КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
РІШЕННЯ
від 11 березня 1999 року, N 165/266
Про програму приватизації майна підприємств
комунальної власності територіальної громади
міста Києва на 1999 рік
З метою проведення у 1999 році приватизації майна підприємств у місті Києві, забезпечення соціально-економічного розвитку, становлення ринкових відносин, запланованих надходжень до бюджету міста, життєдіяльності його населення, Київська міська Рада ВИРІШИЛА:
1. Затвердити "Програму приватизації підприємств комунальної власності територіальної громади міста Києва на 1999 рік" згідно з Додатком 1.
2. Затвердити переліки об'єктів комунальної власності територіальної громади міста Києва, що підлягають приватизації в 1999 році згідно з Додатками 2, 3, 4.
3. Затвердити переліки об'єктів комунальної власності територіальної громади міста Києва, що не підлягають приватизації в 1999 році, згідно з Додатком 5.
4. Встановити, що це рішення діє до затвердження Київрадою наступної Програми приватизації об'єктів комунальної власності територіальної громади м. Києва.
5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника Голови секретаря Київради В. Ялового, постійну комісію з питань власності, тимчасову контрольну комісію Київради з питань приватизації.
Голова Київради О. Омельченко
Додаток 1
до рішення Київради
від 11.03.99 N 165/266
Програма
приватизації майна підприємств
комунальної власності Києва на 1999 рік
(Із змінами, внесеними згідно Рішення КМР
N 206/708 від 28.12.99)
1. Загальні положення
Програма приватизації на 1999 рік (надалі - Програма) розроблена відповідно до Конституції України, чинного законодавства України щодо приватизації.
Дія Програми розповсюджується на підприємства, установи та організації, що повністю або частково засновані на комунальній власності м. Києва.
Програма визначає основні цілі приватизації майна, групи об'єктів, що підлягають приватизації, способи та порядок проведення приватизації для різних груп об'єктів, умови, які необхідно створити для виконання Програми, та необхідні організаційні заходи.
Вимоги, завдання та положення Програми є обов'язковими для виконання органами державної виконавчої влади м. Києва.
2. Цілі та завдання програми приватизації
2.1. Головними цілями цієї Програми є:
реалізація ринкових перетворень в економіці м. Києва; сприяння підвищенню ефективності економіки в цілому та чутливості підприємств до вимог ринку шляхом виведення підприємств з-під адміністративного контролю держави;
позбавлення органів влади невластивих їм функцій щодо управління господарською діяльністю підприємств та припинення витрат бюджетних коштів на утримання останніх;
створення умов для виникнення ефективних приватних власників, які мають довгострокові інтереси в розвитку приватизованого підприємства та здійснюють ефективне управління ним;
підвищення інвестиційної привабливості підприємств;
створення єдиної системи міського управління корпоративним змішаним сектором економіки, розмежування функцій адміністративного управління економікою і функцій управління корпоративними правами та відповідна структурна перебудова органів виконавчої влади.
2.2. Виходячи з особливостей 1999 року як періоду переходу до продажу комунального майна за грошові кошти, основним завданням Програми приватизації в 1999 році є:
інвестиційна орієнтація продажу комунального майна на етапі грошової приватизації;
надання інвестору можливості придбання контрольного пакету акцій в ході первинного розміщення;
залучення грошових коштів громадян шляхом продажу спеціально визначених пакетів акцій та залишків нереалізованих акцій за грошові кошти;
забезпечення чіткої та своєчасної реєстрації прав власності, набутих покупцями в процесі приватизації;
сприяння розвитку та функціонуванню вторинного ринку цінних паперів;
приватизація об'єктів разом з земельними ділянками, на яких вони розташовані.
3. Об'єкти приватизації
3.1. У 1999 році підлягають приватизації такі категорії об'єктів:
об'єкти, що підлягають приватизації згідно з чинним законодавством та не включені до переліку об'єктів, приватизація яких заборонена, в тому числі:
об'єкти, плани розміщення акцій яких не виконані до набуття чинності цією Програмою;
структурні підрозділи (цехи, дільниці), які можна вилучити із складу підприємств, що не підлягають приватизації;
об'єкти, включені Київрадою до переліків на приватизацію до набуття чинності цією Програмою;
інші об'єкти, приватизація яких не заборонена чинним законодавством.
3.2. Об'єкти приватизації, в тому числі цілісні майнові комплекси підприємств та їх структурних підрозділів, передані в оренду, класифікуються за групами залежно від первісної, балансової вартості, а у відповідних випадках - інших ознак, а саме:
група А - об'єкти, вартість основних фондів яких не перевищує 1 млн. гривень (крім об'єктів групи Г, науково-дослідних інститутів, науково дослідних та проектних організацій, автотранспортних підприємств, що мають мобілізаційні резерви), у тому числі структурні підрозділи підприємств, які не привели свій статус у відповідність із законодавством, підприємства, що входять до складу об'єднань, правовий статус яких раніше не був приведений у відповідність із законодавством, структурні підрозділи (одиниці) інших підприємств, що можуть бути виділені у самостійні підприємства, у тому числі такі, що реалізують аналогічні або взаємозамінні види товарів (робіт, послуг), а також окреме індивідуально визначене майно - будівлі, споруди та нежитлові приміщення - незалежно від його вартості;
група Б - об'єкти, вартість основних фондів яких становить від 1 млн гривень до 170 млн гривень, а частка вартості основних фондів, що припадає на одного працюючого не перевищує номінальної вартості приватизаційного сертифіката більш як у 12 разів (крім об'єктів групи Г);
група В - об'єкти, вартість основних фондів яких становить від 1 млн гривень до 170 млн гривень, а частка вартості основних фондів, що припадає на одного працюючого, перевищує номінальну вартість приватизаційного майнового сертифіката більш як у 12 разів (крім об'єктів групи Г);
група Г - об'єкти, вартість основних фондів яких перевищує 170 млн гривень, а також підприємства (незалежно від вартості основних фондів), що займають монопольне становище на ринку відповідних товарів України і визнані такими у встановленому порядку; об'єкти військово-промислового комплексу, що підлягають конверсії згідно із відповідною програмою; об'єкти, приватизація яких здійснюється із залученням іноземних інвестицій за міжнародними договорами України;
група Д - об'єкти незавершеного будівництва та законсервовані об'єкти, майно ліквідованих підприємств, підприємств-банкрутів;
група Е - частки (паї, акції), що належать місту у майні суб'єктів підприємницької діяльності із змішаною формою власності; цінні папери, паї, інше майно, що не було враховане під час проведення оцінки вартості майна об'єкта приватизації та не ввійшло до його статутного фонду (крім об'єктів групи Ж);
група Ж - незалежно від вартості об'єкти галузей освіти, охорони здоров'я, культури, мистецтва та преси, фізичної культури і спорту, телебачення та радіомовлення, видавничої справи, а також майно санаторно-курортних закладів, профілакторіїв, будинків і таборів відпочинку в тому числі:
майно структурних підрозділів установ, організацій, підприємств, у разі їх виділення у самостійні підприємства;
об'єкти соціально-побутового призначення, що знаходяться на балансі установ, організацій, підприємств, у разі їх невключення до складу майна, що приватизується.
3.3. Оцінка вартості майна об'єктів приватизації здійснюється у порядку, який затверджує Кабінет Міністрів України. При цьому оцінка вартості цілісних майнових комплексів для визначення статутних фондів створюваних ВАТ здійснюється за даними балансу за останній звітний період, якщо інше не встановлено чинним законодавством.
Визначення початкової ціни продажу об'єкта приватизації груп А, Д на аукціоні, за конкурсом проводиться відповідно до Методики оцінки із застосуванням експертної оцінки.
3.4. Органи приватизації формують переліки об'єктів, що підлягають приватизації та подають на затвердження відповідній Раді:
з власної ініціативи;
з ініціативи трудових колективів підприємств, що приватизуються;
з ініціативи юридичних і фізичних осіб, які можуть бути покупцями згідно з чинним законодавством;
з ініціативи органів влади та управління, уповноважених управляти відповідним майном, Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України та органів місцевого самоврядування.
