Важливi питання  
12.02.2018 №3 

Вимоги до розміщення зовнішньої реклами

Це питання регламентується статтею 16 Закону України "Про рекламу":

Розміщувати рекламу дозволено із дотриманням вимог техніки безпеки та із забезпеченням видимості дорожніх знаків, світлофорів, перехресть, пішохідних переходів, зупинок транспорту загального користування;

Заборонено відтворювати зображення дорожніх знаків;

Освітлення зовнішньої реклами не повинно освітлювати квартири житлових будинків, а також не повинно засліплювати учасників дорожнього руху;

Фундаменти наземної зовнішньої реклами, що виступають над поверхнею землі, можуть бути декоративно оформлені;

Опори наземної зовнішньої реклами, що розташована вздовж проїжджої частини вулиць і доріг, повинні бути обладнані світлоповертаючими матеріалами, заввишки до 2-х метрів від поверхні землі (мати вертикальну дорожню розмітку);

Нижній край зовнішньої реклами, що розміщується над проїжджою частиною, повинен розташовуватися на висоті не менше ніж 5 метрів від поверхні дорожнього покриття;

У місцях, де проїжджа частина вулиці межує з цоколями будівель або огорожами, зовнішня реклама може розміщуватися в одну лінію з фасадами будівель або огорожами .

Заборонено розташовувати засоби зовнішньої реклами:

- на пішохідних доріжках та алеях;

- у населених пунктах на висоті менш ніж 5 метрів від поверхні дорожнього покриття, якщо їх рекламна поверхня виступає за межі краю проїжджої частини;

- поза населеними пунктами на відстані менш ніж 5 метрів від краю проїжджої частини.

Порядок демонтажу рекламних засобів визначений Рішенням Київської міської Ради від 22 вересня 2011 року N 37/6253 "Про затвердження Порядку розміщення реклами в м. Києві".

Демонтаж має бути проведений власниками (законними користувачами) рекламних засобів самостійно за власний рахунок (крім випадку, коли власника неможливо встановити) в термін, вказаний у вимозі дозвільного органу чи КП "Київреклама" про усунення порушень вимог порядку розміщення зовнішньої реклами.

Демонтаж здійснюється у випадках:

- відсутності маркування рекламних засобів;

- у випадку самовільно встановлених рекламних засобів;

- якщо завершився термін дії договору ( і не був подовжений);

- якщо дозвіл було скасовано у встановленому порядку;

- технічний стан рекламних засобів загрожує життю або здоров'ю людей;

- технічний стан створює загрозу заподіяння майнової чи немайнової шкоди третім особам;

- у разі невідповідності технічних характеристик реклами;

- за наявності заборгованості розповсюджувача зовнішньої реклами по сплаті коштів за право тимчасового користування місцем(або місцями) для розміщення рекламного засобу, які перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Києва, більш ніж за 2 місяці;

- у випадку зміни містобудівної ситуації за наявності відповідного розпорядження виконавчого органу КМДА та листа від замовника робіт з будівництва, реконструкції, ремонту тощо щодо необхідності демонтажу рекламних засобів, що заважають проведенню відповідних робіт;

- в інших випадках, передбачених договором на право тимчасового користування місцями для розміщення РЗ, які перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Києва.

Відповідальність за незаконне розміщення рекламних засобів та самовільного розклеювання оголошень у недозволених місцях визначена ст. 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення і передбачає накладання штрафу:

- на громадян - від 20 до 80 неоподаткованих мінімумів доходів громадян (від 340 до 1360 грн.);

- на посадових осіб, суб’єктів підприємницької діяльності - від 50 до 100 неоподаткованих мінімумів доходів громадян (від 850 до 1700 грн.).

_______________________________________________________

СХОЖІ НОВИНИ ЗА ПОПЕРЕДНІЙ ПЕРІОД:

21 березня 2017 року (Вимоги до кандидата на посаду керівника державного чи комунального закладу культури)