Документ втратив чиннiсть!

КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
III сесія VI скликання

РІШЕННЯ
21.05.2009 N 462/1518

(Рішення втратило чинність на підставі Рішення
Київської міської ради
N 97/9154 від 28.02.20
13)

Про запровадження принципу організаційної єдності з
видачі дозволів на розміщення тимчасових споруд

(Із змінами, внесеними згідно з
Рішеннями Київміськради
N 176/4988 від 28.10.20
10
N 56/5443 від 24.02.20
11
N 11/6227 від 13.09.20
11)

Відповідно до статті 9 Земельного кодексу України, статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", статті 22 Закону України "Про столицю України - місто-герой Київ", Закону України "Про основи містобудування", Закону України "Про планування і забудову територій", Правил забудови м. Києва, затверджених рішенням Київради від 27.01.2005 N 11/2587, та на виконання Указу Президента України "Про додаткові заходи щодо соціально-економічного розвитку міста Києва" від 24.04.2009 N 266/2009 для впорядкування розміщення, облаштування та утримання тимчасових споруд у м. Києві Київська міська рада вирішила:

1. Затвердити Положення про порядок розміщення тимчасових споруд у м. Києві, що додається.

2. Виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації):

2.1. Головному управлінню економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) протягом 2009 року визначити у встановленому порядку замовника розробки Комплексної схеми розміщення тимчасових споруд з урахуванням наявних тимчасових споруд та забезпечити її розробку і затвердження Київською міською радою.

2.2. Привести у відповідність до цього рішення всі розпорядження, що регулюють питання розміщення тимчасових споруд.

2.3. Головному фінансовому управлінню виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) забезпечити фінансування розробки Комплексної схеми розміщення тимчасових споруд у межах бюджетних призначень головних розпорядників коштів міського бюджету м. Києва на 2009 рік.

2.4. Головному управлінню містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) безкоштовно видавати дозволи на розміщення тимчасових споруд суб'єктам господарської діяльності.

Дозволи на розміщення тимчасових споруд видаються на строк до 10 років.

3. Особам, що здійснюють господарську діяльність в тимчасових спорудах (у тому числі малих архітектурних формах), проводити заходи щодо благоустрою, озеленення та підтримання в належному санітарно-технічному стані тимчасових споруд (у тому числі малих архітектурних форм) та прилеглої до них території, укладаючи відповідні договори з організаціями, що мають для цього спеціалізовану техніку та фаховий персонал.

4. Заборонити розміщення тимчасових споруд на територіях закладів середньої та дошкільної освіти та на Майдані Незалежності.

5. Внести зміни до рішення Київської міської ради від 08.11.2001 N 95/1529 "Про питання передачі земельних ділянок в оренду в межах червоних ліній в м. Києві" (із змінами і доповненнями, внесеними рішеннями Київської міської ради від 11.07.2002 N 126/126 та від 26.09.2002 N 5/165), а саме:

5.1. У назві рішення, преамбулі, пункті 1 та назві додатка до рішення слова "передачі земельних ділянок в оренду" доповнити словами "та надання в постійне користування".

5.2. Додаток до рішення доповнити пунктом 2 такого змісту:

"2. Земельні ділянки в межах червоних ліній можуть надаватись у постійне користування суб'єктам господарювання для розміщення тимчасових споруд (у тому числі малих архітектурних форм), окремих елементів транспортної інфраструктури відповідно до Земельного кодексу України".

5.3. Пункт 2 додатка до рішення вважати відповідно пунктом 3.

(Пункт 6 втратив чинність на підставі Рішення Київміськради N 11/6227 від 13.09.2011)

7. Пункт 3.1 рішення Київської міської ради від 25.12.2008 N 944/944 "Про врегулювання питання користування земельними ділянками в місті Києві" виключити.

8. Тимчасово призупинити до 01.01.2011 дію абзацу другого підпункту 13.1.1 пункту 13.1 Правил благоустрою міста Києва, затверджених рішенням Київради від 25.12.2008 N 1051/1051 "Про Правила благоустрою міста Києва", а саме: слова "чинного договору про сплату пайової участі у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва, виданого Головним управлінням економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та...".

9. Виключити з абзацу другого підпункту 13.1.1 пункту 13.1 Правил благоустрою міста Києва, затверджених рішенням Київської міської ради від 25.12.2008 N 1051/1051 "Про Правила благоустрою міста Києва", а саме: слова "...квитанції про сплату збору за видачу дозволу на розміщення об'єктів торгівлі та сфери послуг".

10. Встановити, що це рішення набуває чинності з дня його офіційного опублікування.

11. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Київради з питань земельних відносин, містобудування та архітектури та постійну комісію Київради з питань торгівлі, підприємництва, громадського харчування та послуг.

Київський міський голова Л.Черновецький

Додаток
до рішення
Київської міської ради
від 21.05.2009 N 462/1518

Положення
про порядок розміщення тимчасових споруд у м. Києві

1. Загальні положення

1.1. Положення про порядок розміщення тимчасових споруд (малих архітектурних форм) у м. Києві (далі - Положення) розроблене відповідно до Земельного кодексу України, законів України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності", "Про основи містобудування", "Про планування і забудову територій", "Про столицю України - місто-герой Київ", "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про благоустрій населених пунктів", "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності", Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30 березня 1994 року N 198, указів Президента України від 28.04.2007 N 363/2007 "Про деякі заходи щодо вдосконалення регулювання підприємницької діяльності" та від 03.09.2007 N 816/2007 "Про Концепцію вдосконалення державного регулювання господарської діяльності", рішень Київради від 27.01.2005 N 11/2587 "Про Правила забудови м. Києва", від 16.06.2005 N 439/3015 "Про врахування громадських інтересів та захист прав громадян при проведенні містобудівної діяльності в м. Києві", Програми економічних реформ в Україні на 2010-2014 роки Президента України і спрямоване на створення та підтримку безпечних умов для життя та здоров'я людини, забезпечення раціонального використання природних ресурсів, удосконалення соціальної, виробничої, транспортної, інженерної інфраструктури міста, поліпшення умов проживання, відпочинку та оздоровлення населення, охорону довкілля, збереження і збагачення культурної спадщини та історичного середовища, з метою визначення концептуальних та принципових засад розвитку, планування потреб міста, врахування законних інтересів фізичних та юридичних осіб, створення та підтримання повноцінного життєвого середовища шляхом запровадження чітких правил та процедур при розміщенні тимчасових споруд (малих архітектурних форм).