3.5. Відповідно до цієї Програми обмеження щодо приватизації можуть встановлюватись виключно шляхом закріплення у власності міста певного пакета акцій на визначений термін. Інші обмеження не встановлюються. При цьому у власності міста закріплюються пакети акцій виключно тих підприємств, які мають особливе значення для економіки міста і здійснюють такі види діяльності: послуги зв'язку; виробництво та розподіл електроенергії; магістральне трубопровідне транспортування; будівництво та утримання автомобільних шляхів загальнодержавного користування, а також окремих підприємств за спеціальним рішенням органів міської влади.
Міська Рада та міськдержадміністрація докладають зусиль для подолання монополії у сфері послуг зв'язку, виробництва для подолання монополії у сфері послуг зв'язку, виробництва та розподілу електроенергії, будівництва та утримання автомобільних доріг, надання послуг по утриманню житлових будинків шляхом створення приватних та комунальних фірм для надання аналогічних послуг, приватизації житла та житлово-експлуатаційних підприємств.
3.6. Закріплення у комунальній власності пакетів акцій ВАТ, що створюються або створені на базі підприємств, які не відповідають вимогам п. 3.5 цієї Програми, не допускається.
3.7. У комунальній власності може бути закріплений пакет акцій у розмірі 25% або 50% статутного фонду + 1 акція на термін не більше 5 років.
При закінченні строку закріплення акцій у комунальній власності може бути прийняте рішення про подовження терміну закріплення пакета акцій (або його частини) на той же строк.
Також може бути прийняте рішення про достроковий продаж пакету акцій, що закріплюється у комунальній власності.
3.8. Рішення про закріплення строком на 5 років пакета акцій у розмірі 25% чи 50% на визначений термін + 1 акція приймається окремо по кожному об'єкту.
3.9. Внесення органами державної влади і управління та органами місцевого самоврядування додаткових обмежень щодо приватизації підприємств, не заборонених законодавством до приватизації, та продажу акцій, що знаходяться у комунальній власності, тих ВАТ, що не відповідають вимогам пп. 3.5, 3.6 цієї Програми, заборонено.
3.10. Закріплення у міській власності пакета акцій у розмірі 25 або 50 відсотків статутного фонду ВАТ плюс одна акція здійснюється з метою забезпечення виконання містом контрольних функцій щодо об'єктів, які мають особливе значення для його економіки, та відповідним чином впливають на прийняття загальними зборами акціонерів рішень з питань, визначених статтями 41 і 42 Закону України "Про господарські товариства", а також з питань про:
участь в інших підприємствах та об'єднаннях підприємств;
передачу в заставу, оренду, продаж і відчуження іншими способами майна ВАТ, балансова вартість якого перевищує 25 відсотків статутного фонду ВАТ.
Закріплення пакету акцій у міській власності здійснюється у такому порядку:
подання до органу приватизації органом, який був уповноважений управляти майном відповідного міського підприємства до прийняття рішення про його приватизацію, обгрунтування доцільності закріплення у державній власності пакета акцій відповідно до цієї Програми.
Обгрунтування повинно містити інформацію про мету та строки тимчасового закріплення у міській власності та методи її досягнення у межах корпоративних прав, які виникають у міста за умови закріплення у міській власності пакета акцій.
Орган приватизації відмовляє у пропозиції щодо закріплення пакета акцій ВАТ у міській власності у разі, коли визначені в обгрунтуванні цілі:
передбачають втручання в господарську діяльність товариства;
можливо реалізувати через договірні відносини, а також через економічні, непрямі механізми впливу на роботу ВАТ;
не можуть бути досягнуті через механізми корпоративного управління, про що інформує Київська міська державна адміністрація.
4. Реструктуризація та організаційна підготовка підприємств до приватизації
4.1. Органи, уповноважені управляти майном, зобов'язані здійснити передприватизаційну підготовку підприємства на підставі погоджених з органом приватизації планів-графіків з метою підвищення ринкової вартості та інвестиційної привабливості цих підприємств.
Проекти передприватизаційної підготовки підприємств погоджуються органами виконавчої влади, уповноваженими управляти відповідним майном, з державними органами приватизації до прийняття рішення про їх приватизацію.
4.2. Органи, уповноважені управляти майном, здійснюють передприватизаційну підготовку підприємств, що входять до сфери їх управління та виробляють продукцію або надають послуги особливо важливого для економіки м. Києва або (та) мають у своєму складі обособлені чи територіальне розрізнені виробництва, розвинену соціальну інфраструктуру, майно, що не підлягає приватизації, однофункціональні структурні підрозділи, в тому числі такі, що реалізують аналогічні або взаємозамінні види товарів (робіт, послуг).
4.3. Передприватизаційна підготовка включає:
інвентаризацію соціально-культурної та побутової сфери та визначення умов їх подальшого функціонування, укладання угод передачі цих об'єктів відповідним місцевим Радам або (та) їх передачу державним органам приватизації для подальшого продажу відповідно до чинного законодавства;
виявлення майна, що не підлягає приватизації, і розробку умов його подальшого використання, виділення цього майна та створення на його базі самостійних господарюючих суб'єктів;
виявлення високоліквідного майна, не задіяного у технологічних процесах основного виробництва підприємства, для його подальшого продажу з метою поповнення обігових коштів для ліквідації заборгованості;
виявлення майна, яке тимчасово не використовується, і розробка пропозицій щодо умов його подальшого використання, здійснення у встановленому порядку консервації такого майна;
виявлення майна та коштів, які були передані підприємством в статутні фонди суб'єктів підприємницької діяльності, та визначення доцільності приватизації таких активів у складі цілісного майнового комплексу підприємства;
реструктуризацію боргів підприємства перед бюджетами та державними цільовими фондами відповідно до Закону України "Про списання та реструктуризацію податкової заборгованості платників податків за станом на 31 березня 1997 року";
розробку проекту плану розвитку підприємства (включаючи аналіз ринків збуту та послуг, які виробляє та надає підприємство, в разі необхідності, проект інвестиційної програми з обгрунтуванням обсягу, терміну та видів внесення інвестицій);
пропозиції щодо боргів, які можуть бути реструктуризовані за рахунок цільового пільгового кредитування з коштів позабюджетного фонду приватизації;
виділення зі складу підприємств окремих інвентарних об'єктів та структурних підрозділів, які можуть функціонувати як окремі прибуткові підприємства.
4.4. Реструктуризація підприємств, по яких прийняте рішення про приватизацію, в разі необхідності, може здійснюватись державними органами приватизації. Рішення про реструктуризацію об'єкта приватизації приймається державним органом приватизації на підставі аналізу фінансового стану підприємства, організаційної структури, ринків збуту продукції, яка випускається підприємством, тощо та висновків комісії з приватизації, а також з урахуванням пропозицій органів Ради та виконавчої влади. Реструктуризація включає заходи, зазначені в п. 4.3.
Для розробки та експертизи проектів передприватизаційної підготовки та реструктуризації підприємств, державні органи приватизації можуть залучати незалежних консультантів та експертів. Оплата послуг таких консультантів і експертів за рахунок коштів позабюджетного фонду приватизації та коштів підприємств.
5. Врахування вимог екологічної безпеки
5.1. Під час підготовки планів приватизації (планів розміщення акцій) державні органи приватизації зазначають у розділі "Характеристика екологічного стану" результати визначення відповідності діяльності об'єктів вимогам екологічної безпеки.
5.2. Підготовка необхідних матеріалів для визначення відповідності діяльності об'єктів, які підлягають приватизації, вимогам екологічної безпеки здійснюється у строки, передбачені для підготовки планів приватизації (розміщення акцій) відповідно до порядку, що затверджується Фондом державного майна України та Міністерством охорони навколишнього середовища та ядерної безпеки України.
6. Реструктуризація і демонополізація галузей в процесі приватизації
6.1. З метою створення конкурентного середовища та запобігання монополізації товарних ринків у процесі приватизації майна, за наявності економічних, технологічних та інших умов, приватизація майна повинна здійснюватись з урахуванням антимонопольних вимог, в тому числі шляхом поділу, якщо:
підприємство займає монопольне становище на загальнодержавному або регіональному ринку;
до складу підприємства входять структурні підрозділи (одиниці), які реалізують аналогічні або взаємозамінні види товарів (продукції, робіт, послуг);
до складу підприємств входять структурні підрозділи, які не мають тісного технологічного зв'язку з основним виробництвом;
частка майна підприємства не підлягає приватизації згідно з чинним законодавством України.
