Увага! Це є застаріла редакція документа. На останню редакцію

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА
від 26 вересня 2007 р. N 1172
Київ

Про введення посад державних інспекторів
з авіаційного нагляду у Державній авіаційній
службі та умови оплати їх праці

( Назва Постанови із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 712 від 11.07.2012 )

( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 712 від 11.07.20
12 )

З метою підвищення рівня безпеки польотів та відповідно до рекомендацій Міжнародної організації цивільної авіації Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Ввести в межах граничної чисельності працівників у Державній авіаційній службі посади державного інспектора з авіаційного нагляду за безпекою авіації, державного інспектора з авіаційного нагляду за льотною придатністю повітряних суден, державного інспектора з авіаційного нагляду за льотною експлуатацією (далі - державні інспектори з авіаційного нагляду) загальною чисельністю до 185 осіб, які не належать до категорії посад державних службовців. ( Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 712 від 11.07.2012 )

2. Надати Голові Державної авіаційної служби право: ( Абзац перший пункту 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 712 від 11.07.2012 )

1) установлювати державним інспекторам з авіаційного нагляду:

у межах фонду оплати праці посадові оклади на рівні посадового окладу начальника самостійного відділу центрального органу виконавчої влади; ( Абзац другий підпункту 1 пункту 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 712 від 11.07.2012 )

надбавку за високі досягнення у праці або за виконання особливо важливої роботи у розмірі до 100 відсотків посадового окладу;

2) надавати державним інспекторам з авіаційного нагляду щорічну відпустку тривалістю 30 календарних днів з виплатою допомоги на оздоровлення у розмірі, що не перевищує їх середньомісячної заробітної плати;

3) здійснювати преміювання державних інспекторів з авіаційного нагляду відповідно до їх особистого вкладу в загальні результати роботи, а також до державних і професійних свят та ювілейних дат у межах фонду преміювання, утвореного у розмірі 10 відсотків посадових окладів та економії фонду оплати праці.

Порядок, умови і розміри преміювання затверджуються Головою Державної авіаційної служби; ( Абзац другий підпункту 3 пункту 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 712 від 11.07.2012 )

4) надавати державним інспекторам з авіаційного нагляду матеріальну допомогу для вирішення соціально-побутових питань у розмірі, що не перевищує їх середньомісячної заробітної плати;

5) виплачувати державним інспекторам з авіаційного нагляду.

надбавку за знання та використання в роботі іноземної мови: однієї європейської - у розмірі 10, однієї східної, угро-фінської або африканської - 15, двох і більше мов - 25 відсотків посадового окладу;

доплату за роботу у нічний час (з 22 до 6 години) - у розмірі до 40 відсотків посадового окладу за кожну годину;

надбавку за вислугу років в таких розмірах: понад 3 роки - 10, понад 5 років - 15, понад 10 років - 20, понад 15 років - 25, понад 20 років - ЗО, понад 25 років - 40 відсотків посадового окладу.

Порядок виплати зазначеної надбавки встановлюється Головою Державної авіаційної служби за погодженням з Міністерством інфраструктури, Міністерством соціальної політики та Міністерством фінансів; ( Абзац п'ятий підпункту 5 пункту 2 в редакції Постанови КМ N 712 від 11.07.2012 )

доплату за науковий ступінь кандидата або доктора наук відповідної спеціальності - у розмірі відповідно 5 і 10 відсотків посадового окладу;

надбавку за почесне звання "заслужений працівник" - у розмірі 5 відсотків посадового окладу.

Доплата за науковий ступінь та надбавка за почесне звання виплачуються, якщо діяльність зазначених інспекторів збігається за профілем з науковим ступенем або почесним званням;

6) виплачувати державним інспекторам з авіаційного нагляду за льотною експлуатацією доплату за наліт до 75 годин протягом трьох місяців як:

командира повітряного судна транспортної авіації - у розмірі 0,9 мінімальної заробітної плати за годину;

другого пілота, штурмана, бортінженера повітряного судна транспортної авіації - у розмірі 0,7 мінімальної заробітної плати за годину;

бортпровідника повітряного судна транспортної авіації - у розмірі 0,4 мінімальної заробітної плати за годину;

командира повітряного судна (літак або вертоліт), яке виконує авіаційні роботи, - у розмірі 0,7 мінімальної заробітної плати за годину;

другого пілота, штурмана, бортінженера повітряного судна, яке виконує авіаційні роботи, - у розмірі 0,5 мінімальної заробітної плати за годину;

командира повітряного судна авіації загального призначення - у розмірі 0,5 мінімальної заробітної плати за годину.

Якщо політ виконувався державним інспектором з авіаційного нагляду за льотною експлуатацією як інструктором, доплата за наліт здійснюється у розмірі доплати за наліт відповідного фахівця.

Доплата за проведення тренувань на тренажері державним інспектором з авіаційного нагляду за льотною експлуатацією як інструктором здійснюється в розмірі 50 відсотків доплати за наліт командира повітряного судна. Кількість годин, протягом яких проводилися зазначені тренування, не враховується в залік нальоту до 75 годин протягом трьох місяців.

Порядок та умови виплати зазначеної доплати затверджуються Головою Державної авіаційної служби. ( Підпункт 6 пункту 2 в редакції Постанови КМ N 712 від 11.07.2012 )

3. Державній авіаційній службі та Міністерству фінансів забезпечити фінансування видатків, пов'язаних з виконанням цієї постанови, з урахуванням вимог абзацу другого частини шостої статті 12 Повітряного кодексу України ( 3393-17 ). ( Пункт 3 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 712 від 11.07.2012 )

Прем'єр-міністр України В.ЯНУКОВИЧ