1.2. Метою та завданнями цього Положення є:

- запровадження єдиних, спрощених, чітких процедур при розміщенні тимчасових споруд (малих архітектурних форм);

- обов'язковість вирішення земельних питань при розміщенні тимчасових споруд (малих архітектурних форм);

- упорядкування загальної політики міста щодо розміщення тимчасових споруд (малих архітектурних форм) їх функціональність, кількість, суспільне значення та оновлення;

- створення передумов для можливості скерованого, прогнозованого розвитку міста за допомогою єдиної електронної бази даних тимчасових споруд (малих архітектурних форм) у м. Києві;

- поліпшення умов проживання, відпочинку та оздоровлення населення;

- планування потреб міста;

- застосування механізмів впливу на розвиток об'єктів інфраструктури міста;

- запровадження принципу "єдиного вікна".

1.3. Це Положення визначає основні вимоги щодо розміщення, облаштування та утримання тимчасових споруд (малих архітектурних форм) у м. Києві.

2. Терміни та визначення

2.1. Тимчасова споруда (мала архітектурна форма) (далі за текстом - ТС) - невелика одноповерхова споруда висотою не більше чотирьох метрів, що призначена для проведення господарської, комерційної діяльності, або соціально-побутового призначення, яка зводиться із полегшених конструкцій та встановлюється тимчасово без улаштування заглиблених фундаментів (торговельний кіоск, торговельне обладнання, низькотемпературний прилавок, лоток, ємність, торговельний автомат, інші пристрої для роздрібної торгівлі та іншої підприємницької діяльності).

Чинність цього Положення не поширюється на такі тимчасові споруди (малі архітектурні форми):

1) альтанки, павільйони, навіси, крім тих, які призначені для проведення господарської, комерційної діяльності;

2) об'єкти сезонної торгівлі;

3) паркові арки (аркади) і колони (колонади);

4) декоративні фонтани і басейни, штучні паркові водоспади, бювети;

5) садово-паркове освітлення, ліхтарі;

6) сходи, балюстради;

7) паркові мостики;

8) устаткування дитячих ігрових майданчиків;

9) павільйони зупинок громадського транспорту, крім тих, які призначені для проведення господарської, комерційної діяльності;

10) огорожі, ворота, грати;

11) знаки, геральдичні логотипи адмінодиниць (пам'ятні, адміністративних одиниць тощо).

2.2. Єдина електронна база даних тимчасових споруд (малих архітектурних форм) в м. Києві (далі за текстом - БД ТС) - єдина інформаційно-автоматизована система одержання, зберігання, використання та вільного розповсюдження інформації (даних) про місце розташування, термін розміщення, функціональне призначення ТС, ордерів на розміщення ТС і термінів їх дії, а також гарантування права власників ТС на їх розміщення.

2.3. Висновок щодо можливості розміщення ТС (далі за текстом - Висновок) - документ, виданий Головним управлінням містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Головне управління містобудування), в якому визначені умови розміщення ТС.

2.4. Висновок щодо можливості розміщення ТС та можливості укладення договору особистого сервітуту (при намірі укласти такий договір) - документ, виданий Головним управлінням містобудування, в якому визначені умови розміщення ТС, адреса ТС та який є підставою для розробки документації для укладення договору особистого сервітуту.

2.5. Декларація про наміри - документ, який підписує заявник, засвідчуючи свої наміри щодо усунення недоліків з дозвільною документацією, приведення у відповідність до вимог законодавства матеріально-технічної бази при встановленні ТС, а також обов'язкового вчинення належних дій, що забезпечать вирішення питання земельного характеру щодо розміщення ТС в термін 6 місяців, та щодо отримання дозволу Київської міської ради на розробку землевпорядної документації протягом 28 днів.

2.6. Ордер на розміщення ТС - документ за формою згідно з додатком N 1 до цього Положення, виданий Головним управлінням містобудування, який надає право заявнику на розміщення ТС на термін, визначений цим ордером.

2.7. Заявник - суб'єкт господарювання, який має намір розмістити або привести існуючу ТС у відповідність до цього Положення.

2.8. Власник ТС - особа, яка використовує ТС для провадження господарської діяльності та якій така ТС належить на праві власності або праві користування (в тому числі балансоутримувач).

2.9. Земельно-кадастрова інформація - дані в електронному вигляді, розроблені для внесення до земельного кадастру, які містять текстові та графічні матеріали, кадастровий номер земельної ділянки та каталоги географічних координат, необхідні для внесення до БД ТС.

2.10. Комплексна схема розміщення ТС (далі за текстом - КС) - текстові та графічні матеріали з розміщення ТС, які є містобудівною документацією у м. Києві у частині розміщення ТС, та визначають умови безпеки мешкання (пересування) населення, забезпечення необхідних санітарно-гігієнічних норм, екологічних вимог, раціонального визначення меж землекористування, охорону історико-культурної спадщини, принципові підходи щодо розміщення ТС, призначеної для господарчого та побутового обслуговування населення, побудованої з урахуванням існуючих містобудівних обмежень. Видача дозволів, ордерів, висновків, погоджень та інших вихідних даних для розміщення, погодження, продовження розміщення ТС, що надаються Головним управлінням містобудування, проводиться за умови відповідності Комплексній схемі розміщення ТС.

2.11. Паспорт прив'язки ТС (далі за текстом - Паспорт прив'язки) - документ, що включає план прив'язки ТС на чинній топографо-геодезичній основі М 1:500, черговий кадастровий план земельної ділянки, каталог графічних координат, текстові та графічні матеріали щодо архітектурно-планувального, колористичного вирішення, інженерного забезпечення об'єкта та схему благоустрою прилеглої території.

2.12. Особистий земельний сервітут - право конкретно визначеної особи на обмежене платне користування чужою земельною ділянкою для розміщення ТС, яке виникає на підставі договору особистого сервітуту, укладеного в порядку, визначеному законодавством, та за типовою формою згідно з додатком N 3 до цього Положення.

2.13. Тимчасовий ордер на розміщення ТС - документ за формою згідно з додатком N 2 до цього Положення, виданий Головним управлінням містобудування у випадках виключного характеру, передбачених цим Положенням, на термін 6 місяців з можливістю подовження на 6 місяців не більше одного разу.

2.14. Єдиний оператор з розміщення ТС (далі за текстом - Єдиний оператор) - суб'єкт, визначений рішенням Київської міської ради та уповноважений здійснювати встановлені цим Положенням дії щодо підготовки документів для отримання Ордера на розміщення ТС, застосовуючи принцип організаційної єдності під час реалізації дозвільних процедур, інших дій, визначених цим Положенням, в тому числі утримання та ведення БД ТС (створення, супроводження програмного забезпечення БД ТС, технічне і технологічне забезпечення, збереження та захист даних, що в ній містяться).