6.2. Приватизація підприємств, що займають монопольне становище на загальнодержавному чи регіональному товарних ринках, здійснюється за погодженням з відповідними органами Антимонопольного комітету України та відповідним органом, уповноваженим управляти майном, у порядку, визначеному Фондом державного майна України та Антимонопольним комітетом України.
Контроль за економічною концентрацією у процесі приватизації здійснюється Антимонопольним комітетом України та його органами відповідно до чинного законодавства України.
6.3. Переліки підприємств, що займають монопольне становище на загальнодержавних товарних ринках складає Антимонопольний комітет України, а на регіональних ринках м. Києва Київське міське територіальне відділення Антимонопольного комітету України. При цьому, монопольним визначається становище підприємця, частка якого на ринку певного товару перевищує 35 відсотків або, якщо органами Антимонопольного комітету України встановлена наявність у нього ринкової влади.
Об'єкти, в тому числі орендні, які можуть бути виділені зі складу трестів, торгів, об'єднань та інших монопольних утворень як цілісні майнові комплекси, об'єкти торгівлі та громадського харчування, побутового обслуговування, будівництва та об'єкти неосновного профілю діяльності підприємств, які відчужуються зі складу майнових комплексів галузевої належності, приватизуються відповідно до чинного законодавства України з питань приватизації та антимонопольних вимог.
7. Способи та порядок приватизації різних груп об'єктів
7.1.1. Продаж об'єктів групи А здійснюється відповідно до Закону України "Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)".
7.1.2. Покупець, який став власником об'єктів приватизації групи А і не скористався на момент приватизації об'єкта правом викупу будівлі (споруди, приміщення) в межах займаної цим об'єктом площі, має право викупити відповідну будівлю (споруду, приміщення), якщо на це немає прямої заборони Київської міської Ради.
7.1.3. За наявності заборони на приватизацію будівлі (споруди, приміщення), в якій розташовано об'єкт приватизації, або у разі відмови покупця від приватизації будівлі (споруди, приміщення), в якій розташовано об'єкт, що приватизується шляхом викупу, зазначені будівлі (споруди, приміщення) передаються у встановленому порядку власникам приватизованих об'єктів в оренду на строк не менше десяти років.
7.1.4. У випадку, коли орендарем будівлі (споруди, приміщення) за згодою орендодавця здійснені за рахунок власних коштів поліпшення орендованого об'єкта, які неможливо відокремити від відповідного об'єкта без заподіяння йому шкоди, вартістю не менше 25% балансової вартості будівлі (споруди, приміщення) орендар одержує право викупу цієї будівлі (споруди, приміщення) Оцінка вартості об'єкта приватизації здійснюється із застосуванням експертної оцінки.
7.1.5. Приватизацію будівель (приміщень, споруд), які віднесено до пам'яток архітектури, культури або які становлять історичну цінність, проводити після погодження з Управлінням охорони пам'яток історії, культури та історичного середовища м. Києва.
7.1.6. Покупець, який став власником об'єкта приватизації групи А і не скористався на момент приватизації об'єкта правом викупу будівлі (споруди, приміщення) у межах займаної цим об'єктом площі, має право викупити відповідну будівлю (споруду, приміщення) у разі, коли на це немає прямої заборони Фонду державного майна України, чи місцевої ради відповідного рівня.
7.1.7. У разі коди орендарем будівлі (споруди, приміщення) за згодою орендодавця здійснено за рахунок власних коштів поліпшення орендованого об'єкта, що неможливо відокремити від відповідного об'єкта без заподіяння йому шкоди, вартістю до 25 відсотків балансової вартості будівлі (споруди, приміщення), зазначена будівля (споруда, приміщення) виставляється для продажу на аукціоні або за конкурсом. Якщо орендар не стає переможцем аукціону або конкурсу, фактична вартість здійснених поліпшень підлягає компенсації у грошовій формі. Джерелом компенсації є кошти, одержані від продажу об'єктів приватизації на аукціоні, конкурсі.
7.1.8. Державні органи приватизації приймають за власною ініціативою рішення про приватизацію об'єктів групи А, які створюються на базі державного майна підприємств, що реструктуризуються; нежитлових приміщень, об'єктів, щодо яких знято заборону на приватизацію у встановленому законом порядку, та інших об'єктів, що не були приватизовані.
7.1.9. Приватизація окремо розташованих нежитлових будинків в цілому (у яких розміщується один орендар) може здійснюватися за рішенням ради на конкурентних засадах (шляхом продажу на конкурсі, за аукціоном). (Пункт 7.1. "Продаж об'єктів групи А" розділу 7 доповнено пп.7.1.9 на підставі Рішення КМР N 206/708 від 28.12.99)
7.2. Продаж об'єктів груп Б, В, Г Об'єкти приватизації, віднесені до групи Б, В та Г, приватизуються шляхом продажу акцій відкритих акціонерних товариств, створених на базі комунальних підприємств.
7.2.1. Порядок продажу акцій відкритих акціонерних товариств
7.2.1.1. Пільговий продаж акцій Під час пільгового продажу акцій кожний учасник такого продажу має право здійснювати розрахунок за придбані акції будьякими засобами платежу, які є дійсними на момент розрахунку, на суму, відповідно до чинного законодавства.
7.2.1.2. Право на пільгове придбання акцій ВАТ за їх номінальною вартістю також мають співробітники медичних служб, що входять до складу цілісних майнових комплексів підприємств, які підлягають приватизації, а також працівникам об'єктів побутового та соціально-культурного призначення.
7.2.1.3. Керівники об'єктів приватизації, їх заступники, керівники структурних підрозділів об'єктів, а також головні спеціалісти, мають право після придбання акцій працівниками об'єкта на пільгових умовах на додаткове придбання в процесі приватизації акцій товариства за їх номінальною вартістю за кошти на загальну суму до 5 відсотків від статутного фонду товариства протягом 3 місяців після затвердження державним органом приватизації протоколу продажу акцій за номінальною вартістю у порядку, що встановлюється Фондом державного майна України, за умови додержання строків підготовки до приватизації (корпоратизації) та додержання визначених планом приватизації (розміщення акцій) строків продажу акцій за номінальною вартістю.
7.2.1.4. Для забезпечення реалізації права на пільгове придбання акцій особами, що не працюють на підприємстві, але мають на це право відповідно до ст. 25 Закону України "Про приватизацію майна державних підприємств" керівник підприємства зобов'язаний своєчасно інформувати їх про термін та умови пільгового продажу.
7.2.2. Продаж акцій об'єктів приватизації на аукціоні за грошові кошти здійснюється у порядку, що встановлюється Фондом державного майна України.
7.2.3. Продаж акцій ВАТ на спеціалізованому аукціоні за грошові кошти здійснюється у порядку, що встановлюється Фондом державного майна України.
7.2.4. Продаж акцій ВАТ через систему біржової торгівлі здійснюється згідно з правилами проведення біржових операцій та в порядку, що встановлюється Фондом державного майна України.
7.2.5. Продаж акцій ВАТ за конкурсом здійснюється у порядку, що затверджується Кабінетом Міністрів України.
7.2.6. Продаж акцій ВАТ іноземному інвестору на неконкурентних засадах може здійснюватись за міжнародними договорами та окремим рішенням:
Київської міської державної адміністрації - для ВАТ комунальної власності, та погодженням з Постійною комісією з питань власності.
7.2.7. Акції акціонерних товариств, плани розміщення яких затверджені, повинні бути запропоновані для продажу протягом року з зазначенням конкретного терміну проведення кожного виду продажу. Продаж пакетів акцій кожним окремим способом може проводитись одночасно з продажем іншими способами.
7.2.8. Пакети акцій відкритих акціонерних товариств, що тимчасово залишились у комунальній власності, згідно з планом приватизації (розміщення акцій), закріплених у комунальній власності відповідно до п. 3.5 цієї Програми, пропонуються для продажу на аукціоні, за конкурсом на спеціалізованому аукціоні за грошові кошти, на фондових біржах відповідно до пп. 7.2.2-7.2.6 цієї Програми.
7.2.9. Орган приватизації може прийняти рішення про дроблення пакета та пропозиції до продажу декількох пакетів акцій будь-яким способом із передбачених цієї Програмою.
