Документ втратив чиннiсть!

МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ

Затверджено
Наказ Міністерства економіки
України
30.01.2009 N
61

(Документ втратив чинність на підставі Наказу
Міністерства економіки України
N 922 від 26.07.20
10)

                             ПРОТОКОЛ
про розкриття тендерних (цінових) пропозицій

     1. Замовник:

     1.1. Повне найменування _____________________________________

     1.2. Місцезнаходження _______________________________________

     1.3. Відповідальний за проведення торгів ____________________
(прізвище, ім'я, по батькові)
телефон _________________________________
телефакс ________________________________

     2. Інформація про предмет закупівлі _________________________

     3. Розкриття тендерних (цінових) пропозицій відбулося

__________ ___________.
(дата) (час)

 Місце розкриття _________________________________________________

     4. Перелік  тендерних  (цінових)  пропозицій,  запропонованих
учасниками процедури закупівлі:

------------------------------------------------------------------
| Номер і | Повне | Інформація | Ціна |Примітки|
| дата | найменування, |про наявність| пропозиції| |
|реєстрації |ідентифікаційний | необхідних | або ціни | |
|замовником | код за ЄДРПОУ | документів, | окремих | |
|тендерної | (для юридичної | передбачених| частин | |
|(цінової) | особи) та | тендерною | предмета | |
|пропозиції | прізвище, |документацією| закупівлі | |
| | ініціали (для |(запитом щодо| (якщо | |
| |фізичної особи) | цінових | окремі | |
| | учасника | пропозицій) | частини | |
| | процедури | | предмета | |
| | закупівлі, | | закупівлі | |
| |місцезнаходження | | визначені | |
| |телефон/телефакс | | замовником| |
| | | |для надання| |
| | | | учасниками| |
| | | | пропозицій| |
| | | | щодо них) | |
------------------------------------------------------------------

     5. Присутні:

     5.1. Від учасників процедури закупівлі:

 ____________________________               ____________
(посада, прізвище, ініціали) (підпис)

     Зауваження учасників процедури закупівлі (у разі наявності)
_________________________________________________________________

     5.2. Від замовника (члени тендерного комітету):

 _________________________________________________________________
(посада, прізвище, ініціали) (підпис)

 Підпис голови тендерного комітету
________________________________

Директор департаменту державних закупівель В.А.Новик

Затверджено
Наказ Міністерства економіки
України
30.01.2009 N
61

                             ПРОТОКОЛ
оцінки тендерних (цінових) пропозицій

     1. Замовник:

     1.1. Повне найменування _____________________________________

     1.2. Місцезнаходження _______________________________________

     1.3. Відповідальний за проведення торгів ____________________
(прізвище, ім'я, по батькові)
телефон _________________________________
телефакс _________________________________

     2. Інформація про предмет закупівлі _________________________

     3. Проведення оцінки тендерних (цінових) пропозицій відбулося
________ _______.
(дата) (час)

     4. Перелік  тендерних  (цінових)  пропозицій,  допущених   до
процедури оцінки.

     5. Методика оцінки тендерних (цінових) пропозицій.

     6. Оцінка пропозицій учасників:

------------------------------------------------------------------
| Повне |Критерії оцінки| Значення |Кількість балів|
| найменування, | тендерних | показників | або інших |
|ідентифікаційний| (цінових) | згідно з | оціночних |
| код за ЄДРПОУ | пропозицій | тендерними | одиниць за |
| (для юридичної | | (ціновими) | критеріями |
| особи) та | | пропозиціями | відповідно до |
| прізвище, | |за критеріями |методики оцінки|
| ініціали (для | | оцінки | (не |
|фізичної особи) | | | заповнюється |
| учасника | | | для процедури |
| процедури | | | запиту цінових|
| закупівлі | | | пропозицій |
| | | | (котирувань)) |
------------------------------------------------------------------

     7. Результати    проведення    оцінки   тендерних   (цінових)
пропозицій (рішення про визнання пропозиції найбільш економічно
вигідною) ________________________________________________________

     8. Члени тендерного комітету

 ______________________________                 __________
(посада, прізвище, ініціали) (підпис)

 Підпис голови тендерного комітету
_________________________________

Директор департаменту державних закупівель В.А.Новик

Затверджено
Наказ Міністерства економіки
України
30.01.2009 N
61

                              РЕЄСТР
отриманих тендерних (цінових) пропозицій

     1. Замовник:

     1.1. Повне найменування _____________________________________

     1.2. Місцезнаходження _______________________________________

     1.3. Відповідальний за проведення торгів ____________________
(прізвище, ініціали)
телефон _________________________________
телефакс _________________________________

     2. Процедура торгів щодо закупівлі
(назва предмета закупівлі відповідно до пунктів 3, 4
Положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2008
N 921 (із змінами)). _____________________________________________

     3. Вид процедури закупівлі __________________________________

     4.

