РАДА МІНІСТРІВ УКРАЇНСЬКОЇ РСР

ПОСТАНОВА
від 5 травня 1970 р. N 240
Київ

Про заходи по поліпшенню шляхового господарства
в містах і селищах міського типу

З метою забезпечення дальшого поліпшення шляхового будівництва в містах і селищах міського типу республіки та утримання шляхів у належному технічному стані Рада Міністрів Української РСР постановляє:

1. Зобов'язати Міністерство комунального господарства УРСР, виконкоми обласних, міських і районних Рад депутатів трудящих вжити заходів до посилення темпів будівництва, реконструкції та ремонту міських шляхів і поліпшення утримання їх в належному технічному стані, для чого:

- протягом 1970 року розробити перспективний план будівництва, реконструкції та ремонту шляхів на 1971-1975 роки;

- розробити до 1 вересня цього року і здійснити в 1970-1973 роках заходи по виготовленню на підприємствах комунального господарства більш прогресивних машин і механізмів для шляхового господарства, зокрема машин для поверхневої обробки шляхових покриттів, термоасфальтовозів, асфальторозігрівачів і авторемонтерів, по впровадженню більш прогресивних матеріалів - склошлакобетону, безцементних і силікатних бетонів, прогресивних методів зимового утримання міських шляхів з застосуванням хімічних реагентів, сніготопок, впроваджувати видачу гарантійних паспортів на збудовані міські шляхи;

- створити додатково 5 нових виробничих баз для здійснення робіт по будівництву, реконструкції, ремонту та утриманню міських шляхів;

- організувати нові та розширити існуючі кар'єри по виготовленню кам'яних виробів для шляхового господарства в кількості і в строки згідно з додатком;

- створити на ремонтно-будівельних базах технологічні лінії по виготовленню збірних елементів покриття для шляхів і тротуарів і довести виготовлення їх у 1973 році до 250 тис. кв. метрів на рік;

- затвердити до 1 липня 1971 р. нормативні матеріали, технічні умови та інструкції по будівництву, ремонту і утриманню міських шляхів і тротуарів;

- провадити будівництво важливіших міських шляхів за рахунок як централізованих, так і нецентралізованих капіталовкладень та залучення в порядку дольової участі коштів заінтересованих промислових підприємств і організацій;

- здійснювати проектування будівництва і реконструкції міських шляхів комплексно, з урахуванням перспективного розвитку міст, пов'язуючи з затвердженими генеральними планами.

2. Держплану УРСР:

- передбачати, починаючи з 1971 року, в розрахунках до народногосподарського плану окремим рядком централізовані капіталовкладення на будівництво найважливіших міських магістралей, мостів і шляхопроводів;

- планувати Міністерству комунального господарства УРСР перевозки автомобільним транспортом асфальтобетонної маси і кам'яної продукції для потреб міського шляхового господарства.

3. Міністерству фінансів УРСР, Міністерству комунального господарства УРСР, обл/міськ/виконкомам передбачати в розрахунках до бюджету асигнування цільовим призначенням на будівництво, реконструкцію, ремонт і утримання міського шляхового господарства з коштів, що виділяються облвиконкомам, Київському і Севастопольському міськвиконкомам на благоустрій міст і селищ міського типу.

4. Враховуючи позитивний досвід роботи спеціалізованих обласних шляхових ремонтно-будівельних трестів та управлінь у Полтавській, Львівській, Черкаській і Волинській областях, Міністерству комунального господарства УРСР організувати в установленому порядку спеціалізовані шляхові ремонтно-будівельні трести та управління в інших областях за рахунок загальної чисельності адміністративно-управлінського персоналу, встановленої Міністерству.

5. Міністерству будівництва і експлуатації автомобільних шляхів УРСР до 1 червня 1970 р. забезпечити прийняття на баланс підпорядкованих шляхових організацій дільниць магістральних автомобільних шляхів загальнодержавного і республіканського значення, що пролягають у межах селищ міського типу, загальною протяжністю 141 кілометр, які за постановою Ради Міністрів УРСР від 9 серпня 1968 р. N 404 були передані у відання Міністерства комунального господарства УРСР.

Міністерству комунального господарства УРСР у цей же строк закінчити прийняття на баланс комунальних органів дільниць автомобільних шляхів загальною протяжністю 968 кілометрів, що пролягають у межах обласних центрів та міст обласного і районного підпорядкування.

6. З метою дальшого поліпшення ремонту і утримання дільниць міських шляхів, що суміщаються з автомобільними шляхами загальнодержавного, республіканського і місцевого значення та передані на баланс комунальних органів організаціями Міністерства будівництва і експлуатації автомобільних шляхів УРСР у відповідності з постановою Ради Міністрів УРСР від 9 серпня 1968 р. N 404, дозволити виконкомам обласних Рад депутатів трудящих, при необхідності, спрямовувати на ці роботи щороку до 3 процентів загального обсягу ресурсів, що залучаються на шляхові роботи згідно з Указом Президії Верховної Ради Української РСР від 16 жовтня 1968 року "Про участь колгоспів, радгоспів, промислових, транспортних, будівельних та інших підприємств і господарських організацій у будівництві і ремонті автомобільних шляхів".