3. База даних тимчасових споруд

3.1. БД ТС організована за певними правилами (методами), що передбачають загальні принципи опису, зберігання і управління даними, незалежно від прикладних програм обробки даних комплексної схеми.

3.2. Завданням БД ТС, яка за обсягом та основними характеристиками має складати окрему частину містобудівного кадастру, відповідно до положень ДБН Б. 1-1-93 "Порядок створення і ведення містобудівних кадастрів населених пунктів", є забезпечення консолідації даних щодо існуючих та проектованих ТС, захист прав добросовісних власників ТС, запровадження дієвих механізмів впливу на об'єкти містобудування, що доповнює основне завдання Генерального плану в частині прогнозування розвитку.

3.3. БД ТС містить в собі Комплексну схему розміщення ТС як складову.

3.4. БД ТС складається з:

3.4.1. Графічної частини з зазначеними обмеженнями на розміщення ТС.

3.4.2. Земельно-кадастрової інформації щодо розміщення ТС.

3.4.3. Інформаційно-пошукового порталу з багаторівневим доступом усіх зацікавлених користувачів.

3.4.4. Інформаційного банку даних щодо стадій проходження документів;

3.4.5. Системи різностороннього обміну інформацією під час впровадження контролю за дотриманням законності всіма учасниками в процесі експлуатації ТС.

3.5. Робота БД ТС, обмін інформацією, заповнення інформацією, додаткові сервіси, користувацькі можливості, умови роботи, а також правила роботи БД ТС регулюється Інструкцією щодо роботи БД ТС, яка затверджується розпорядженням Київської міської державної адміністрації (далі - Інструкція про БД ТС).

3.6. На правовідносини, що виникають під час роботи з БД ТС, поширюються закони України "Про захист персональних даних" та "Про електронні документи та електронний документообіг".

3.7. Номер Ордера на розміщення ТС є порядковим номером ТС в БД ТС у м. Києві.

4. Правові підстави для встановлення тимчасових споруд

4.1. Ордер на розміщення ТС є документом, який підтверджує дотримання законних підстав та виконання умов щодо розміщення ТС.

4.2. ТС не може бути демонтована за наявності чинного Ордера на розміщення ТС, крім випадків передбачених цим Положенням.

4.3. Ордер на розміщення ТС може бути відкликаний за вичерпних підстав, передбачених цим Положенням.

4.4. Підставами для видачі Ордера є:

4.4.1. Вирішення питання земельного та майново-правового характеру в установленому законодавством порядку (право власності, право постійного користування, право обмеженого користування (сервітут), право оренди землі тощо).

4.4.2. Відповідність містобудівній ситуації (обмеженням щодо розміщення ТС, ДБН, відповідність КС), терміну дії дозвільної документації.

4.4.3. Дотримання обмежень, встановлених Висновками.

4.4.4. Відповідність місця розташування ТС визначеному дозвільними документами.

4.4.5. Внесення даних щодо ТС до БД ТС на основі земельно-кадастрової інформації та Паспорту прив'язки ТС.

4.5. Заявник має право вибору способу отримання Ордера на розміщення ТС, зокрема:

4.5.1. Оформити у встановленому законом порядку право на земельну ділянку та звернутися до Головного управління містобудування за отриманням Ордера на розміщення ТС.

4.5.2. Звернутися з метою оформлення дозвільної документації, в тому числі Ордера на розміщення ТС, до Єдиного оператора, одним із завдань якого є впровадження принципу організаційної єдності та сприяння спрощенню дозвільних процедур.

5. Ордер на розміщення ТС

5.1. Отримання Ордера на розміщення ТС.

5.1.1. Заявник, який має намір встановити ТС, звертається до Головного управління містобудування з відповідною заявою щодо можливості отримати Ордер на розміщення ТС із зазначенням інформації про функціональне призначення, розмір, бажане місце розташування ТС, спосіб вирішення земельного питання для розміщення ТС.

5.1.2. До заяви додаються такі документи:

- витяг з ЄДРПОУ;

- копія документа, що посвідчує право на земельну ділянку (за наявності);

- панорамна фотофіксація навколишнього середовища на електронному носії;

- графічні матеріали із зазначенням бажаного місця розташування ТС та площі земельної ділянки, потрібної для розміщення ТС;

- паспорт прив'язки.

5.1.3. За наявності всіх необхідних документів Головне управління містобудування реєструє подану заяву із зазначенням дати та часу її подачі.

5.1.4. Протягом п'яти робочих днів Головне управління містобудування вивчає надані матеріали та надає Висновок щодо можливості розміщення ТС або відмовляє у його видачі. В разі надання Висновку Головне управління містобудування погоджує Паспорт прив'язки або надає вмотивовану відмову в його погодженні.

5.1.5. Для заявників, що бажають укласти договір особистого сервітуту, Головне управління містобудування протягом 10 робочих днів надає Висновок щодо можливості розміщення ТС та можливості укладення договору особистого сервітуту та погоджує Паспорт прив'язки або надає вмотивовану відмову в його погодженні.

5.1.6. Термін дії договору особистого сервітуту погоджує постійна комісія Київської міської ради з питань земельних відносин, містобудування та архітектури.

5.1.7. Головне управління містобудування відмовляє у видачі Висновку із зазначенням причини на таких підставах:

- подання неповного пакета документів;

- неможливість встановлення ТС у певному місці через наявні обмеження;

- наявність раніше поданої заяви іншої особи щодо розміщення ТС в цьому ж місці;

- неможливість вирішення земельного питання для розміщення ТС. Відмова у видачі Висновку з інших підстав не допускається.

5.1.8. За наявності кількох заявників на одне місце розташування ТС надання Висновку проводиться відповідно до цього Положення.

5.1.9. Для отримання Ордера на розміщення ТС заявник подає до Головного управління містобудування:

- документи, що підтверджують виконання умов висновку;

- документи, що підтверджують вирішення питання земельного та майново-правового характеру;

- довідку про сплату пайової участі (внеску), видану Головним управлінням містобудування відповідно Порядку визначення обсягів пайової участі (внеску) власників тимчасових споруд (малих архітектурних форм) в утриманні об'єктів благоустрою м. Києва;

(Абзац четвертий підпункту 5.1.9 пункту 5 в редакції Рішення Київміськради N 56/5443 від 24.02.2011)

- документ, що підтверджує внесення земельно-кадастрової інформації до БД ТС, виданий в порядку, передбаченому Інструкцією про БД ТС.

