КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА
від 7 березня 2007 р. N 415
Київ

Про затвердження Порядку відновлення
документів громадян, які перебувають у
тимчасових притулках для дорослих

Відповідно до частини четвертої статті 15 Закону України "Про житловий фонд соціального призначення" ( 3334-15 ) Кабінет Міністрів України постановляє:

Затвердити Порядок відновлення документів громадян, які перебувають у тимчасових притулках для дорослих, що додається.

Прем'єр-міністр України В.ЯНУКОВИЧ

Затверджено
постановою Кабінету Міністрів України
від 7 березня 2007 р. N 415

Порядок
відновлення документів громадян, які перебувають
у тимчасових притулках для дорослих

1. Цей Порядок визначає механізм відновлення утрачених, викрадених або зіпсованих документів, що посвідчують особу, а також документів про реєстрацію актів цивільного стану громадян України, які перебувають у тимчасових притулках для дорослих (далі - притулок).

2. Для відновлення документа, що посвідчує особу, а також документа про реєстрацію актів цивільного стану (далі - документ) громадянин, який перебуває у притулку (далі - громадянин), подає органові місцевого самоврядування відповідну заяву, яка розглядається протягом десяти діб.

3. Під час розгляду заяви:

з'ясовуються питання щодо наявності підстав для звільнення громадянина від сплати державного мита та внесення інших обов'язкових платежів за відновлення документа;

сплачуються кошти за відновлення документа;

забезпечується виготовлення фотокарток громадянина;

надсилаються органові, до компетенції якого належить відновлення документа, фотокартки, копія платіжного доручення з відміткою установи банку про здійснення оплати за відновлення документа або копія документа, який є підставою для звільнення від сплати державного мита та внесення інших обов'язкових платежів;

надається громадянинові інформація про орган, до якого він може звернутися із заявою для відновлення документа.

4. Відновлення документів здійснюється визначеними законодавством органами, до компетенції яких належить їх оформлення та видача.

5. Громадянин особисто отримує відновлений документ. Орган, що відновив документ, повідомляє про це орган місцевого самоврядування.