КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ
26.08.2016 N 359

Про затвердження Регламенту
Київської обласної державної адміністрації

Відповідно до Законів України "Про місцеві державні адміністрації", "Про державну службу", Типового регламенту місцевої державної адміністрації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 1999 року N 2263 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 31 жовтня 2007 року N 1270), постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2016 року N 465 "Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких актів Кабінету Міністрів України":

1. Затвердити Регламент Київської обласної державної адміністрації, що додається.

2. Визнати такими, що втратили чинність, розпорядження голови облдержадміністрації:

від 19 березня 2014 року N 59 "Про затвердження Регламенту Київської обласної державної адміністрації";

від 22 червня 2015 року N 227 "Про внесення змін до Регламенту Київської обласної державної адміністрації".

Голова адміністрації М. Д. Мельничук

Затверджено
Розпорядження Київської обласної державної адміністрації
26 серпня 2016 року N 359

Регламент
Київської обласної державної адміністрації

Загальні положення

1. Цей Регламент регулює організаційні та процедурні питання діяльності Київської обласної державної адміністрації (далі - облдержадміністрація).

2. Розгляд у облдержадміністрації питань, що належать до її компетенції, зокрема щодо делегованих Київською обласною радою повноважень, провадиться головою, першим заступником голови, заступниками голови, заступником голови - керівником апарату облдержадміністрації (далі - заступники голови), апаратом облдержадміністрації, структурними підрозділами облдержадміністрації, а також консультативними, дорадчими та іншими допоміжними органами, службами і комісіями, утвореними головою облдержадміністрації.

3. Робота структурних підрозділів облдержадміністрації та її апарату є відкритою і гласною, за винятком розгляду питань, які становлять державну таємницю або належать до конфіденційної інформації, що є власністю держави.

Облдержадміністрація інформує громадськість про свою діяльність, залучає громадян до проведення перевірок, підготовки і розгляду питань, що належать до її компетенції.

Висвітлення діяльності облдержадміністрації здійснюється в порядку, передбаченому законодавством.

4. Розподіл обов'язків між посадовими особами облдержадміністрації проводить голова облдержадміністрації не пізніше одного місяця з дня призначення його на посаду з визначенням:

повноважень і функцій посадової особи;

структурних підрозділів облдержадміністрації (далі - структурні підрозділи облдержадміністрації), діяльність яких контролюватиметься відповідною посадовою особою;

територіальних органів центральних органів виконавчої влади, обласних підприємств, установ та організацій, щодо яких посадова особа забезпечує реалізацію відповідно до законодавства державної політики;

порядку заміщення голови обласної держадміністрації, першого заступника голови, заступників голови, заступника голови - керівника апарату у разі їх відсутності.

Голова облдержадміністрації визначає також обов'язки посадових осіб щодо спрямування та контролю діяльності райдержадміністрацій Київської області.

5. Положення про структурні підрозділи облдержадміністрації розробляються керівниками таких підрозділів, погоджуються із заступниками голови (відповідно до розподілу обов'язків), а також з начальником управління юридичного забезпечення облдержадміністрації і затверджуються розпорядженням голови облдержадміністрації.

Планування роботи обласної державної адміністрації

6. Робота облдержадміністрації проводиться за перспективними (річними), поточними (квартальними), а у разі потреби оперативними (місячними) планами, які затверджуються розпорядженням її голови.

З метою координації заходів, які проводяться в області, складається також календарний план заходів облдержадміністрації на тиждень, що затверджується головою облдержадміністрації.

7. Планування роботи облдержадміністрації здійснюється з метою створення умов для послідовної та узгодженої діяльності її структурних підрозділів та апарату.

8. Формування планів роботи облдержадміністрації здійснюється її апаратом за пропозиціями структурних підрозділів обласної держадміністрації, погодженими із заступниками голови (відповідно до розподілу обов'язків).

Планування роботи облдержадміністрації з підготовки проектів регуляторних актів здійснюється з урахуванням статті 7 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності".

9. Плани роботи облдержадміністрації передбачають заходи, спрямовані на виконання Конституції України, законів України, актів Президента України та постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади вищого рівня, доручень Прем'єр-міністра України, державних і регіональних програм соціально-економічного та культурного розвитку, здійснення інших визначених законами, а також делегованих обласною радою повноважень та забезпечення реалізації державної політики.

До планів роботи облдержадміністрації включаються:

актуальні питання, пов'язані із здійсненням заходів із соціально-економічного розвитку території або окремих її адміністративно-територіальних одиниць, функціонуванням галузей господарського комплексу та розв'язанням проблем у соціальній сфері, поліпшенням діяльності місцевих органів виконавчої влади, їх взаємодією з органами місцевого самоврядування, які потребують розгляду на засіданні колегії, нараді у голови облдержадміністрації і його заступників та вжиття додаткових заходів;

перелік актів законодавства, розпоряджень голови облдержадміністрації, хід виконання яких розглядатиметься в порядку контролю;

основні організаційно-масові заходи, проведення яких забезпечується облдержадміністрацією або за її участю.

Плани повинні містити питання:

підбиття підсумків діяльності облдержадміністрації відповідно за рік, квартал, місяць з визначенням основних напрямів подальшої роботи;

діяльності структурних підрозділів облдержадміністрації, районних держадміністрацій з виконання актів законодавства, розпоряджень голови облдержадміністрації.

Підготовка до розгляду діяльності структурних підрозділів облдержадміністрації або райдержадміністрацій, як правило, передбачає проведення комплексної або цільової перевірки стану справ на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці.

У планах роботи облдержадміністрації визначаються конкретні структурні підрозділи або посадові особи, відповідальні за здійснення запланованих заходів, а також строки їх здійснення.

10. Додаткові (позапланові) питання включаються до затвердженого плану роботи облдержадміністрації за рішенням її голови.

Питання виключається з плану роботи облдержадміністрації за рішенням її голови на підставі доповідної записки заступника голови (відповідно до розподілу обов'язків), заступника голови - керівника апарату облдержадміністрації.

11. Робота структурних підрозділів та апарату облдержадміністрації проводиться за квартальними і місячними планами, що затверджуються заступниками голови (відповідно до розподілу обов'язків), заступником голови - керівником апарату облдержадміністрації. Порядок планування роботи структурних підрозділів апарату облдержадміністрації встановлює заступник голови - керівник апарату облдержадміністрації.

Формування планів роботи структурних підрозділів та апарату облдержадміністрації здійснюється з урахуванням положень пункту 9 цього Регламенту.

12. Додаткові (позапланові) питання включаються до плану роботи структурного підрозділу та апарату облдержадміністрації і виключаються з нього за рішенням заступників голови (відповідно до розподілу обов'язків), заступника голови - керівника апарату облдержадміністрації.

13. Контроль за виконанням планів роботи обласної держадміністрації, структурних підрозділів та апарату облдержадміністрації здійснюється заступниками голови (відповідно до розподілу обов'язків), заступником голови - керівником апарату облдержадміністрації.

14. Підготовка звітності обласної державної адміністрації, передбаченої статтями 30 і 33 Закону України "Про місцеві державні адміністрації", проводиться її апаратом на основі звітів структурних підрозділів облдержадміністрації, у тому числі структурних підрозділів її апарату, затверджених заступником голови (відповідно до розподілу обов'язків), заступником голови - керівником апарату облдержадміністрації.

Зміст звітності за місяць, квартал і рік визначається питаннями, що вирішуються облдержадміністрацією та її структурними підрозділами.