5.1.10. Протягом п'яти робочих днів Головне управління містобудування видає Ордер на розміщення ТС або відмовляє у його видачі.

5.1.11. Головне управління містобудування відмовляє у видачі Ордера на розміщення ТС із зазначенням причини на таких підставах:

- подання неповного пакета документів;

- невиконання або неповне виконання умов Висновку;

- виявлення недостовірної інформації, що надавалась для отримання Ордера на розміщення ТС.

5.1.12. Оригінал Ордера на розміщення ТС має бути розміщений на фронтальній частині ТС в доступному для прочитання місці.

5.2. Подовження Ордера на розміщення ТС.

5.2.1. Подовження Ордера на розміщення ТС відбувається шляхом заміни виданого бланку Ордера на розміщення ТС, при цьому номер такого Ордера залишається незмінним, а змінюється лише термін дії.

5.2.2. Для подовження Ордера на розміщення ТС власник ТС, термін дії Ордера на розміщення ТС якого закінчується або вже закінчився, не пізніше одного місяця звертається до Головного управління містобудування з заявою про його подовження.

5.2.3. Протягом п'яти робочих днів з дня отримання заяви Головне управління містобудування подовжує Ордер на розміщення ТС або відмовляє у його подовженні.

5.2.4. У разі якщо минає один місяць після закінчення терміну дії Ордера на розміщення ТС, подовження такого Ордера не здійснюється. В такому випадку власник ТС отримує Ордер на розміщення ТС у порядку, встановленому цим Положенням.

5.2.5. Підставами для відмови у подовженні Ордера на розміщення ТС є:

5.2.5.1. Відсутність або припинення прав на земельну ділянку.

5.2.5.2. Невиконання умов на розміщення ТС.

5.2.5.3. Зміна містобудівної ситуації.

5.2.5.4. Неподання документів, що підтверджують сплату за договором особистого сервітуту (в разі укладення договору).

5.2.6. У разі зміни містобудівної ситуації Головне управління містобудування за три місяці повідомляє власника ТС про таку зміну. За цей час власник ТС має право змінити місце розташування ТС в загальному порядку або привести його у відповідність до нових умов. У разі зміни місця розташування ТС Головне управління містобудування надає Тимчасовий ордер на розміщення ТС в іншому місці за пропозицією власника ТС. Надання Тимчасового ордера на розміщення ТС не звільняє заявника від необхідності вирішення земельних питань.

5.3. Відкликання Ордера на розміщення ТС.

5.3.1. У разі зміни містобудівної ситуації, що призвела до неможливості подовження розміщення ТС, Головне управління містобудування має право відкликати виданий Ордер на розміщення ТС.

5.3.2. За відсутності заборгованості по договору особистого сервітуту відкликання Ордера на розміщення ТС не дозволяється, крім випадків, передбачених цим Положенням.

5.3.3. Винятковими підставами для відкликання Ордера на розміщення ТС є:

- необхідність проведення планових ремонтних робіт на земельній ділянці, на якій розміщена ТС, - з обов'язковим попередженням власника ТС за три місяці;

- необхідність проведення позапланових ремонтних робіт на земельній ділянці, на якій розміщена ТС, - з обов'язковим попередженням власника ТС за один місяць;

- необхідність проведення аварійних ремонтних робіт на земельній ділянці, на якій розміщена ТС, - без попередження;

- проведення капітального будівництва на земельній ділянці, де розміщена ТС, - з обов'язковим попередженням власника ТС за три місяці;

- заборгованість з оплати за землю (земельний податок, плата за договором) більше двох місяців;

- складення протягом одного місяця трьох протоколів про адміністративне правопорушення за статтею 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення;

- недотримання умов розміщення ТС;

- неусунення недоліків за повторним приписом посадових осіб повноважних державних органів або органів місцевого самоврядування;

- невстановлення ТС протягом трьох місяців з моменту отримання Ордера на його розміщення;

- порушення власником ТС рішень Київської міської ради "Про заходи щодо впорядкування тютюнокуріння в м. Києві" від 18.09.2008 N 246/246, "Про впорядкування продажу алкогольних напоїв та тютюнових виробів в міській торговельній мережі" від 25.12.2008 N 929/929, "Про затвердження Міської комплексної програми протидії зловживанню алкоголем та розповсюдженню наркотиків у м. Києві на 2009-2013 рр". від 09.07.2009 N 769/1825, "Про заборону продажу алкогольних, слабоалкогольних напоїв, пива та тютюнових виробів, розміщення комп'ютерних та інтернет-клубів на території закладів охорони здоров'я комунальної власності в м. Києві" від 09.07.2009 N 770/1826;

- надання недостовірної інформації під час отримання Ордера на розміщення ТС.

5.3.4. За можливості наступного поновлення відкликаного Ордера на розміщення ТС на час відкликання такого Ордера заявнику видається Тимчасовий ордер на розміщення ТС за погодженим з ним місцем розташування.

5.4. Тимчасовий ордер.

5.4.1. Видача Тимчасового ордера на розміщення ТС здійснюється Головним управлінням містобудування.

5.4.2. Тимчасовий ордер на розміщення ТС видається на термін 6 місяців з можливістю подовження на 6 місяців не більше одного разу.

5.4.3. Врегулювання правовідносин щодо розміщення ТС - з використанням Тимчасового ордера на розміщення ТС є необхідною мірою і не може використовуватися окрім випадків виключного характеру та більше ніж один раз (з можливістю разового подовження). При подовженні терміну дії Тимчасового ордера на розміщення ТС мають бути вивчені підстави для такого подовження та встановлені факти, що заважали приведенню дозвільної документації до належного стану.

5.4.4. Тимчасовий ордер на розміщення ТС видається з обов'язковим наданням декларації про наміри.

5.4.5. Підставою для отримання Тимчасового ордера на розміщення ТС є заява заявника із зазначенням підстави надання такого ордера.

5.4.6. Тимчасовий ордер на розміщення ТС видається у таких випадках:

- зміна містобудівної документації, місцевих правил забудови, державних будівельних норм, зміна у розташуванні інженерних мереж, будинків і споруд, що унеможливлює розташування ТС у певному місці, за умови чинності Ордера на розміщення ТС - на період до закінчення терміну дії такого Ордера;

- проведення ремонтних робіт - на період проведення таких робіт;

- заміна місця розташування через виявлення недоліків (неточностей) при видачі Ордера на розміщення ТС з причин, що не залежать від заявника та у випадку зміни умов розміщення ТС, ДБН, які регламентують розміщення ТС, - на період до закінчення терміну дії такого Ордера.

