ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ СТАТИСТИКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
N 184 від 06.06.2000
м.Київ
Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
14 липня 2000 р.за N 416/4637
(Наказ втратив чинність на підставі Наказу
Державної служби статистики України
N 156 від 06.07.2015)
Про затвердження форми державної статистичної
звітності N 1-ІП-квартальна та Інструкції
про порядок її складання
Відповідно до статті 12 Закону України "Про державну статистику" (2614-12) та на виконання п.6 постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.99 N 1756 "Про заходи щодо створення та функціонування спеціальних (вільних) економічних зон і територій із спеціальним режимом інвестиційної діяльності" НАКАЗУЮ:
1. Затвердити такі документи (додаються):
1.1. Форму державної статистичної звітності N 1-ІП-квартальна "Звіт підприємства про реалізацію інвестиційного проекту в спеціальній (вільній) економічній зоні або на території пріоритетного розвитку".
1.2. Інструкцію про порядок складання форми статистичної звітності N 1-ІП-квартальна "Звіт підприємства про реалізацію інвестиційного проекту в спеціальній (вільній) економічній зоні або на території пріоритетного розвитку".
2. Зазначені форму та Інструкцію ввести в дію, починаючи зі звіту за I півріччя 2000 року.
3. Управлінню статистики інвестицій та будівництва Головного управління статистики виробництва (Луценко Н.Г.):
3.1. Визначити необхідний тираж, підготувати і передати фінансово-економічному управлінню у встановлений термін оригінали бланка форми та Інструкції, затверджені цим наказом, для їх тиражування.
3.2. Підготувати спільно з Державним підприємством "Головний міжрегіональний інформаційний центр" Держкомстату України (Сидоренко М.М.) та подати на узгодження відповідні зміни до Плану розробки та експлуатації комплексів електронної обробки статистичної інформації на 2000 рік.
3.3. Здійснювати методологічне керівництво збиранням та розробкою звітності за вказаної формою.
4. Фінансово-економічному управлінню (Сорокіна Т.В.):
4.1. Забезпечити розміщення та фінансування виготовлення, контроль за своєчасним тиражуванням і розсиланням зазначених бланків форм державної статистичної звітності та Інструкції для Головного управління статистики в Автономній Республіці Крим, обласних, Київського та Севастопольського міських управлінь статистики.
4.2. Підготувати та подати на узгодження зміни до договору від 04.01.2000 N 1 між Держкомстатом і ДП ГМІЦ щодо виконання робіт з розробки програмного забезпечення КЕОІ за формою N 1-ІП-квартальна.
5. ДП ГМІЦ Держкомстату України (Сидоренко М.М.) забезпечити:
5.1. Виконання робіт з розробки програмного забезпечення КЕОІ форми N 1-ІП-квартальна.
5.2. Збирання і розробку державної статистичної звітності за формою N 1-ІП-квартальна.
6. Начальнику Головного управління статистики в Автономній Республіці Крим, начальникам обласних, Київського та Севастопольського міських управлінь статистики забезпечити в установленому порядку збирання, розробку і подання Держкомстату звітів у встановлені терміни.
7. Контроль за виконання цього наказу покласти на Першого заступника Голови Комітету Головка В.А.
Голова Комітету О.Г.Осауленко
Затверджено
Наказ Держкомстату України
06.06.2000 N 184
Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
14 липня 2000 р. за N 416/4637
Інструкція
про порядок складання форми державної статистичної
звітності N 1-ІП-квартальна "Звіт підприємства про
реалізацію інвестиційного проекту в спеціальній
(вільній) економічній зоні або на території
пріоритетного розвитку"
Загальні положення
Ця Інструкція поширюється на підприємства всіх форм власності, які реалізують інвестиційний проект в спеціальній (вільній) економічній зоні або на території пріоритетного розвитку.
Статистична звітність за формою N 1-ІП-квартальна "Звіт підприємства про реалізацію інвестиційного проекту в спеціальній (вільній) економічній зоні або на території пріоритетного розвитку" подається у відповідності до статті 12 Закону України "Про державну статистику" ( 2614-12 ) та на виконання п. 6 постанови Кабінету Міністрів України від 24 вересня 1999 р. N 1756 "Про заходи щодо створення та функціонування спеціальних (вільних) економічних зон і територій із спеціальним режимом інвестиційної діяльності".
