-------+--------+--------+--------+--------+------+----------+---------+
|---+-------+--------+--------+--------+--------+------+----------+---------+
|---+-------+--------+--------+--------+--------+------+----------+---------+
|---+-------+--------+--------+--------+--------+------+----------+---------+
|---+-------+--------+--------+--------+--------+------+----------+---------+
|Ра-| | | | | | | | |
|зом| | | | | | | | |
|---+-------+--------+--------+--------+--------+------+----------+---------+
|Код| | | | | | | | |
-----------------------------------------------------------------------------
продовження таблиці
-----------------------------------------------------------------------------
|в т. ч. з|Прогули |Страй-| Р |Кіль- |Разом |Кіль- |Кількість відроблених|
|ініціати-|(код 32)|ки | а |кість |людино-|кість | людино-днів |
|ви адмі- | |(36) | з |людино-|днів |додат- |---------------------|
|ністрації| | | о |днів |явок та|кових | понаднормових | В|
|(код 29) | | | м |(код |неявок |вихід- |------------------| с|
| | | | |святко-| на |них |відряд-|почасо-| Р| ь|
| | | | |вих та |роботу |людино-|никами |вими | а| о|
| | | | |вихід- | |днів |(код |праців-| з| г|
| | | | |них 35)| |при 5- | 03) |никами | о| о|
| | | | | | |денному| |(код | м| |
| | | | | | |робочо-| | 04) | | |
| | | | | | |му | | | | |
| | | | | | |тижні | | | | |
+---------+--------+------+---+-------+-------+-------+-------+-------+--+--+
| 10 | 11 | 12 | 13| 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |19|20|
+---------+--------+------+---+-------+-------+-------+-------+-------+--+--+
+---------+--------+------+---+-------+-------+-------+-------+-------+--+--+
+---------+--------+------+---+-------+-------+-------+-------+-------+--+--+
+---------+--------+------+---+-------+-------+-------+-------+-------+--+--+
+---------+--------+------+---+-------+-------+-------+-------+-------+--+--+
| | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | |
+---------+--------+------+---+-------+-------+-------+-------+-------+--+--+
| | | | | | | | | | | |
-----------------------------------------------------------------------------
продовження таблиці
------------------------------------------
|Кількість|Списко-|Працівни- |Працівники |
|людино- | ва |ки, які |спискового |
|днів вну-|чисель-|не врахо- |складу, які|
|трізмін- |ність |вуються у |не включа- |
|ного |праців-|списковому|ються в се-|
|простою |ників |складі, |редньоспис-|
|(код 20+ | |але які |кову чисе- |
| 31) | |включені в|чисельність|
| | |середньо- |(код 12+15|
| | |спискову |+17) |
| | |чисельні- | |
| | |сть | |
| | | | |
+---------+-------+----------+-----------|
| 21 | 22 | 23 | 24 |
+---------+-------+----------+-----------|
+---------+-------+----------+-----------|
+---------+-------+----------+-----------|
+---------+-------+----------+-----------|
+---------+-------+----------+-----------|
| | | | |
| | | | |
+---------+-------+----------+-----------|
| | | | |
------------------------------------------
Табельник (майстер) Начальник цеху (відділу), дільниці
Типова форма N П-13
_________________________________________________ підприємство, організація Ідентифікаційний код ЄДРПОУ --------------------------------- -------------------------------- Цех, відділ ________________________________________ Бригада __________________________________________ |
Затверджена наказом Мінстату України від 09.10.95 р. N 253 Код за УКУД --------------------------------- --------------------------------- |
---------------------------------
|Код розрахун-| Цех, | |Бригада|