5.5. Заміна втраченого, пошкодженого Ордера на розміщення ТС. Внесення змін, уточнень до Ордера на розміщення ТС.

5.5.1. Заміна втраченого, пошкодженого Ордера на розміщення ТС проводиться безкоштовно у термін не більше трьох робочих днів.

5.5.2. Внесення змін, уточнень до Ордера на розміщення ТС здійснюється шляхом заміни бланку Ордера.

5.5.3. Видача нового Ордера на розміщення ТС здійснюється на підставі заяви із зазначенням обставин, що стали причиною для видачі нового Ордера на розміщення ТС.

5.5.4. Заміна Ордера на розміщення ТС не призводить до зміни номера Ордера на розміщення ТС.

5.5.5. Будь-які виправлення, дописки, уточнення в Ордері на розміщення ТС не допускаються. Самостійне внесення змін, доповнень, уточнень та дописок до Ордера на розміщення ТС вважається підробкою та карається відповідно до законодавства.

5.6. Право пріоритету.

5.6.1. Власники ТС, які отримали Ордер на розміщення ТС, мають пріоритетне право під час подовження Ордера на розміщення ТС в порядку, передбаченому цим Положенням. Пріоритетне право такого власника ТС зберігається протягом всього терміну дії Ордера на розміщення ТС та закінчується за один місяць до закінчення терміну дії Ордера на розміщення ТС, виданого на відповідну ТС.

5.6.2. При закінченні у власника ТС пріоритетного права розгляд поданих заяв на розміщення ТС здійснюється у загальному порядку, передбаченому цим Положенням.

5.6.3. У разі передоплати власником ТС за договором особистого сервітуту не менше ніж за три місяці пріоритетне право таких власників ТС зберігається протягом всього терміну дії Ордера на розміщення ТС та протягом трьох місяців з дати закінчення терміну дії Ордера на розміщення ТС.

5.6.4. У випадку надходження двох і більше заяв щодо можливості отримати Ордер на розміщення ТС пріоритетне право має той із заявників, який раніше зареєстрував заяву, подану до Головного управління містобудування з повним комплектом необхідних документів.

5.6.5. Заяви щодо можливості отримати Ордер на розміщення ТС приймаються за умови закінчення пріоритетного права власника встановленої ТС на відповідне місце.

5.6.6. Інформація щодо поданих заяв, закінчення терміну дії виданих Ордерів на розміщення ТС, пріоритетних прав є публічною інформацією, яка оприлюднюється у БД ТС відповідно до Інструкції про БД ТС.

6. Встановлення ТС

6.1. Єдиним документом, необхідним для встановлення ТС, є Ордер на розміщення ТС.

6.2. Встановлення ТС має відбуватися без облаштування заглибленого фундамента.

6.3. Під час встановлення ТС мають бути дотримані усі умови, зазначені у паспорті прив'язки, та ті, що були додатково визначені під час погодження з відповідними органами, установами, організаціями.

6.4. Під час встановлення ТС мають бути вжиті належні заходи безпеки.

6.5. Заявник (власник ТС) на підставі отриманого Ордера на розміщення ТС укладає договір (угоду) на проведення робіт, з встановлення ТС з підприємством, установою або організацією, що має ліцензію на проведення такого виду робіт.

6.6. Встановлення ТС має бути вчинено відповідно до землевпорядної документації, з дотриманням межових знаків наданої земельної ділянки та паспорта прив'язки, про що складається акт за участю особи, яка провела встановлення ТС. Така особа посвідчує складений акт. Протягом 10 днів з моменту складення акта, заявник (власник ТС) подає копію останнього до Єдиного оператора. Відповідальність за правильність встановлення ТС несе особа, що посвідчила акт. Відсутність акта є підставою для винесення припису про усунення недоліків при встановленні ТС.

6.7. ВАТ "АК "Київводоканал" та АЕК "Київенерго" проводять підключення ТС до інженерних мереж (водо- та енергопостачання) виключно за наявності Ордера на розміщення ТС.

6.8. Розміщення ТС за відсутності правовстановлюючих документів на земельну ділянку є самовільним зайняттям земельної ділянки та спричиняє наслідки, передбачені Земельним кодексом України, Кримінальним кодексом України, Кодексом України про адміністративні правопорушення, цим Положенням та Правилами благоустрою м. Києва.

6.9. Якщо особа, що самовільно встановила ТС, не провела демонтаж у визначений термін, демонтаж такої ТС здійснюється в порядку, встановленому цим Положенням та Правилами благоустрою м. Києва.

6.10. Особа, яка здійснила або здійснює самочинне встановлення ТС, не набуває права власності на них.

6.11. Поряд з ТС може бути розміщене холодильне та інше обладнання (за винятком столів та стільців) загальною площею не більше 25 відсотків площі ТС у межах земельної ділянки, що надана для встановлення ТС.

7. Благоустрій ТС

7.1. Власник ТС є відповідальним за утримання ТС у належному експлуатаційному та санітарно-технічному стані.

7.2. Роботи з благоустрою прилеглих до ТС територій є обов'язковим заходом при розміщенні ТС та виконуються відповідно до паспорта прив'язки ТС та Комплексної схеми.

7.3. Власник ТС обов'язково повинен передбачити заходи щодо запобігання пошкодженню об'єктів благоустрою, укладення угод на вивезення відходів, забезпечення контролю за організацією постійного прибирання закріплених і прилеглих територій, забезпечення догляду за газонами та зеленими насадженнями, якщо такі є на закріпленій території, своєчасне вивезення вмісту належних власникові ТС контейнерів та урн для сміття.

7.4. До ТС має бути передбачений зручний під'їзд автотранспорту для розвантаження або навантаження товарів, що не створює перешкод для проходу пішоходів, посадки та висадки пасажирів міського пасажирського транспорту.

7.5. Благоустрій ТС здійснюється з урахуванням вимог використання цієї території відповідно до затвердженої містобудівної документації, Правил забудови м. Києва, Правил благоустрою м. Києва, цього Положення, а також установлених державних стандартів, норм і правил.

7.6. Власники ТС зобов'язані проводити (за необхідності, але не менше одного разу на рік) відновлення зовнішнього вигляду ТС згідно з паспортом прив'язки ТС.