Зобов'язати Міністерство будівництва і експлуатації автомобільних шляхів УРСР виконувати протягом 1971-1973 років за замовленнями Міністерства комунального господарства УРСР роботи по ремонту дільниць магістральних автомобільних шляхів, що пролягають у межах міст районного підпорядкування та селищ міського типу.

7. Міністерствам і відомствам УРСР, підприємствам і організаціям брати участь у будівництві шляхів на масивах, де будуються для них жилі будинки, за рахунок капіталовкладень, що спрямовуються на житлово-комунальне будівництво у відповідності з постановами Ради Міністрів СРСР від 10 липня 1967 р. N N 642 і 643.

8. Надати право виконкомам обласних Рад депутатів трудящих, з повідомленням Держплану УРСР, використовувати з доставкою самовивозом для виконання робіт на міських шляхах до 20 процентів надпланової продукції щебеню з заводів, розташованих у зоні будівництва і реконструкції міських шляхів, незалежно від їх відомчої підпорядкованості, крім кар'єрів і заводів Міністерства будівництва і експлуатації автомобільних шляхів УРСР.

Голова Ради Міністрів УРСР В.ЩЕРБИЦЬКИЙ

Керуючий Справами Ради Міністрів УРСР К.БОЙКО

Додаток
до постанови Ради Міністрів УРСР
від 5 травня 1970 р. N 240

Перелік
кар'єрів системи Мінкомунгоспу УРСР,
що знову створюються та розширюються,
по виробництву кам'яних штучних матеріалів
і щебеню для потреб міського шляхового будівництва

------------------------------------------------------------------
| Найменування | Річна потужність в | Рік початку та рік |
| кар'єроуправлінь та | тис. куб. м щебеню | закінчення будів- |
| кар'єрів | (умовно) | ництва |
|---------------------+---------------------+--------------------|
|Республіканське | | |
|підпорядкування | | |
|---------------------+---------------------+--------------------|
|Мукачівське | 200 | 1970-1972 |
|кар'єроуправління | | |
|---------------------+---------------------+--------------------|
|Трикратівське | 100 | 1970-1972 |
|кар'єроуправління | | |
|---------------------+---------------------+--------------------|
|Місцеве | | |
|підпорядкування | | |
|---------------------+---------------------+--------------------|
|Городищенське | 150 | 1970-1973 |
|кар'єроуправління | | |
|Черкаського | | |
|облкомунгоспу | | |
|---------------------+---------------------+--------------------|
|Житомирське | 120 | 1970-1972 |
|кар'єроуправління | | |
|Житомирського | | |
|облкомунгоспу | | |
|---------------------+---------------------+--------------------|
|Вінницьке | 120 | 1970-1972 |
|кар'єроуправління | | |
|Вінницького | | |
|облкомунгоспу | | |
|---------------------+---------------------+--------------------|
|Вирівський кар'єр | 50 | 1970-1972 |
|Ровенського | | |
|облкомунгоспу | | |
|---------------------+---------------------+--------------------|
|Тернопільський кар'єр| 50 | 1970-1973 |
|Тернопільського | | |
|облкомунгоспу | | |
|---------------------+---------------------+--------------------|
|Пасічнянський кар'єр | 50 | 1971-1973 |
|Івано-Франківського | | |
|облкомунгоспу | | |
|---------------------+---------------------+--------------------|
|Головчинецький кар'єр| 100 | 1970-1972 |
|Хмельницького | | |
|облкомунгоспу | | |
|---------------------+---------------------+--------------------|
|Чаплинський кар'єр | 120 | 1970-1972 |
|Дніпропетровського | | |
|облкомунгоспу | | |
|---------------------+---------------------+--------------------|
|Круглівський кар'єр | 50 | 1970-1972 |
|Львівського | | |
|облкомунгоспу | | |
|---------------------+---------------------+--------------------|
|Первомайський кар'єр | 160 | 1970-1972 |
|Одеського | | |
|облкомунгоспу | | |
|---------------------+---------------------+--------------------|
|Рижівський кар'єр | 100 | 1970-1972 |
|Полтавського | | |
|облкомунгоспу | | |
|---------------------+---------------------+--------------------|
|Першотравневе | 100 | 1970-1972 |
|кар'єроуправління | | |
|Сумського | | |
|облкомунгоспу | | |
------------------------------------------------------------------

Керуючий Справами Ради Міністрів УРСР К.БОЙКО