Документ втратив чиннiсть!

НАЦІОНАЛЬНА СЛУЖБА ПОСЕРЕДНИЦТВА I ПРИМИРЕННЯ

НАКАЗ
N 29 від 06.04.2000
м.Київ

( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Національної
служби посередництва і примирен
ня
N 4 від 08.01.20
03 )

Про затвердження Положення про порядок реєстрації
Національною службою посередництва і примирення
висунутих найманими працівниками вимог та
колективних трудових спорів (конфліктів)

У відповідності із частиною 6 статті 15 Закону України "Про порядок вирішення колективних трудових спорів (конфліктів)" ( 137/98-ВР ) та підпунктом 15) пункту 4 Положення про Національну службу посередництва і примирення, затвердженого Указом Президента України від 17 листопада 1998 року N 1258/98, НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Положення про порядок реєстрації Національною службою посередництва і примирення висунутих найманими працівниками вимог та колективних трудових спорів (конфліктів) (додається).

2. Структурним підрозділам НСПП забезпечити дотримання норм Положення про порядок реєстрації Національною службою посередництва і примирення висунутих найманими працівниками вимог та колективних трудових спорів (конфліктів) при реалізації повноважень, передбачених статтею 15 Закону України "Про порядок вирішення колективних трудових спорів (конфліктів) (137/98-ВР).

Голова Національної служби
посередництва і примирення В.М.Руденко

Затверджено
наказом Національної служби
посередництва і примирення
від 6 квітня 2000 р. N 29

Положення
про порядок реєстрації Національною службою посередництва
і примирення висунутих працівниками вимог та колективних
трудових спорів (конфліктів)

1. Це Положення встановлює порядок реєстрації Національною службою посередництва і примирення (далі - НСПП) у відповідності із частиною 6 статті 15 Закону України "Про порядок вирішення колективних трудових спорів (конфліктів)" ( 137/98-ВР ) висунутих працівниками вимог та колективних трудових спорів (конфліктів).

2. Реєстрації НСПП підлягають:

висунуті у відповідності із нормами статей 2 і 4 Закону України "Про порядок вирішення колективних трудових спорів (конфліктів)" вимоги найманих працівників;

колективні трудові спори (конфлікти).

3. Всі документи з питань висунутих працівниками вимог та колективних трудових спорів (конфліктів), що надходять до НСПП, приймаються:

щодо колективних трудових спорів (конфліктів) на національному, галузевому та виробничому (для підприємств, які мають структурні підрозділи на території декількох адміністративно-територіальних одиниць України) рівнях - управлінням правового забезпечення центрального апарату НСПП;

щодо колективних трудових спорів (конфліктів) на виробничому і територіальному рівнях - відділами правового забезпечення регіональних відділень НСПП.

4. Документи реєструються в установленому порядку в книгах вхідних документів та з контрольними картками передаються відповідно голові НСПП, начальнику регіонального відділення НСПП для попереднього розгляду.

5. Для реєстрації висунутих працівниками вимог та колективного трудового спору (конфлікту) на виробничому або територіальному рівнях регіональні відділення після перевірки повноважень сторін колективного трудового спору (конфлікту) в день отримання (але не пізніше наступного дня) письмового повідомлення про виникнення колективного трудового спору (конфлікту) передають центральному апарату НСПП такі дані:

інформацію про момент виникнення та сторони колективного трудового спору (конфлікту);

вимоги найманих працівників.

6. Реєстрація висунутих працівниками вимог та колективного трудового спору (конфлікту) здійснюється при наявності таких документів:

а) письмова інформація у відповідності із статтею 6 Закону України "Про порядок вирішення колективних трудових спорів (конфліктів)" ( 137/98-ВР ) органу, який представляє інтереси найманих працівників, або профспілки про виникнення колективного трудового спору (конфлікту);

б) вимоги найманих працівників, затверджені у відповідності із нормами статей 2 і 4 Закону України "Про порядок вирішення колективних трудових спорів (конфліктів)", та копії рішень про їх затвердження;

в) документи, що підтверджують повноваження сторін колективного трудового спору (конфлікту) - копії протоколів зборів, конференції трудового колективу із вказанням органу чи особи, які будуть представляти інтереси найманих працівників, копія наказу (розпорядження) про призначення представника власника або його уповноваженого органу, в установленому порядку затверджена виписка із статуту (положення) підприємства, установи чи організації про його структуру, власника або уповноваженого ним органу (представника) із вказанням, ким затверджений статут (положення);

г) копія рішення власника або уповноваженого ним органу (представника) про відмову у задоволенні вимог найманих працівників разом із соціально-економічним обгрунтуванням або документи, що підтверджують направлення і отримання власником чи уповноваженим ним органом (представником) вимог і закінчення встановлених Законом України "Про порядок вирішення колективних трудових спорів (конфліктів)" ( 137/98-ВР ) строків їх розгляду;

д) копія рішення уповноваженого представницького органу найманих працівників, категорії найманих працівників, колективу працівників або профспілки про незгоду з рішенням власника чи уповноваженого ним органу (представника) про повну або часткову відмову у задоволенні колективних вимог або рішення уповноваженого представницького органу найманих працівників, категорії найманих працівників, колективу працівників або профспілки про вступ у колективний трудовий спір (конфлікт) у разі ненадходження на його адресу у передбачені статтею 5 Закону України "Про порядок вирішення колективних трудових спорів (конфліктів)" ( 137/98-ВР ) строки відповіді на вимоги найманих працівників.

7. Реєстрація висунутих працівниками вимог та колективних трудових спорів (конфлікту) здійснюється центральним апаратом НСПП шляхом присвоєння умовного позначення - реєстраційного індексу з подальшим записом у реєстраційній книзі необхідних відомостей про висунуті працівниками вимоги та колективний трудовий спір (конфлікт).

8. Після реєстрації центральним апаратом НСПП висунутих працівниками вимог та колективного трудового спору (конфлікту) та присвоєння реєстраційного індексу в центральному апараті НСПП та в регіональних відділеннях НСПП заводяться (відповідно до пункту 3 Положення) справи, до яких входять всі документи, що стосуються відповідного колективного трудового спору (конфлікту).

9. Відмова у реєстрації висунутих працівниками вимог та колективного трудового спору (конфлікту) може бути у випадках:

коли висунуті найманими працівниками вимоги не відповідають положенням статті 2 Закону України "Про порядок вирішення колективних трудових спорів (конфліктів)" ( 137/98-ВР );

коли в результаті перевірки не підтвердились повноваження сторін колективного трудового спору (конфлікту);

коли порушені положення статті 4 Закону України "Про порядок вирішення колективних трудових спорів (конфліктів)" щодо процедури висунення вимог найманих працівників;

коли відсутні передбачені пунктом 6 цього Положення необхідні підтверджуючі документи.

10. Відмова в реєстрації констатує факт відступлення від норм законодавчих та нормативно-правових актів, що регулюють примирні процедури, і тимчасово зупиняє їх до усунення виявлених порушень.

11. Після усунення виявлених порушень орган, уповноважений представляти інтереси найманих працівників, або профспілка подають необхідні документи і реєстрація висунутих працівниками вимог та колективного трудового спору проводиться у відповідності із пунктами 3-8 цього Положення.