Звіт складається окремо щодо кожного інвестиційного проекту, який реалізує підприємство. Усі показники звіту повинні відображати підсумки реалізації інвестиційного проекту, а не загальної діяльності всього підприємства.
Звіт за формою N 1-ІП-квартальна підписується керівником підприємства та головним бухгалтером, які несуть відповідальність за своєчасне подання цього звіту, а також його достовірність відповідно до ст.14 Закону України "Про державну статистику" ( 2614-12 ).
Звіт складається щокварталу накопичувальним підсумком з початку реалізації проекту та з початку звітного року. Вартісні показники в звіті заповнюються в цілих числах з одним знаком після коми.
Порядок складання форми
Розділ I. Інформація про інвестиційний проект
У цьому розділі підприємство наводить загальні відомості про інвестиційний проект.
Розділ II. Надходження інвестицій
У рядку 01 указуються дані про загальний обсяг інвестицій, у рядку 02 іноземних та в рядку 03 - українських інвестицій. У разі внесення інвестицій у різних національних валютах для заповнення показників розділу II необхідно провести перерахунок обсягів інвестицій у долари США та гривні за відповідними курсами валют Національного банку України. Дані граф 1, 2 "Передбачено проектом" перераховуються на момент затвердження проекту і за рядками 01 - 035 повинні дорівнювати інвестиціям, указаним у проекті. Перерахунок даних про фактичне надходження інвестицій здійснюється за курсами валют на дату здійснення операцій.
У рядку 011 наводяться дані про інвестиції в основний капітал (капітальні вкладення) за рахунок усіх джерел фінансування, включаючи податок на додану вартість. Це кошти, що направляються на будівництво нових, розширення, реконструкцію, технічне переозброєння та підтримання потужностей діючих підприємств, а також на витрати для придбання будівель, споруд та незавершених будівництвом об'єктів, машин, обладнання та інвентарю, транспортних засобів та інших матеріальних цінностей (засобів праці), що діють протягом тривалого часу та вартість яких поступово зменшується в зв'язку зі зносом.
У рядку 012 "Грошові внески" вказуються грошові надходження від інвестора.
У рядку 014 "Внески у формі рухомого і нерухомого майна" зазначаються дані про одержання обладнання, транспортних засобів та інших об'єктів власності, які реєструються як інвестиції.
У рядку 015 "Нематеріальні активи (придбання юридичних прав, ноу-хау тощо)" відображаються активи, які за домовленістю сторін зараховуються як внесок капіталу до підприємства.
У рядку 016 "Інші форми" заповнюються дані про всі інші форми надходження капіталу, що не наведені в рядках 012 - 015.
Сума рядків 012- 016 повинна дорівнювати даним рядка 01 за графами 1- 6.
Заповнення рядків 022 - 026 проводиться аналогічно рядкам 012 - 016.
Сума рядків 022- 026 повинна дорівнювати даним рядка 02 за графами 1- 6.
З даних рядка 03 виділяються інвестиції:
за рядком 031 - одержані за рахунок коштів Державного бюджету України, у тому числі на безповоротній основі (рядок 0311) та на умовах кредиту (рядок 0312);
за рядком 032 - кошти, одержані з місцевого (міського, районного, обласного) бюджету;
за рядом 033 - власні кошти підприємств, а саме:
власні фінансові ресурси (прибуток, амортизаційні відрахування, відшкодування збитків від аварій, стихійного лиха тощо);
позичкові кошти;
залучені кошти (кошти, одержані від продажу акцій, облігацій, пайові та інші внески громадян і юридичних осіб);
за рядком 034 - кошти населення;
за рядком 035 - інші форми залучення інвестицій, у тому числі кредити комерційних банків (рядок 0351).
Рядок 03 дорівнює сумі даних рядків 031 - 035 за графами 1 - 6.
Розділ III. Освоєння інвестицій та введення в
дію об'єктів, потужностей
Вартісні показники рядків 04 - 054, що наведені в графах 1, 3, 4 перераховуються відповідно до порядку, наведеному в розділі II цієї Інструкції. Перерахунок даних графи 2 здійснюється за курсом Національного банку України на момент затвердження проекту.
У рядку 051 "На обладнання, інструмент, інвентар" відображається вартість обладнання у фактичних цінах, які враховують його придбання, транспортні, заготівельно-складські та інші витрати. Вартість імпортного обладнання наводиться на базі контрактних (розрахункових) цін, перерахованих у діючу грошову одиницю України за курсом, установленим Національним банком України на дату його придбання.
