МІНІСТЕРСТВО ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
НАКАЗ
N 82/171 від 13.04.2000
м.Київ
Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
10 травня 2000 р. за N 271/4492
(Наказ втратив чинність на підставі Наказу
Міністерства соціальної політики України,
Міністерства фінансів України
N 1287/926 від 04.11.2016)
Про затвердження Порядку надання державними
податковими інспекціями відомостей про доходи
фізичних осіб, які звернулися за призначенням
соціальної допомоги
З метою забезпечення цільового використання бюджетних асигнувань та на виконання постанов Кабінету Міністрів України від 26 липня 1996 р. N 839 "Про додаткові заходи щодо соціального захисту населення в умовах реформування системи платежів за житлово-комунальні послуги", від 22 лютого 1999 р. N 238 "Про запровадження адресної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям" з подальшими змінами і доповненнями та доручення Кабінету Міністрів України від 13 березня 2000 року НАКАЗУЄМО:
1. Затвердити Порядок надання державними податковими інспекціями відомостей про доходи фізичних осіб, які звернулися за призначенням соціальної допомоги, що додається.
2. Управлінню житлових субсидій Міністерства праці та соціальної політики (Булах Т.I.) і Головному управлінню АІС "Податки" (Семирза М.I.) та Головному управлінню Державного реєстру фізичних осіб (Сердюк Н.П.) Державної податкової адміністрації - забезпечити до 1 серпня 2000 р. розробку та опрацювання на базі Державних податкових інспекцій та відділів субсидій державних адміністрацій Мінського та Московського районів м.Києва програмного забезпечення для автоматизованого обміну інформацією між управліннями соціального захисту населення (відділами субсидій) та державними податковими інспекціями щодо відомостей Державного реєстру фізичних осіб - платників податків та інших обов'язкових платежів про доходи фізичних осіб, які звернулися за призначенням соціальної допомоги.
З. Міністерству праці та соціального захисту Автономної Республіки Крим, управлінням соціального захисту населення обласних, Київської і Севастопольської міських державних адміністрацій:
подання запитів державним податковим органам про доходи фізичних осіб, які звернулися за призначенням соціальної допомоги, провадити згідно з затвердженим Порядком;
забезпечити конфіденційність одержаних від державних податкових органів зазначених відомостей.
4. Державним податковим адміністраціям Автономної Республіки Крим, в областях, містах Києві і Севастополі забезпечити надання на запит управлінь соціального захисту населення (відділів субсидій) відомостей про доходи фізичних осіб відповідно до затвердженого Порядку.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра праці та соціальної політики Вегеру С.А. і заступника Голови Державної податкової адміністрації Росоловського В.М.
Міністр праці та соціальної політики України I.Я.Сахань
Голова Державної податкової адміністрації України М.Я.Азаров
Затверджено
Наказ Міністерства праці та
соціальної політики України
та Державної податкової
адміністрації України
13.03.2000 N 82/171
Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
10 травня 2000 р. за N 271/4492
Порядок
надання державними податковими інспекціями
відомостей про доходи фізичних осіб, які звернулися за
призначенням соціальної допомоги
1. Загальна частина
1.1. Порядок надання державними податковими інспекціями відомостей про доходи фізичних осіб, які звернулися за призначенням соціальної допомоги (далі - Порядок), розроблено на виконання постанов Кабінету Міністрів України від 26 липня 1996 р. N 839 "Про додаткові заходи щодо соціального захисту населення в умовах реформування системи платежів за житлово-комунальні послуги", від 22 лютого 1999 р. N 238 "Про запровадження адресної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям" з подальшими змінами та доповненнями та доручення Кабінету Міністрів України від 13 березня 2000 року.
1.2. Цей Порядок установлює правила заповнення та подання управліннями соціального захисту населення (відділами субсидій) запитів до державних податкових інспекцій за своїм місцезнаходженням про доходи фізичних осіб, які звернулися за призначенням соціальної допомоги (далі - запит), та надання відповідей на запити державними податковими інспекціями (далі відповідь на запит).
1.3. Відповідь на запит містить відомості з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків та інших обов'язкових платежів (далі - Державний реєстр), інформаційний фонд якого поповнюється щоквартально на основі даних про доходи фізичних осіб - суб'єктів підприємницької та іншої діяльності і відомостей, які надаються державним податковим інспекціям про своїх найманих працівників юридичними особами всіх форм власності за ф.2 і ф. N 8ДР. У ф. N 8ДР представлені суми виплачених доходів фізичним особам у звітному кварталі (без вирахування прибуткового податку та платежів у Пенсійний фонд та в Державний фонд сприяння зайнятості населення).
