Документ втратив чиннiсть!

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА
від 15 червня 1994 р. N 412
Київ

(Постанова втратила чинність на підставі Постанови
Кабінету Міністрів України
N 314 від 5 квітня 2012
р.)

Про затвердження положень про регіональне
відділення та про представництво Фонду державного
майна України у районі, місті

( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
N 1860 від 12.12.20
02
N 1957 від 17.12.20
03
N 268 від 09.03.20
06 )

Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Затвердити Положення про регіональне відділення Фонду державного майна України та Положення про представництво Фонду державного майна України у районі, місті (додаються) і ввести їх в дію з дня прийняття цієї постанови, а в частині визначеного в них порядку фінансування витрат на утримання регіональних відділень та представництв Фонду державного майна в районі, місті за рахунок коштів державного бюджету - з 1 січня 1995 року.

2. Міністерству фінансів, Фонду державного майна разом з Урядом Криму та місцевими державними адміністраціями забезпечити фінансування до кінця 1994 року витрат на утримання регіональних відділень Фонду державного майна за рахунок коштів, передбачених у державному бюджеті, бюджеті Республіки Крим і бюджетах областей, мм.Києва і Севастополя для фінансування органів приватизації, а представництв Фонду державного майна в районах, містах - за рахунок коштів, передбачених у відповідних місцевих бюджетах для фінансування органів приватизації районів, міст.

3. Прирівняти за умовами оплати праці, матеріально-побутового, медичного і транспортного обслуговування:

начальників регіональних відділень Фонду державного майна - до перших заступників глав обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій;

начальників представництв Фонду державного майна у районах - до перших заступників глав районних державних адміністрацій;

начальників представництв Фонду державного майна у містах - до перших заступників голів виконавчих комітетів міських Рад народних депутатів. ( Пункт 3 втратив чинність в частині прирівнення за умовами оплати праці на підставі Постанови КМ N 268 від 09.03.2006 )

Виконуючий обов'язки Прем'єр-міністра України Ю. ЗВЯГІЛЬСЬКИЙ

Міністр Кабінету Міністрів України I. ДОЦЕНКО

Затверджено
постановою Кабінету Міністрів України
від 15 червня 1994 р. N 412

Положення
про регіональне відділення
Фонду державного майна
України

1. Регіональне відділення Фонду державного майна України (далі - відділення) є державним органом, який створюється Фондом державного майна (далі - Фонд) і йому підпорядковується.

У питаннях приватизації майна, що перебуває у власності Республіки Крим, комунальній власності областей, мм.Києва і Севастополя, відділення підзвітне відповідно Верховній Раді Республіки Крим, обласній, Київській та Севастопольській міській Раді народних депутатів.

Відділення в межах повноважень, визначених Фондом, і повноважень, делегованих Верховною Радою Республіки Крим, обласною, Київською та Севастопольською міською Радою народних депутатів, здійснює державну політику у сфері приватизації майна, що перебуває у загальнодержавній власності, у власності Республіки Крим, комунальній власності області, мм.Києва і Севастополя (далі - державна власність) і є орендодавцем цілісних майнових комплексів державної власності.

2. Відділення у межах своєї компетенції забезпечує виконання законів України, постанов Верховної Ради України, указів і розпоряджень Президента України, декретів, постанов і розпоряджень Кабінету Міністрів України, наказів Фонду, рішень Верховної Ради і Президента Республіки Крим, Уряду Криму, рішень обласної, Київської та Севастопольської міської Ради народних депутатів, розпоряджень Представника Президента України в області, мм.Києві і Севастополі.

3. Основними завданнями відділення є:

організація та проведення приватизації майна, яке перебуває у державній власності, згідно з державною, республіканською (Республіки Крим) та місцевою програмою приватизації;

здійснення повноважень власника щодо майна, яке приватизується, відповідно до прийнятих ним рішень;

здійснення повноважень орендодавця державного майна;

організація діяльності представництв Фонду в районах і містах (далі - представництва);

забезпечення роботи єдиної комп'ютерної інформаційної мережі органів приватизації.