У рядку 052 "На будівельні й монтажні роботи" відображаються дані з фактичних витрат на будівельні і монтажні роботи згідно з Інструкцією про порядок складання статистичної звітності з капітального будівництва, затвердженою наказом Міністерства статистики України від 28.03.96 N 93 та зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 16.05.96 за N 231/1256.
У рядку 053 "Оборотні кошти" відображається вартість сировини, матеріалів, палива та інших матеріальних цінностей.
У рядку 054 "Інші" відображається вартість проектно-розвідувальних робіт, витрати на утримання адміністрації та інші роботи і витрати, що не належать до вартості будівельних та монтажних робіт.
Рядок 05 (04) дорівнює сумі рядків 051 - 054 (041 - 044).
У рядках 06 "Виробничого призначення" та 07 "Невиробничого призначення" відображаються дані про потужності виробничого та невиробничого призначення, що передбачені проектом до введення в дію та введені в дію. Заповнення показників здійснюється згідно з Інструкцією про порядок складання статистичної звітності з капітального будівництва, затвердженою наказом Міністерства статистики України від 28.03.96 N 93 та зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 16.05.96 за N 231/1256.
Розділ IV. Результати освоєння інвестиційного проекту
У рядку 08 "Обсяг виробленої продукції (робіт, послуг) у діючих оптових цінах без ПДВ та акцизного збору" підприємствами, що здійснюють випуск промислової продукції, дані наводяться у відповідності з Типовою інструкцією до складаня звітів, промислових підприємств усіх форм власності по продукції, затвердженою наказом Міністерства статистики України від 20.07.92 N 123, з урахуванням змін та доповнень затверджених наказом Державного комітету статистики України від 27.11.97 N 61 і зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 10.12.97 за N 582/2386. Підприємствам, що випускають продукцію інших галузей економіки, для визначення цього показника необхідно скористатись Роз'ясненнями щодо заповнення форми N 5-С "Звіт про витрати на виробництво продукції (робіт, послуг)", затвердженими наказом Державного комітету статистики України від 03.08.99 N 05-3-8/286.
У рядку 09 "Виробництво продукції в натуральному вираженні" наводяться дані за видами продукції, виробництво яких передбачено проектом, в одиницях виміру у відповідності з діючим Класифікатором продукції.
У рядку 10 "Дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)" відображається загальний дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) без вирахування наданих знижок, повернення проданих товарів та непрямих податків (податку на додану вартість акцизного збору тощо) відповідно до Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 3 "Звіт про фінансові результати" , затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.03.99 N 87 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 21.06.99 за N 397/3690.
У рядках 101 - 103 наводяться дані про дохід, який отримано від реалізації продукції на ринках - внутрішньому, країн СНД, інших країн.
Якщо виручка від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) отримана у валюті інших країн, то перерахунок у гривні здійснюється за курсом Національного банку України на момент здійснення операцій.
Сума даних рядків 101, 102, 103 повинна дорівнювати даним рядка 10. Дані рядка 1011 повинні бути меншими або дорівнювати даним рядка 101.
У рядку 11 "Собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг)" відображається виробнича собівартість реалізованої продукції (робіт, послуг) або собівартість реалізованих товарів. Собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) визначається згідно з Положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 9 "Запаси", затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 20.10.99 N 246 , та зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 02.11.99 за N 751/4044.
У рядку 12 показник "Валовий прибуток (збиток)" розраховується як різниця між чистим доходом від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) і собівартістю реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) згідно з Положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 3 "Звіт про фінансові результати".
У рядку 13 показник "Фінансові результати (прибуток або збиток) від звичайної діяльності до оподаткування" визначається як алгебраїчна сума прибутку (збитку) від основної діяльності, фінансових та інших доходів (прибутків), фінансових та інших витрат (збитків).
У рядку 14 "Чистий прибуток (збиток)" наводяться дані, що розраховуються як алгебраїчна сума прибутку (збитку) від звичайної діяльності та надзвичайного прибутку, надзвичайного збитку та податків з надзвичайного прибутку згідно з Положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 3 "Звіт про фінансові результати".