1.4. Відповідь на запит про доходи фізичної особи за певний квартал може бути надана тільки після закінчення кварталу, наступного за тим кварталом, доходи за який перевіряються.
1.5. Відомості про доходи фізичних осіб, що містяться у відповіді на запит, є інформацією з обмеженим доступом і не можуть надаватися управліннями соціального захисту населення (відділами субсидій) іншим особам (фізичним чи юридичним).
1.6. У державних податкових інспекціях та в управліннях соціального захисту населення (відділах субсидій) ведеться журнал реєстрації запитів та відповідей на запит у паперовому та електронному вигляді.
1.7. Запит подається управлінням соціального захисту населення (відділом субсидій) до державної податкової інспекції за місцем прописки громадян у вигляді файла даних на магнітних носіях (дискетах) разом з його друкованою копією за ф. N 9ДР-1 (додаток 1). Структура файла визначена в пункті 1 додатка 4 (таблиця 1).
1.7.1. Друкована копія завіряється підписом керівника управління соціального захисту населення (відділу субсидій) і особи, відповідальної за підготовку інформації для запиту, та засвідчується печаткою.
1.7.2. Реквізити запиту, що заповнюються:
код за ЄДРПОУ-1 управління соціального захисту населення (відділу субсидій), який подає запит;
1 - Єдиний Державний реєстр підприємств та організацій України.
місцезнаходження управління соціального захисту населення (відділу субсидій) (АР Крим, область, район, район у місті);
дата подання запиту (число, місяць, рік);
реєстраційний номер запиту;
номер справи фізичної особи;
початок періоду, за який надати дані про дохід:
порядковий номер місяця, рік;
завершення періоду, за який надати дані про дохід:
порядковий номер місяця, рік;
ідентифікаційний номер-2;
2 - З Державного реєстру фізичних осіб - платників податків та інших обов'язкових платежів.
прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи (без скорочень);
місце прописки фізичної особи (поштовий індекс, населений пункт, вулиця, номер будинку і квартири);
код за ЄДРПОУ юридичної особи або ідентифікаційний номер фізичної особи - підприємця, які надали фізичній особі довідку про дохід;
ознака особи (0 - юридична, 1 - фізична);
сума доходу за даними управління соціального захисту населення (відділу субсидій);
код ознаки доходу (згідно з табл. 4 додатка 4).
1.8. Реєстрацію запитів у журналах та надання відповідей на запити в державних податкових інспекціях здійснюють підрозділи, які займаються веденням Державного реєстру фізичних осіб і вносять відповідні дані до комп'ютерного журналу.
1.8.1. Запити, передані без зазначення ідентифікаційних номерів фізичних осіб, державними податковими інспекціями не приймаються.
2. Порядок надання відповідей на запит
2.1. Відповідь на запит управління соціального захисту населення (відділу субсидій) надається підрозділами, які займаються веденням Державного реєстру фізичних осіб, місцевих державних податкових інспекцій, у вигляді файла даних на магнітних носіях (дискетах) за структурою, визначеною в пункті 2 додатка 4 до цього Порядку, разом з його друкованою копією за ф. N 9ДР-2 (додаток 2) та актом передання інформації (додаток 3) у 15-денний термін за наявності в Державному реєстрі інформації за той період, який перевіряється. Друкована копія та акт передання завіряються підписом керівника державної податкової інспекції і засвідчуються печаткою.
2.2. Відповідь на запит надається за всіма фізичними особами, які вказані в запиті з ідентифікаційними номерами. При відсутності в Державному реєстрі даних про доходи фізичних осіб - у відповідній графі ф. N 9ДР-2 зазначається "НД" і нуль - у разі нульового доходу.
2.3. Реквізити відповіді на запит, що заповнюються:
дата надання відповіді (число, місяць, рік);
реєстраційний номер відповіді;
реєстраційний номер запиту;
дата подання запиту (число, місяць, рік);
назва податкової інспекції; код за ЄДРПОУ управління соціального захисту населення (відділу субсидій), який подав запит;
місцезнаходження управління соціального захисту населення (відділу субсидій) (АР Крим, область, район, район у місті);
номер справи фізичної особи;
початок періоду, за який надаються дані про дохід:
порядковий номер місяця (або номер першого місяця у кварталі, який включає місяць початку періоду, за який надаються дані про дохід);
рік;
завершення періоду, за який надаються дані про дохід:
порядковий номер місяця (або номер останнього місяця у кварталі, у який входить останній місяць періоду, за який надаються дані про дохід);
рік;
ідентифікаційний номер фізичної особи;
ознака особи (роботодавця);
код за ЄДРПОУ та назва юридичної особи або ідентифікаційний номер фізичної особи - підприємця, яка надала відомості про доходи фізичних осіб та адміністративно-територіальні відомості місця звітування зазначених осіб;
код ознаки доходу;
сума доходу згідно з запитом (грн.);
сума доходу за даними Державного реєстру (грн.);
ознака 1 (0 - відомості про підприємницьку або іншу діяльність; 1 відомості за ф. N 8ДР, які потребують уточнення у джерела виплати);
ознака 2 (0 - згідно з запитом, 1 - додатково до запиту).