Звіт про результати діяльності облдержадміністрації розміщується на її офіційному веб-сайті та у місцевих засобах масової інформації.

Організація роботи апарату обласної державної адміністрації

15. Апарат облдержадміністрації відповідно до покладених на нього завдань:

опрацьовує документи, що надходять до облдержадміністрації, готує до них аналітичні, довідкові та інші матеріали, а також проекти доручень голови і заступників голови облдержадміністрації;

здійснює опрацювання проектів розпоряджень; розробляє за дорученням голови облдержадміністрації проекти розпоряджень з організаційних питань та питань управління персоналом;

перевіряє за дорученням голови облдержадміністрації виконання актів законодавства, доручень Прем'єр-міністра України, розпоряджень голови облдержадміністрації територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади (з питань здійснення повноважень облдержадміністрації), структурними підрозділами облдержадміністрації, а також райдержадміністраціями (за дорученням голови облдержадміністрації);

вивчає та узагальнює досвід роботи зазначених органів і надає практичну допомогу в розв'язанні складних проблем, розробляє пропозиції щодо удосконалення їх діяльності; здійснює контроль за своєчасним поданням доповідей, інформаційних та інших матеріалів з питань виконання актів законодавства, розпоряджень голови облдержадміністрації;

за дорученням голови облдержадміністрації проводить аналіз роботи органів місцевого самоврядування у межах повноважень і в порядку, визначених законодавством, надає методичну та іншу практичну допомогу з удосконалення організації їх роботи, готує пропозиції щодо поглиблення взаємодії облдержадміністрації з органами місцевого самоврядування для спільного вирішення питань економічного, соціального та культурного розвитку відповідних територій;

здійснює правове забезпечення діяльності облдержадміністрації, надає методичну та іншу практичну допомогу, спрямовану на правильне застосування, неухильне додержання актів законодавства структурними підрозділами, апаратом та посадовими особами облдержадміністрації;

готує аналітичні, інформаційні та інші матеріали з організаційних питань і питань управління персоналом, що розглядаються головою облдержадміністрації;

проводить разом із структурними підрозділами облдержадміністрації, територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади аналіз соціально-економічного і суспільно-політичного становища на території області, розробляє та вносить голові облдержадміністрації пропозиції щодо його поліпшення;

здійснює матеріально-технічне і господарсько-побутове забезпечення діяльності облдержадміністрації; забезпечує дотримання режиму роботи в адміністративному будинку облдержадміністрації; забезпечує організацію приймання-передачі інформації засобами електронного зв'язку відповідно до вимог законодавства, належний протипожежний стан у приміщеннях облдержадміністрації та дотримання правил охорони праці;

провадить діяльність, пов'язану з державною таємницею, організовує та здійснює заходи щодо забезпечення режиму секретності в облдержадміністрації відповідно до вимог законодавства у сфері охорони державної таємниці;

забезпечує висвітлення діяльності облдержадміністрації;

виконує відповідно до цього Регламенту інші функції.

16. Апарат облдержадміністрації у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє із структурними підрозділами облдержадміністрації, із Адміністрацією Президента України, Секретаріатом Кабінету Міністрів України, апаратом райдержадміністрацій, територіальними органами центральних органів виконавчої влади, а також з виконавчими органами рад.

17. Організація роботи апарату облдержадміністрації здійснюється відповідно до цього Регламенту та положення про її апарат, що затверджується головою облдержадміністрації.

Кадрова робота

18. Кадрова робота в облдержадміністрації спрямовується на комплексне вирішення питання щодо комплектування місцевих органів виконавчої влади висококваліфікованими і компетентними працівниками.

19. Організація кадрової роботи в облдержадміністрації здійснюється за затвердженим головою облдержадміністрації річним планом, який передбачає здійснення заходів з добору, підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників, а також з інших питань управління персоналом.

20. Організацію кадрової роботи в апараті облдержадміністрації та у структурних підрозділах облдержадміністрації здійснює управління персоналом, а в підрозділах, які мають штатну чисельність до п'яти осіб, виконання кадрової роботи покладається за рішенням їх керівників на одного з працівників.

Кадрова робота в апараті та структурних підрозділах облдержадміністрації проводиться відкрито і спрямовується на всебічне вивчення та врахування можливостей працівників, найбільш повне застосування їх здібностей, розвиток ініціативності, створення атмосфери заінтересованості у професійному зростанні.

21. Прийняття на державну службу до облдержадміністрації та звільнення з державної служби здійснюється в порядку, встановленому законодавством про державну службу.

22. На посади, передбачені номенклатурою посад працівників, що повинні мати допуск до роботи з таємними документами, можуть бути призначені лише особи, яким в установленому порядку оформлено допуск до державної таємниці.

23. Для визначення якості виконання поставлених завдань, а також з метою прийняття рішення щодо преміювання, планування кар'єри державних службовців, виявлення потреби у професійному навчанні результати їх службової діяльності щороку підлягають оцінюванню в порядку, встановленому законодавством про державну службу.

24. Облдержадміністрація розглядає і вносить в установленому порядку пропозиції щодо нагородження державними нагородами, нагородами Кабінету Міністрів України та заохочує працівників апарату і структурних підрозділів облдержадміністрації, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери її управління.

25. На кожного прийнятого на роботу до облдержадміністрації працівника оформляється особова справа.

26. Відповідальність за реалізацію державної політики з питань управління персоналом в апараті облдержадміністрації та її структурних підрозділах, добір персоналу, планування та організацію заходів з підвищення рівня професійної компетентності державних службовців, документальне оформлення вступу на державну службу, її проходження та припинення несе управління персоналом облдержадміністрації.

Організація роботи з документами та контролю за їх виконанням

27. Організація роботи з документами в обласній держадміністрації здійснюється в порядку, передбаченому інструкцією з діловодства, що розробляється відповідно до Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2011 р. N 1242.

Інструкція з діловодства облдержадміністрації затверджується її головою.

Організація роботи з документами, що містять інформацію з обмеженим доступом, здійснюється в установленому законодавством порядку.

28. Відповідальність за організацію виконання документів несуть голова, заступники голови (відповідно до розподілу обов'язків), заступник голови - керівник апарату облдержадміністрації та керівники її структурних підрозділів.

29. Контроль за виконанням здійснюється стосовно зареєстрованих документів, в яких встановлено завдання або які містять питання, що потребують вирішення.

Обов'язковому контролю підлягає виконання завдань, визначених актами законодавства, дорученнями Прем'єр-міністра України, розпорядженнями голови облдержадміністрації, розгляд звернень комітетів Верховної Ради України, запитів і звернень народних депутатів України, депутатів місцевих рад.

Контроль за виконанням завдань, визначених актами законодавства, дорученнями Прем'єр-міністра України, розпорядженнями голови облдержадміністрації, а також за розглядом звернень комітетів Верховної Ради України, запитів і звернень народних депутатів України, депутатів місцевих рад здійснюється відділом контролю апарату облдержадміністрації, за розглядом звернень громадян - відділом звернень громадян апарату облдержадміністрації, а інших документів - загальним відділом зазначеного апарату.

30. Для здійснення контролю за виконанням актів законодавства, доручень Прем'єр-міністра України, розпоряджень голови облдержадміністрації розробляється у разі потреби план контролю, в якому визначаються проміжні контрольні строки виконання завдань; структурні підрозділи облдержадміністрації, що відповідають за організацію виконання окремих завдань; структурний підрозділ, який забезпечує координацію роботи з організації і контролю за виконанням у цілому. План контролю затверджує заступник голови (відповідно до розподілу обов'язків).

