Важливi питання  
27.10.2016 №2 

Про право громадян на звернення до органів фіскальної служби. А також, вимоги та строки розгляду такого звернення.

Законом України "Про звернення громадян" передбачено, що кожен громадянин має право направляти до органів фіскальної служби як індивідуальні, так і колективні письмові звернення.

Звертаємо увагу, що звернення повинно містити:

- прізвище, ім'я, по батькові;

- адресу громадянина;

- контактний телефон;

- суть порушеного питання (зауваження, пропозиції, заяви, скарги, прохання або вимоги);

- підпис заявника (заявників) із зазначенням дати;

- надруковано або написано від руки розбірливо й чітко.

Такі звернення розглядаються та вирішуються в місячний термін від дня їх надходження, а ті, що не потребують додаткового вчення, не пізніше 15 днів від дня їх отримання. В цілому термін розгляду звернень не може перевищувати 45 днів.

Законодавством для кожного виду звернень установлено особливий порядок розгляду й форми реагування. Відповідь за результатами розгляду звернень в обов’язковому порядку дає той орган, який отримав звернення та до компетенції якого входить вирішення порушених питань, такий орган повинен:

- об’єктивно та своєчасно розглянути звернення;

- перевірити викладені факти;

- прийняти рішення згідно чинного законодавства та повідомити громадян про наслідки розгляду.

Звертаємо Вашу увагу, що звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявникові з відповідними роз'ясненнями. Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором є анонімним і розгляду не підлягає.

Право на звернення - є одним із засобів захисту прав та законних інтересів громадян, яке закріплено основним Законом держави - Конституцією України та Законом України "Про звернення громадян".