2.4. Для формування файла відповіді на запит використовується дискета (дискети), що надійшла (-и) з запитом від управління соціального захисту населення (відділу субсидій).
Начальник Управління політики адресної соціальної допомоги Т.А.Міщенко
Додаток 1
до п.1 Порядку надання Державними
податковими інспекціями відомостей
про доходи фізичних осіб, які
звернулися за призначенням соціальної
допомоги
N______ Дата ___ /___ /___ | Форма N 9ДР - 1 |
----------------------- ----------------------- (код за ЄДРПОУ) |
Управління соціального захисту населення (відділ субсидій) ---------------------------------- (Автономна Республіка Крим, область, район або район у місті) |
Запит
державній податковій інспекції про доходи
фізичних осіб, які звернулися за призначенням
соціальної допомоги
Аркуш
-----------------------------------------------------------------------------
| N |Номер | Дата | Дата |Іденти-|Прізви-|Місце| Код за | Код |Сума | Код |
|з/п|справи|початку|завер-|фіка- | ще, | про-| ЄДРПОУ |озна-|дохо-|озна-|
| | |періо- |шення |ційний |ім'я, |писки|юридичної| ки | ду | ки |
| | |ду, за |періо-|номер | по | | особи |особи| в |дохо-|
| | | який |ду, за| |батько-| |(іденти- | |грн. | ду |
| | | слід | який | | ві | |фікацій- | | | |
| | |надати | слід | | | |ний номер| | | |
| | | дані |надати| | | |підприєм-| | | |
| | | про | дані | | | | ця) | | | |
| | |дохід | про | | | | | | | |
| | | |дохід | | | | | | | |
|---+------+-------+------+-------+-------+-----+---------+-----+-----+-----|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
-----------------------------------------------------------------------------
Усього осіб_________ | Усього аркуші | в_________ |
__________/ (дата) М.П. __________/ (дата) |
______________/ (підпис) ______________/ (підпис) |
________________________________ (прізвище відповідальної особи) ________________________________ (прізвище керівника) |
Додаток 2
до п.2 Порядку надання державними
податковими інспекціями відомостей
про доходи фізичних осіб, які
звернулися за призначенням соціальної
допомоги
Дата ___ /___ /___ N______ | Форма N 9ДР - 2 |
На N ______ від ___/___/___ |
Державна податкова інспекція ________________________________________
(назва)
Відповідь на запит
управлінню соціального захисту населення (відділу
субсидій) про доходи фізичних осіб
____________________________________________
(місцезнаходження управління (відділу)
Аркуш
------------------------------------------------------------------------------
| N |Но- |Дата| Дата|Іден-|Озна-|Код за|Назва|Код|Сума|Сума|Ознака 1|Ознака 2|
|з/п|мер |поча|завер|тифі-|ка ро|ЄДРПОУ|(або |оз-|до- |до- |(відомос|(згідно |
| |спра|тку |шення|кацій|бото-|юри- |пріз-|на-|ходу|ходу|ті про |із запи-|
| |ви |пері|періо|ний |давця|дичної|вище)|ки |згід|згід|підприєм|том чи |
| | |оду,|ду,за|номер|(юри-|особи |робо-|осо|но з|но з|ництво |додатко-|
| | |за |який |фізич|дична|(іден-|тода-|би |запи|ДРФО|або згід|во) |
| | |який|надаю| ної |чи фі|тифіка| вця | |том |у |но з | |
| | |нада|ться |особи|зична|ційний| | |у |грн.|ф. N8ДР)| |
| | |ють-|дані | |осо- |номер | | |грн.| | | |
| | |ся | | |ба) |підпри| | | | | | |
| | |дані| | | |ємця) | | | | | | |
|---+----+----+-----+-----+-----+------+-----+---+----+----+--------+--------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
------------------------------------------------------------------------------
Усього осіб_________ | Усього аркуші в | ____________ |
__________/ (дата) М.П. __________/ (дата) |
______________/ (підпис) ______________/ (підпис) |
________________________________ (прізвище відповідальної особи) ________________________________ (прізвище керівника) |
Додаток 3
до п.2 Порядку надання державними
податковими інспекціями відомостей
про доходи фізичних осіб, які
звернулися за призначенням соціальної
допомоги
Затверджую
_______________________
_______________________
______________
"___"_________200_ року
Акт N __
Про передання інформації
Кому____________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________
(назва органу)
Інформація на запит від _________ N________
Ким передається __________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
(назва органу)
Опис переданої інформації : ________________________________________________________________
(ім'я файла)
______________________________________
(кількість фізичних осіб)
_____________________________________
(кількість записів)