31. Контроль за виконанням актів законодавства, доручень Прем'єр-міністра України, розпоряджень голови обласної держадміністрації, розглядом звернень комітетів Верховної Ради України, запитів і звернень народних депутатів України та депутатів місцевих рад здійснюється шляхом:

аналізу і узагальнення у визначені строки письмової інформації про стан виконання документів у цілому або окремих встановлених ними завдань, що надходить від виконавців;

систематичного аналізу статистичних та інших даних, що характеризують стан виконання документів;

проведення періодичної комплексної або цільової перевірки організації і стану виконання завдань безпосередньо на місцях;

розгляду питань діяльності (заслуховування звіту) виконавців на засіданнях колегії, нарадах у голови обласної державної адміністрації або його заступників.

32. Аналітичні та інформаційні матеріали щодо стану виконання документів у цілому або окремих передбачених ними завдань у разі встановлення проміжних контрольних строків подаються голові обласної держадміністрації або його заступникові (відповідно до розподілу обов'язків) не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку, визначеного актом законодавства, дорученням Прем'єр-міністра України, розпорядженням голови облдержадміністрації або планом контролю.

За результатами розгляду матеріалів, що містять відомості про можливий зрив своєчасного чи у повному обсязі виконання документа у цілому або передбаченого ним окремого завдання, голова обласної держадміністрації або його заступник (відповідно до розподілу обов'язків) дає доручення виконавцям вжити додаткових заходів для усунення причини.

33. Інформацію (звіт) про стан виконання документів, що подається відповідно Адміністрації Президента України, Кабінету Міністрів України, іншим органам виконавчої влади вищого рівня підписує голова облдержадміністрації.

Зняття з контролю виконання документа проводиться на підставі письмового звіту керівника відповідного органу або іншого документа, що підтверджує його виконання, за письмовою згодою голови облдержадміністрації або його заступника (відповідно до розподілу обов'язків).

Організація розгляду звернень громадян та
проведення особистого прийому громадян

34. Облдержадміністрація організовує в установленому порядку розгляд звернень громадян - пропозицій (зауважень), заяв (клопотань), скарг. Організація розгляду звернень громадян, у тому числі ведення діловодства та проведення особистого прийому громадян, покладається на відповідний структурний підрозділ апарату облдержадміністрації.

Діловодство за зверненнями громадян ведеться відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форми власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. N 348.

Розгляд звернень громадян щодо надання безоплатної первинної правової допомоги, організація особистого прийому таких громадян здійснюються відповідно до Закону України "Про безоплатну правову допомогу" (Закон N 3460-VI).

35. Порушені у зверненнях громадян питання розглядаються головою облдержадміністрації або його заступником (відповідно до розподілу обов'язків), заступником голови - керівником апарату, керівником відповідного структурного підрозділу облдержадміністрації. Відповіді на звернення громадян готують структурні підрозділи облдержадміністрації або її апарату.

36. Особистий прийом громадян проводить голова облдержадміністрації, його заступники, заступник голови - керівник апарату, керівники структурних підрозділів обласної держадміністрації згідно з графіком, який затверджується головою облдержадміністрації та оприлюднюється через засоби масової інформації.

Графік особистого прийому громадян повинен містити інформацію про місце проведення, дні і години прийому.

Виїзні прийоми громадян посадовими особами облдержадміністрації проводяться відповідно до графіка, затвердженого головою облдержадміністрації.

Відділ звернення громадян апарату облдержадміністрації аналізує щоквартальну роботу з розгляду таких звернень, узагальнює пропозиції, що містяться в них, розробляє рекомендації, спрямовані на усунення причин виникнення обґрунтованих скарг і зауважень громадян, контролює вирішення порушених у них питань.

Організація правового забезпечення діяльності облдержадміністрації

37. Правове забезпечення діяльності облдержадміністрації, а також надання методичної та іншої практичної допомоги з правових питань здійснює управління юридичного забезпечення облдержадміністрації.

Управління юридичного забезпечення облдержадміністрації підпорядковується її голові, а з питань організації роботи апарату облдержадміністрації - заступникові голови - керівнику апарату облдержадміністрації.

38. У своїй діяльності управління юридичного забезпечення облдержадміністрації керується Конституцією та законами України, а також указами Президента України, актами Кабінету Міністрів України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, та розпорядженнями голови облдержадміністрації.

39. Основними завданнями управління юридичного забезпечення облдержадміністрації є:

правове забезпечення діяльності облдержадміністрації;

організація правової роботи, спрямованої на правильне застосування і неухильне додержання вимог актів законодавства структурними підрозділами, апаратом та посадовими особами облдержадміністрації;

підготовка інформаційних, довідкових та інших матеріалів з питань застосування законодавства.

40. Управління юридичного забезпечення облдержадміністрації відповідно до покладених на нього завдань:

забезпечує відповідність законодавству проектів розпоряджень голови, рішень колегії, а також інших актів облдержадміністрації;

проводить правову експертизу проектів розпоряджень голови облдержадміністрації, готує висновки правової експертизи у разі їх невідповідності актам законодавства та/або подає пропозиції щодо приведення таких проектів у відповідність до вимог законодавства;

визначає, які розпорядження голови облдержадміністрації є нормативно-правовими актами і підлягають державній реєстрації в органах юстиції;

надає методичну допомогу працівникам апарату облдержадміністрації та керівникам структурних підрозділів облдержадміністрації щодо правильного застосування норм законодавства під час виконання покладених на них завдань і функціональних обов'язків;

представляє інтереси облдержадміністрації у судах та інших державних органах під час розгляду правових питань або спорів;

виконує інші функції з правового забезпечення діяльності облдержадміністрації відповідно до цього Регламенту та положення про управління юридичного забезпечення облдержадміністрації, що затверджується головою облдержадміністрації.

41. Начальник управління юридичного забезпечення облдержадміністрації:

здійснює керівництво роботою управління юридичного забезпечення облдержадміністрації, несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань;

бере участь у нарадах і засіданнях, що проводяться у облдержадміністрації;

організовує роботу працівників управління юридичного забезпечення облдержадміністрації, дає відповідні доручення щодо виконання покладених на управління завдань, вносить пропозиції стосовно заохочення працівників управління та притягнення їх до відповідальності згідно із законодавством;

виконує інші передбачені законодавством функції.

Консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи,
служби і комісії облдержадміністрації

42. Для сприяння здійсненню повноважень облдержадміністрації її голова утворює консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи (ради, колегії, робочі групи тощо), служби та комісії. Завдання, функції та персональний або посадовий склад таких органів визначає голова облдержадміністрації.

З метою забезпечення участі громадян в управлінні державними справами при облдержадміністрації відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 03 листопада 2010 року N 996 "Про забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики" утворюється громадська рада.

Рішення зазначених органів оформляються протоколами.

43. Для узгодженого розгляду питань, що належать до компетенції обласної держадміністрації, обговорення найважливіших напрямів її діяльності може утворюватися колегія обласної держадміністрації (далі - колегія) у складі голови облдержадміністрації (голова колегії), його заступників, заступника голови - керівника апарату та керівників структурних підрозділів облдержадміністрації.

