КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ
№ 554 від 16.04.2008 року

Про затвердження Порядку
проведення перевірки робочими
групами місцевих органів виконавчої влади
суб'єктів господарювання комунального
сектору економіки

Відповідно до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" та Закону України "Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні", керуючись Постановою Кабінету Міністрів України від 30.06.2006 № 886 "Про затвердження Порядку проведення перевірки робочими групами центральних органів виконавчої влади суб'єктів господарювання державного сектору економіки":

1. Затвердити Порядок проведення перевірки робочими групами місцевих органів виконавчої влади суб'єктів господарювання комунального сектору економіки.

2. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків та голів районних в м. Києві державних адміністрацій.

Голова Л. Черновецький

Затверджено
розпорядженням Київської
міської державної адміністрації
від 16 квітня 2008 р. № 554

Порядок
проведення перевірки робочими групами
місцевих органів виконавчої влади суб'єктів
господарювання комунального сектору економіки

1. Цей Порядок визначає процедуру проведення за ініціативою КРУ в м. Києві (далі - ініціатор) спільної перевірки робочими групами місцевих органів виконавчої влади суб'єктів господарювання комунального сектору економіки.

2. Підставою для ініціювання перевірки для КРУ в м. Києві є:

- доручення Голови КРУ України;

- звернення Київського міського голови, голів районних в м. Києві державних адміністрацій або інших уповноважених органів.

3. У проекті відповідного розпорядчого документа ініціатора, що готується КРУ в м. Києві, який ініціює проведення перевірки, зазначається:

- найменування підрозділу виконавчого органу Київської міської ради чи КРУ в м. Києві, якому доручається очолити перевірку суб'єктів господарювання (далі - головний виконавець);

- повне найменування суб'єктів господарювання, що підлягають перевірці (далі - об'єкти контролю);

- мета (тематика) перевірки;

- період, за який необхідно провести перевірку;

- строк подання ініціатору інформації про результати перевірки.

4. Головний виконавець з урахуванням мети (тематики) перевірки утворює робочу групу, до складу якої включаються спеціалісти інших органів влади (далі - співвиконавці), які повинні відповідати фаховому рівню, необхідному для проведення якісної перевірки.

До складу робочої групи за ініціативою об'єкта контролю можуть бути включені його представники.

Керівником робочої групи є посадова особа головного виконавця.

5. Керівник робочої групи готує програму перевірки, у якій визначаються:

- мета перевірки відповідно до розпорядчого документа ініціатора;

- перелік об'єктів контролю, у тому числі їх підрозділів, які перевірятимуться;

- період, за який необхідно провести перевірку;

- питання, що підлягають з'ясуванню під час перевірки.

Програму перевірки затверджує керівник головного виконавця.

6. Керівник робочої групи складає відповідно до програми робочий план, у якому визначаються завдання кожного співвиконавця та строки їх виконання.

7. Програма і робочий план перевірки доводяться до співвиконавців не пізніше ніж за два робочих дні до початку її проведення.

8. Кожний орган виконавчої влади, спеціалісти якого як співвиконавці залучені до перевірки, визначає з числа керівників координатора, який забезпечує узгодженість дій співвиконавців під час проведення перевірки.

9. Перевірка проводиться у встановлені робочим планом строки безпосередньо на об'єкті контролю.

Підставою допуску на об'єкт контролю є наказ або розпорядження про проведення перевірки, що видається головним виконавцем, із зазначенням посад та прізвищ співвиконавців.

10. Головний виконавець має право:

- змінювати склад робочої групи за поданням співвиконавців або у разі неналежного виконання ними завдань з повідомленням про це об'єкт контролю;

- інформувати ініціатора про неналежне виконання завдань співвиконавцем;

- порушувати питання про відповідальність посадових осіб об'єкта контролю, які перешкоджають робочій групі проводити перевірку;

- отримувати інформацію від експертів, інших спеціалістів державних установ, які не були залучені як співвиконавці до перевірки;

- організовувати проведення зустрічних звірок на підприємствах, в установах і організаціях, що мали правові відносини з об'єктом контролю;

- отримувати в порядку, визначеному законом, інформацію від банків та інших фінансових установ.

11. Повноваження керівника робочої групи встановлює головний виконавець залежно від мети (тематики) перевірки.

12. У разі коли неможливо провести у повному обсязі та у встановлений строк перевірку, головний виконавець за поданням керівника робочої групи може звернутися не пізніше ніж за п'ять робочих днів до її закінчення до ініціатора перевірки із зазначенням проблемних питань та пропозицій щодо їх вирішення.

13. Виконання програми і робочого плану перевірки здійснюється у спосіб, визначений кожним співвиконавцем в межах компетенції відповідного органу виконавчої влади.

При проведенні перевірки виконавці не можуть виходити за межі своєї компетенції, передбаченої законодавством.

14. У разі виявлення порушень визначається їх вплив на розмір платежів та інших надходжень до бюджетів і фондів, фінансові результати діяльності об'єкта контролю, розмір прибутку, величину активів територіальної громади м. Києва (фінансові втрати, втрачена вигода, збитки тощо).

15. Результати виконання завдань, визначених співвиконавцям у робочому плані, оформляються у вигляді довідки (акта) на бланку відповідного органу і підписуються співвиконавцем та керівником об'єкта контролю.

За наявності заперечень (зауважень) до змісту довідки (акта) об'єкт контролю подає їх відповідному органу виконавчої влади, спеціалісти якого як співвиконавці склали таку довідку (акт). Керівник цього органу розглядає заперечення (зауваження) протягом трьох робочих днів. Висновки за результатами розгляду надаються головному виконавцю та керівнику об'єкта контролю.

Кожен співвиконавець за результатами виконання завдань складає і подає довідку (акт) керівникові робочої групи із супровідним листом, у якому наводиться стисла інформація про загальні обсяги і суть виявлених порушень, а також висновки та пропозиції.

На підставі довідок (актів) керівник робочої групи складає загальну довідку про перевірку, яку підписує разом із співвиконавцями і подає ініціатору перевірки та керівникові об'єкта контролю.

У загальній довідці обов'язково зазначаються конкретні пропозиції щодо визначення шляхів розв'язання проблем, також органів виконавчої влади та самоврядування, відповідальних за виконання завдань, пов'язаних з усуненням цих проблем, та строків їх виконання.

16. Подання загальної довідки іншим органам та оприлюднення підсумків перевірки у засобах масової інформації здійснюються головним виконавцем за погодженням з ініціатором, крім випадків, установлених законом.

Заступник голови -
керівник апарату Б. Стичинський