7.7. ТС, які розміщені (встановлені) без відповідної, оформленої в установленому порядку дозвільної документації, з відхиленням від паспорта прив'язки, вважаються самочинно розміщеними ТС і підлягають демонтажу за кошти особи, що здійснила встановлення, у терміни, визначені в приписі посадової особи контролюючого органу.

7.8. Власники (користувачі) ТС зобов'язані проводити благоустрій закріпленої та прилеглої до ТС території протягом всього терміну дії Ордера на розміщення ТС. До прилеглої території відноситься територія навколо ТС на відстані 10 метрів від кожної крайньої точки ТС, прохід (доріжка, тротуар тощо) спеціально створений для доступу до ТС. Закріплена територія ТС визначається в дозвільній документації на розміщення ТС.

7.9. Благоустроєм ТС вважається проведення робіт з улаштування (відновлення) твердого покриття доріг і тротуарів, обладнання пристроями безпеки руху, озеленення, забезпечення зовнішнього освітлення, розміщення контейнерів та урн для сміття, збереження та відновлення зовнішнього вигляду ТС відповідно до умов паспорта прив'язки на таку ТС, а також здійснення інших заходів, спрямованих на поліпшення технічного і санітарного стану території, пополіпшення комфортності мешкання жителів та гостей міста Києва.

7.10. Роботи з благоустрою ТС, які проводяться над або під інженерними мережами та технічними засобами телекомунікації, виконуються з дотриманням умов та нормативів щодо їх безпечної експлуатації.

7.11. На прилеглій до ТС території забороняється:

7.11.1. Складувати тару, матеріали, різні конструкції та відходи на дахах ТС і прилеглих територіях.

7.11.2. Закопувати будь-які будівельні відходи та складувати будівельні матеріали, конструкції, обладнання.

7.11.3. Розміщувати або звалювати не в спеціально відведених для цього місцях відходи, сміття, траву, гілки, деревину, листя та сніг.

7.11.4. Посипати тротуари, доріжки, прогулянкові стежки та інші тверді покриття хімічними препаратами, не дозволеними для такого використання.

7.11.5. Влаштовувати місця для відпочинку, встановлювати намети не в спеціально відведених місцях.

7.11.6. Викидати соляні суміші на території зелених насаджень під час зимового прибирання вулиць, доріжок тощо.

8. Контроль за утриманням та розміщенням ТС

8.1. Контроль за дотриманням вимог, встановлених законодавством по благоустрою ТС, здійснюють Головне управління контролю за благоустроєм виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Головне управління контролю за благоустроєм), управління (відділи) контролю за благоустроєм районних у м. Києві державних адміністрацій в межах відповідно наданих повноважень.

8.2. Контроль за дотриманням власниками ТС вимог Правил благоустрою здійснює Головне управління контролю за благоустроєм та/або його структурні підрозділи та управління (відділи) контролю за благоустроєм районних у м. Києві державних адміністрацій (у разі їх створення).

9. Демонтаж ТС

9.1. Демонтаж, перевезення, зберігання самовільно встановлених ТС, власники яких ухиляються від демонтажу або власники яких не відомі, відновлення благоустрою на місці самовільного встановлення ТС здійснюється Головним управлінням контролю за благоустроєм та підпорядкованими йому організаціями.

9.2. Головне управління контролю за благоустроєм може здійснювати заходи щодо проведення демонтажу самовільно встановлених ТС на підставі заявок власників, балансоутримувачів об'єктів благоустрою або Головного управління містобудування.

9.3. Рішення про демонтаж самовільно встановлених (розміщених) ТС приймається Головним управлінням контролю за благоустроєм з урахуванням пропозицій органів, що виявили самовільне розміщення ТС.

9.4. Демонтаж самовільно встановлених ТС здійснюється в такому порядку:

9.4.1. У разі виявлення самовільно встановленої ТС Головним управлінням контролю за благоустроєм вноситься припис його власнику з вимогою усунення порушень шляхом проведення демонтажу протягом семи днів.

9.4.2. Власник самовільно встановленої ТС протягом семи днів з дня внесення припису може звернутися до Головного управління містобудування з ініціативою усунути виявлені порушення та привести дозвільну документацію для розміщення ТС у відповідність до цього Положення.

9.4.3. У разі відсутності суперечностей з містобудівною ситуацією, при можливості надання Ордера на розміщення ТС, за відповідності ТС та існуючих умов її розміщення вимогам цього Положення Головне управління містобудування приймає від такого власника документи, що підтверджують наміри із зазначенням конкретних термінів усунення порушень, та ставить на одному екземплярі заявника відмітку.

9.4.4. Екземпляр звернення з відміткою Головного управління містобудування подається до Головного управління контролю за благоустроєм.

9.4.5. Такий документ з відміткою Головного управління містобудування є підставою для разового продовження терміну на усунення порушень шляхом демонтажу до 28 днів, починаючи з дня внесення припису Головним управлінням контролю за благоустроєм. Подовження терміну усунення порушень шляхом демонтажу на підставі відмітки Головного управлінням містобудування по кожній окремій ТС допускається не більше одного разу.

9.4.6. Комісія у складі представника Головного управління контролю за благоустроєм, представника міліції (за згодою), особи, яка здійснила самовільне встановлення ТС (у разі її присутності), складає акт зовнішнього вигляду (акт демонтажу) ТС у трьох примірниках, який містить такі дані:

9.4.6.1. Дата, час, адреса розташування ТС і підстава для їх демонтажу.

9.4.6.2. Прізвище, ім'я, по батькові та посади членів комісії.

9.4.6.3. Посада, місце роботи, прізвище, ім'я, по батькові особи, яка бере участь у демонтажі та перевезенні ТС.

9.4.6.4. Опис ТС (геометричні параметри, матеріал, наявність підключення до мереж електро- та водопостачання), перелік візуально виявлених недоліків, пошкоджень з обов'язковою фотофіксацією з усіх боків.

9.4.6.5. Номер виданого Ордера на розміщення ТС (в тому числі тимчасовий за наявності), термін його дії.

9.4.7. Представник Головного управління контролю за благоустроєм, який входить до складу комісії з демонтажу, протягом трьох днів з моменту складення акта зовнішнього вигляду (акта демонтажу) повідомляє Головне управління містобудування та Єдиного оператора про складення такого акта.

9.4.8. Демонтаж ТС на підставі відсутності дійсного Ордера на розміщення ТС, виданого відповідно до цього Положення, термін дії якого закінчився, дозволяється не раніше ніж мине один календарний місяць, починаючи з дати закінчення терміну дії Ордера на розміщення ТС.