44. До складу колегії можуть входити за згодою керівники територіальних органів центральних органів виконавчої влади та посадові особи органів місцевого самоврядування, голови районних держадміністрацій.

До складу колегії облдержадміністрації можуть бути включені за пропозицією громадських організацій, підприємств, установ та організацій їх представники.

45. Засідання колегії вважається правоможним, якщо на ньому присутні не менш як дві третини загальної кількості її членів.

Засідання колегії проводяться відповідно до плану роботи облдержадміністрації, позачергові - в міру потреби.

46. Рішення колегії приймається відкритим голосуванням більшістю голосів присутніх на засіданні членів колегії. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого.

В окремих випадках за рішенням головуючого може бути застосована процедура таємного голосування.

Рішення колегії оформляється протоколом, який підписується головою колегії і є підставою для видання ним відповідного розпорядження.

47. Матеріально-технічне забезпечення засідань Колегії здійснюється облдержадміністрацією.

Організаційне забезпечення підготовки та проведення засідань Колегії покладається на загальний, організаційний відділи та відділ господарського забезпечення апарату адміністрації.

48. У своїй роботі колегія обласної держадміністрації керується Типовим положенням про колегію міністерства, іншого центрального органу виконавчої влади і місцевої державної адміністрації, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 02 жовтня 2003 р. N 1569, та цим Регламентом.

Порядок підготовки та проведення нарад

49. Голова, заступники голови, заступник голови - керівник апарату, керівники структурних підрозділів облдержадміністрації проводять наради з метою оперативного розгляду та вирішення питань, що належать до їх компетенції.

План проведення наради затверджує відповідна посадова особа.

Організація проведення нарад у голови обласної держадміністрації та його заступників покладається на апарат або відповідні структурні підрозділи облдержадміністрації.

50. Порядок денний, аналітичні довідки про стан справ та обґрунтування причини внесення питання на розгляд надсилаються учасникам наради завчасно, а з додаткових (позапланових) питань - подаються у день проведення наради.

52. Прийняті на нарадах рішення оформляються протоколами не пізніше ніж у триденний строк. У протоколі зазначаються прізвища та ініціали посадових осіб, які брали участь у нараді, питання, що розглядалися, і прийняті за результатами розгляду рішення.

Протокол наради підписує головуючий.

51. За результатами розгляду питань на нараді можуть видаватися в установленому порядку розпорядження голови або наказ керівника структурного підрозділу облдержадміністрації.

52. Право офіційно повідомляти засобам масової інформації про порядок денний і підсумки розгляду питань на нарадах має уповноважена головою облдержадміністрації посадова особа.

Порядок внесення та розгляду проектів
розпоряджень голови облдержадміністрації

53. Голова облдержадміністрації на виконання актів законодавства, доручень Прем'єр-міністра України, за власною ініціативою видає одноособово в межах повноважень облдержадміністрації розпорядження.

54. Проекти розпоряджень голови облдержадміністрації (далі - проекти розпоряджень) готують структурні підрозділи облдержадміністрації, її апарату, а також територіальні органи центральних органів виконавчої влади, обласні підприємства, установи, організації (далі - інші органи).

Пропозиції (лист з обґрунтуванням доцільності прийняття розпорядження та проект розпорядження) щодо необхідності прийняття розпорядження голови адміністрації з того чи іншого питання у встановленому порядку подаються на розгляд:

заступниками голови адміністрації - голові облдержадміністрації;

керівниками структурних підрозділів облдержадміністрації, інших органів, райдержадміністрацій, міськвиконкомів (міст обласного значення) - заступникам голови облдержадміністрації відповідно до розподілу обов'язків;

керівниками підрозділів апарату - заступникові голови - керівникові апарату адміністрації.

За результатами розгляду внесених пропозицій голова адміністрації, заступники голови адміністрації відповідно до розподілу обов'язків, заступник голови - керівник апарату визначають виконавців, яким доручають опрацювання проекту розпорядження та інших, пов'язаних з ним документів, визначених цим Регламентом.

55. У разі коли розроблення проекту розпорядження доручено кільком структурним підрозділам облдержадміністрації чи її апарату або іншому органу, головним розробником є виконавець, зазначений першим.

56. Проекти розпоряджень підлягають обов'язковому погодженню із заінтересованими структурними підрозділами облдержадміністрації, а у разі потреби з іншими органами.

У разі коли проект розпорядження стосується розвитку конкретної адміністративно-територіальної одиниці або інтересів окремої територіальної громади, такий проект надсилається відповідному органу місцевого самоврядування для розгляду і внесення пропозицій.

Головний розробник за узгодженням із відповідними підрозділами апарату адміністрації визначає заінтересовані структурні підрозділи обласної державної адміністрації, її апарату та інші органи, виходячи із змісту основних положень проекту розпорядження.

Головний розробник організовує, спрямовує і координує роботу заінтересованих структурних підрозділів облдержадміністрації, її апарату та інших органів з розроблення проекту розпорядження, вживає вичерпних заходів для врегулювання розбіжностей у їх позиціях щодо проекту (проводить консультації, узгоджувальні наради, робочі зустрічі тощо), отримує від них інформаційно-аналітичні та інші необхідні матеріали.

Заінтересовані структурні підрозділи облдержадміністрації, її апарату та інші органи за зверненням головного розробника у визначений ним строк беруть участь в опрацюванні та погодженні проекту розпорядження.

Проекти погоджуються шляхом їх візування керівниками структурних підрозділів облдержадміністрації, інших органів, заступниками голови та заступником голови - керівником апарату облдержадміністрації. При цьому зазначається посада, ініціали і прізвище особи, яка візує проект розпорядження, а також дата візування.

Проекти розпоряджень підлягають обов'язковому погодженню із заінтересованими структурними підрозділами обласної державної адміністрації, а у разі потреби з іншими органами.

Візи проставляються на зворотному боці останнього аркуша проекту розпорядження.

Візи проставляються на примірниках розпоряджень, що залишаються в обласній державній адміністрації.

Проекти розпоряджень голови обласної державної адміністрації, які розробляються на виконання актів законодавства та доручень Президента України, Прем'єр-міністра України, Кабінету Міністрів України, розглядаються не пізніше ніж у дводенний строк після їх подання головним розробником.

Якщо заінтересовані структурні підрозділи обласної державної адміністрації, її апарату та інші органи не висловили своєї позиції щодо проекту розпорядження у визначений головним розробником строк, такий проект вважається погодженим без зауважень. При цьому головний розробник повинен додати до проекту розпорядження письмові докази подання такому підрозділу проекту на розгляд.

За результатами погодження проекту розпорядження головним розробником готується довідка про погодження (додаток 1), у якій зазначаються заінтересовані структурні підрозділи облдержадміністрації, її апарату, інші органи, що:

погодили проект розпорядження без зауважень;

висловили зауваження та пропозиції, враховані головним розробником;

висловили зауваження та пропозиції, не враховані головним розробником;

не висловили своєї позиції щодо проекту розпорядження.

Довідка про погодження може не готуватись у разі, коли проект розпорядження стосується управління персоналом, організаційних (внутрішніх) питань діяльності облдержадміністрації або коли проект розпорядження погоджується не більше як із трьома заінтересованими структурними підрозділами адміністрації, іншими органами і при цьому проект погоджено (завізовано) ними без зауважень.

Копії документів погодження проекту розпорядження зберігаються в архівних справах головного розробника.