4. Відділення відповідно до покладених на нього завдань і в межах своїх повноважень:

1) розробляє пропозиції щодо приватизації майна, яке перебуває у державній власності, вносить їх до Фонду, Верховної Ради Республіки Крим, відповідної Ради народних депутатів для формування державної, республіканської (Республіки Крим), місцевої програми приватизації, забезпечує виконання затверджених програм;

2) змінює в процесі приватизації організаційно-правову форму підприємств, що перебувають у державній власності;

3) здійснює повноваження представника Фонду в керівних органах господарських товариств, власником акцій (часток, паїв) яких є держава;

4) здійснює повноваження власника щодо акцій (часток, паїв), які належать державі у майні господарських товариств, несе відповідальність у межах цих акцій (часток, паїв);

5) здійснює продаж об'єктів приватизації;

6) утворює конкурсні комісії з продажу майна, що перебуває у державній власності;

7) розглядає заяви про приватизацію майна, що перебуває у державній власності, і приймає відповідні рішення;

8) утворює комісії з приватизації і комісії з інвентарізації та оцінки майна, що перебуває у державній власності, затверджує акти інвентаризації та оцінки вартості майна;

9) здійснює управління та розпоряджається майном підприємств, установ і організацій, що перебуває у державній власності, в процесі приватизації;

10) приймає рішення про передачу власникам приватизованих об'єктів у довготермінову оренду будівель і споруд, приватизація яких заборонена відповідно до чинного законодавства;

11) виступає орендодавцем цілісних майнових комплексів підприємств і організацій, їх структурних підрозділів, що перебувають у державній власності, окремого індивідуально визначеного майна державних підприємств, організацій;

12) здійснює контроль за виконанням зобов'язань, передбачених у договорах купівлі-продажу об'єктів приватизації, додержанням умов договорів оренди;

13) приймає за участю місцевих органів Держкомзему рішення про приватизацію об'єктів незавершеного будівництва, приватизацію (оренду) земельних ділянок, відведених в установленому порядку для будівництва цих об'єктів;

14) вживає заходів для залучення до процесу приватизації іноземних інвесторів;

15) забезпечує надходження коштів, одержуваних від приватизації державного майна, до позабюджетного Державного фонду приватизації, позабюджетних фондів приватизації Республіки Крим, області, мм.Києва і Севастополя і веде облік надходження коштів по об'єктах, регіону, мм.Києву і Севастополю, джерелах; контролює стан сплати вартості конкретних об'єктів приватизації та рівень використання громадянами приватизаційних паперів;

16) укладає угоди з посередниками щодо виконання робіт, пов'язаних з підготовкою об'єктів державної власності до приватизації, а також щодо продажу цих об'єктів;

17) подає Фонду пропозиції про надання ліцензій посередникам щодо виконання робіт, пов'язаних з підготовкою об'єктів державної власності до приватизації, а також щодо продажу цих об'єктів;

18) забезпечує систематичне інформування населення, Фонду, відповідних органів державної виконавчої влади, місцевого і регіонального самоврядування про хід приватизації державного майна;

19) організує навчання і підвищення кваліфікації працівників відділення і представництв, забезпечує впровадження передових методів і досвіду роботи;

20) розглядає заяви, пропозиції і скарги громадян і вживає відповідних заходів;

21) складає щоквартально звіти про хід приватизації державного майна, надходження коштів до позабюджетного Державного фонду приватизації, позабюджетних фондів приватизації Республіки Крим, мм.Києва і Севастополя і подає їх Фонду, Верховній Раді Республіки Крим чи відповідній Раді народних депутатів у визначені терміни за встановленою формою;

22) створює представництва;

23) здійснює керівництво діяльністю представництв;

24) вживає заходів для впровадження і організації роботи єдиної комп'ютерної інформаційної мережі органів приватизації;

25) контролює виконання актів законодавства;

26) видає інформаційні бюлетені, газети, інші друковані видання;

27) здійснює інші функції згідно з чинним законодавством.

5. Відділення має право:

1) одержувати безплатно від місцевих органів державної виконавчої влади, органів місцевого і регіонального самоврядування, органів державної статистики, підприємств, установ і організацій звітні дані й інформаційні матеріали, необхідні для виконання покладених на відділення завдань;

2) залучати в установленому порядку до здійснення контролю за виконанням зобов'язань, передбачених у договорах купівлі-продажу об'єктів приватизації, додержанням умов договорів оренди експертів і представників місцевих органів виконавчої влади;

3) здійснювати передачу акцій (часток, паїв), що належать державі у майні господарських товариств, у довірче управління відповідно до чинного законодавства.

6. Відділення під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з місцевими органами державної виконавчої влади, органами місцевого і регіонального самоврядування, а також з підприємствами, установами і організаціями.

7. Начальників відділень призначає на посаду та звільняє з посади Голова Фонду, крім начальника відділення в місті Києві, яким за посадою є заступник Голови Фонду, що призначається на посаду та звільняється з посади в установленому законодавством порядку. ( Абзац перший пункту 7 в редакції Постанов КМ N 1860 від 12.12.2002, N 1957 від 17.12.2003 )

Начальник відділення несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділення завдань і здійснення ним своїх функцій.