7.2.10. Об'єкти, в технологічних процесах яких використовуються отруйні, наркотичні та вибухові речовини, в тому числі аптечні заклади, приватизуються за умови обов'язкового ліцензування їх діяльності і обов'язкового внесення органом приватизації цієї вимоги в типовий договір купівлі-продажу, в статутні документи та до плану приватизації.
7.2.11. Перед приватизацією об'єктів, що входять до групи "Г" (ДКП/ф/ по санітарній очистці "Київспецтранс", ДКП по термічній обробці завод "Енергія", ДКО "Київводоканал", ДКО "Київмісьгідрошляхміст", ДКО "Київзеленбуд") Київський міський державній адміністрації провести передприватизаційну підготовку в результаті якої вилучити майно, що не підлягає приватизації і розробити умови його подальшого використання.
7.3. Приватизація об'єктів групи Д
7.3.1. Об'єкти незавершеного будівництва та законсервовані об'єкти за відсутності джерел їх фінансування приватизуються шляхом:
продажу на аукціоні, за конкурсом - за наявності двох і більше покупців;
шляхом викупу об'єкта, за наявності одного покупця, при виконанні ним умов продажу, встановлених органом приватизації;
створення господарського товариства з внесення містом об'єкта незавершеного будівництва в статутний фонд товариства;
продажу акцій відкритого акціонерного товариства, в статутний фонд якого вноситься об'єкт незавершеного будівництва.
7.3.2. Покупці об'єктів незавершеного будівництва мають право на довгострокову оренду земельних ділянок, на яких розташовані придбані об'єкти.
7.3.3. При проведенні конкурсу або викупу об'єкта одним покупцем, за рішенням органу приватизації може встановлюватись умова завершення будівництва із збереженням його первісного призначення.
7.3.4. При відсутності заяв на приватизацію об'єкта незавершеного будівництва протягом 30 календарних днів від дня опублікування переліку об'єктів, що пропонуються (підлягають приватизації), державний орган приватизації приймає рішення про повторний продаж його на аукціоні, за конкурсом. При повторному проведенні аукціону, конкурсу, можлива зміна умов продажу, включаючи початкову ціну (не більш як на 50%).
7.3.5. Громадянам, юридичним особам України, які є покупцями об'єктів незавершеного будівництва, після сплати ними 50% вартості цих об'єктів, надається розстрочка платежу на строк до 5 років. На суму відстроченого платежу нараховуються відсотки за обліковою ставкою Національного банку України.
7.3.6. При відсутності заяв на приватизацію об'єкта незавершеного будівництва протягом 30 календарних днів від дня опублікування переліку об'єктів, що пропонуються (підлягають приватизації) для повторного продажу на аукціоні, за конкурсом, такий об'єкт може передаватись за рішенням державних органів приватизації до статутного фонду господарського товариства.
7.3.7. На базі майна об'єктів незавершеного будівництва за рішенням органів приватизації можуть створюватись відкриті акціонерні товариства з метою завершення будівництва.
7.3.8. Вартість об'єкта незавершеного будівництва для продажу на аукціоні за конкурсом, передачі до статутного фонду господарського товариства, створення акціонерного товариства визначається експертним шляхом.
7.3.9. Сума вартості об'єкта незавершеного будівництва є початковою ціною продажу об'єкта незавершеного будівництва на аукціоні, за конкурсом, ціною продажу об'єкта незавершеного будівництва одному покупцеві.
7.3.10. У разі фінансування будівництва об'єкта незавершеного будівництва за рахунок власних коштів комунального підприємства, йому перераховується з позабюджетного фонду приватизації 100% коштів, одержаних від проведення приватизації цього об'єкта за відрахуванням коштів, витрачених на проведення приватизації.
7.3.11. При фінансуванні будівництва об'єкта незавершеного будівництвом за рахунок централізованих коштів, підприємству перераховується 15% коштів, одержаних від приватизації, 80% перераховуються до міського бюджету, 5% - на відшкодування витрат, пов'язаних з приватизацією.
7.3.12. Якщо об'єкт незавершеного будівництва фінансувався за рахунок власних коштів комунального підприємства і централізованих коштів, та підприємству з позабюджетного фонду приватизації перераховуються кошти пропорційно його вкладу в будівництво, а також 15% суми, що відповідає централізованим капіталовкладенням. Зазначені кошти використовуються комунальними підприємствами виключно на поповнення нормованих обігових коштів, технічне переобладнання виробництва, освоєння нових технологій та здійснення природоохоронних заходів.
7.3.13. Кошти, одержані від приватизації об'єктів незавершеного будівництва відповідно до Чорнобильської будівельної програми, використовуються в установленому порядку до Фонду для здійснення заходів щодо ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та соціального захисту населення.
7.3.14. Місцеві державні адміністрації щокварталу складають переліки об'єктів незавершеного будівництва, що підлягають приватизації, та передають зазначені переліки для прийняття рішення про приватизацію Київрадою.
7.4. Приватизація об'єктів групи Е
7.4.1. Частки (паї, акції), що належать державі у майні міжгосподарських підприємств, приватизуються згідно з Положенням, що затверджується Фондом державного майна України, якщо інше не встановлено чинним законодавством.
7.4.2. Приватизація часток (паїв, акцій), що належать державі, місту у майні спільних підприємств з іноземними інвестиціями, здійснюється за згодою співзасновників у порядку, що визначається Фондом державного майна України та за погодженням з Антимонопольним комітетом.
7.4.3. Цінні папери, що були вилучені під час проведення оцінки вартості майна об'єкта приватизації та передачі органом приватизації в управління Міністерству фінансів України, продаються на фондовій біржі у порядку, що визначається Фондом державного майна України спільно з Міністерством фінансів України.
Інші цінні папери, паї та майно, що не заборонені до приватизації і були вилучені під час проведення оцінки вартості майна об'єкта приватизації, приватизуються згідно з пп. 7.4.1-7.4.3 цієї Програми, крім об'єктів соціальної сфери, що приватизуються відповідно до п.7.5 цієї Програми.
7.4.4. Продаж цінних паперів, паїв, іншого майна, що є власністю м. Києва і входять до складу майна підприємств, розташованих за кордоном, здійснюється за погодженням з Київської міською державною адміністрацією з урахуванням діючого законодавства відповідної держави та у порядку, що визначається Фондом державного майна України.
7.4.5. Частки, паї, акції, інше майно, що належить місту та знаходиться в управлінні недержавних підприємств, господарських товариств, організацій, визначаються у порядку, що встановлюється Фондом державного майна України та приватизуються відповідно до вимог п. 7.4 цієї Програми.
7.4.6. Комунальні частки в майні підприємств (господарських товариств), майна яких недостатньо для створення ВАТ, можуть приватизуватися шляхом викупу зазначеної частки учасниками цього підприємства, якщо це передбачено статутними документами. Вартість частки комунального майна визначається експертним шляхом. В інших випадках приватизація зазначених часток здійснюється на конкурентних засадах.
7.4.7. Продаж акцій (часток, паїв), що належать місту у майні підприємств із змішаною формою власності, проводиться з урахуванням законодавства та установчих документів цих підприємств, якщо продаж здійснюється шляхом викупу, то вартість цих акцій (часток, паїв) визначається експертним шляхом у встановленому порядку.
7.4.8. У разі відсутності згоди недержавних засновників (учасників) із змішаною формою власності, на перетворення такого підприємства у ВАТ, державна частка (пай) у цьому підприємстві приватизується шляхом продажу її на конкурентних засадах.
7.5. Приватизація об'єктів групи Ж
7.5.1. В 1999 році здійснюється приватизація об'єктів соціальної сфери (крім житла, яке знаходиться в управлінні комунальних підприємств, організацій, приватизованих підприємств), які знаходяться на балансі і в управлінні:
комунальних підприємств і організацій; підприємств, що приватизуються; приватизованих підприємств, за умови, що вартість цих об'єктів не включена у вартість майна, що підлягало приватизації, та якщо ці об'єкти не включені до переліку об'єктів соціальної сфери, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19.12.96 N 222 передаються органам місцевого самоврядування.