За наявності розбіжностей щодо проекту розпорядження головний розробник, який вносить проект, повинен забезпечити їх узгодження із заінтересованими структурними підрозділами адміністрації, її апарату, іншими органами з метою пошуку взаємоприйнятного рішення.

У разі коли такого узгодженого рішення не знайдено, проект візується посадовою особою, яка має зауваження, із припискою "Із зауваженнями", а зауваження, а також можлива інша редакція спірного пункту розпорядження викладаються нею письмово на окремому аркуші. Оригінали зауважень з відповідними пропозиціями, підписані керівниками відповідних структурних підрозділів адміністрації, органів, організацій, підприємств, додаються в обов'язковому порядку до проекту розпорядження.

57. Неврегульовані розбіжності у позиціях заінтересованих структурних підрозділів облдержадміністрації, її апарату та інших органів, щодо проекту розпорядження оформляються головним розробником у вигляді протоколу узгодження позицій (додаток 2), який підписує керівник структурного підрозділу облдержадміністрації, її апарату, іншого органу, що є головним розробником.

Неврегульовані розбіжності щодо проекту розпорядження розглядає заступник голови обласної державної адміністрації відповідно до розподілу обов'язків, який приймає рішення про врахування або відхилення зауважень.

При цьому заступник голови може внести на розгляд голови облдержадміністрації проект розпорядження з розбіжностями з додаванням довідки про такі розбіжності та пропозиціями щодо їх усунення.

58. Головний розробник готує пояснювальну записку до проекту розпорядження (додаток 3), що повинна містити необхідні розрахунки, обґрунтування і прогнози соціально-економічних та інших результатів реалізації виданого розпорядження.

До пояснювальної записки у разі потреби можуть додаватися інформаційно-довідкові матеріали (таблиці, графіки тощо). Загальний обсяг пояснювальної записки не повинен перевищувати чотирьох аркушів.

Пояснювальна записка не подається до проектів розпоряджень з питань управління персоналом, питань внесення змін до складу комісії, робочої групи або з інших організаційних питань.

Подання пояснювальної записки до проектів розпоряджень нормативного характеру, в тому числі регуляторних актів, є обов'язковим.

59. У разі коли проект розпорядження, що готується, тягне за собою зміни або доповнення до інших розпоряджень, такі зміни або доповнення включаються в текст проекту або подаються у вигляді проекту окремого розпорядження одночасно з основним проектом. До таких проектів розпоряджень додається порівняльна таблиця (додаток 4), у якій зазначаються положення (норми) розпорядження, що є чинними, а також пропозиції стосовно викладення їх у новій редакції.

60. У разі проведення публічного обговорення проекту розпорядження головний розробник вносить його разом з довідкою, в якій зазначаються особи, що були залучені до такого обговорення, його результати, а також рішення щодо врахування пропозицій чи обґрунтування їх відхилення в цілому або частково.

61. Проект розпорядження із соціально-економічних питань, як правило, має вступну частину (преамбулу), в якій наводяться результати аналізу стану справ і причини виникнення недоліків у розв'язанні відповідних проблем, визначається мета видання розпорядження.

Нормативні положення та завдання суб'єктам відносин, передбачені у проекті розпорядження, повинні бути конкретними і реальними, спрямованими на досягнення у найкоротший строк визначеної мети та містити у разі потреби перелік виконавців і строки виконання завдань.

У проекті розпорядження можуть передбачатися у разі потреби проміжні контрольні строки інформування обласної держадміністрації про хід виконання встановлених завдань.

Проекти розпоряджень з питань соціально-економічного розвитку області у разі потреби попередньо обговорюються на засіданнях колегії облдержадміністрації.

Проекти нормативно-правових актів та інших рішень, які можуть вплинути на конкуренцію, зокрема щодо створення суб'єктів господарювання, встановлення і зміни правил їх поведінки на ринку, або такі що можуть призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції на відповідних ринках, погоджуються в Київському обласному територіальному відділенні Антимонопольного комітету України.

62. У разі розроблення проекту розпорядження, який має ознаки регуляторного акта, головний розробник проводить аналіз його регуляторного впливу відповідно до вимог Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" за Методикою проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2004 р. N 308.

Головний розробник разом з проектом розпорядження, який має ознаки регуляторного акта подає:

копію рішення територіального органу Держпідприємництва про його погодження або копію рішення апеляційної регуляторної комісії про задоволення скарги головного розробника щодо відмови зазначеного органу в погодженні проекту акта разом з аналізом його регуляторного впливу;

копію повідомлення про оприлюднення проекту.

У разі внесення проектів розпоряджень про роботу структурних підрозділів облдержадміністрації, райдержадміністрацій, міськвиконкомів (міст обласного значення) щодо виконання ними законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, нормативно-правових актів центральних органів виконавчої влади, розпоряджень голови облдержадміністрації, з метою забезпечення об'єктивного вивчення і критичного аналізу та оцінки їх діяльності, головою адміністрації, його заступниками утворюються, як правило, робочі групи у складі працівників апарату, інших структурних підрозділів адміністрації, райдержадміністрацій, міськвиконкомів (міст обласного значення).

У доповідній записці робочої групи на ім'я голови адміністрації має бути дана об'єктивна оцінка стану справ на підставі перевірених і документально підтверджених фактів, зазначені причини та названі конкретні посадові особи, з вини яких незадовільно або не повною мірою виконуються акти законодавства, доручення органів виконавчої влади вищого рівня, недостатньо використовуються надані їм повноваження, а також запропоновані заходи, спрямовані на усунення виявлених недоліків. Із доповідною запискою повинен бути ознайомлений під розписку керівник органу, робота якого розглядається, та який повинен надати голові облдержадміністрації письмові пояснення, що долучаються до доповідної записки.

Загальний обсяг матеріалів разом з проектом відповідного розпорядження не повинен перевищувати, як правило, 8 сторінок.

63. Підготовлений проект розпорядження підписується керівником органу, що є головним розробником, та вноситься голові обласної держадміністрації разом з документами, передбаченими пунктами 58 - 64 цього Регламенту.

За дорученням голови обласної державної адміністрації або його заступника (відповідно до розподілу обов'язків), заступника голови - керівника апарату облдержадміністрації опрацювання внесеного проекту розпорядження проводиться в її апараті та у разі потреби здійснюється редагування його тексту і перевірка відповідності проекту вимогам Інструкції з діловодства в апараті, головних управліннях, управліннях, відділах та інших структурних підрозділах Київської обласної державної адміністрації, затвердженої головою адміністрації.

Строк опрацювання проекту розпорядження в апараті облдержадміністрації не повинен перевищувати 15 робочих днів. У разі потреби зазначений строк може бути продовжено на обґрунтоване прохання посадової особи апарату обласної держадміністрації.

64. Проекти розпоряджень підлягають обов'язковій правовій експертизі у управлінні юридичного забезпечення облдержадміністрації.

У разі коли проект розпорядження подано апарату обласної держадміністрації з порушенням визначених у цьому розділі вимог, управління юридичного забезпечення облдержадміністрації доповідає про це заступникові голови - керівнику апарату адміністрації, який у дводенний строк супровідним листом за своїм підписом (додаток 5) повертає головному розробникові проект розпорядження та матеріали до нього.

Управління юридичного забезпечення облдержадміністрації опрацьовує поданий проект розпорядження, зокрема проводить його правову експертизу, вносить поправки, пов'язані з приведенням проекту розпорядження у відповідність з вимогами нормопроектувальної техніки, а також у разі потреби редагує проект розпорядження.