____________________________________
(обсяг у Кбайтах)
Дата передання___________________________________________________________________________
Відповідальний за передання інформації _____________________________________________________
________________________________________________________________________________________
(підпис, посада, прізвище та ініціали)
Одержав інформацію ______________________________________________________________________
(підпис, посада, прізвище та ініціали)
________________________________________________________________________________________
Додаток 4
до пунктів 1, 2 Порядку надання
державними податковими інспекціями
відомостей про доходи фізичних осіб,
які звернулися за призначенням
соціальної допомоги
Опис структури файлів "Запит" та "Відповідь на запит"
1. Запит на магнітному носії (дискеті) формується у вигляді DBF-файла з ім'ям ZyySnnnn.ddd, де
Z,S - літерні ідентифікатори для запитів;
уу - дві цифри року (праві розряди) формування запиту;
nnnn - порядковий номер запиту протягом року;
ddd - порядковий номер дня (в році) формування запиту.
Структура файла запиту від управління соціального захисту населення (відділу субсидій) подається за табл.1.
Таблиця 1
------------------------------------------------------------------
|Назва реквізиту| Формат | Значення реквізиту |
|---------------+----------+-------------------------------------|
|С_ОКРО |N(8) |код організації (управління |
| | |соціального захисту населення |
| | |(відділу субсидій) |
|---------------+----------+-------------------------------------|
|D+ST |С(55) |район |
|---------------+----------+-------------------------------------|
|D_FORM |D |дата подання запиту |
|---------------+----------+-------------------------------------|
|NNNN |N(4) |порядковий номер запиту протягом року|
|---------------+----------+-------------------------------------|
| | |початок періоду, за який надаються |
| | |дані про дохід: |
|D_BEG_MM |N(2) | порядковий номер місяця |
|D_BEG_YY |N(4) | рік |
|---------------+----------+-------------------------------------|
| | |завершення періоду, за який надаються|
| | |дані про дохід: |
|D_END_MM |N(2) | порядковий номер місяця |
|D_END_YY |N(4) | рік |
|---------------+----------+-------------------------------------|
|KOD_О |С(10) |код за ЄДРПОУ юридичної особи або |
| | |ідентифікаційний номер фізичної особи|
| | |- підприємця (роботодавця) |
|---------------+----------+-------------------------------------|
|TYP |N(1) |ознака особи (0 - юридична особа, |
| | |1 - фізична особа - суб'єкт |
| | |підприємницької або іншої діяльності)|
|---------------+----------+-------------------------------------|
|OZN_DOX |N(2) |код ознаки доходу |
|---------------+----------+-------------------------------------|
|S_DOXO |N(12.2) |сума доходу в грн. |
|---------------+----------+-------------------------------------|
|N_SPR |С(6) |номер справи |
|---------------+----------+-------------------------------------|
|TIN |С(10) |ідентифікаційний номер фізичної особи|
|---------------+----------+-------------------------------------|
|FULLNAME |С(30) |прізвище |
|---------------+----------+-------------------------------------|
|NAME |С(15) |ім'я |
|---------------+----------+-------------------------------------|
|FULLOT |С(20) |по батькові |
|---------------+----------+-------------------------------------|
|ZIP_CODE |N(6) |поштовий індекс |
|---------------+----------+-------------------------------------|
|TERRIT |С(30) |населений пункт |
|---------------+----------+-------------------------------------|
|STREET |С(30) |вулиця |
|---------------+----------+-------------------------------------|
|HOUSE |С(4) |будинок |
|---------------+----------+-------------------------------------|
|HOUSE_ADD |С(4) |додаток до номера будинку |
|---------------+----------+-------------------------------------|
|UNIT |С(4) |корпус |
|---------------+----------+-------------------------------------|
|APAR |С(5) |квартира |
------------------------------------------------------------------
2. Відповідь на запит надається з актом про передання інформації (додаток 3) на магнітному носії (дискеті) у вигляді DBF-файла, з ім'ям OyySnnnn.ddd, де
О,S - літерні ідентифікатори для відповіді на запит;
уу - дві цифри року, коли надається відповідь на запит;
nnnn - порядковий номер Запиту протягом року;
ddd - порядковий номер дня (в році) формування відповіді.
