Документ втратив чиннiсть!

НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ

НАКАЗ
16.05.2012 N 91

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
31 травня 2012 р. за N 872/21184

(Наказ скасовано на підставі Наказу
Національного агентства України з питань державної служби
N 75 від 12.04.20
16)

Про затвердження Типового профілю
професійної компетентності
посади керівника апарату та мінімальних вимог до
рівня професійної компетентності осіб, які
претендують на зайняття цієї посади

Відповідно до статті 8 Закону України від 17 листопада 2011 року N 4050-VI "Про державну службу" НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Типовий профіль професійної компетентності посади керівника апарату та мінімальні вимоги до рівня професійної компетентності осіб, які претендують на зайняття цієї посади.

2. Цей наказ набирає чинності одночасно з набранням чинності Законом України від 17 листопада 2011 року N 4050-VI "Про державну службу".

3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Нацдержслужби України відповідно до розподілу обов’язків.

Голова Нацдержслужби України В. Толкованов

Затверджено
Наказ Нацдержслужби України
16.05.2012 N 91

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
31 травня 2012 р. за N 872/21184

Типовий профіль
професійної компетентності посади керівника апарату та
мінімальні вимоги до рівня професійної компетентності осіб,
які претендують на зайняття цієї посади

  ЗАТВЕРДЖУЮ 
  ________________________________
(найменування посади, ініціали (ім’я),
прізвище та підпис суб’єкта призначення) 
  "___" __________________ 20 ____ р. 