Управління юридичного забезпечення облдержадміністрації під час проведення правової експертизи:

перевіряє проект розпорядження на відповідність Конституції та законам України, іншим актам законодавства;

оцінює ефективність обраного правового шляху врегулювання проблеми;

перевіряє проект розпорядження на відповідність вимогам, встановленим цим Регламентом, а також повноту погодження із заінтересованими органами.

У разі виявлення невідповідності проекту розпорядження чи його окремих положень актам законодавства управління юридичного забезпечення облдержадміністрації готує зауваження до такого проекту та повертає його на доопрацювання головному розробникові з відповідними пропозиціями. У разі коли недоліки проекту розпорядження не можуть бути усунені шляхом доопрацювання, управління юридичного забезпечення облдержадміністрації готує висновок (додаток 6).

Проект розпорядження, у тексті якого містяться посилання на нормативно-правові акти, подається для проведення правової експертизи разом з текстами зазначених актів.

65. Якщо під час опрацювання проекту розпорядження виявлено необхідність внесення до нього істотних змін, проект повертається для доопрацювання та повторного погодження.

66. Проект розпорядження візується працівниками апарату обласної держадміністрації, які здійснювали його опрацювання (в обов'язковому порядку керівником управління юридичного забезпечення облдержадміністрації, першим заступником голови або заступником голови облдержадміністрації, що відповідає за його підготовку, а також у разі потреби іншими заступниками голови), тільки після візування проекту розпорядження головним розробником, заінтересованими структурними підрозділами облдержадміністрації, іншими органами.

Завізовані в установленому порядку проекти розпоряджень голови адміністрації разом з документами, на підставі чи на виконання яких приймаються розпорядження (акти, доручення органів вищого рівня, ініціативні листи - подання, заяви, довідки тощо з відповідними резолюціями голови адміністрації, заступників голови адміністрації, заступника голови - керівника апарату) та документами, зазначеними у пунктах пунктами 58 - 64 цього Регламенту, розрахунком розсилання, контрольною карткою подаються у загальний відділ апарату, де реєструються у відповідних журналах.

Разом з проектом розпорядження та матеріалами до нього головний розробник подає до облдержадміністрації його електронну копію.

Супровідний лист, пояснювальна записка, довідка про погодження, протокол узгодження позицій, у відповідних випадках - порівняльна таблиця підписуються керівником органу, що є головним розробником, а у разі відсутності керівника - особою, яка його заміщає.

Підготовлений відповідно до вимог цього Регламенту проект розпорядження доповідається головним розробником заступникові голови - керівникові апарату, який візує проект і подає його на підпис голові адміністрації.

Доопрацювання проектів розпоряджень, у разі висловлення зауважень головою адміністрації, організовується заступником голови - керівником апарату адміністрації та здійснюється заступниками голови адміністрації відповідно до розподілу обов'язків, керівниками структурних підрозділів облдержадміністрації, інших органів, що вносили цей документ. Термін доопрацювання проекту розпорядження встановлюється головою адміністрації.

Підписані розпорядження голови адміністрації надходять у загальний відділ, а розпорядження щодо службових відряджень (за винятком тих, що передбачають виділення додаткових коштів), - у службу управління персоналом облдержадміністрації.

Розпорядження реєструються в установленому порядку, їм присвоюється номер. Датою розпоряджень є дата їх підписання.

67. Розпорядження голови облдержадміністрації ненормативного характеру набирають чинності з моменту їх видання, якщо самими розпорядженнями не встановлено більш пізній строк набрання чинності. Розпорядження доводяться до їх виконавців, а у разі потреби - оприлюднюються.

Розпорядження голови облдержадміністрації нормативного характеру підлягають державній реєстрації у обласному органі юстиції згідно з Положенням про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади, що стосуються прав, свобод і законних інтересів громадян або мають міжвідомчий характер, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 р. N 731.

Розпорядження голови облдержадміністрації нормативного характеру набирають чинності після реєстрації з дня їх оприлюднення, якщо самими актами не встановлено більш пізній строк введення їх у дію.

Розпорядження голови облдержадміністрації, що стосуються прав та обов'язків громадян або мають загальний характер, підлягають оприлюдненню і набирають чинності з дня їх оприлюднення, якщо самими актами не встановлено більш пізній строк набрання чинності.

Розпорядження голови облдержадміністрації, зазначені в абзацах третьому і четвертому цього пункту, оприлюднюються в порядку, передбаченому Законом України "Про доступ до публічної інформації" (Закон N 2939-VI).

Додатки до розпоряджень голови облдержадміністрації є невід'ємною частиною таких розпоряджень і підписуються заступником голови - керівником апарату облдержадміністрації.

Розпорядження голови облдержадміністрації надсилаються заінтересованим органам, підприємствам, установам та організаціям і посадовим особам згідно з розрахунком розсилання та оприлюднюються на офіційному веб-сайті облдержадміністрації в установленому її головою порядку.

Головний розробник забезпечує відповідно до вимог Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" здійснення відстеження результативності прийнятого розпорядження.

Публічне обговорення проекту
розпорядження голови облдержадміністрації

68. Проект розпорядження, який стосується життєвих інтересів широких верств населення Київської області, прав, свобод і законних інтересів громадян, передбачає затвердження регіональних програм економічного, соціального, культурного розвитку, а також має важливе соціально-економічне значення для її розвитку, може бути винесений для публічного обговорення на будь-якому етапі підготовки шляхом опублікування у друкованих засобах масової інформації або доведення до відома населення в інший спосіб.

69. Рішення про проведення публічного обговорення проекту розпорядження приймає голова облдержадміністрації на підставі пропозиції головного розробника або за власною ініціативою.

Пропозиція щодо проведення публічного обговорення проекту розпорядження повинна містити обґрунтування необхідності обговорення та інформацію про джерела фінансування його проведення, стислий зміст, мету та очікувані результати прийняття розпорядження.

Пропозиція підписується головним розробником та візується керівниками заінтересованих структурних підрозділів облдержадміністрації чи її апарату або іншими органами.

До пропозиції додаються проект розпорядження, завізований керівником органу, що є головним розробником, та план проведення публічного обговорення.

У плані проведення публічного обговорення зазначається:

які верстви та групи населення повинні взяти участь в обговоренні;

яких результатів необхідно досягти;

які заходи передбачено здійснити в ході обговорення;

строк проведення обговорення.

Проект розпорядження, який має ознаки регуляторного акта, оприлюднюється у порядку та у спосіб, передбаченими статтями 9, 12, 13 і 20 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності".

70. Організація проведення публічного обговорення покладається на головного розробника.

Головний розробник подає прес-службі облдержадміністрації проект розпорядження разом з планом проведення публічного обговорення, обґрунтуванням необхідності його прийняття та інформацією про контактні телефони і адресу головного розробника.

Публічне громадське обговорення проекту розпорядження проводиться відповідно до Порядку проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 листопада 2010 р. N 996.

71. Пропозиції та зауваження, що надійшли у процесі публічного обговорення проекту розпорядження, розглядаються головним розробником, узагальнюються та враховуються під час доопрацювання проекту.

Доопрацювання проекту розпорядження за результатами обговорення може бути підставою для звернення головного розробника щодо продовження строку внесення такого проекту до облдержадміністрації.

