Документ втратив чиннiсть!

ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ СТАТИСТИКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ
N 250 від 09.07.99
м.Київ

( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Державного
комітету статистик
и N 247 від 27.06.2002 )

Про затвердження форми державної статистичної звітності
N 3-житлофонд та Інструкції щодо її заповнення

На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 22.06.98 N 939 "Про вдосконалення системи державного регулювання розміру квартирної плати та плати за утримання будинків і прибудинкових територій" та з метою вдосконалення державної статистичної звітності НАКАЗУЮ:

1. Затвердити форму державної статистичної звітності N 3-житлофонд "Звіт про доходи та витрати з експлуатації житлового фонду" (квартальна) та Інструкцію щодо її заповнення, додаються.

2. Зазначену форму та Інструкцію ввести в дію, починаючи зі звіту за 1999 рік.

3. Поширити вказану форму державної статистичної звітності та Інструкцію щодо її заповнення на підприємства, організації незалежно від відомчої підпорядкованості та форми власності, житлово-будівельні та житлові кооперативи, об'єднання (товариства) співвласників багатоквартирного будинку, які мають на балансі та експлуатують житловий фонд.

4. Управлінню соціальної статистики (Калачова I.В.):

4.1. Визначити необхідний тираж, підготувати і передати фінансово-економічному управлінню у встановлений термін оригінали бланків затверджених форм державної статистичної звітності для їх тиражування на поліграфічних підприємствах.

4.2. Розробити постановку задачі з комплексу електронної обробки інформації за формою державної статистичної звітності N 3-житлофонд в серпні поточного року.

4.3. Здійснювати методологічне керівництво збором та обробкою державної статистичної звітності за вказаною формою.

5. Фінансово-економічному управлінню (Сорокіна Т.В.) забезпечити фінансування виготовлення та контроль за своєчасним тиражуванням та розсилкою бланків форми державної статистичної звітності та Інструкції щодо її заповнення.

6. ГМІЦ Держкомстату (Сидоренко М.М.):

6.1. Здійснити розробку програмного забезпечення обробки державної статистичної звітності за формою N 3-житлофонд та забезпечити його промислове впровадження з 01.01.2000 року.

6.2. Забезпечити збір та обробку зведеної інформації за формою державної статистичної звітності N 3-житлофонд згідно з планом статистичних робіт на 2000 рік.

7. Голові Держкомстату Автономної Республіки Крим, начальникам обласних, Київського і Севастопольського міських управлінь статистики забезпечити збір, обробку і подання звітності на адресу ГМІЦ Держкомстату України згідно з планом статистичних робіт на 2000 рік.

8. Скасувати Наказ Мінстату України від 11.06.96 N 174 "Про затвердження форми державної статистичної звітності N 3-житлофонд".

9. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Комітету Власенко Н.С.

Голова Комітету О.Г. Осауленко

Державна статистична звітність

------------------------------------------------------------------------------
| Коди |
|----------------------------------------------------------------------------|
|-----+---------+-------+------+------+-----+--------+---------+-------+--+--|
|форми|організа-|терито-|галузі| виду |форми| органі-|міністер-|вище- | |КС|
|доку-|ції-скла-|рії за |за |еконо-|влас-|заційно-|ства, ін-|стоящої| | |
|менту|дача іде-|КОАТУУ |ЗКГНГ |мічної|ності|правової|шого цен-|органі-| | |
| за |нтифіка- | | |діяль-| за | форми |трального|зації- | | |
| ДКУД|ційний | | | ності| КФВ |господа-|органу |іденти-| | |
| |код за | | | за | | рювання|державної|фікаці-| | |
| |ЄДРПОУ | | | КВЕД | |за КОПФГ|виконав- |йний | | |
| | | | | | | |чої влади|код за | | |
| | | | | | | |за СПОДУ |ЄДРПОУ | | |
|-----+---------+-------+------+------+-----+--------+---------+-------+--+--|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |10|11|
------------------------------------------------------------------------------
Кому подається _________________________ Форма N 3-житлофонд
________________________________________ Затверджена
(найменування та адреса одержувача) наказом Держкомстату
Міністерство, інший центральний орган України
виконавчої влади, концерн, асоціація від 09.07.99 р. N 250
та інше об'єднання _____________________
________________________________________ Поштова-квартальна
Підприємство, організація, установа ____ Подають 25 числа після звітного пе-
________________________________________ ріоду (за I, II, III квартали та 15
Форма власності ________________________ лютого за IV квартал) підприємства,
Адреса підприємства (організації) ______ організації незалежно від відомчої
________________________________________ підпорядкованості та форми власнос-
Місце знаходження житла, за яке звітує ті, житлово-будівельні та житлові
організація ____________________________ кооперативи, об'єднання (товариства)
співвласників багатоквартирного бу-
динку, які мають на балансі та ек-
сплуатують житловий фонд - органу
державної статистики за місцезнаход-
женням житла.