Начальник відділення має заступників, в тому числі одного першого, які призначаються на посаду і звільняються з посади Головою Фонду за поданням начальника відділення.

8. Начальник відділення:

керує діяльністю відділення;

( Абзац третій пункту 8 виключено на підставі Постанови КМ N 1860 від 12.12.2002 )

затверджує структуру, штатний розпис відділення і кошторис витрат на його утримання у межах граничної чисельності та фонду оплати праці працівників й асигнувань на утримання відділення, затверджених Головою Фонду;

розподіляє обов'язки між заступниками начальника відділення;

затверджує положення про структурні підрозділи відділення;

видає у межах своєї компетенції накази, організує і контролює їх виконання;

розпоряджається коштами у межах затвердженого кошторису витрат;

представляє відділення у всіх установах, на підприємствах, в організаціях;

призначає на посаду та звільняє з посади начальників представництв. ( Пункт 8 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ N 1957 від 17.12.2003 )

9. У відділенні для погодженого вирішення питань, що належать до його компетенції, може бути утворено колегію у складі начальника відділення (голова колегії), заступників начальника за посадою та інших працівників відділення. Склад колегії затверджується Фондом.

Рішення колегії проводяться в життя, як правило, наказами начальника відділення.

10. Відділення утримується за рахунок коштів державного бюджету.

Гранична чисельність і фонд оплати праці працівників та асигнування на утримання відділення затверджуються Фондом.

11. Витрати відділення, пов'язані з приватизацією об'єктів, відшкодовуються в порядку і межах, установлених Фондом, згідно із державною, республіканською (Республіки Крим), місцевою програмами приватизації.

12. Відділення є юридичною особою, має самостійний баланс, розрахунковий та інші рахунки в установах банків, печатку із зображенням Державного герба України і своїм найменуванням.

Затверджено
постановою Кабінету Міністрів України
від 15 червня 1994 р. N 412

Положення
про представництво
Фонду державного майна України
у районі, місті

1. Представництво Фонду державного майна України у районі, місті (далі - представництво) є державним органом, який створюється регіональним відділенням Фонду державного майна (далі - відділення) і йому підпорядковується.

В питаннях приватизації майна, що перебуває у комунальній власності району і міста, представництво підзвітне відповідно районній та міській Раді народних депутатів.

Представництво в межах повноважень, визначених Фондом державного майна (далі - Фонд), і повноважень, делегованих районною і міською Радою народних депутатів, здійснює державну політику у сфері приватизації майна, що перебуває у загальнодержавній власності, у комунальній власності району і міста (далі - державна власність) і є орендодавцем цілісних майнових комплексів державної власності.

2. Представництво у межах своєї компетенції забезпечує виконання законів України, постанов Верховної Ради України, указів і розпоряджень Президента України, декретів, постанов і розпоряджень Кабінету Міністрів України, наказів Фонду та його відділення, рішень районної і міської Ради народних депутатів, розпоряджень Представника Президента України в районі.

3. Основними завданнями представництва є:

організація та проведення приватизації майна, яке перебуває у державній власності;

продаж об'єктів приватизації;

забезпечення роботи єдиної комп'ютерної мережі органів приватизації.

здійснення повноважень орендодавця державного майна;

здійснення повноважень власника щодо майна, яке приватизується, відповідно до прийнятих ним рішень;

4. Представництво відповідно до покладених на нього завдань і в межах своїх повноважень:

1) розробляє пропозиції щодо приватизації майна, яке перебуває у державній власності, вносить їх до відділення, районної чи міської Ради народних депутатів для формування державної та місцевої програми приватизації, забезпечує виконання прийнятих програм;

2) змінює в процесі приватизації організаційно-правову форму підприємств, що перебувають у державній власності;

3) формує та подає на затвердження місцевої Ради народних депутатів перелік об'єктів малої приватизації, що перебувають у комунальній власності і підлягають продажу на аукціоні, за конкурсом чи шляхом викупу працівниками підприємств, що приватизуються, іншими способами згідно з чинним законодавством;

4) розглядає заяви про включення підприємств до переліку об'єктів, що підлягають приватизації, і в разі відсутності підстав для відмови включає підприємства до відповідного переліку з наступними письмовими повідомленнями заявників та адміністрацію підприємств;

