Увага! Це є застаріла редакція документа. На останню редакцію

ПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА
14.12.2015 N 25-1

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
28 грудня 2015 р. за N 1645/28090

Деякі питання впровадження електронних пенсійних справ
на базі централізованих інформаційних технологій

Відповідно до пунктів 9, 10 Положення про Пенсійний фонд України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 липня 2014 року N 280, та у зв’язку з впровадженням програмного забезпечення щодо ведення електронних пенсійних справ правління Пенсійного фонду України ПОСТАНОВЛЯЄ:

1. Установити, що Порядок подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України "Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування", затверджений постановою правління Пенсійного фонду України від 25 листопада 2005 року N 22-1, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 27 грудня 2005 року за N 1566/11846 (у редакції постанови правління Пенсійного фонду України від 07 липня 2014 року N 13-1), застосовується з урахуванням того, що:

особи, які проживають (зареєстровані) в Вінницькій, Донецькій, Київській та Херсонській областях, можуть звертатися із заявами про призначення пенсії до територіальних органів Пенсійного фонду України в цих областях незалежно від території обслуговування таких органів;

заява та інші подані документи скануються зазначеними органами із використанням технічних засобів, засвідчуються електронним цифровим підписом та зберігаються в електронній пенсійній справі як копії документів, на підставі яких призначено пенсію.

2. Юридичному управлінню (Рябцева Т.Б.) подати цю постанову на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

3. Ця постанова набирає чинності з 01 січня 2016 року.

Голова правління О. Зарудний