Показник рядка 17 "Середньооблікова чисельність штатних працівників" заповнюється згідно з Інструкцією зі статистики чисельності працівників, зайнятих у народному господарстві України, затвердженою наказом Міністерства статистики України від 07.07.95 N 171 та зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 07.08.95 за N 287/823, а показники рядків 18 "Фонд оплати праці" та 19 "Середньомісячна заробітна плата" - згідно з Інструкцією зі статистики заробітної плати, затвердженою наказом Міністерства статистики України від 11.12.95 N 323 та зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 21.12.95 за N 465/1001.
Заповнення рядків 20 "Кредиторська заборгованість на кінець періоду" та 21 "Дебіторська заборгованість" проводиться на підставі даних первинного бухгалтерського обліку й звітності й аналітичного обліку згідно з Положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 10 "Дебіторська заборгованість", затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 08.10.99 N 237 та зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 25.10.99 за N 725/4018, та Положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 11 "Зобов'язання", затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 31.01.2000 N 20 і зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 11.02.2000 за N 85/4306.
Начальник Головного управління статистики виробництва О.О.Васєчко
Державна статистична звітність
-----------------------------------------------------------------------------
| КОДИ |
|---------------------------------------------------------------------------|
| | | | | | | | | | |
|-----+---------+---+---+-------+-----+------------+-------------+-------+--|
|форми|організ |тер|гал|виду |фор- |організацій-|міністерства,|вищест.|КС|
|доку-|ації-кла |ито|узі|еконо- |ми |но-правової |іншого цент- |орган- | |
|мента|дача-іден|рії|за |мічної |вла- |форми госпо-|рального ор- |ізації | |
|за |тифіка- |за |ЗКГ|діяль- |сно- |дарювання за|гану виконав-|ідентиф| |
|ДКУД |ційн.код |КОА|НГ |ності |сті з|КОПФГ |чої влади за |код за | |
| |за ЄДРПОУ|ТУУ| |за КВЕД|а КФВ| |СПОДУ |ЄДРПОУ | |
|-----+---------+---+---+-------+-----+------------+-------------+-------+--|
| 1 | 2 | 3 |4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |10|
-----------------------------------------------------------------------------
Форма N 1-ІП-квартальна
-
Затверджена наказом Держкомстату
України 06.06.2000 N 184
Міністерство, інший центральний Подається регіональному
орган виконавчої влади _________ управлінню статистики та
Міністерство, інший центральний орган виконавчої влади _________ ________________________________ Найменування підприємства ______ ________________________________ Адреса підприємства ____________ ________________________________ ________________________________ Телефон _________ Факс _________ Телетайп _______________________ |
Подається регіональному управлінню статистики та місцевому органу податкової служби 25 числа після звітного періоду всіма підприємствами, які одержали інвестиції під інвестиційні проекти, що будуть здійснені в спеціальній (вільній) економічній зоні або на території пріоритетного розвитку (для кожного проекту). |
Форма власності ________________ ________________________________ |
Звіт підприємства про реалізацію інвестиційного проекту
в спеціальній (вільній) економічній зоні або на
території пріоритетного розвитку за ___________ 2000 р.