7.5.2. Приватизація зазначених в п. 7.5.1 об'єктів здійснюється шляхом:
перетворення їх у господарські товариства з подальшим продажем часток (акцій, паїв);
продажу на аукціоні; продажу за конкурсом; викупу.
7.5.3. Ініціатива щодо приватизації об'єктів соціальної сфери може виходити від суб'єктів, вказаних в п. 3.4 цієї Програми.
7.5.4. Кошти, одержані від продажу об'єктів соціальної сфери, розподіляються за напрямами:
(відсотки)
у бюджет міста (на фінансування соціальних програм розвитку та утри- мання об'єктів соціальної сфери) |
95,0 |
відшкодування витрат, пов'язаних з приватизацією |
5,0 |
7.5.5. Кошти, що перераховуються до бюджету, спрямовуються на фінансування соціальних програм з розвитку та утримання об'єктів соціальної сфери.
7.5.6. Не дозволяється перепрофілювання приватизованих об'єктів протягом 10 років, що находять відображення в договорі купівлі-продажу або в плані приватизації.
8. Приватизація земельних ділянок під об'єктами приватизації
8.1. Набуття права власності на земельні ділянки, на яких розташовані приватизовані або ті, що приватизуються, підприємства, здійснюється шляхом викупу.
8.2. Право на викуп земельних ділянок надається:
фізичним та юридичним особам (покупцям), які стали власниками приватизованих підприємств:
ВАТ, створеним у процесі приватизації та корпоратизації, у статутному фонді яких державна частка не перевищує 25 відсотків. Зазначені особи мають право придбати у власність земельні ділянки (частину земельної ділянки), на яких (якій) розташовані підприємства.
Не підлягають приватизації земельні ділянки, що належать до земель, визначених частиною 4 статті 4 Земельного кодексу України.
8.3. Продавцем земельної ділянки, на якій розташовано приватизоване підприємство, є Фонд державного майна України та його регіональне відділення.
8.4. Порядок приватизації встановлюється Законом України "Про Державну програму приватизації на 1999 рік".
9. Галузеві особливості приватизації
9.1. Особливості приватизації об'єктів окремих галузей визначаються Законом України Про державну програму приватизації на 1999 рік".
9.2. Галузеві особливості встановлюються для:
9.2.1. Науково-дослідних інститутів, науково-дослідних та проектних установ і організацій, підрядних реставраційних підприємств.
9.2.2. Підприємств цивільної авіації та аеропортів.
9.2.3. Підприємств агропромислового комплексу - сільськогосподарських виробників і несільськогосподарських підприємств і організацій АПК.
9.2.4. Готелів.
9.2.5. Об'єктів, розташований у зоні гарантованого добровільного відселення з території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи.
9.2.6. Об'єктів, розташованих в зоні безумовного (обов'язкового) відселення.
10. Післяприватизаційна підтримка підприємств
10.1. Органом приватизації здійснюється організаційно-правова підтримка приватизованих підприємств та ВАТ з урахуванням програм структурної перебудови економіки.
10.2. Фінансова підтримка підприємств здійснюється відповідно до Закону України "Про Державну програму приватизації на 1999 рік".
10.3. Справу про банкрутство ВАТ, створених у процесі приватизації, продаж акцій яких розпочався, може бути порушено лише після закінчення приватизації (виконання плану розміщення акцій).
11. Захист прав акціонерів
11.1. З метою захисту прав акціонерів встановлено, що: всі прості іменні акції акціонерних товариств, створених в процесі приватизації і корпоратизації незалежно від часу емісії, є рівними між собою за обсягом прав акціонерів і розміром дивідендів, що виплачуються по них;
право голосу по акціях може бути передано акціонером іншій фізичній або юридичній особі виключно за індивідуальним дорученням;
після прийняття рішення про продаж акцій емітента на сертифікатному аукціоні або спеціалізованому аукціоні і до внесення до реєстру акціонерів нових акціонерів за підсумками аукціону, емітенту та органу приватизації забороняється виконувати з власної ініціативи такі дії: відчужувати майно, яке включене до статутного фонду емітента; приймати рішення про здійснення або здійснювати додатковий випуск цінних паперів емітента та їх розміщення;
змінювати номінальну вартість та кількість акцій емітента (крім випадків дроблення акцій за підсумками аукціону);
забороняється відмова в реєстрації акціонерів або їх представників для участі в зборах акціонерів, якщо зазначені особи мають документи, що посвідчують їх права власності, а саме: сертифікати акцій, виписка з реєстру, тимчасове свідоцтво, витяг з протоколу сертифікатного аукціону;
забороняється відмова в перереєстрації акцій на ім'я нового власника, якщо покупець та продавець акцій подали документи згідно з Положенням про порядок ведення реєстрів власників іменних цінних паперів.
11.1.1. Забороняється внесення в статут товариства додаткових вимог щодо мінімальної кількості акцій з правом голосу на загальних зборах до закінчення продажу акцій.
11.2. Встановити, що тільки на зборах акціонерів і за згодою власників 3/4 простих акцій, що особисто або через уповноважених осіб присутні на зборах, приймаються рішення про участь у холдингових компаніях, об'єднаннях, підприємствах та фінансовопромислових групах, поділу підприємств на окремі юридичні особи, про внески в статутні фонди нових господарських товариств, підприємств.
11.3. Майно та акції, придбані громадянами або юридичними особами в процесі приватизації, продаються власниками без будьяких обмежень.
11.4. Перепродаж приватизованих підприємств (акцій ВАТ), які здійснили приватизацію займаних земельних ділянок, іноземним юридичним та фізичним особам (чи заснованих на їх власності) ЗАБОРОНЕНО діючим законодавством України.
12. Управління ВАТ, у статутному фонді яких є міська частка
12.1. Управління ВАТ, у статному фонді яких є міська частка, здійснюється шляхом участі уповноважених осіб, визначених такими на конкурсних засадах, та переможців конкурсів з продажу пакетів акцій, з якими укладені договори на управління міськими пакетами акцій, в діяльності органів управління такого ВАТ, а саме - спостережної ради та ревізійної комісії (створення яких для всіх ВАТ, у статутному фонді яких міська частка становить більше 25 відсотків, є обов'язковим), та загальних зборах акціонерів.
Порядок та умови проведення конкурсу з відбору уповноважених осіб, здійснення ними функцій з управління міськими пакетами акцій визначаються Кабінетом Міністрів України.
12.2. Державний орган приватизації стосовно ВАТ, планами приватизації (розміщення акцій) яких не передбачається закріплення пакета акцій у міській власності, або у разі закріплення пакета акцій: формування органів управління ВАТ - виконавчого органу (правління), ради акціонерного товариства (спостережної ради), ревізійної комісії, які діють до перших загальних зборів акціонерів, і розробляють та затверджують установчі документи таких ВАТ; визначає строки та місце проведення перших загальних зборів акціонерів.
12.3. Перші загальні збори акціонерів ВАТ, створеного у процесі приватизації, скликаються головою правління не пізніше ніж через рік з моменту реєстрації ВАТ.
На загальних зборах в обов'язковому порядку повинні розглядатись і ставитись на голосування питання щодо нарахування дивідендів на акції товариства.
Відповідальність за підготовку та проведення загальних зборів відповідно до чинного законодавства покладається на голову правління відповідного ВАТ.
12.4. У разі, коли голова правління ВАТ, у статутному фонді якого є міська частка, порушує положення законодавства та статуту товариства, його повноваження, якщо це передбачено статутом, можуть бути припинені спостережною, радою, яка приймає рішення щодо призначення нового голови правління з наступним його затвердженням загальними зборами акціонерів.
12.5. Склад спостережної ради ВАТ, у статутному фонді якого є міська частка, формується залежно від складу акціонерів ВАТ і повинен забезпечувати їх пропорційне представництво у спостережній раді, у тому числі представництво міста.
12.6. Інші особливості з управління ВАТ, у статутному фондів яких є містка частка обумовлюються Законом України "Про Державну програму приватизації на 1999 рік".
13. Контроль за здійсненням приватизації та
відповідальність за виконання програми
13.1. Контроль за виконанням цієї Програми здійснює:
13.1.1. Київська міська Рада шляхом заслуховування на пленарних засіданнях та на засіданнях постійних комісії звітів регіонального відділення Фонду державного майна України по м. Києву.