     ------------------------------------------------------------------
| Найменування |N рядка | Нараховано |
|------------------------------------+---------+-----------------|
| А | Б | 1 |
|------------------------------------+---------+-----------------|
|Експлуатація житлового фонду (без | | |
|гуртожитків) | | |
|------------------------------------+---------+-----------------|
|Всього доходів за звітний період | 01 | |
|(без цільових зборів) | | |
|------------------------------------+---------+-----------------|
| в тому числі: | | |
|------------------------------------+---------+-----------------|
|- квартирна плата | 02 | |
|------------------------------------+---------+-----------------|
|- надходження з бюджету | 03 | |
|------------------------------------+---------+-----------------|
|з них сума субсидій на | 04 | |
|відшкодування квартирної плати | | |
|------------------------------------+---------+-----------------|
|- від здачі в оренду | 05 | |
|------------------------------------+---------+-----------------|
|- інші доходи | 06 | |
|------------------------------------+---------+-----------------|
|Всього витрат за звітний період | 07 | |
|(без цільових витрат) | | |
|------------------------------------+---------+-----------------|
| в тому числі: | | |
|------------------------------------+---------+-----------------|
|- матеріальні витрати | 08 | |
|------------------------------------+---------+-----------------|
|з них витрати на поточний ремонт | 09 | |
|------------------------------------+---------+-----------------|
|- оплата праці | 10 | |
|------------------------------------+---------+-----------------|
|- відрахування на соціальні заходи | 11 | |
|------------------------------------+---------+-----------------|
|- амортизаційні відрахування на | 12 | |
|основні засоби, крім житлового | | |
|фонду | | |
|------------------------------------+---------+-----------------|
|- інші витрати | 13 | |
|------------------------------------+---------+-----------------|
|Цільові витрати | 14 | |
|------------------------------------+---------+-----------------|
|Цільові збори | 15 | |
|------------------------------------+---------+-----------------|
|Експлуатація гуртожитків | | |
|------------------------------------+---------+-----------------|
|Загальний доход з ліжок за звітний | 16 | |
|період | | |
|------------------------------------+---------+-----------------|
|Загальні витрати за звітний період | 17 | |
|------------------------------------+---------+-----------------|
|з них амортизаційні відрахування на | 18 | |
|основні засоби, крім житлового | | |
|фонду | | |
|------------------------------------+---------+-----------------|
|Довідково: - знос житлового фонду | 19 | |
|------------------------------------+---------+-----------------|
| - знос будівель | 20 | |
|гуртожитків | | |
------------------------------------------------------------------

"___" ________________________ 199_ р.

__________________________________

прізвище та N телефону виконавця

Керівник __________________________

Головний бухгалтер _________________

Затверджено
наказом Держкомстату України
від 9 липня 1999 р. N 250

Інструкція
щодо заповнення форми державної статистичної звітності
N 3-житлофонд "Звіт про доходи та витрати з експлуатації
житлового фонду"

1. Загальні положення

Інструкція розроблена відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 22.06.98 N 939 "Про вдосконалення системи державного регулювання розміру квартирної плати та плати за утримання будинків і прибудинкових територій" і визначає порядок заповнення форми державної статистичної звітності N3-житлофонд "Звіт про доходи та витрати з експлуатації житлового фонду".