1. Інформація про інвестиційний проект
-----------------------------------------------------------------
|1. |Найменування інвестиційного проекту ______________________ |
| |__________________________________________________________ |
| |__________________________________________________________ |
|---| |
|2. |Найменування С(В)ЕЗ ______________________________________ |
|---| |
|3. |Найменування території пріоритетного розвитку ____________ |
|---| |
|4. |Дата і номер інвестиційного проекту ______________________ |
|---| |
|5. |Дата і номер свідоцтва про реєстрацію як суб'єкта С(В)ЕЗ |
| |або території пріоритетного розвитку _____________________ |
|---| |
|6. |Вид діяльності, що інвестується __________________________ |
|---| |
|7. |Загальний обсяг інвестицій (тис. дол. США) _______________ |
|---| |
|8. |Дата початку реалізації інвестиційного проекту ___________ |
|---| |
|9. |Строк освоєння інвестицій згідно з контрактом ____________ |
|---| |
|10.|Період окупності, місяці _________________________________ |
-----------------------------------------------------------------
II. Надходження інвестицій
----------------------------------------------------------------------
| | N |Передбачено|Фактично надійшло |
| |рядка| проектом |--------------------|
| | |-----------|з початку |з початку|
| | |тис. |тис. |реалізації|звітного |
| | |дол. |грн. |проекту |року |
| | |США | |----------+---------|
| | | | |тис. |тис.|тис.|тис.|
| | | | |дол. |грн.|дол.|грн.|
| | | | |США | |США | |
|-----------------------------+-----+-----+-----+-----+----+----+----|
| А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
|-----------------------------+-----+-----+-----+-----+----+----+----|
|Загальний обсяг інвестицій - | | | | | | | |
|усього (рядок 02 + 03) | 01 | | | | | | |
|-----------------------------+-----+-----+-----+-----+----+----+----|
|у тому числі: | | | | | | | |
|в основний капітал | 011 | | | | | | |
|-----------------------------+-----+-----+-----+-----+----+----+----|
|з рядка 01: | | | | | | | |
|інвестиції за видами: | | | | | | | |
|грошові внески | 012 | | | | | | |
|-----------------------------+-----+-----+-----+-----+----+----+----|
|у тому числі кредит | 0121| | | | | | |
|-----------------------------+-----+-----+-----+-----+----+----+----|
|внески у формі рухомого і | | | | | | | |
|нерухомого майна | 014 | | | | | | |
|-----------------------------+-----+-----+-----+-----+----+----+----|
|нематеріальні активи | | | | | | | |
|(одержання юридичних прав, | | | | | | | |
|ноу-хау тощо) | 015 | | | | | | |
|-----------------------------+-----+-----+-----+-----+----+----+----|
|інші форми | 016 | | | | | | |
|-----------------------------+-----+-----+-----+-----+----+----+----|
|з рядка 01: | | | | | | | |
|іноземних - усього | 02 | | | | | | |
|-----------------------------+-----+-----+-----+-----+----+----+----|
|з них по країнах: | 021 | | | | | | |
|-----------------------------+-----+-----+-----+-----+----+----+----|
| | | | | | | | |
|-----------------------------+-----+-----+-----+-----+----+----+----|
| | | | | | | | |
|-----------------------------+-----+-----+-----+-----+----+----+----|
| | | | | | | | |
|-----------------------------+-----+-----+-----+-----+----+----+----|
|з рядка 02 | | | | | | | |
|за видами: | | | | | | | |
|-----------------------------+-----+-----+-----+-----+----+----+----|
|грошові внески | 022 | | | | | | |
|-----------------------------+-----+-----+-----+-----+----+----+----|
|у тому числі кредит | 0221| | | | | | |
|-----------------------------+-----+-----+-----+-----+----+----+----|
|внески у формі рухомого і | | | | | | | |
|нерухомого майна | 024 | | | | | | |
|-----------------------------+-----+-----+-----+-----+----+----+----|
|нематеріальні активи | | | | | | | |
|(одержання юридичних прав, | 025 | | | | | | |
|ноу-хау тощо) | | | | | | | |
|-----------------------------+-----+-----+-----+-----+----+----+----|
|інші форми | 026 | | | | | | |
|-----------------------------+-----+-----+-----+-----+----+----+----|
|українських - усього | 03 | | | | | | |
|-----------------------------+-----+-----+-----+-----+----+----+----|
|з них: | 031 | | | | | | |
|з Державного бюджету - усього| | | | | | | |
|-----------------------------+-----+-----+-----+-----+----+----+----|
|у тому числі: | | | | | | | |
|безповоротні | 0311| | | | | | |
| |-----+-----+-----+-----+----+----+----|
|на умовах кредиту | 0312| | | | | | |
|-----------------------------+-----+-----+-----+-----+----+----+----|