9.5. Після складання акта зовнішнього вигляду (акта демонтажу), ТС опечатуються та перевозяться на майданчик тимчасового зберігання, де передаються відповідальній особі під розпис.

9.6. Відповідальність згідно з законодавством за збереження та неушкодженість ТС та всього майна, що знаходиться у такій ТС при її демонтажі, транспортуванні до спеціально обладнаних майданчиків та зберіганні несе Головне управління контролю за благоустроєм.

9.7. Демонтовані ТС повертаються власнику ТС або його представнику на підставі акта приймання-передачі після оплати ним робіт з демонтажу, перевезення, розвантаження та зберігання ТС, відновленню благоустрою на місці самовільного встановлення ТС згідно з затвердженими тарифами.

10. Сезонна торгівля

10.1. Чинність цього Положення не поширюється на сезону торгівлю, порядок провадження якої визначається розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за спільним поданням Головного управління містобудування та Головного управління з питань торгівлі та побуту.

10.2. Розміщення торговельних майданчиків під час проведення ярмаркових, загальноміських або державних заходів здійснюється відповідно до розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

11. Взаємодія учасників правовідносин щодо розміщення ТС

11.1. Під час видачі Ордерів на розміщення ТС Головне управління містобудування враховує висновки комісій з питань розміщення ТС, громадських організацій та побажання мешканців кварталу (району), в якому планується розміщення ТС, під час підготовки висновків.

11.2. Громадські організації та мешканці кварталу (району), в якому планується (або розміщено) ТС, комісії з питань розміщення ТС направляють Головному управлінню містобудування побажання щодо розміщення або заборони розміщення ТС у визначених ними місцях, а також інформацію щодо виконання умов розміщення та цього Положення власником ТС.

11.3. Якщо під час перевірки виявлені причини та умови, які можуть спричинити порушення благоустрою, посадова особа контролюючого органу зобов'язана скласти та видати офіційний документ - припис, який є обов'язковим для виконання в термін до трьох діб особами, відповідальними за утримання об'єктів благоустрою.

11.4. У приписі зазначаються: дата і місце його складання, посада, прізвище, ім'я, по батькові особи, яка склала припис, відомості про особу, на яку складений припис, та надаються пропозиції щодо усунення причин та умов, які спричиняють порушення благоустрою території.

11.5. Припис підписується особою, яка його склала, і особою, на яку він складений.

11.6. У разі відмови особи отримати припис робиться про це запис у графі "Припис одержав".

11.7. У разі виявлення ТС, невстановлений власник (користувач) якої створив умови, які можуть спричинити порушення благоустрою, посадова особа контролюючого органу зобов'язана скласти та видати офіційний документ - припис з дотриманням вимог Правил благоустрою м. Києва. У такому випадку одна копія припису наклеюється на тимчасову споруду (малу архітектурну форму) поряд з Ордером на розміщення тимчасової споруди (у разі його наявності) або на фронтальній частині ТС, а ще одна копія вручається особисто присутньому власнику (користувачу), надсилається власникові ТС поштою (цінним листом з описом вкладення) за адресою, зазначеною в Ордері на розміщення ТС (у разі його наявності). Посадова особа, яка внесла припис, здійснює фотофіксацію наклеєного припису поряд з Ордером на розміщення ТС (у разі його наявності) або на фронтальній частині ТС. При цьому щонайменше на одній з фотографій має бути видно чітко та розбірливо інформацію про номер та дату складення припису.

11.8. У такому разі матеріали фотофіксації долучаються до припису, про що в приписі робиться відповідний запис, а власник (користувач) ТС вважається повідомленим про внесення припису належним чином.

11.9. Посадова особа контролюючого органу, яка під час перевірки об'єкта благоустрою виявила порушення вимог цього Положення або Правил благоустрою м. Києва, зобов'язана скласти на винну особу протокол про вчинення адміністративного правопорушення (далі - Протокол), передбаченого статтею 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

11.10. При вчиненні однією посадовою чи фізичною особою двох або більше адміністративних правопорушень Протокол складається за кожне правопорушення окремо.

11.11. У Протоколі зазначаються такі дані:

11.11.1. Дата і місце його складення, посада, прізвище, ім'я, по батькові особи, яка склала Протокол.

11.11.2. Відомості про особу правопорушника.

11.11.3. Місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення.

11.11.4. Нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення.

11.11.5. Прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є.

11.11.6. Пояснення правопорушника, інші відомості, необхідні для вирішення справи.

11.12. Якщо в результаті правопорушення завдано матеріальну шкоду, про це також зазначається в Протоколі.

11.13. Протокол підписується особою, яка його склала, і особою, яка вчинила адміністративне правопорушення, за наявності свідків і потерпілих Протокол може бути підписано також і цими особами.

11.14. У разі відмови особи, яка вчинила правопорушення, підписати Протокол у в ньому робиться запис про це. Особа, яка вчинила правопорушення, має право подати пояснення і зауваження щодо змісту Протоколу, які додаються до Протоколу, а також викласти мотиви своєї відмови від його підписання.

11.15. При складанні Протоколу правопорушникові роз'яснюються його права і обов'язки, передбачені статтею 268 Кодексу України про адміністративні правопорушення, про що робиться відмітка у Протоколі.

11.16. У випадках якщо особу, винну у скоєнні правопорушення, не встановлено, у Протоколі робиться відповідний запис. Особа, яка виявила порушення, здійснює заходи щодо встановлення особи, винної у скоєнні правопорушення, шляхом направлення запитів до правоохоронних органів.

11.17. У разі вчинення правопорушень невстановленим власником (користувачем) ТС або встановленим, проте відсутнім під час складення Протоколу, одна копія протоколу наклеюється на ТС поряд з Ордером на розміщення ТС (у разі його наявності) або на фронтальній частині ТС, а ще одна копія вручається особисто присутньому власнику (користувачу), надсилається власникові ТС поштою (цінним листом з описом вкладення) за адресою, зазначеною в Ордері на розміщення ТС (за його наявності). Посадова особа, яка склала Протокол, здійснює фотофіксацію наклеєного Протоколу поряд з Ордером на розміщення ТС (за його наявності) або на фронтальній частині ТС. При цьому щонайменше на одній з фотографій має бути видно чітко та розбірливо інформацію про номер та дату складення Протоколу.

11.18. У такому разі матеріали фотофіксації долучаються до Протоколу, про що в Протоколі робиться відповідний запис, а власник (користувач) ТС, що порушив вимоги цього Положення та Правил благоустрою м. Києва, вважається повідомленим про складення Протоколу належним чином.

