Документ втратив чиннiсть!

МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ
N 5 від 10.01.2000
м.Київ

(Наказ втратив чинність на підставі Наказу Мінекономіки
N 235 від 03.11.20
00)

Про внесення змін до наказу Мінекономіки від 14.04.99 N 54
"Про затвердження Зразкової форми протоколу про результати
проведення торгів (тендерів) на закупівлю товарів (робіт, послуг)
вартістю від 10 тис. гривень до суми, еквівалентної 100 тис. доларів США"

На виконання пункту 7 постанови Кабінету Міністрів України від 22 листопада 1999 р. N 2113 "Про вдосконалення системи державних закупівель" НАКАЗУЮ:

1. Внести зміни до Зразкової форми протоколу, затвердженої наказом Мінекономіки від 14.04.99 N 54 "Про затвердження Зразкової форми протоколу про результати проведення торгів (тендерів) на закупівлю товарів (робіт, послуг) вартістю від 10 тис. гривень до суми, еквівалентної 100 тис. доларів США", виклавши її в редакції, до додається.

2. Рекомендувати керівникам підприємств, установ та організацій при розробці відомчих нормативних актів керуватися Зразковою формою протоколу.

3. Управлінню державних закупівель:

забезпечити публікацію цього наказу в офіційному інформаційно-аналітичному бюлетні "Вісник державних закупівель".

Міністр економіки України С.Л.Тігіпко

Додаток 1

Затверджено
Наказ Міністерства
економіки України
10.01.2000 N 5

Протокол
про результати проведення торгів (тендерів) на закупівлю
товарів (робіт, послуг) вартістю від 10 тис. гривень до
суми, еквівалентної 100 тис. доларів США

     ------------------------------------------------------------------
| 1 |Повна назва організації-замовника _______________________ |
| |_________________________________________________________ |
| |Поштова адреса __________________________________________ |
| | |
| |Банківські реквізити, у тому числі розрахунковий рахунок |
| |__________________ у відділенні _________________ банку, |
| |МФО __________ |
| | |
| |Відповідальний за проведення торгів _____________________ |
| |телефон _________________ факс ________________ |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| 2 |Процедура торгів стосовно закупівлі: (опис предмета |
| |закупівлі _______________________________________________ |
| |розпочалась: (вказати число, місяць, рік) _______________ |
| | |
| |Вибраний спосіб проведення торгів: ______________________ |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| 3 |Оголошення про проведення торгів було опубліковано у |
| |"Віснику державних закупівель" |
| | N _________ від _________________ |
| |Оголошення про результати торгів було опубліковано у |
| |"Віснику державних закупівель" |
| | N _________ від _________________ |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| 4 |Дані про тендерні пропозиції: |
| | загальна кількість тендерних пропозицій _____________ |
| | кількість повернутих або не розглянутих тендерних |
| | пропозицій __________________________________________ |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| 5 |Ціни тендерних пропозицій: |
| | найнижча ціна тендерної пропозиції __________________ |
| | найвища ціна тендерної пропозиції ___________________ |
| | ціна обраної тендерної пропозиції (без ПДВ) ____ грн. |
| | словами ________________________ грн. |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| 6 |Інформація про переможця торгів: |
| | повна назва _________________________________________ |
| | поштова адреса ______________________________________ |
| | телефон ________________ факс ______________ |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| 7 |Торги анульовано з причини: |
| |______ найнижча ціна тендерної пропозиції перевищила суму |
| |передбачених замовником коштів; |
| |______ відбулися зміни, що засвідчили невідповідність |
| |закупівель державним інтересам, які не можна було |
| |передбачити. |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| 8 |Відкриття тендерних пропозицій відбулось (вказати дату, |
| |час і місце відкриття) __________________________________ |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| 9 |Під час проведення процедур торгів тендерним комітетом |
| |було отримано принаймні одну скаргу ___________ (так/ні). |
| | |
| |Результат розгляду скарги _______________________________ |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| 10 |Інша інформація _________________________________________ |
| |_________________________________________________________ |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| 11 |Тендерний комітет закінчив роботу ______ (дата) ___ (час) |
| |Підписи голови та членів комітету: |
| |____________________ _____________ |
| |____________________ _____________ |
| |____________________ _____________ |
| |____________________ _____________ |
| |____________________ _____________ |
| |____________________ _____________ |
------------------------------------------------------------------

М.П. Підпис керівника організації-замовника _____________

Інструкція
щодо заповнення протоколу

Дата заповнюється у порядку: день, місяць, рік.

Щодо пункту 2
----------------------------

Якщо замовлення - будівельні роботи, то вказується вид будівлі, розмір, розташування.

Якщо замовлення - поставки, то вказується вид поставки, кількість сировини, продуктів, обладнання тощо.

Якщо замовлення - послуги, то вказується їх вид і обсяг.

Щодо пункту 3
------------------------------

Якщо замовник додатково розміщував оголошення про проведення торгів у міжнародному виданні, потрібно вказати назву видання, у якому було опубліковано оголошення, а також номер та дату публікації оголошення.

Щодо пункту 7
-------------------------------

Потрібно вибрати варіант, у залежності від того, чи проведено торги.

Щодо пункту 10
--------------------------------

У цьому пункті замовник може вказати наступну інформацію:
підстави для обмеження в участі у торгах окремих постачальників (виконавців), якщо їх професійний та економічний стан викликають сумніви;
процедури закупівлі проводились із застосуванням чи без застосування умов захисту вітчизняного ринку. Вказати розмір цінової преференції для вітчизняних постачальників;
якщо залучались експерти для участі у торгах, надати коротку інформацію про них;
якщо перелік постачальників внаслідок техніко-економічних умов обмежений виключно іноземними учасниками та закупівля проводилась з дозволу Міжвідомчої комісії з питань регулювання закупівлі товарів (робіт, послуг) для державних потреб, слід вказати номер і дату прийняття рішення про надання дозволу на зазначену закупівлю.