5) публікує в інформаційному бюлетені, інших виданнях, газеті "Відомості приватизації" та місцевій пресі переліки об'єктів, що підлягають приватизації шляхом продажу на аукціоні, за конкурсом, викупу працівниками підприємств, що приватизуються;

6) здійснює продаж об'єктів приватизації;

7) утворює конкурсні комісії з продажу державного майна;

8) розглядає заяви про приватизацію майна державного підприємства і приймає відповідні рішення;

9) утворює комісії з приватизації і комісії з інвентарізації та оцінки майна, що перебуває у державній власності, затверджує акти інвентаризації та оцінки вартості майна;

10) готує за участю місцевих органів Держкомзему рішення про приватизацію об'єктів незавершеного будівництва, приватизацію (оренду) земельних ділянок, відведених в установленому порядку для будівництва цих об'єктів, і подає його на розгляд відділення;

11) забезпечує надходження коштів, одержуваних від приватизації державного майна, до позабюджетного Державного фонду приватизації, позабюджетних фондів приватизації району, міста і веде облік надходження коштів по об'єктах, району, місту, джерелах; контролює стан оплати вартості конкретних об'єктів приватизації та рівень використання громадянами приватизаційних паперів;

12) проводить консультаційну роботу з питань приватизації;

13) забезпечує систематичне інформування населення, відділення, органів державної виконавчої влади, місцевого і регіонального самоврядування про хід приватизації державного майна;

14) розглядає заяви, пропозиції і скарги громадян і вживає відповідних заходів;

15) складає щоквартально звіти про хід приватизації державного майна та надходження коштів до позабюджетного Державного фонду приватизації, позабюджетних фондів приватизації району, міста і подає їх відділенню, районній (міській) Раді народних депутатів у визначені терміни за встановленою формою;

16) вживає заходів для впровадження і організації роботи єдиної комп'ютерної мережі органів приватизації;

17) видає інформаційні бюлетені, газети, інші друковані видання;

18) виступає орендодавцем цілісних майнових комплексів підприємств і організацій, їх структурних підрозділів, що перебувають у державній власності, окремого індивідуально визначеного майна державних підприємств, організацій;

19) здійснює контроль за виконанням зобов'язань, передбачених у договорах купівлі-продажу об'єктів приватизації, додержанням умов договорів оренди;

20) здійснює інші функції згідно з чинним законодавством.

5. Представництво має право:

1) одержувати безплатно від місцевих органів державної виконавчої влади, органів місцевого і регіонального самоврядування, органів державної статистики, підприємств, установ і організацій звітні дані й інформаційні матеріали, необхідні для виконання покладених на представництво завдань;

2) залучати в установленому порядку до здійснення контролю за виконанням зобов'язань, передбачених у договорах купівлі-продажу об'єктів приватизації, додержанням умов договорів оренди експертів і представників місцевих органів виконавчої влади;

6. Представництво під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з місцевими органами державної виконавчої влади, органами місцевого і регіонального самоврядування, а також з підприємствами, установами і організаціями.

7. Начальників представництв призначають на посади та звільняють з посад начальники відділень. ( Абзац перший пункту 7 в редакції Постанов КМ N 1860 від 12.12.2002, N 1957 від 17.12.2003 )

Начальник представництва несе персональну відповідальність за виконання покладених на представництво завдань і здійснення ним своїх функцій.

Начальник представництва має заступників, які призначаються на посаду та звільняються з посади начальником відділення за поданням начальника представництва.

8. Начальник представництва:

керує діяльністю представництва;

затверджує структуру, штатний розпис представництва і кошторис витрат на його утримання у межах граничної чисельності та фонду оплати праці працівників і асигнувань на утримання представництва, затверджених Фондом;

розподіляє обов'язки між заступниками начальника представництва;

за погодженням з відповідною Радою народних депутатів призначає на посаду та увільняє з посади керівника позабюджетного фонду району, міста;

затверджує положення про структурні підрозділи представництва;

видає у межах своєї компетенції накази, організує і контролює їх виконання;

представляє представництва в усіх установах, на підприємствах, в організаціях;

розпоряджається коштами у межах затвердженого кошторису витрат.

9. Представництво утримується за рахунок коштів державного бюджету.

Гранична чисельність і фонд оплати праці працівників та асигнування на утримання представництва затверджуються Фондом.

10. Витрати представництва, пов'язані з приватизацією об'єктів, відшкодовуються в порядку і межах, установлених Фондом, згідно із державною та місцевими програмами приватизації.

11. Представництво є юридичною особою, має самостійний баланс, розрахунковий та інші рахунки в установах банків, печатку із зображенням Державного герба України і своїм найменуванням.