Звіт про доходи та витрати з експлуатації житлового фонду складають підприємства, організації незалежно від відомчої підпорядкованості та форми власності, житлово-будівельні та житлові кооперативи, об'єднання (товариства) співвласників багатоквартирного будинку, які мають на балансі, орендують та експлуатують житловий фонд.

Державна статистична звітність подається на 25 день після звітного періоду (за I, II, III квартали та 15 лютого за IV квартал) органу державної статистики за місцезнаходженням житла. Таким чином підприємство, організація, яка має житло на території іншого району чи області, надсилає звіт про експлуатацію зазначеного житла в статистичні органи за місцем знаходження житлового фонду.

Звіт складається окремо по житловому фонду, розташованому на території міст та селищ міського типу (міська місцевість) та сільських населених пунктів (сільська місцевість).

Адресна частина бланка заповнюється чітко і без скорочень.

У рядку "Форма власності" вказується форма власності підприємства, організації, що складає звіт.

У рядку "Адреса підприємства" вказується поштовий індекс, назва області, району, населеного пункту, вулиці та номер контактного телефону.

У рядку "Місцезнаходження житла, за яке звітує організація" проставляється район міста, назва області, району, населеного пункту.

Всі показники звіту необхідно заповнювати за даними бухгалтерського обліку. Дані повинні бути показані в гривнях.

2. Заповнення показників звіту

У рядках 01 - 15 наводиться інформація про результати експлуатації житлового фонду без гуртожитків, у рядках 16 - 18 - про результати експлуатації гуртожитків.

У рядку 01 показуються всі доходи підприємств, організацій та установ від експлуатації житлового фонду (без податку на додану вартість): квартирна плата, орендна плата від здачі нежилих приміщень, збори з орендаторів, відшкодування витрат по обслуговуванню внутрішньобудинкових мереж та інші надходження. Сума цільових зборів по рядку 01 не відображається.

У рядку 02 показується сума квартирної плати (без оплати комунальних послуг), нарахованої за загальну площу, зайняту квартиронаймачами. Враховуються також нарахування до сплати мешканцям житлово-будівельних кооперативів на відшкодування витрат з утримання приватизованих та викуплених квартир. У цьому рядку не показується сума субсидій та сума відшкодувань квартирної плати за загальну площу, що надається громадянам безкоштовно, або на пільгових умовах у випадках, передбачених законодавством.

У рядку 03 показується сума дотації держави на утримання житлового фонду, сума відшкодувань квартирної плати (без оплати комунальних послуг) за загальну площу, що надається громадянам безкоштовно, або на пільгових умовах у випадках, передбачених законодавством. У цьому рядку також показується сума субсидій на відшкодування квартирної плати (субсидії на комунальні послуги по цьому рядку не показуються).

У рядку 04 з рядка 03 виділяється сума субсидій на відшкодування квартирної плати.

У рядку 05 показуються доходи від здачі в оренду нежитлових приміщень у відповідності з даними бухгалтерського обліку. Включаються також експлуатаційні витрати, які сплачує орендатор (збори з орендаторів).

У рядку 06 показуються доходи, що не відображені у попередніх рядках, наприклад, відшкодування витрат на обслуговування внутрішньобудинкових мереж.

У рядку 07 показується сума всіх витрат на утримання житлового фонду (без гуртожитків) згідно з даними бухгалтерського обліку.

У рядку 08 враховуються вартість утримання та поточного ремонту житлових будинків, матеріалів, палива, електроенергії, утримання спецтранспорту, малоцінних предметів (спецодяг, інвентар, миючі засоби), вивозу сміття, матеріальних ресурсів на власні потреби, експлуатації інженерних мереж і споруд (техобслуговування ліфтів, димовидалення, чистка вентиляційних каналів).