Табель |кового місяця|відділ| | |
обліку використання робочого часу |-------------+------+--+-------|
за _____________ 199 _ р. ---------------------------------
-----------------------------------------------------------------------
|Но-|Та- |Пріз| Відмітки про явки та неявки |Відпра-|
|мер|бель|вище| на роботу по числах місяця |цьовано|
|за |ний |ім'я|-----------------------------------------------+-------|
|по-|но |по |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 |9 |10|11|12|13|14|15|х |1-у |мі|
|ряд|мер |бать| | | | | | | | | | | | | | | | |по- |ся|
|ком| |кові| | | | | | | | | | | | | | | | |лов.|ць|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | |мі- | |
| | |Про | | | | | | | | | | | | | | | | |ся- | |
| | |фе | | | | | | | | | | | | | | | | |ця | |
| | |сія,|--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+-------|
| | |по |16|17|18|19|20|21|22|23|24|25|26|27|28|29|30|31| дні |
| | |сада| | | | | | | | | | | | | | | | |-------|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | години|
| | |----+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+-------|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+----+----+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+----+--+
| 1 | 2 | 3 | | | | | | | | | | | 4| | | | | | 5 | 6|
|---+----+----+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+----+--+
| | | |--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--| | |
| | | |--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+----| |
| | | |--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--| | |
-----------------------------------------------------------------------
продовження таблиці
---------------------------------------------------------
|Дані для нарахування заробітної | | Неявка з причин |
|плати за видами та направленнями| |-------------------|
| затрат | | К| Д| Г| К| Д| Г| |
|--------------------------------| | о| н| о| о| н| о| |
| Код виду оплати | | д| і| д| д| і| д| |
|--------------------------------| | | | и| | | и| |
|--------------------------------| | | | н| | | н| |
| Кореспондуючий рахунок, | | | | и| | | и| |
| замовлення | | | | | | | | |
|--------------------------------| | | | | | | | |
|--------------------------------| | | | | | | | |
|код |корес-|дні,|код |корес-|дні| | | | | | | | |
|виду|понду-|го- |виду|понду-|го-| | | | | | | | |
|оп- |ючий |дини|оп- |ючий |ди | | | | | | | | |
|лати|раху- | |лати|раху- |ни | | | | | | | | |
| |нок, | | |нок, | | | | | | | | | |
| |замов-| | |замов-| | | | | | | | | |
| |лення | | |лення | | | | | | | | | |
+----+------+----+----+------+---+--+--+--+--+--+--+--+-|
| 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12|13|14|15|16|17|18|19| |
+----+------+----+----+------+---+--+--+--+--+--+--+--+-|
|----+------| |----+------| | |--+--+--+--+--+--| |
|----+------+----+----+------+---| |--+--+--+--+--+--| |
|----+------| |----+------| | |--+--+--+--+--+--| |
---------------------------------------------------------
і т.д.
Табельник (майстер) | Начальник цеху (відділу), дільниці |
Формат А3 |
Друкувати із зворотом без заголовочної частини. Підпис друкувати на звороті. |
Типова форма N П-14 | |
__________________________________________ підприємство, організація Ідентифікаційний код ЄДРПОУ ---------------------------------- ---------------------------------- Цех (відділ), дільниця |
Затверджена наказом Мінстату України від 09.10.95 р. N 253 Код за УКУД ---------------------------------- ---------------------------------- |
Табель обліку використання робочого часу
за "__"___________ 199_ р.