Взаємовідносини облдержадміністрації з іншими органами
державної влади та органами місцевого самоврядування

72. Взаємовідносини облдержадміністрації з іншими органами державної влади та органами місцевого самоврядування здійснюються в установленому законами порядку з метою забезпечення належного виконання покладених на обласну держадміністрацію завдань.

Документи, що адресуються Голові Верховної Ради України, Президентові України, Прем'єр-міністрові України, Першому віце-прем'єр-міністрові, Віце-прем'єр-міністрам України, підписуються головою облдержадміністрації.

Документи, що адресуються Верховній Раді України, Адміністрації Президента України, Кабінету Міністрів України, можуть підписуватися заступниками голови облдержадміністрації відповідно до розподілу обов'язків.

У разі коли облдержадміністрація вичерпала всі можливості для самостійного розв'язання проблем, вона може звертатися до Прем'єр-міністра, Першого віце-прем'єр-міністра, Віце-прем'єр-міністрів України відповідно до розподілу їхніх функціональних повноважень.

У зверненні викладаються суть проблеми, розв'язання якої потребує участі Прем'єр-міністра України, Першого віце-прем'єр-міністра, віце-прем'єр-міністрів України з обґрунтуванням такої потреби, позиція заінтересованих органів з цього питання, інформація про заходи, вжиті для розв'язання проблеми відповідно до своєї компетенції, пропозиції щодо необхідної допомоги (надання згоди, особиста участь, консультація, проведення наради тощо), а також у разі потреби зазначені органи (організації), участь яких потрібна у розв'язанні проблеми.

Документи, зазначені в цьому пункті, готуються відповідними зацікавленими структурними підрозділами облдержадміністрації, райдержадміністраціями або міськвиконкомами (міст обласного значення).

Контроль за виконанням органами місцевого самоврядування делегованих повноважень органів виконавчої влади здійснюється у встановленому законодавством порядку.

73. Облдержадміністрація готує та подає зауваження і пропозиції з питань розвитку відповідних адміністративно-територіальних одиниць до проектів актів законодавства, які розробляються іншими органами.

З метою врахування громадської думки щодо проекту акта законодавства з питань розвитку конкретної адміністративно-територіальної одиниці, що надійшов від інших державних органів для погодження облдержадміністрацією, може бути проведене його громадське обговорення.

74. Проект акта Кабінету Міністрів України подається Кабінетові Міністрів України облдержадміністрацією відповідно до встановлених Регламентом Кабінету Міністрів України вимог.

Проект акта Кабінету Міністрів України подається на розгляд облдержадміністрації структурними підрозділами облдержадміністрації чи її апарату або іншими органами та розглядається в установленому цим Регламентом порядку.

Під час розгляду поданого облдержадміністрацією проекту акта Кабінету Міністрів України голова облдержадміністрацій має право брати участь у засіданні Кабінету Міністрів України з правом дорадчого голосу.

75. Голова облдержадміністрації погоджує рішення про визначення пріоритетів та плани роботи територіальних органів центральних органів виконавчої влади, у тому числі структурних підрозділів територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, що забезпечують реалізацію повноважень інших центральних органів виконавчої влади (крім рішень про визначення пріоритетів та планів роботи територіальних органів МВС, Антимонопольного комітету, Держстату, Держфінінспекції в разі їх утворення). У разі ненадання у встановлений територіальними органами центральних органів виконавчої влади строк пропозицій такі рішення та плани роботи вважаються погодженими.

76. У разі безпосереднього звернення працівників апарату Верховної Ради України, Адміністрації Президента України, Секретаріату Кабінету Міністрів України до керівників структурних підрозділів апарату, керівників структурних підрозділів облдержадміністрації з питань їх виробничої діяльності, останні опрацьовують ці звернення лише за дорученням заступника голови - керівника апарату, відповідного заступника голови облдержадміністрації.

Звернення і запити народних депутатів України розглядаються у встановленому чинним законодавством порядку.

77. Райдержадміністрації, підприємства, установи та організації області подають пропозиції з питань, що потребують рішення Кабінету Міністрів України, до облдержадміністрації для розгляду та подальшого внесення їх до Кабінету Міністрів України у встановленому порядку.

З центральними органами виконавчої влади керівники структурних підрозділів облдержадміністрації взаємодіють безпосередньо у встановленому порядку.

78. Взаємодія облдержадміністрації з Київською обласною радою з метою забезпечення чіткого і злагодженого їх функціонування здійснюється шляхом визначення завдань, узгодження планів, дій, рішень.

79. Пропозиції щодо розгляду питань на сесії Київської обласної ради (далі - рада), а також проекти рішень ради, які вносяться облдержадміністрацією, подаються раді у встановленому порядку і строки виключно за дорученням голови облдержадміністрації або його заступників відповідно до розподілу обов'язків. При цьому проекти обласного бюджету, програм соціально-економічного та культурного розвитку області, цільових програм з інших питань, а також внесення змін до них подаються раді за обов'язкової умови попереднього схвалення їх обласною державною адміністрацією. Звіти щодо виконання бюджету та зазначених програм подаються обласній раді тільки за підписом голови облдержадміністрації або особи, яка виконує його обов'язки, а в інших випадках (інформації, пояснювальні записки тощо) - одним із його заступників відповідно до розподілу обов'язків.

80. Структурні підрозділи облдержадміністрації, коло осіб - керівників або працівників структурних підрозділів апарату, структурних підрозділів облдержадміністрації, які представляють облдержадміністрацію при розгляді питань на сесіях ради, засіданнях її постійних комісій, інших заходах, що проводяться радою, чи можуть бути присутніми під час їх проведення, а також які повинні забезпечувати виконання рішень Київської обласної ради, визначаються головою облдержадміністрації або його заступником відповідно до розподілу обов'язків.

81. У разі безпосереднього звернення депутатів Київської обласної ради, голови ради, його заступників, працівників виконавчого апарату ради до керівників або працівників структурних підрозділів облдержадміністрації з питань їх виробничої діяльності останні опрацьовують ці звернення лише за дорученням відповідного заступника голови або заступника голови - керівника апарату облдержадміністрації.

Забезпечення постійних контактів з райдержадміністраціями,
виконкомами міських рад (міст обласного значення)

82. Постійні контакти з райдержадміністраціями та міськвиконкомами (міст обласного значення) здійснюються:

із загальних питань діяльності адміністрацій та міськвиконкомів (міст обласного значення) - організаційним відділом апарату адміністрації;

з питань діяльності окремих управлінь, інших структурних підрозділів райдержадміністрацій і міськвиконкомів (міст обласного значення) - відповідним управлінням, іншим структурним підрозділом адміністрації.

83. Доведення до райдержадміністрацій і міськвиконкомів (міст обласного значення) розпоряджень голови адміністрації, надсилання інших документів за підписом голови, заступників голови адміністрації, заступника голови - керівника апарату адміністрації здійснює загальний відділ апарату адміністрації.

84. Передача телефонограм здійснюється структурними підрозділами адміністрації, її апарату, до компетенції яких входить вирішення відповідних питань, з дозволу керівників цих підрозділів.

85. Надходження оперативної інформації щодо економічної, соціальної та суспільно-політичної ситуації в районах і містах області, діяльності місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування забезпечується організаційним відділом апарату адміністрації.

Узагальнення та підготовка щоденної оперативної інформації про ситуацію в області покладається на організаційний відділ, а щоденної і щотижневої експрес-інформації, а також щомісячної інформації про важливі події суспільно-політичного життя області - на управління інформації та зв'язків з громадськістю облдержадміністрації.