Структура файла відповіді на запит надається за табл.2.
Таблиця 2
------------------------------------------------------------------
| Назва |Формат | Значення реквізиту |
| реквізиту | | |
|--------------+-------+-----------------------------------------|
|D_FORM |D |дата відповіді на запит |
|--------------+-------+-----------------------------------------|
|N_REGV |N(4) |порядковий номер відповіді (протягом |
| | |року) |
|--------------+-------+-----------------------------------------|
|NNNN |N(4) |порядковий номер запиту протягом року, на|
| | |який надається відповідь |
|--------------+-------+-----------------------------------------|
|С_ОКРО |N(8) |код організації (управління соціального |
| | |захисту населення (відділ субсидій) за |
| | |ЄДРПОУ |
|--------------+-------+-----------------------------------------|
|N_SPR |С(6) |номер справи |
|--------------+-------+-----------------------------------------|
| | |початок періоду, за який надаються дані |
| | |про дохід: |
|D_BEG_MM |N(2) | порядковий номер місяця (або номер |
| | | останнього місяця у кварталі, до якого|
| | | входить останній місяць періоду, за |
| | | який надаються дані про дохід) |
|D_BEG_YY |N(4) | рік |
|--------------+-------+-----------------------------------------|
| | |завершення періоду, за який надаються |
| | |дані про дохід: |
|D_END_MM |N(2) | порядковий номер місяця (або номер |
| | | останнього місяця у кварталі, за який |
| | | надаються дані про дохід) |
|D_END_YY |N(4) | рік |
|--------------+-------+-----------------------------------------|
|TIN |С(10) |ідентифікаційний номер фізичної особи |
|--------------+-------+-----------------------------------------|
|TYP |N(1) |ознака особи (0 - юридична особа, 1 - |
| | |фізична особа - суб'єкт підприємницької |
| | |або іншої діяльності) |
|--------------+-------+-----------------------------------------|
|KOD |С(10) |код за ЄДРПОУ юридичної особи або |
| | |ідентифікаційний номер підприємця |
| | |(роботодавця) |
|--------------+-------+-----------------------------------------|
|NAME |С(60) |назва підприємства |
|--------------+-------+-----------------------------------------|
|OZN_DOX |N(2) |код ознаки доходу |
|--------------+-------+-----------------------------------------|
|S_DOX |N(12.2)|сума доходу в грн., згідно з запитом |
|--------------+-------+-----------------------------------------|
|S_DOX_D |N(12.2)|сума доходу в грн., згідно з даними ДРФО |
|--------------+-------+-----------------------------------------|
|PR_Т |N(1) |Ознака 1 (0 - відомості про |
| | |підприємницьку або іншу діяльність; 1 - |
| | |відомості за ф. 8 ДР, які потребують |
| | |уточнення у джерела виплати) |
|--------------+-------+-----------------------------------------|
|PR |N(1) |Ознака 2 (0 - згідно з запитом, 1 - |
| | |додатково до запиту) |
------------------------------------------------------------------
3. Довідник ознак доходу. Структура файла довідника ознак доходу надається за табл.3.
Таблиця 3
------------------------------------------------------------------
|Назва реквізиту | Формат | Значення реквізиту |
|----------------+----------+------------------------------------|
| KOD | N(2) |код ознаки доходу |
|----------------+----------+------------------------------------|
| NAME | С(40) |назва ознаки доходу |
------------------------------------------------------------------
Структура файла значень довідника ознак доходу надається за табл.4
Таблиця 4
------------------------------------------------------------------
| KOD | NAME |
|-----------------+----------------------------------------------|
| 01 |дохід за основним місцем роботи |
|-----------------+----------------------------------------------|
| 02 |дохід за неосновним місцем роботи |
|-----------------+----------------------------------------------|
| 03 |матеріальна допомога |
|-----------------+----------------------------------------------|
| 04 |дивіденди |
|-----------------+----------------------------------------------|
| 05 |дохід, отриманий через комісійну торгівлю |
|-----------------+----------------------------------------------|
| 06 |дохід за договором оренди майна |
|-----------------+----------------------------------------------|
| 07 |інші види доходів |
|-----------------+----------------------------------------------|
| 08 |суми, одержувані працівниками: на |
| |відшкодування шкоди, заподіяної їм каліцтвом |
| |або іншим ушкодженням здоров'я, пов'язаним з |
| |виконанням ними трудових обов'язків; у зв'язку|
| |з утратою годувальника |
------------------------------------------------------------------