13.1.2. Київська міська державна адміністрація шляхом періодичного заслуховування керівника регіонального відділення Фонду державного майна України по м. Києву.
13.1.3. Фонд державного майна України шляхом:
видання відповідних нормативних документів, затвердження графіків;
поточного контролю за їх виконанням; заслуховування щодо виконання Державної програми керівників регіональних відділень Фонду державного майна України.
13.2. Персональна відповідальність за виконання вимог та завдань Програми покладається на керівника регіонального відділення Фонду державного майна України по м. Києву.
14. Інформаційне забезпечення процесу приватизації
14.1. Фонд державного майна України, його регіональні відділення та представництва забезпечують систематичне інформування населення України через засоби масової інформації про хід приватизації.
14.2. Регіональне відділення ФДМ України по м. Києву: щомісячно публікує плани розміщення акцій ВАТ, запропонованих до продажу;
не пізніше 15 діб до початку чергового аукціону публікує перелік підприємств, акції яких будуть пропонуватись до продажу;
здійснює публікацію про терміни та умови пільгового продажу акцій створених ВАТ.
14.3. Керівники органів приватизації несуть персональну відповідальність за своєчасність та повноту інформування щодо суб'єктів, які приватизуються.
15. Завдання та прогнози
15.1. Кількісні завдання з приватизації об'єктів комунальної власності м. Києва встановлюються переліками об'єктів приватизації, затвердженими Київською міською Радою в 1999 році.
15.2. Заходи щодо організації приватизації здійснюються згідно Державної програми приватизації та чинного законодавства. Гарантії діяльності державних органів приватизації забезпечуються Законом України "Про Державну програму приватизації на 1999 рік".
15.3. Органи місцевого самоврядування, виконавчої влади забезпечують безоплатне надання органам приватизації свідоцтв про державну чи комунальну власність на будівлі (споруди, приміщення), відповідних технічних паспортів та довідок-характеристик протягом двох тижнів з дати затвердження підприємства (будівлі, споруди, приміщення) в перелік об'єктів приватизації.
15.4. Акти на право користування земельними ділянками надаються у встановленому порядку протягом місяця з дати затвердження підприємства до переліку об'єктів приватизації.
16. Прогноз надходжень та нормативи розподілу коштів від приватизації
16.1 Прогноз (нормативи) надходження коштів від приватизації на 1999 рік встановлюються державним бюджетом м. Києва на 1999 рік, державною програмою приватизації та бюджетом м. Києва на 1999 рік і становлять:
90% надходжень грошових коштів від приватизації об'єктів комунальної власності перераховуються до місцевого бюджету;
10% - на відшкодування витрат, пов'язаних з приватизацією;
16.2. Кошти від приватизації майна, що перебуває у комунальній власності, після відповідних відрахувань до бюджету відповідно до п. 16.1, залишаються на рахунку РВ ФДМ України по м. Києву і використовуються у 1999 році виключно на такі цілі (у відсотках):
проведення інформаційно-пропагандистської діяльності по висвітленню приватизаційних процесів в м. Києві у засобах масової інформації - 10,0;
оплата послуг сторонніх осіб та організацій, залучених до роботи, пов'язаної з приватизацією - 20,0;
оплата господарських витрат та господарсько-договірних робіт20,0;
придбання обчислювальної техніки, засобів зв'язку, оргтехніки, транспорту, обладнання та інвентаря - 20,0;
матеріальне заохочення працівників державних органів приватизації та їх фінансування, а також соціально-побутове забезпечення - 20,0;
кадрове навчання - 10,0.
Додаток 2
до рішення Київради
від 11.03.99 N 165/266
Перелік об'єктів, що перебувають
у комунальній власності територіальної громади
Києва та підлягають приватизації у 1999 році
(мала приватизація)
(Із змінами, внесеними згідно Рішення КМР
N 327/428 від 01.07.99)
Будівництво
2. ТОВ Київське міське спец. науково реставраційне проектновиробниче управління - 254071, м. Київ, вул. Костянтинівська, 11.
(Зміни внесено згідно з додатком 2 до Рішення КМР N 327/428 від 01.07.99).
Житлово-комунальне господарство
1. ДК СКРУ N 3 - 252090, м. Київ, вул. Фрунзе, 8.
Інші
1. ДП виробничо-комерційна фірма "Укртарапостачзбут" - м. Київ, вул. I. Кудрі, 43.
Торгівля
1. ОО "Енес" (магазин N 2333) - м. Київ, вул. Червонопільська, 11/13.
2. ОО "Товари для ремонту квартир" (магазин N 35) - м. Київ, вул. Бориспільська, 35.
4. ДКП "Київський бібліотечний колектор" - 252127, м. Київ, пр. 40-річчя Жовтня, 100.
5. ОО "Дари природи" - м. Київ, вул. Фрунзе, 33.
(Зміни внесено згідно з додатками 1, 2 до Рішення КМР N 327/428 від 01.07.99).
Громадське харчування
1. ДКП "Ресторан "Мир" - 252104, м. Київ" проспект 40-річчя Жовтня, 70.
2. ДКП "Ремонтсервіс" - м. Київ, вул. Ігорівська, 14. (Зміни внесено згідно з додатком 1 до Рішення КМР N 327/428 від 01.07.99).
Побутове обслуговування
2. ДКП "Добробут" - м. Київ, вул. Закревського, 22.
3. ДКП "Мета" - м. Київ, вул. Пимоненка, 8-а.
4. Структурний підрозділ ДКП "Радіоремонт" - м. Київ, вул. Гарматна, 17.
5. ДКП "Побутрадіотехніка" - 253147, м. Київ, Русанівська наб., 8.
7. ДКП "Дніпро" - м. Київ, Харківське шосе, 18.
8. ДКП "Десна" - м. Київ, вул. Лайоша Гавро, 6.
9. ДКП "Вікторія":
9.1. Структурні підрозділи - м. Київ, вул. Станіславська, 3.
9.2. Структурні підрозділи ТОВ "Каблучок" - м. Київ, вул. Січневого повстання, 3-в.
9.3. Структурні підрозділи. ТОВ "Вікторія" - м. Київ, вул. Басейна, 5-а.
10. ДКП "Картонажник" - м. Київ, вул. Автозаводська, 83. 11. ДКП "Взуттєвик" - м. Київ, вул. Бурмистренка, 8/2. 12. ДКПП "Київський ломбард" без приміщення на вул. Хрещатик, 10 - м. Київ, вул. Полярна, 15.
(Зміни внесено згідно з додатками 1, 2 до Рішення КМР N 327/428 від 01.07.99).
Нежилі приміщення
1. Нежиле приміщення ТОВ "Свято" - м. Київ, бульв. Верх. Ради, 12.
3. Нежиле приміщення ЗАТ "Майстерленд" - м. Київ, вул. Індустріальна, 40а.
4. Нежиле приміщення нотаріальної контори приват. нотар. - м. Київ, вул. Шевченка, 9/28.
5. Нежиле приміщення СБ-51 Холд. комп. "Київміськбуд" - м. Київ, вул. Нижній Вал, 31/18.
6. Нежиле приміщення ТОВ "Дюна" - м. Київ, вул. Михайлівська, 17-а/2, літ. А.
7. Нежиле приміщення ЗАТ ГСКТБ АСУ-місцевпром - 252025, м. Київ, вул. В. Житомирська, 24.
8. Нежиле приміщення - м. Київ, вул. В. Порика, 13-А.
9. Нежиле приміщення - м. Київ, вул. маршала Гречка, 14. 10. Нежиле приміщення - м. Київ, бул. Кольцова, 13. 12. Нежиле приміщення - м. Київ, просп. Лісовий, 25. 14. Нежиле приміщення ВАТ "Агрохімцентр" - м. Київ, вул. Лобачевського, 23, літ. А.
15. Нежиле приміщення ЗАТ "Будінженермережа-5" - м. Київ, вул. Гоголівська, 39, літ. А.
16. Нежиле приміщення ТОВ "Київторгремпроект" - м. Київ, Музейний провулок, 8.
17. Нежиле приміщення Фірма "Алексіс" ЛТД - м. Київ, пров. Бєлінського, 6-В.
18. Нежиле приміщення ТОВ "Владі" - м. Київ, вул. Маяковського, 73/1.