Голова адміністрації М. Д. Мельничук

Додаток 1
до Регламенту

Довідка
про погодження проекту

______________
(назва)
Проект розпорядження розроблено ____________________________________
(найменування головного розробника)
______________
____________
(підстава для розроблення) 

Погоджено:  Посада  Ініціали та прізвище 
без зауважень     
   
   
   
   
   
   
   
із зауваженнями, які враховано     
   
   
із зауваженнями, які враховано частково     
   
   
із зауваженнями, які не враховано     
   
Заінтересовані структурні підрозділи
(органи, організації), які не висловили
своїх позицій щодо проекту розпорядження
чи його окремих положень 
______
(назва)
______
______ 
 

_________________________
(посада керівника - головного розробника) 

(підпис) 
________
(ініціали та прізвище) 
"___" 20__ р.     

Додаток 2
до Регламенту

Протокол
узгодження позицій

щодо проекту розпорядження ____________________
(назва) 

1. Ураховані зауваження (пропозиції)

Редакція частини проекту розпорядження, до якої висловлено зауваження (пропозиції)  Найменування структурного підрозділу, іншого органу, що подав зауваження (пропозиції) та їх зміст  Спосіб врахування 

2. Неврегульовані розбіжності

Редакція спірної частини проекту розпорядження  Найменування структурного підрозділу, іншого органу, що подав зауваження (пропозиції) та їх зміст  Обґрунтування причин відхилення зауважень (пропозицій) головним розробником 

  ____________
(найменування посади керівника
структурного підрозділу, іншого
органу, що є головним розробником) 

(підпис) 
________
(ініціали та прізвище) 
  "__________" 20___ р.     

Додаток 3
до Регламенту

Пояснювальна записка

до проекту розпорядження  ________________________________________
(назва) 

1. Обґрунтування необхідності прийняття розпорядження

Зазначається підстава розроблення проекту розпорядження (на виконання акта законодавства, доручення Президента, Прем'єр-міністра України, за власною ініціативою тощо) та стисло викладається суть проблеми, на розв'язання якої спрямовується розпорядження, і причини її виникнення, наводяться дані, що підтверджують необхідність правового врегулювання питання.

2. Мета і шляхи її досягнення

Розкривається мета, якої планується досягти в результаті прийняття розпорядження, та механізм його виконання, а також суть найважливіших положень проекту.

3. Правові аспекти

Зазначаються правові підстави розроблення проекту розпорядження та перелік нормативно-правових актів, що діють у відповідній сфері суспільних відносин.

Виходячи із змісту проекту розпорядження зазначається потреба у внесенні змін до чинних розпоряджень або визнання їх такими, що втратили чинність, а також завдання з розроблення нових розпоряджень або відсутність потреби у внесенні змін до чинних чи розробленні нових розпоряджень.

У разі коли проект розпорядження стосується прав та обов'язків громадян, про це зазначається окремо.

4. Фінансово-економічне обґрунтування

Наводяться фінансово-економічне обґрунтування проекту розпорядження, розрахунок необхідних матеріальних і фінансових витрат, їх обсяг та джерела покриття. Якщо виконання розпорядження не потребує додаткових матеріальних та інших витрат, про це зазначається окремо.

Детальні фінансово-економічні розрахунки можуть додаватися до пояснювальної записки.

5. Позиція заінтересованих органів

Зазначається чи стосується проект розпорядження інтересів інших органів, та стисло викладається їх позиція.

Якщо проект подано з розбіжностями, наводиться інформація про роботу, проведену з їх урегулювання (стисло повідомляється про вжиті головним розробником заходи, спрямовані на пошук взаємоприйнятного рішення, врегулювання спірної позиції, зазначається, чи проводилися переговори, консультації, робочі зустрічі, наради тощо, а також хто з посадових осіб брав у них участь).

6. Регіональний аспект

Якщо проект розпорядження стосується питання розвитку адміністративно-територіальної одиниці, зазначається, чи враховують положення проекту потребу регіону, його вплив на регіональний розвиток, наводиться позиція органів місцевого самоврядування, а також визначається ступінь її відображення в проекті.

7. Громадське обговорення

Наводяться результати проведених консультацій з громадськістю, пропозиції та зауваження громадськості і ступінь їх врахування, запропоновані шляхи мінімізації негативних наслідків неврахування таких пропозицій та зауважень, а також способи врегулювання конфлікту інтересів.

Якщо проект розпорядження не потребує проведення громадського обговорення, про це зазначається окремо.

8. Прогноз результатів

Дається прогнозна оцінка результатів виконання розпорядження, зазначаються критерії (показники), за якими оцінюється їх ефективність, порівнюються досягнуті результати з прогнозованими, аналізуються можливі ризики та заходи щодо їх мінімізації. Критерії оцінки ефективності повинні зазначатися в конкретних одиницях (грошові одиниці, одиниці продукції тощо). Прогнозні розрахунки та критерії оцінки ефективності можуть додаватися до пояснювальної записки.

_________________
(найменування посади керівника
структурного підрозділу, іншого
органу, що є головним розробником) 

(підпис) 
________
(ініціали та прізвище) 
"____________" 20__ р.     

Додаток 4
до Регламенту

Порівняльна таблиця

до проекту розпорядження  ____________________________________
(назва) 

Зміст положення чинного розпорядження  Зміст відповідного положення проекту розпорядження 

  _________________
(найменування посади керівника
структурного підрозділу, іншого
органу, що є головним розробником) 

(підпис) 
________
(ініціали та прізвище) 

Додаток 5
до Регламенту

____________________________________________________
(найменування структурного підрозділу,
іншого органу, що є головним розробником)

Відповідно до Регламенту Київської облдержадміністрації, затвердженого розпорядженням її голови від 27.11.2007 N 1305, повертаємо проект розпорядження _________________________________
(назва)
для приведення його у відповідність з вимогами пункту _____ зазначеного Регламенту.
Додаток: на _____ арк. 
___________________
(заступник голови - керівник
апарату, керівник апарату) 

(підпис) 
________
(ініціали та прізвище) 
"___" 20__ р.     

Додаток 6
до Регламенту

Висновок
управління юридичного забезпечення Київської облдержадміністрації

до проекту розпорядження __________________________________________________
(назва)

Проект розпорядження розроблено _____________________________________________________
(найменування структурного
____________________________________________________________________________________
підрозділу, іншого органу, що є головним розробником)
1. За результатами проведеної експертизи виявлені невідповідності:
1) _________________________________________________________________________________
(Конституції і законам України, іншим актам законодавства,
___________________________________________________________________________________
розпорядженням голови держадміністрації)
2) ________________________________________________________________________________
(вимогам нормопроектувальної техніки - зазначаються недоліки,
___________________________________________________________________________________
зокрема, логічні та змістові)
2. Узагальнений висновок ____________________________________________________________
(наводиться узагальнений висновок та
___________________________________________________________________________________
пропозиції щодо проекту в цілому, оцінюється правова доцільність
___________________________________________________________________________________
прийняття та обґрунтованість проекту, доцільність способу правового врегулювання питання, порушеного в ньому)
Правову експертизу проекту розпорядження проведено: 
__________________
(найменування посади працівника
управління юридичного
забезпечення) 

(підпис) 
_______________
(ім'я та прізвище) 
___________________
(керівник управління
юридичного забезпечення) 

(підпис) 
______________
(ім'я та прізвище) 
"_________________" 20__ р.