КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 11 липня 2000 р. N 1080
Київ
(Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ
N 541 від 18.05.2001)
Про умови оплати праці працівників централізованих
бухгалтерій, створених при органах виконавчої
влади, виконавчих органах місцевого
самоврядування
З метою впорядкування умов оплати праці працівників централізованих бухгалтерій, створених при органах виконавчої влади, виконавчих органах місцевого самоврядування, Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Установити, що умови оплати праці та розміри посадових окладів працівників централізованих бухгалтерій, створених при органах виконавчої влади, виконавчих органах місцевого самоврядування, визначаються відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29 травня 1996 р. N 565 "Про упорядкування умов оплати праці працівників окремих галузей бюджетної сфери" (ЗП України, 1996 р., N 13, ст. 346).
2. Надати право керівникам органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, при яких створені централізовані бухгалтерії, в межах установленого фонду оплати праці:
установлювати працівникам централізованих бухгалтерій надбавки за високі досягнення у праці або за виконання особливо важливої роботи у розмірі до 50 відсотків посадового окладу. В разі несвоєчасного виконання завдань, погіршення якості роботи і порушення трудової дисципліни ці надбавки скасовуються або зменшуються;
здійснювати преміювання працівників відповідно до їх особистого вкладу в загальні результати роботи в межах економії фонду оплати праці;
надавати працівникам матеріальну допомогу в розмірі місячного посадового окладу.
3. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження Кабінету Міністрів України від 18 травня 1993 р. N 314.
4. Ця постанова набирає чинності з 1 лютого 2000 року.
Прем'єр-міністр України В.ЮЩЕНКО