|з місцевого (міського, | | | | | | | |
|районного, обласного) | | | | | | | |
|бюджету | 032 | | | | | | |
|-----------------------------+-----+-----+-----+-----+----+----+----|
|власні кошти підприємства | 033 | | | | | | |
|-----------------------------+-----+-----+-----+-----+----+----+----|
|кошти населення | 034 | | | | | | |
|-----------------------------+-----+-----+-----+-----+----+----+----|
|інші форми залучення | | | | | | | |
|інвестицій | 035 | | | | | | |
|-----------------------------+-----+-----+-----+-----+----+----+----|
|у тому числі кредити | | | | | | | |
|комерційних банків | 0351| | | | | | |
----------------------------------------------------------------------
III. Освоєння інвестицій та введення в дію об'єктів,
потужностей
-------------------------------------------------------------------
|Назва, | N |Одиниця | Передбачено | Фактично освоєно |
|найменування |рядка,|виміру | освоїти | (уведено) |
| |код | |-------------+-------------------|
| |потуж-| |проектом| на |з початку | з |
| |ності | | |рік |реалізації|початку |
| | | | | |проекту |звітного|
| | | | | | |року |
|---------------+------+--------+--------+----+----------+--------|
| А | Б | В | 1 | 2 | 3 | 4 |
|---------------+------+--------+--------+----+----------+--------|
|Усього | |тис.дол.| | | | |
|інвестицій | 04 | США | X | | | |
| |------+--------+--------+----+----------+--------|
| | 05 |тис.грн.| X | | | |
|---------------+------+--------+--------+----+----------+--------|
|на обладнання, | |тис.дол.| | | | |
|інструмент, | 041 | США | | | | |
|інвентар |------+--------+--------+----+----------+--------|
| | 051 |тис.грн.| | | | |
|---------------+------+--------+--------+----+----------+--------|
|на будівельні й| |тис.дол.| | | | |
|монтажні роботи| 042 | США | | | | |
| |------+--------+--------+----+----------+--------|
| | 052 |тис.грн.| | | | |
|---------------+------+--------+--------+----+----------+--------|
|оборотні кошти | |тис.дол.| | | | |
| | 043 | США | | | | |
| |------+--------+--------+----+----------+--------|
| | 053 |тис.грн.| | | | |
|---------------+------+--------+--------+----+----------+--------|
|інші | |тис.дол.| | | | |
| | 044 | США | | | | |
| |------+--------+--------+----+----------+--------|
| | 054 |тис.грн.| | | | |
|---------------+------+--------+--------+----+----------+--------|
|Уведення в дію | | | | | | |
|об'єктів та | | | | | | |
|потужностей | | | | | | |
|---------------+------+--------+--------+----+----------+--------|
|виробничого | | | | | | |
|призначення | 06 | | | | | |
|---------------+------+--------+--------+----+----------+--------|
| | | | | | | |
|---------------+------+--------+--------+----+----------+--------|
| | | | | | | |
|---------------+------+--------+--------+----+----------+--------|
| | | | | | | |
|---------------+------+--------+--------+----+----------+--------|
| | | | | | | |
|---------------+------+--------+--------+----+----------+--------|
|невиробничого | | | | | | |
|призначення | 07 | | | | | |
|---------------+------+--------+--------+----+----------+--------|
| | | | | | | |
|---------------+------+--------+--------+----+----------+--------|
| | | | | | | |
|---------------+------+--------+--------+----+----------+--------|
| | | | | | | |
|---------------+------+--------+--------+----+----------+--------|
| | | | | | | |
-------------------------------------------------------------------
IV. Результати освоєння інвестиційного проекту
-----------------------------------------------------------------------
| Показники | N |Одиниця | Передбачено | Фактично |
| |рядка,|виміру |-------------+-------------------|
| |код | |проектом| на |з початку | з |
| |потуж-| | |рік |реалізації|початку |
| |ності | | | |проекту |звітного|
| | | | | | |року |
|-------------------+------+--------+--------+----+----------+--------|
| А | Б | В | 1 | 2 | 3 | 4 |
|-------------------+------+--------+--------+----+----------+--------|
|Обсяг виробленої | 08 | | | | | |
|продукції (робіт, | | | | | | |
|послуг) у | | | | | | |
|діючих оптових | | | | | | |
|цінах без ПДВ та | | | | | | |
|акцизного збору | |тис.грн.| | | | |
|-------------------+------+--------+--------+----+----------+--------|
|Виробництво | 09 | | | | | |
|продукції в | | | | | | |
|натуральному | | | | | | |
|вираженні | | | | | | |
|-------------------+------+--------+--------+----+----------+--------|
| | | | | | | |