------------------------------------------------------------------
| N | Дата, час і | Повне | Дотримання |Підпис особи,|
|з/п | спосіб | найменування, | передбачених| що |
| | отримання |ідентифікаційний| у тендерній |зареєструвала|
| |(особисто або | код за ЄДРПОУ | документації| тендерну |
| | поштою тощо) | (для юридичної | (запиті щодо| (цінову) |
| | | особи) та | цінових | пропозицію, |
| | | прізвище, | пропозицій) | та підпис |
| | | ініціали (для | вимог щодо | особи, що |
| | |фізичної особи) |форми подання| передала її |
| | | учасника | тендерної | особисто |
| | | процедури | (цінової) | (якщо |
| | |закупівлі, який | пропозиції | передано |
| | | надав тендерну | | особисто) |
| | | (цінову) | | |
| | | пропозицію | | |
| | | | | |
------------------------------------------------------------------

     5. Інша інформація __________________________________________

     6. Прийняття тендерних (цінових) пропозицій закінчилося

_________ _________
(дата) (час)

 ___________________________
(підпис секретаря)

 ___________________________
(підпис голови тендерного
комітету)

 М.П.

Директор департаменту державних закупівель В.А.Новик

Затверджено
Наказ Міністерства економіки
України
30.01.2009 N
61

                           РІЧНИЙ ПЛАН
закупівель

                 _______________________________
(найменування замовника)

----------------------------------------------------------------------------------------
| Предмет |Код КЕКВ | Джерело |Очікувана|Процедура|Орієнтовний|Підрозділ(и)|Примітки|
|закупівлі| (для |фінансування|вартість |закупівлі| початок |(особа(и)), | |
| |бюджетних| |предмета | |проведення | яких | |
| | коштів) | |закупівлі| | процедури | планується | |
| | | | | | закупівлі |залучити до | |
| | | | | | | підготовки | |
| | | | | | | тендерної | |
| | | | | | |документації| |
| | | | | | | (запиту | |
| | | | | | | цінових | |
| | | | | | |котирувань) | |
|---------+---------+------------+---------+---------+-----------+------------+--------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
----------------------------------------------------------------------------------------

 Голова тендерного       ________________________  ____________
комітету (посада, прізвище, (підпис)
ініціали)

 (за рішенням тендерного комітету від _________ N _______)

Директор департаменту державних закупівель В.А.Новик

Затверджено
Наказ Міністерства економіки
України
30.01.2009 N
61

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
10 березня 2009 р. за N 218/16234

Інструкція
щодо заповнення форми річного плану закупівель

1. У разі якщо очікувана вартість предмета закупівлі є нижчою від сум, зазначених у пункті 5 Положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2008 N 921 (із змінами) (далі - Положення), такий предмет закупівлі відображається в додатку до річного плану закупівель (далі - річний план), який складається в довільній формі.

2. Колонки 1, 3 - 7 є обов'язковими для заповнення, інші колонки заповнюються залежно від особливостей організації роботи тендерного комітету та джерел фінансування закупівлі.

При оприлюдненні річного плану на веб-сайті колонки 4 і 7 не заповнюються.

3. У колонці 1 вказується найменування предмета закупівлі, визначеного відповідно до пунктів 3 і 4 Положення.

4. У колонці 2 вказується код економічної класифікації видатків бюджету (КЕКВ), затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 27.12.2001 N 604 "Про бюджетну класифікацію та її запровадження", для розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів.

5. У колонці 3 вказується джерело фінансування закупівлі, визначене згідно з підпунктом 4 пункту 2 Положення .

Якщо закупівля здійснюватиметься за рахунок коштів кількох різних джерел фінансування, указуються джерело фінансування та орієнтовне пропорційне співвідношення розмірів коштів з кожного джерела фінансування.

6. У колонці 4 вказується очікувана вартість закупівлі у гривнях (цифрами та словами).

7. У колонці 5 указується процедура закупівлі: відкриті торги, торги з обмеженою участю, двоступеневі торги, запит цінових пропозицій (котирувань), закупівля в одного учасника.

8. У колонці 6 указується місяць, у якому замовник планує розпочати відповідну процедуру закупівлі.

9. У колонці 7 указується назва підрозділу замовника (прізвище ім'я, по батькові фізичної особи), який відповідальний за підготовку тендерної документації (запиту цінових пропозицій /котирувань/).

10. У колонці 8 замовник може зазначити таку інформацію:

найменування головного розпорядника бюджетних коштів;

обґрунтування вибору процедури закупівлі;

іншу необхідну, з точки зору тендерного комітету, інформацію.

Директор департаменту державних закупівель В.А.Новик