----------------------------------------------------------------------------
|Но-|Та-|Пріз|Про| Числа місяця | Днів |
|мер|бе-|вище|фе |-----------------------------------------------+---------|
|за-|ль-|ім'я|сія| 1| 2| 3| 4| 5| 6| 7| 8| 9|10|11|12|13|14|15|- |явок| не-|
|по |ний|по |(по|--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--| |явок|
|ряд|но-|бать|са |16|17|18|19|20|21|22|23|24|25|26|27|28|29|30|31| | |
|ком|мер|кові|да)| | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+---+----+---+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+----+----|
|---+---+----+---+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+----+----|
|---+---+----+---+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+----+----|
|---+---+----+---+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+----+----|
|---+---+----+---+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+----+----|
----------------------------------------------------------------------------
Табельник (майстер) ______________________________ |
Начальник цеху (відділу), дільниці __________________________________ |
Формат А4 |
Друкувати із зворотом без заголовочної частини. Підпис друкувати на звороті. |
Типова форма N П-15
__________________________________________________________ підприємство, організація Ідентифікаційний код ЄДРПОУ ------------------------------------------------------------- ------------------------------------------------------------- __________________________________________________________ цех (дільниця) |
Затверджена наказом Мінстату України від 09.10.95 р. N 253 Код за УКУД ------------------------------------------ ----------------------------------------- |
-------------------------------------------------------
Список осіб, | Цех |Дільниця|Вид |Змі-| Код обліку затрат |
які працювали в | | |опла-|на |-------------------------|
надурочний час |Бригада|Майстер |ти | |Синтетичний|Субра-|Стаття|
за______199__р. | | | | | рахунок |хунок |витрат|
|-------+--------+-----+----+-----------+------+------|
-------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------
|Номер|Табель|Пріз|Кате-|Профе|Роз|Тариф|Відпрацьовано надурочно
| за |ний |вище|горія|сія |ряд|на го|годин по числах місяця
|поря-|номер |ім'я| | | |динна|------------------------------------
|дком | |по | | | |став | | | | | | | | | | | | |
|за- | |бать| | | |ка | 1| 2| 3| 4| 5| 6| 7| 8| 9|10|11|12|
|пису | |кові| | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | |--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | |16|17|18|19|20|21|22|23|24|25|26|27|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|-----+------+----+-----+-----+---+-----+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+
|-----+------+----+-----+-----+---+-----+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+
|-----+------+----+-----+-----+---+-----+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+
|-----+------+----+-----+-----+---+-----+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+
-----------------------------------------------------------------------------
продовження таблиці
---------------------------------
|Оплата роботи в |
|надурочний час |
------------| |
| | | | |--------------------|
|13|14|15|- |за пер|за нас| разом|
| | | | |ші 2 |тупні | |
+--+--+--+--|години|години| |
| | | | |------+------+------|
|28|29|30|31|го-|су|го-|су|го-|су|
| | | | |ди-|ма|ди-|ма|ди-|ма|
| | | | |ни | |ни | |ни | |
+--+--+--+--+---+--+---+--+---+--|
+--+--+--+--+---+--+---+--+---+--|
+--+--+--+--+---+--+---+--+---+--|
+--+--+--+--+---+--+---+--+---+--|
----------------------------------
Майстер -------------------------------------------------------- Бригадир |
Начальник цеху Погоджено ________________ "__"__________199_р. підпис |
Друкується із зворотом без заголовної частини. Підписи друкуються на звороті.
Формат А4
Типова форма N П-16
_____________________________________________ підприємство, організація Ідентифікаційний код ЄДРПОУ -------------------------------------------- -------------------------------------------- |
Затверджена наказом Мінстату України від 09.10.95 р. N 253 Код за УКУД ----------------------------------------- ---------------------------------------- |
Листок N__ обліку простоїв ------------------------------------
від "__"__________ 19__ р. |---+----------+-----+------+------|
| |Дільниця, | |Вид |Шифр |
|Цех|відділення|Зміна|оплати|витрат|
------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------
|Прізвище|Кате|Про|Роз|Та |Сума|Трива| Код | %%|Час простою|
|ім'я по |го- |фе-|ряд|бель | до |лість|-----------------|опла|-----------|
|бать |рія |сія| |ний |опла|прос |причини|винуватці|ти |поча |закін|
|кові | | | |номер|ти |тою |простою| простою | |ток |чення|
|--------+----+---+---+-----+----+-----+-------+---------+----+----+------|
|--------+----+---+---+-----+----+-----+-------+---------+----+----+------|
|--------+----+---+---+-----+----+-----+-------+---------+----+----+------|
|--------+----+---+---+-----+----+-----+-------+---------+----+----+------|
---------------------------------------------------------------------------
Майстер (бригадир) _________________________ |
Начальник цеху _________________________________ Виконроб ______________________________________ |
Друкувати із зворотом без заголовної частини. Підписи друкуються на звороті. Формат А4 |