|-------------------+------+--------+--------+----+----------+--------|
| | | | | | | |
|-------------------+------+--------+--------+----+----------+--------|
| | | | | | | |
|-------------------+------+--------+--------+----+----------+--------|
| | | | | | | |
|-------------------+------+--------+--------+----+----------+--------|
| | | | | | | |
|-------------------+------+--------+--------+----+----------+--------|
| | | | | | | |
|-------------------+------+--------+--------+----+----------+--------|
|Дохід (виручка) | 10 |тис.грн.| | | | |
|від реалізації | | | | | | |
|продукції | | | | | | |
|(товарів, робіт, | | | | | | |
|послуг) | | | | | | |
|-------------------+------+--------+--------+----+----------+--------|
|у тому числі: | 101 |тис.грн.| | | | |
|на внутрішньому | | | | | | |
|ринку України | | | | | | |
|-------------------+------+--------+--------+----+----------+--------|
|з них на | 1011 |тис.грн.| | | | |
|внутрішньообласному| | | | | | |
|ринку | | | | | | |
|-------------------+------+--------+--------+----+----------+--------|
|у країнах СНД | 102 |тис.грн.| | | | |
|-------------------+------+--------+--------+----+----------+--------|
|в інших країнах | 103 |тис.грн.| | | | |
|-------------------+------+--------+--------+----+----------+--------|
|Собівартість | 11 |тис.грн.| | | | |
|реалізованої | | | | | | |
|продукції (товарів,| | | | | | |
|робіт, послуг) | | | | | | |
|-------------------+------+--------+--------+----+----------+--------|
|Валовий прибуток | 12 |тис.грн.| | | | |
|(збиток) | | | | | | |
|-------------------+------+--------+--------+----+----------+--------|
|Фінансові | 13 |тис.грн.| | | | |
|результати | | | | | | |
|(прибуток або | | | | | | |
|збиток) від | | | | | | |
|звичайної | | | | | | |
|діяльності до | | | | | | |
|оподаткування | | | | | | |
|-------------------+------+--------+--------+----+----------+--------|
|Чистий: | 14 | | | | | |
|-------------------+------+--------+--------+----+----------+--------|
|прибуток | 141 |тис.грн.| | | | |
|-------------------+------+--------+--------+----+----------+--------|
|збиток | 142 |тис.грн.| | | | |
|-------------------+------+--------+--------+----+----------+--------|
|Кількість | 15 |одиниць | | | | |
|створених робочих | | | | | | |
|місць | | | | | | |
|-------------------+------+--------+--------+----+----------+--------|
|Кількість | 16 |одиниць | | | | |
|збережених робочих | | | | | | |
|місць | | | | | | |
|-------------------+------+--------+--------+----+----------+--------|
|Середньооблікова | 17 |чоловік | | | | |
|чисельність | | | | | | |
|штатних працівників| | | | | | |
|-------------------+------+--------+--------+----+----------+--------|
|у тому числі: | 171 |чоловік | | | | |
|прийнятих | | | | | | |
|працівників з | | | | | | |
|гірничодобувних та | | | | | | |
|інших підприємств, | | | | | | |
|які закриті або | | | | | | |
|закриваються | | | | | | |
|-------------------+------+--------+--------+----+----------+--------|
|Фонд оплати праці | 18 |тис.грн.| | | | |
|-------------------+------+--------+--------+----+----------+--------|
|Середньомісячна | 19 | грн. | | | | |
|заробітна плата | | | | | | |
|-------------------+------+--------+--------+----+----------+--------|
| | | | | | | |
|-------------------+------+--------+--------+----+----------+--------|
| | | | | | | |
|-------------------+------+--------+--------+----+----------+--------|
| | | | | | | |
|-------------------+------+--------+--------+----+----------+--------|
| | | | | | | |
|-------------------+------+--------+--------+----+----------+--------|
| | | | | | | |
|-------------------+------+--------+--------+----+----------+--------|
| | | | | | | |
|-------------------+------+--------+--------+----+----------+--------|
|Кредиторська | 20 |тис.грн.| | | | |
|заборгованість на | | | | | | |
|кінець періоду | | | | | | |
|-------------------+------+--------+--------+----+----------+--------|
|у тому числі: | 201 |тис.грн.| | | | |
|з оплати праці | | | | | | |
|-------------------+------+--------+--------+----+----------+--------|
|з бюджетом | 202 |тис.грн.| | | | |
|-------------------+------+--------+--------+----+----------+--------|
|Дебіторська | 21 |тис.грн.| | | | |
|заборгованість | | | | | | |
-----------------------------------------------------------------------
"___" ______________ 200_ р. | Керівник ____________________ |
_________________________________ (прізвище та N телефону виконавця) |
Головний бухгалтер ___________ |