19. Нежиле приміщення ТОВ "Конвалія" ЛТД - 252022, м. Київ, вул. Ломоносова, 73.
20. Нежиле приміщення НВФ "Техновен" - м. Київ, вул. Молодогвардійська, 11.
21. Нежиле приміщення АТ "Київінвестбуд-3" - м. Київ, вул. Павлівська, 7.
22. Нежиле приміщення ТОВ "Аптека N 55" - 253218, м. Київ, вул. Райдужна, 13-а.
23. Нежиле приміщення фірма "Інтелсервіс" - м. Київ, вул. Паркова дорога, 8-б.
24. Нежиле приміщення "Укрпобутрембудпроект" - 254053, м. Київ, вул. Артема, 55-Б.
25. Нежиле приміщення ТОВ "Магазину Атланта ЛТД" - 253091, м. Київ, Харківське шосе, 144-В.
26. Нежиле приміщення Київської спілки художників - м. Київ, вул. I. Франка, 4-Г.
27. Нежилий будинок ВАТ "Київоздоббуд" - м. Київ, вул. Ісаакяна, 1.
28. Нежиле приміщення ТОВ "Лікомода лтд" - 252167, м. Київ, вул. Раїси Окіпної, 3.
29. Нежиле приміщення ЗАТ "Скарлет ЛДАй" - 252024, м. Київ, бул. Л. Українки, 27/2.
30. Нежиле приміщення СП "ЮСОФ" 252040, м. Київ, вул. М. Стельмаха, 6-А.
31. Нежиле приміщення - м. Київ, вул. Хоріва, 3-а. 32. Нежиле приміщення ЮФ "Салком" - м. Київ, вул. Хрещатик, 12.
33. Нежиле приміщення Українське товариство "Просвіта" - 252001, м. Київ, пров. Музейний, 8.
34. Нежиле приміщення ТОВ "Укрлада" - м. Київ, вул. Приозерна, 2.
35. Нежиле приміщення Київський гуманітарний інститут - м. Київ, вул. Рейтарська, 19-а.
36. Нежиле приміщення ТОВ "Софія" - м. Київ, вул. Володимирська, 29.
37. Нежиле приміщення (підвал) ТОВ "Клім" вироб.-комерц. Центр" - м. Київ, вул. Ярославська, 5/2, літ. А.
38. Нежиле приміщення СПП "Софійка" - м. Київ, вул. Матеюка, 13-а.
39. Нежиле приміщення ТОВ "Алмаз-Трейдінг" - м. Київ, вул. Червоноармійська, 21.
40. Нежиле приміщення МКТФ "Вега" - м. Київ, вул. Володарського, 30.
41. Нежилі будівлі та інженерні споруди СП "Максим" - м. Київ, вул. Червонопрапорна, 94-96.
42. Нежиле приміщення АТ "Українська автомобільна корпорація" - м. Київ, вул. Рогнединська, 2/15-В.
43. Нежиле приміщення АТ "Українська автомобільна корпорація" - м. Київ, вул. Рогнединська, 2/15-Г.
44. Нежиле приміщення Агентство нерухомого майна "Янус" - м. Київ, вул. О. Гончара, 38-А.
45. Нежиле приміщення Комерційного банку сприяння розвитку міського господарства та під-ва "Хрещатик" - м. Київ, вул. Борисоглібська, 15-Г.
46. Нежиле приміщення ЗАТ ВТК "Південземхідхімрембудмонтаж" - м. Київ, вул. Жилянська, 106, літ. А.
47. Нежила будівля ТОВ "Студія Терези" - м. Київ, вул. Дегтярівська, 4.
48. Нежиле приміщення МП "Секрет" - м. Київ, вул. Володимирська, 42, літ. А.
49. Нежиле приміщення ЗАТ "Наталка" - м. Київ, просп. Оболонський, 20, літ. А.
50. Нежиле приміщення ЗАТ "Київська пересувна механізована колона N 2" м. Київ, вул. Саксаганського, 67.
51. Нежиле приміщення - м. Київ, вул. Фрунзе, 6-А.
52. Нежиле приміщення - ТОВ "Лана-В" - м. Київ, вул. Басейна, 1/2.
53. Корпус N 6 дитячого санаторію "Перемога" ПП "Виробничо-комерційна фірма "Дівос" - м. Київ, вул. Крамського, 10.
55. Будівля інженерної лікарні швидкої допомоги ТОВ "Роял Сервіс" - м. Київ, вул. Братиславська, 3.
57. Нежиле приміщення АТ "Норд" - м. Київ, вул. Зодчих, 50.
58. Нежиле приміщення Центральна школа вищої спортивної майстерності 254053, м. Київ, вул. Артема, 26-В.
59. Нежиле приміщення ТОВ ім. Олени Теліги - м. Київ, вул. Саксаганського, 44-в.
60. Нежиле приміщення - м. Київ, вул. Нижній Вал, 9. 61. Нежиле приміщення - м. Київ, вул. Жилянська, 26. 62. Нежиле приміщення. ЗАТ фірма "Укргідроспецбуд"- м.Київ, вул. Ярославська, 4 літ. "Б".
63. Нежиле приміщення, ТОВ Зовнішньоторговельна фірма "Мономах" - м. Київ, вул. Червоноармійська, 21-а.
64. Нежиле приміщення. Корпус N 9 лікарні. Дочірнє підприємство "Інститут генетичної репродукції" - м. Київ, вул. Зоологічна, 3.
(Зміни внесено згідно з додатками 1, 2 до Рішення КМР N 327/428 від 01.07.99).
Всього об'єктів групи "А" - 85
* Додаток подано у скороченому вигляді. Вказано назви об'єктів, що підлягають приватизації та їх адреси.
Додаток 3
до рішення Київради
від 11.03.99 N 165/266
Перелік об'єктів, що перебувають у міській
комунальній власності територіальної громади Києва та підлягають приватизації у 1999 році,
(велика приватизація) груп "Б", "В", "Г", "Є", "Ж"
(Із змінами, внесеними згідно Рішення КМР
N 327/428 від 01.07.99)
Група "Є"
Частка держави (акцій) у майні підприємств із змішаною формою власності
1. Майно в СП "Ресторан "Салют" - 252010, м. Київ, вул. Січневого повстання, 11-а.
2. СП "Марія" та майно будинку побуту "Нивки" взяте в оренду252236, м. Київ, вул. Стеценка, 6.
3. СП "Інтрем" - 252071, м. Київ, вул. Щусєва, 10.
4. ВАТ "Готель Україна" - м. Київ, бульв. Шевченка, 5.
5. ВАТ "Готель Славутич" - м. Київ, вул. Ентузіастів, 1.
6. ВАТ "Готель Голосіївський" - просп. 40-річчя Жовтня, 93. Всього об'єктів групи "Є" - 6
Група "Ж"
1. Кінотеатр "Кристал" - м. Київ, вул. Картвелашвілі, 6.
3. ДКП Кінотеатр "Молодіжний" - м. Київ, вул. Рубежівська, 7.
4. Літній Кінотеатр "Берізка" (у складі кінотеатра "Супутник") - м. Київ, вул. Уманська, 12.
5. Спортивно-оздоровчий комплекс "Чайка" - м. Київ, вул. Шамрила, 2.
(Зміни внесено згідно з додатком 2 до Рішення КМР N 327/428 від 01.07.99).
Охорона здоров'я
1. ДКП Госпрозрахункова аптека N 136 - 253094, м. Київ, бул. Верховної Ради, 22:
2. ДКП Госпрозрахункова аптека N 118 - 252015, м. Київ, бул. I. Лепсе, 49.
3. ДКП Госпрозрахункова аптека N 33 - 252026, м. Київ, Стратегічне шосе, 35.
4. ДКП Госпрозрахункова аптека N 86 - 252128, м. Київ, вул. Туполєва, 28.
5. Аптека N 141 (в складі ДКП ЦРА N 128) - м. Київ, просп. Комарова, 14-а.
6. Госпрозрахункова стоматологічна пол-ка N 1 - м. Київ, вул. Я. Гашека, 16.
7. Госпрозрахункова стоматологічна пол-ка N 3 - м. Київ, вул. Авіації, 4.
8. Госпрозрахункова стоматологічна пол-ка N 4 - м. Київ, вул. Червоноармійська, 23.
