Документ втратив чиннiсть!

МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ

НАКАЗ
N 352 від 06.07.99
м.Київ

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
26 липня 1999 р. за N 504/3797

(Наказ втратив чинність на підставі Наказу
Міністерства транспорту та зв'язку України
N 1131 від 15.09.20
08)

Про затвердження аеропортових зборів за обслуговування
повітряних суден у міжнародних аеропортах:
"Запоріжжя", "Луганськ", "Одеса", "Рівне", "Харків",
"Херсон"

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96 N 1548 "Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)" та рекомендацій Міжнародної організації цивільної авіації (ІКАО) НАКАЗУЮ:

1. Затвердити аеропортові збори за обслуговування повітряних суден у міжнародних аеропортах: "Запоріжжя", "Луганськ", "Одеса", "Рівне", "Харків", "Херсон" (додаються).

2. Дозволити аеропортам при укладанні договорів щодо надання аеропортових послуг експлуатантам, які виконують регулярні польоти, знижувати розмір аеропортових зборів до 40 відсотків.

3. Головному управлінню тарифного і страхового регулювання на транспорті (Щербина С.П.) разом з Головним управлінням правового забезпечення (Логінова Л.М.) в установленому порядку зареєструвати даний наказ у Міністерстві юстиції України.

4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на Першого заступника Міністра транспорту України - Голову Державної авіаційної адміністрації Семенова Ю.М.

Міністр I.П.Данькевич

Затверджено
Наказ Міністерства транспорту
України 06.07.99 N 352

Аеропортові збори
за обслуговування повітряних суден у міжнародних аеропортах:
"Запоріжжя", "Луганськ", "Одеса", "Рівне", "Харків", "Херсон"

1. За аеропортове обслуговування повітряних суден (далі - ПС), пов'язане із забезпеченням: зльоту-посадки, обслуговуванням пасажирів (пасажирський збір), понаднормативної стоянки повітряного пасажирського судна, авіаційної безпеки пасажирських перевезень, аеропорт стягує з авіаперевізників аеропортові збори за встановленими розмірами, що наведені в додатку.

2. Застосування аеропортових зборів

2.1. Збір за зліт-посадку повітряного судна (без обслуговування повітряного руху) встановлено за кожну тонну максимально дозволеної злітної ваги ПС залежно від виду сполучень.

Розмір збору збільшується, якщо в нічний час здійснюються: посадка або зліт - на 20 %; як посадка, так і зліт - на 40 %. Нічний час установлюється у таких межах:

- з 1 квітня до 30 вересня включно - з 20.00 до 06.00;

- з 1 жовтня до 31 березня включно - з 17.00 до 08.00. При виконанні тренувальних, випробувальних, тестувальних польотів над злітно-посадочною смугою (далі ЗПС) кожні 5 (п'ять) заходів на посадку враховуються як 1 (одна) посадка, але якщо при цьому включається світлосигнальна система, то кожні 2 (два) заходи враховуються як 1 (одна) посадка, навіть коли літак не торкається поверхні ЗПС.

2.2. Збір за обслуговування в аеровокзалі одного пасажира (пасажирський збір) установлено залежно від виду сполучень.

Від сплати пасажирського збору звільняються: транзитні пасажири; діти до 2 років; пасажири з сервісними квитками авіакомпаній; пасажири рейсів, що виконуються виключно для перевезення королівських осіб, голів держав і урядів; пасажири рейсів з метою пошуку та рятування, які виконуються за завданнями компетентних органів.

2.3. Збір за понаднормативну стоянку пасажирського повітряного судна встановлено за кожну годину понаднормативної стоянки та кожну тонну максимально дозволеної злітної ваги ПС незалежно від виду сполучень.

Нормативний час безкоштовної стоянки пасажирського ПС становить 3 години.

Збір не стягується у разі затримки ПС з вини працівників аеропорту.

2.4. Збір за забезпечення авіаційної безпеки за кожного відправленого пасажира встановлено залежно від виду сполучень.

2.5. Розміри аеропортових зборів за обслуговування повітряних суден установлені без урахування податку на додану вартість.