І  ХАРАКТЕРИСТИКА ПОСАДИ 
Найменування державного органу  Найменування державного органу, органу влади Автономної Республіки Крим або їх апарату 
Найменування посади  Найменування посади в державному органі, органі влади Автономної Республіки Крим або їх апараті 
Група посади державної служби  Відповідно до статті 16 Закону України від 17 листопада 2011 року N 4050-VI "Про державну службу" 
4.  Підгрупа посади державної служби  Відповідно до статті 16 Закону України від 17 листопада 2011 року N 4050-VI "Про державну службу" 
Мета посади  Забезпечення реалізації єдиної державної політики у сфері державної служби та служби в державному органі, органі влади Автономної Республіки Крим або їх апараті 
Зміст виконуваної за посадою роботи  Відповідно до повноважень, визначених статтею 8 Закону України від 17 листопада 2011 року N 4050-VI "Про державну службу": затверджує профілі професійної компетентності посад державної служби та вимоги до освітньо-кваліфікаційного рівня, напряму підготовки (спеціальності), досвіду роботи та інші вимоги до рівня професійної компетентності кандидатів на відповідні посади; організовує проведення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби та забезпечує його прозорість і об’єктивність відповідно до вимог цього Закону; призначає осіб на посади державної служби та звільняє їх з посад; присвоює ранги державним службовцям, які займають посади державної служби; виконує функції роботодавця для працівників державного органу, органу влади Автономної Республіки Крим або їх апарату, які не є державними службовцями; забезпечує організацію підвищення рівня професійної компетентності державних службовців; забезпечує ефективне функціонування системи оцінювання результатів службової діяльності державних службовців; забезпечує дотримання державними службовцями службової дисципліни; приймає у межах своїх повноважень рішення про заохочення державних службовців та притягнення їх до дисциплінарної відповідальності; забезпечує створення належних умов та матеріально-технічного забезпечення для виконання державними службовцями своїх службових обов’язків; здійснює інші повноваження відповідно до цього Закону та інших нормативно-правових актів 
ІІ  ВИМОГИ ДО РІВНЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ОСОБИ 
Мінімальні загальні вимоги 
1.1  Освітньо-кваліфікаційний рівень  Спеціаліст (магістр) 
1.2  Освіта  Повна вища освіта 
1.3  Стаж роботи (тривалість у роках, у тому числі на посадах певної групи/підгрупи)  Не менше 7 років (для підгруп І-2, І-3, І-4, ІІ-1, ІІ-2) та не менше 5 років (для підгруп ІІ-3, ІІ-4), досвід роботи на керівних посадах або на посадах державної служби груп І, ІІ або на відповідних посадах в органах місцевого самоврядування не менше 5 років (для підгруп І-2, І-3, І-4, ІІ-1, ІІ-2) і не менше 3 років (для підгруп ІІ-3, ІІ-4) 
Спеціальні вимоги 
2.1  Досвід роботи  Досвід роботи у сфері управління людськими ресурсами 
2.2  Перелік знань, необхідних для виконання посадових обов’язків  Конституція України, законодавство України у сфері державного управління, зокрема Закон України "Про державну службу", Закон України "Про засади запобігання і протидії корупції", трудове та бюджетне законодавство; законодавство з урахуванням специфіки посадових обов’язків та функціональних повноважень відповідного державного органу; державна мова; знання комп’ютерної техніки та програмного забезпечення; основи державного управління, системи державних органів і органів місцевого самоврядування, внутрішня організація їх діяльності; основи економіки, аналізу державної політики, соціально-економічного прогнозування та планування, державних фінансів; основні соціально-економічні функції і механізми формування заробітної плати; основні характеристики ринків праці та методи регулювання зайнятості; 
    основи психології та сучасні методи управління персоналом; основи управління та організації праці і діловодства 
2.3  Перелік умінь та навичок, необхідних для виконання посадових обов’язків  Уміння укомплектовувати персонал державної служби в державному органі компетентними працівниками; володіння технологіями управління персоналом; вміння налагоджувати ефективну взаємодію персоналу державної служби в державному органі з метою досягнення запланованих результатів шляхом поділу (делегування) завдань, роботи і повноважень між працівниками та здійснення контролю за їх виконанням; вміння організовувати безперервне підвищення рівня професійної компетентності персоналу державної служби в державному органі; вміння заохочувати працівників для отримання найвищих результатів; вміння розробляти організаційну структуру, що відповідає стратегії, цілям і завданням, внутрішнім і зовнішнім умовам діяльності державного органу; вміння розробляти збалансовані кошториси витрат на утримання апарату, контролювати використання коштів; вміння визначати і ухвалювати організаційні та управлінські рішення; вміння управляти в кризових ситуаціях; вміння ефективно розміщувати та використовувати ресурси (в тому числі матеріальні та фінансові) та контролювати заплановані заходи з метою отримання очікуваних результатів; вміння планувати роботу в державному органі, володіти принципами і сучасними методами управління в різних сферах діяльності; вміння встановлювати пріоритети в роботі та ефективно використовувати робочий час; 
    вміння чітко та зрозуміло формулювати свою точку зору з використанням різних форм (письмово, усно) і способів комунікації, вміння публічно виступати; вміння використовувати комп’ютерну техніку та програмне забезпечення; вміння систематизувати і узагальнювати інформацію, конструктивно ухвалювати рішення на основі аналізу і синтезу, готувати пропозиції щодо вдосконалення системи державного управління; вміння давати кваліфіковані консультації щодо методів та конкретних процедур, які повинні забезпечити виконання поставлених завдань; здатність своєчасно виявляти джерела можливих конфліктних ситуацій, не допускати соціальних, трудових та інших конфліктів; здатність вчасно інформувати вищі державні органи про стан справ у певній галузі чи функціональній сфері; вміння вести переговори, обґрунтовувати свої позиції, знаходити компромісні рішення; вміння проводити обговорення, збалансовуючи різні позиції, погляди, точки зору; вміння проводити наради (апаратні, робочі, координаційні, міжвідомчі), зустрічі на вищому рівні, засідання колегій, в тому числі розширених та виїзних; вміння безперервно підвищувати рівень власної професійної компетентності 
2.4  Інші вимоги до рівня професійної компетентності  Підтримка та вираження у своїй діяльності цінностей державної служби, сприяння та формування її позитивного іміджу, забезпечення дотримання принципів справедливості та рівного доступу до державної служби, а також інших принципів відповідно до Закону України "Про державну службу"; здатність запобігати виникненню конфлікту інтересів; здатність максимально використовувати власні можливості; здатність постійно критично аналізувати кінцеву ефективність, стиль та методи власної організаційно-управлінської діяльності і знаходити шляхи її подальшого вдосконалення; відповідальність; лідерство 

Начальник відділу правового забезпечення
та представництва інтересів Нацдержслужби в судах
Юридичного управління Нацдержслужби України А. Заболотний