У рядку 09 з рядка 08 виділяються витрати на поточний ремонт основних фондів, виконаний сторонніми організаціями.

У рядку 10 враховують витрати на виплату основної і додаткової заробітної плати, обчисленої згідно з прийнятою підприємством системою оплати праці, включаючи будь-які види грошових і матеріальних доплат.

У рядок 11 включають внески до фонду соціального страхування, пенсійного фонду, фонду зайнятості.

У рядку 12 враховуються амортизаційні відрахування на повне відновлення окремо розташованих нежитлових приміщень, споруд, будівель та інших основних фондів, вартість яких перевищує 500 гривень, крім житлового фонду. Суми амортизаційних відрахувань звітного періоду визначаються шляхом застосування норм амортизації до залишкової балансової вартості груп основних фондів на початок звітного періоду.

У рядку 13 враховують витрати на охорону праці, утримання службового житла, спортивну та культурно-масову роботу, на перевезення працівників до місця роботи, платежі з обов'язкового страхування майна підприємства та життя окремих категорій працівників, витрати, пов'язані з оплатою послуг комерційних банків та інших кредитно-фінансових установ, включаючи плату за розрахункове обслуговування, ремонт і утримання автомобільних доріг, внески до державного інноваційного фонду та інші.

У рядках 14, 15 відображаються загальні суми відповідно витрат та зборів на водопостачання, каналізацію, освітлення, опалення, радіотрансляційні точки, побутове обслуговування (яке проводиться за рахунок квартиронаймачів та орендаторів і не відноситься на експлуатаційні витрати житлового господарства).

У рядку 16 показується загальна сума доходів, нарахована за проживання всіх мешканців гуртожитків у звітному періоді.

Дотації на утримання гуртожитків в рядку 16 не враховуються.

Кошти, що надійшли від інших підприємств, організацій та установ на утримання наданих в їх користування ліжок, в рядку 16 не відображаються.

Якщо підприємство надає гуртожиток безкоштовно, то рядок 16 не заповнюється.

У рядку 17 показується сума всіх витрат по утриманню гуртожитків, включаючи витрати по утриманню завідуючого гуртожитком, вихователів, прибиральниць, завідуючого камерою схову, витрати на прання білизни, амортизацію інвентаря та обладнання, витрати по комунальному та побутовому обслуговуванню (водопровід, каналізація, освітлення, опалення, телефон, радіо, телевізор, паливо для приготування їжі, тощо).

В цьому рядку враховуються також витрати по утриманню ліжок, одержаних у платне користування в гуртожитках інших підприємств та організацій. Звітує організація, яка орендує місце в гуртожитку іншої організації.

У рядку 18 з рядка 17 виділяється сума амортизаційних відрахувань на повне відновлення окремо розташованих нежитлових приміщень, споруд, будівель та інші основні фонди, вартість яких перевищує 500 гривень, крім житлового фонду. Суми амортизаційних відрахувань звітного періоду визначаються шляхом застосування норм амортизації до залишкової балансової вартості груп основних фондів на початок звітного періоду.

Довідково по рядках 19, 20 показується сума зносу житлового фонду, який нараховується по відповідних нормах за звітний період. Житловий фонд належить до I групи основних фондів, отже сума зносу визначається (в розрахунку на календарний квартал) в розмірі 1,25 відсотка до залишкової балансової вартості житлового фонду на початок звітного періоду.

Загальні вимоги

В звіті повинні бути заповнені всі показники. У випадку, коли відсутній який-небудь показник, ставиться прочерк. Виправлення помилок підтверджується підписом бухгалтера.

Керівник та головний бухгалтер, які підписали звіт, несуть персональну відповідальність за достовірність вказаних у ньому відомостей відповідно до чинного законодавства.

Управління соціальної статистики Держкомстату України