9. Госпрозрахункова стоматологічна поліклініка Ленінградського району м. Київ, вул. Львівська, 1/9.
(Зміни внесено згідно з додатком 1 до Рішення КМР N 327/428 від 01.07.99).
Всього об'єктів групи "Ж" - 14
Група "Г"
1. ДКП (ф) по санітарній очистці "Київспецтранс" без частки у статутному фонді банку "Хрещатик" та полігонів будівельних та твердих побутових відходів і зливових станцій (51% залишити у ком. власн.) - 254209, м. Київ, просп. Правди, 85.
2. ДКП по термічній обробці з-д "Енергія" (крім майна, яке не підлягає приватизації відповідно до законодавства України 51% залишити у ком. власн.) - 252121, м. Київ, вул. Колекторна, 44.
Водопровідно-каналізаційне господарство
1. ДКО "Київодоканал" та його структурні підрозділи (після приватизаційної підготовки, крім майна, яке не підлягає приватизації відповідно до законодавства України та частки в банку "Хрещатик". 51% залишити у ком. власності) - 252015, м. Київ, вул. Лейпцігська, 1-А.
В тому числі:
1.1. Підприємство по експлуатації артезіанських свердловин і насосних водопровідних станцій - 252217, м. Київ, вул. Електротехнічна, 16.
1.2. Деснянська водопровідна станція - 253125, м. Київ, вул. Алішера Навої, 1.
1.3. Дніпровська водопровідна станція - 254077, м. Київ, вул. Дніпровська, 1-А.
1.4. П-во по експл. Водопровідних мереж - 252015, м. Київ, вул. Лейпцігська, 1-А.
1.5. П-во по експл. водомірного господарства і збуту води - 252015, м. Київ, вул. Лейпцігська, 1-А.
1.6. П-во по експл. канал, мереж 252042, м. Київ, вул. Івана Кудрі, 7-А.
1.7. Бортницька станція аерації - 252233, вул. Колекторна, 1.
1.8. ДКРБУ N 3 - 252090, м. Київ, пров. Астраханський, 2/4.
1.9. ДКРБУ N 4 - 252028, м. Київ, вул. Ак. Пісаржевського, 8.
1.10. Комерційний центр - 253125, м. Київ, вул. А. Навої, 1.
1.11. Дир. буд. водопр.-канал. споруд - 252015, м. Київ, вул. Лейпцігська, 1-а.
1.12. ДКРБУ N 1 - м. Київ, вул. Кибальчича, 1.
1.13. ДКРБУ N 2 - м. Київ, вул. А. Навої, 1.
Шляхове господарство (ДКО "Київміськгідрошляхміст") (після передприватизаційної підготовки крім майна, що не підлягає приватизації відповідно до законодавства України та частки в банку "Хрещатик", 51% залишити у ком. власності)
1. КО "Київміськгірошляхміст" - м. Київ, вул. Командарма Камєнєва, 6.
в т.ч. структурні підрозділи:
2. КП "ШЕД по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них" Залізничного району - м. Київ, вул. Народного ополчення, 16.
3. КП "ШЕД по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них" Харківського району - м. Київ, вул. Горлівська, 220.
4. КП "ШЕД по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них" Радянського району - м. Київ, вул. Черняхівського, 12.
5. КП "ШЕД по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них" Подільського району - м. Київ, вул. Костянтинівська, 10.
6. КП "ШЕД по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них" Печерського району - м. Київ, вул. Андрія Іванова, 19.
7. КП "ШЕД по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них" Московського району - м. Київ, просп. Науки, 53.
8. КП "ШЕД по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них" Мінського району - пров. Куренівський, 15-А.
9. КП "ШЕД по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них" Старокиївського району - м. Київ, вул. Ямська, 59.
10. КП "ШЕД по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них" Ленінградського району - м. Київ, вул. Янтарна, 5.
11. КП "ШЕД по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них" Дніпровського району - м. Київ, пров. Броварський, 2.
12. КП "ШЕД по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них" Дарницького району - м. Київ, бульв. Ярослава Гашека, 4.
13. КП "ШЕД по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них" Ватутінського району - м. Київ, вул. Миколи Закревського, 29.
14. ДКП "ШЕД по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них" Шевченківського району - м. Київ, вул. Богговутівська, 30.
15. КП "Учбово-курсовий комбінат" - м. Київ, вул. Командарма Камєнєва, 6.
16. КП "Житлова ремонтно-експлуатаційна дільниця" - м. Київ, вул. Огородня, 7.
17. Комунальне АТП N 273901 "КАТП-273901" - м. Київ, вул. Охтирська, 8.
18. Комунальне АТП N 273904 "КАТП-273904" - м. Київ, просп. Червоних Козаків, 26.
19. КП "Управління по ремонту і утриманню мостів і шляхів "Київавтошляхміст" - м. Київ, Набережно-Печерська дорога, 2.
20. КП ""Підрядне спеціалізоване шляхове РБУ" - м. Київ, вул. Пост-Волинська, 3.
21. КП "Шляхово-експлуатаційна дільниця по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них "Магістраль" - м. Київ, вул. Лютнева, 58.
22. КП "ШЕД по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них" Жовтневого району - м. Київ, просп. Перемоги, 61/2.
23. Дирекція будівництва КО "Київміськгідрошляхміст" - м. Київ, вул. Командарма Камєнєва, 6.
24. КП "Київміськсвітло" - м. Київ, вул. Машинобудівна, 40.
25. ДК спец.підпр. "ПСБЄМР" вул. Машинобудівна, 38.
Зелене господарство ДКО "Київзеленбуд" (після передприватизаційної підготовки, крім майна, яке не підлягає приватизації відповідно до законодавства України, 51% залишити у ком. власності)
1. ДКО зеленого будівництва - м. Київ, вул. Кудрявська, 23 В тому числі
1.1. Радгосп "Декоративні культури" - м. Боярка, вул. Бєлгородська, 41/63.
1.2. Магазин "Київські квіти" - м. Київ, вул. Кудрявська, 23.
1.3. Декоративний розсадник "Теремки" - м. Київ, вул. Велика кільцева, 1.
1.4. Станція захисту рослин - хутір Берківець, з структурними підрозділами:
2. ДКП по озелененню та благоустрою Залізничного району - м. Київ, вул. Урицького, 37-А.
3. ДКП ВТЕЗИ Шевченківського району - м. Київ, вул. Студентська, 5.
4. ДКП ВТЕЗИ Ленінградського району - м. Київ, вул. Академіка Туполєва, 21.
5. ДКП "Флора сервіс" Подільського району - м. Київ, вул. Дніпровська, 16-А.
6. ДКП ВТЕЗИ Харківського району - м. Київ, вул. Горлівська, 220.
7. ДКП "Фітосервіс" Ватутінського району - м. Київ, вул. Миколи Закревського, 9.
8. ДКП "Ятрань" Жовтневого району - м. Київ, вул. Новопольова, 95.
9. ДКП ВТЕЗИ Печерського району - м. Київ, вул. Радіальна, 5. 10. ДКП ВТЕЗИ Старокиївського району - м. Київ, вул. Пушкінська, 37.
11. ДКП ПО ЕЗИ Дніпровського району - м. Київ, просп. Визволителів, 6.
12. ДКП "Діброва" Радянського району - м. Київ, просп. Перемоги, 82-А.
13. ДКП ПО УЗИ Дарницького району - м. Київ, вул. Тростянецька, 58-А.
14. ДКП "Ландшафт" Мінського району - м. Київ, просп. Червоних Козаків, 26-А.
15. ДКП "Краєвид" Московського району - м. Київ, просп. 40- річчя Жовтня, 87-Г.
16. ДКП Лісопаркове господарство "Конча-Заспа" - м. Київ, пров. Тихвинський, 1.
17. ДКП Святошинське лісопаркове господарство - м. Київ, вул. Святошинська, 24.
18. ДКП Дарницьке лісопаркове господарство - м. Київ, вул. Новоросійська, 25.
19. ДКП Радгосп "Троянда" - м. Київ, вул. Вишгородська, 45.
Всього об'єктів групи "Г" - 64
* Додаток подано у скороченому вигляді. Вказано назви об'єктів, що підлягають приватизації та їх адреси.