2.6. Сплата аеропортових зборів здійснюється відповідно до чинного законодавства України щодо валютного регулювання.

3. Визначення вартісної основи аеропортових зборів

3.1. Забезпечення зльоту-посадки (без обслуговування повітряного руху).

Витрати пов'язані з використанням та утриманням злітно-посадочної смуги, руліжних доріжок, перонів та інших споруд і будівель перону, світло-технічного обладнання, утриманням аварійно-рятувальної команди, включаючи протипожежну службу та швидку допомогу.

3.2. Забезпечення обслуговування пасажирів в аеровокзалі (пасажирський збір).

Витрати пов'язані з використанням та утриманням аеровокзалу й інших засобів обслуговування пасажирів та осіб, які зустрічають або проводжають

3.3. Забезпечення понаднормативної стоянки повітряного судна. Витрати під час понаднормативної стоянки повітряного судна пов'язані з утриманням твердого покриття перонів, розташуванням повітряних суден на місцях стоянки, буксируванням повітряних суден до місць стоянки та їх охороною на місцях стоянки, користування відповідним освітлювальним обладнанням.

3.4. Забезпечення авіаційної безпеки. Витрати пов'язані із забезпеченням авіаційної безпеки пасажирів, їх ручної поклажі, багажу, бортових припасів, повітряних суден та льотного персоналу, об'єктів аеродрому в контрольованих зонах аеропорту службами авіаційної безпеки аеропорту, недопущенням несанкціонованого втручання в діяльність цивільної авіації.

Додаток
до пункту 1 Аеропортових зборів
за обслуговування повітряних суден
у міжнародних аеропортах: "Запоріжжя",
"Луганськ", "Одеса", "Рівне", "Харків", "Херсон"

Розміри аеропортових зборів за обслуговування
повітряних суден

дол. США

    -------------------------------------------------------------------
| N|Аеропорти| Зліт - посадка ПС | Пасажирський збір |Понаднор-|
|з/п| | | |мативна |
| | | | |стоянка |
| | | | |ПС |
| | |--------------------+--------------------+---------+
| | |у межах|у межах|поза|у межах|у межах|поза|незалежно|
| | |України| СНД |межі|України| СНД |межі|від виду |
| | | | |СНД | | |СНД |сполучень|
|---+---------+-------+-------+----+-------+-------+----+---------+
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
|---+---------+-------+-------+----+-------+-------+----+---------+
| 1 |Запоріжжя| 2,5 | 4,0 | 7,5| 2,0 | 3,5 | 7,0| 0,15 |
|---+---------+-------+-------+----+-------+-------+----+---------+
| 2 |Луганськ | 2,0 | 5,0 |9,75| 2,0 | 4,5 |11,0| 0,15 |
|---+---------+-------+-------+----+-------+-------+----+---------+
| 3 |Одеса | 2,5 | 6,5 |9,75| 3,0 | 7,0 |13,0| 0,15 |
|---+---------+-------+-------+----+-------+-------+----+---------+
| 4 |Рівне | 2,5 | 4,5 | 8,5| 2,0 | 3,0 | 6,0| 0,15 |
|---+---------+-------+-------+----+-------+-------+----+---------+
| 5 |Харків | 2,5 | 5,5 |9,75| 2,0 | 5,5 |11,0| 0,15 |
|---+---------+-------+-------+----+-------+-------+----+---------+
| 6 |Херсон | 2,0 | 4,5 | 9,0| 2,5 | 5,5 | 9,7| 0,1 |
-------------------------------------------------------------------

продовження таблиці

    -----------------
| Забезпечення |
| авіаційної |
| безпеки |
| |
+---------------|
|у межах| поза |
|України| межі |
| |України|
+-------+-------|
| 10 | 11 |
+-------+-------|
| 0,9 | 1,5 |
+-------+-------|
| 0,7 | 1,9 |
+-------+-------|
| 0,8 | 1,9 |
+-------+-------|
| 0,4 | 1,3 |
+-------+-------|
| 0,8 | 1,7 |
+-------+-------|
| 0,4 | 0,9 |
-----------------