11.19. Протягом п'яти днів Протокол надсилається на розгляд до Київської міської адміністративної комісії чи до місцевих адміністративних комісій за місцем проживання порушника.

11.20. У разі складення Протоколу щодо власника (користувача) ТС копія такого Протоколу протягом п'яти днів надсилається до відома Єдиному оператору або електронна копія такого Протоколу вноситься до БД ТС через термінальний доступ. Термінальний доступ до БД ТС надається для посадових осіб Головного управління контролю за благоустроєм та відділів контролю за благоустроєм районних у місті Києві державних адміністрацій (у разі їх створення) відповідно до Інструкції про БД ТС.

11.21. Єдиний оператор має право звертатися до Головного управління земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за земельно-кадастровою інформацією для внесення до БД щодо земельної ділянки, якщо земельна ділянка була надана до введення державного земельного кадастру.

12. Вартість договору особистого сервітуту

12.1. У разі вирішення земельного питання для розміщення ТС шляхом укладення договору особистого сервітуту плата за таким договором є істотною умовою договору.

12.2. Вартість договору особистого сервітуту розраховується в порядку, затвердженому рішенням Київської міської ради.

13. Перехідні положення

13.1. Це Положення набирає чинності з дня його опублікування.

13.2. Дійсні документи, на підставі яких розміщені ТС (в тому числі дозволи на розміщення ТС), видані до моменту прийняття цього Положення (далі - Дозвіл на розміщення ТС), підлягають переоформленню у порядку, встановленому цим Положенням, до 01.05.2011.

13.3. Заявник, який отримав Дозвіл на розміщення ТС та має намір замінити його на Ордер для розміщення ТС, звертається до Головного управління містобудування з заявою щодо отримання Ордера на розміщення ТС взамін Дозволу на розміщення ТС.

13.4. До заяви на отримання Ордера на розміщення ТС додаються виключно документи, що свідчать про виконання умов, на яких цей Дозвіл є дійсним.

13.5. Протягом п'яти робочих днів Головне управління містобудування видає Ордер на розміщення ТС або відмовляє у його видачі.

13.6. Підставами для відмови у наданні Ордера на розміщення ТС є невиконання умов розміщення ТС, які були встановлені Висновком щодо можливості розміщення ТС, виданим для отримання відповідного Дозволу на розміщення ТС, надання недостовірних даних та інші підстави, встановлені законодавством.

13.7. Заміна Дозволу на розміщення ТС на Ордер на розміщення ТС проводиться безкоштовно.

13.8. Під час первинного отримання Ордера на розміщення ТС власники ТС, розміщеної на підставі Дозволу на розміщення ТС або з неповним пакетом дозвільних документів, необхідних для розміщення ТС, мають пріоритетне право під час отримання Ордера на розміщення ТС в місці фактичного розміщення їх ТС. Таке право надається за умови отримання Тимчасового ордера на розміщення ТС в порядку, передбаченому цим Положенням.

13.9. Для ідентифікації земельної ділянки та можливості підготування запиту до Головного управління земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щодо надання земельно-кадастрової інформації для внесення інформації до БД ТС заявник подає документацію щодо вирішення земельних питань.

13.10. Власники ТС, які розміщені без вирішення земельних питань, мають вирішити земельні питання до 01.05.2011.

13.11. Всі власники ТС зобов'язані до 01.05.2011 надати в електронному вигляді Єдиному оператору земельно-кадастрову інформацію для внесення до БД ТС.

13.12. Власники розміщених ТС, що будуть виявлені згідно з інвентаризацією, вважаються проінформованими про необхідність привести дозвільну документацію у відповідність до цього Положення до 01.05.2011. У разі якщо власниками ТС дозвільна документація не буде приведена у відповідність до цього Положення, такі ТС можуть бути демонтовані в порядку, передбаченому законодавством або цим Положенням.

13.13. До 01.05.2011 власники розміщених ТС, які бажають належним чином оформити земельні відносини для правомірного використання земельної ділянки для встановлення ТС, мають право отримати Тимчасовий ордер на розміщення ТС терміном до шести місяців. Видача такого ордера здійснюється в порядку видачі Тимчасового ордера на розміщення ТС, передбаченому цим Положенням. Тимчасовий ордер на розміщення ТС, виданий на підставах, зазначених у цьому пункті, може бути продовжений на шість місяців за умови наявності дозволу на розробку документації із землеустрою та надання земельно-кадастрової інформації щодо земельної ділянки, необхідної для занесення її до БД ТС за умови належного виконання укладеного договору на сплату пайової участі.

При видачі Тимчасового ордера на розміщення ТС власник розміщених ТС додатково подає документ, що підтверджує оплату за договором на пайову участь (внесок), укладеного відповідно до Порядку визначення обсягів пайової участі (внеску) власників тимчасових споруд (малих архітектурних форм) в утриманні об'єктів благоустрою м. Києва, що затверджується Київською міською радою.

(Абзац другий підпункту 13.13 пункту 13 в редакції Рішення Київміськради N 56/5443 від 24.02.2011)

13.14. До впровадження повноцінного термінального доступу до БД ТС Головне управління містобудування постійно оновлює списки ТС, власники яких не погодили свої документи, для того, щоб особи, зацікавлені у встановленні у відповідних місцях ТС, мали можливість подачі заявок для встановлення пріоритетного права на такі місця.

13.15. У разі якщо ТС при первинному отриманні Ордера на розміщення ТС вже встановлена, замість акта про встановлення ТС, посвідченого особою, яка провела роботи з встановлення ТС, заявник (власник ТС) надає Єдиному оператору копію акта виносу меж ТС в натуру із зазначенням розташування ТС.

Заступник міського голови - секретар Київради О.Довгий

Додаток N 1
до Положення про
порядок розміщення
тимчасових споруд у м. Києві,
затвердженого
рішенням Київради
28.10.2010 N 176/4988

Ордер
на розміщення тимчасової споруди

Додаток N 2
до Положення про
порядок розміщення
тимчасових споруд у м. Києві,
затвердженого
рішенням Київради
28.10.2010 N 176/4988

Тимчасовий ордер
на розміщення тимчасової споруди

Додаток N 3
до Положення про
порядок розміщення
тимчасових споруд у м. Києві,
затвердженого
рішенням Київради
28.10.2010 N 176/4988

Типова форма договору
особистого земельного сервітуту
для розміщення тимчасової споруди

(Положення у редакції Рішення Київміськради N 176/4988 від 28.10.2010)